quote:OH SHIT NIGGER WHAT ARE YOU DOING
quote:OH GOD NOT THIS DREAM AGAIN!!!
quote:OH GOD OH MAN OH GOD OH MAN OH GOD OH MAN
Dat zou wel baas zijn idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef moomoo het volgende:
nou, dan had ik ¤13.37 gehaden dan had ik moeten gniffelen elke keer dat ik incheck.
Die ken ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga vanaf vandaag zo'n pushup applicatie volgen.
Ik kan nu iets van 25 keer opdrukken in 1 serie. Volgens die applicatie moet ik binnen 16 dagen op 100 zitten. Wel interessant experiment.
toch wel wet look he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel wet look he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die draag ik
quote:
wat een onzin ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef BobbyB het volgende:
Kabinet: Máxima wordt koningin
Gelukkig hebben we ook niks beters om belastingcenten aan te verspillen dan aan een discussie of iemand nu prinses of koningin moet heten.
http://check.fok.nl/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Bedankt add, nu weet ik hoe duur een schaamlip correctie is.
Geen idee manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Salatrel het volgende:
staat belgie eigelijk in de finale van esf?
Eh?quote:
Ja, een paar uur geleden jaquote:
hij heeft wel mad pussy volgens mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:38 schreef Salatrel het volgende:
stephen hawking bedoel je? die kan ook niets zelf
Mwahhh voelde me behoorlijk verrotquote:
biertje dan maar?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwahhh voelde me behoorlijk verrot.. Nog steeds trouwens.. Lichamelijk dan eh.. Ben zo brak als ik weet niet wat.. Pfffff
Ach skitta.. Wrom ook niet.. Erger dan dit kan t toch niet wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |