jonge, blijf van my meistjee af :S ik stuur die rooie uit gestel op je af hoor XDquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf :S chai waarom ga je vreemd met mozy :S:S:S
Haha kut daar moe ik vanmiddag nog heenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
jonge, blijf van my meistjee af :S ik stuur die rooie uit gestel op je af hoor XD
120?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef Salatrel het volgende:
had je nog gevonden wat ze nieuw kostten toentertijd? ik wel namelijk
Ja maar dat kun je niet vergelijken met de prijzen in Nederland hequote:
Oh nee, is voor mijn derde beenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef Salatrel het volgende:
doe er voor mij ook gelijk 2. ik ben graag in balans
Ga je sexy kleertjes kopen voor vrijdag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Dqod het volgende:
Groot gelijk dat Sharon den Adel resoluut nee zei.. ESF.. T lef ook om WT te vragen na al die baggerkkherrie
WT
Sharon![]()
![]()
Amen.. En nu ga ik winkelen.. DAAAAAAAAAAAAG bitches![]()
is dat normaal niet zo dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:43 schreef Salatrel het volgende:
collega heeft ijsthee gemaakt maar het ziet er net uit alsof er een kan pis staat
Ik fitness 3 uur per week ongeveer, dat beinvloed het dan wel ook dus moet ik sowieso eerst die push ups doen en dan pas de normale routine.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
reuzewat doe je nog meer naast die pushups dan?
Mja het is dan wel kracht-conditie training.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef moomoo het volgende:
100x opdrukken is toch als krachttraining vrij waardeloos? dan wordt het meer conditietraining ofzo.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef moomoo het volgende:
nou, dan had ik ¤13.37 gehaden dan had ik moeten gniffelen elke keer dat ik incheck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |