Dat vind ik bewonderenswaardig. Ik zou het niet weg kunnen krijgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Mixende_match het volgende:
O: 1 volkoren beschuit met pindakaas,
En als je nou de eierkoek wegdoet en slagroom bij je aardbeien neemt? Same kcals, veel lekkerder, minder troep.quote:T: aardbeien op een heerlijke eierkoek. Moet me inhouden denk om zonder slagroom te nemen haha
Eten drinken: Als je een appel eer, 'werk' je ervoor. Je lichaam krijgt stukje bij beetje wat binnen en je insuline reageert er relatief langzaam op. Appel => sapcentrifuge => drinken: je krijgt alles tegelijk binnen, je lichaam reageert met veel meer insuline, maar er komt niet meer voer. Gevolg: bloedsuiker zakt meer dan de bedoeling, je lichaam krijgt behoefte aan meer eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef Mixende_match het volgende:
had geen tijd meer voor ander beschuitis het zoo slecht dan?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Als je darmen goed werken ben je al op de helft van een goede gezondheid.
(Coco zal dat kunnen bevestigen)
Wees aardig voor je darmen, voer ze broccoli
Ja. ik kreeg het vanochtend ook niet weg.. Vreemd haha, normaal wel nu was het niet lekker, ik ga kijken voor wat anders haha.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vind ik bewonderenswaardig. Ik zou het niet weg kunnen krijgen
[..]
En als je nou de eierkoek wegdoet en slagroom bij je aardbeien neemt? Same kcals, veel lekkerder, minder troep.
Ik geef i.v.m. bovenstaande probiotica maar goed te weten dat ik met gluten weer afbreuk doe aan de darmflora. Nu mijn zoontje 6mnd + is merk ik gelukkig wel dat hij al meer kan verdragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:03 schreef loveli het volgende:
Darmen zijn ontzettend belangrijk voor je immuunsysteem en alles eigenlijk. Ze vormen een barriere tussen je lichaam en de buitenwereld! Wat je huid is voor invloeden van buitenaf zijn je darmen voor je voeding.
Gezonde darmen: darmvlokken intact, laten door wat je aan voedingsstoffen nodig hebt, rest wordt afgevoerd en verwerkt.
Beschadigde darmen: laten meer door (grotere brokstukken, minder verteerd dan gepland) dan de bedoeling is, waardoor de functie van de darmen niet optimaal is en het lichaam stoffen anders te verwerken krijgt. Omdat het lichaam stoffen anders aangeleverd krijgt dan hoe het hoort, kan een reactie optreden.
Als je darmen gezond zijn kan een deel van de allergische reactie achterwege blijven. Tarwe is een vrij agressief graan voor de darmen (bepaalde eiwitten of enzymen zijn agressief), relatief veel mensen hebben er last van. Door beschadigde darmen dankzij tarwegluten kunnen lactose en/of caseine (vrij groot eiwit) niet zo goed worden verwerkt als normaal en daardoor ontstaat een reactie op koemelk.
/kort door de bocht en uit het hoofd
Thx! Ontbijtdrink wordt verbannen! op deze 2 flessen na dan,, die hier nog staan. hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Eten drinken: Als je een appel eer, 'werk' je ervoor. Je lichaam krijgt stukje bij beetje wat binnen en je insuline reageert er relatief langzaam op. Appel => sapcentrifuge => drinken: je krijgt alles tegelijk binnen, je lichaam reageert met veel meer insuline, maar er komt niet meer voer. Gevolg: bloedsuiker zakt meer dan de bedoeling, je lichaam krijgt behoefte aan meer eten.
Ik ben geen fan van je eten naar binnen drinken. Je kunt zo snel gieten dat je verzadigingsgevoel geen tijd heeft om te reageren.
Hebben ze warenhuisinrichtingen voor je?quote:
Nee, maar wel tips. Had ook tips gekregen nav mijn scriptieonderwerp, zo leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hebben ze warenhuisinrichtingen voor je?.
Toen het vorig jaar uitging met m'n ex kreeg ik ook ineens allerlei berichtjes van lurkers. Zo onwijs lief!
Helemaal nu we niet meer hoeven te F5-en.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
115 reacties, > 1000 views. Veel dus Vizor.
Doe ik nog steeds hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Helemaal nu we niet meer hoeven te F5-en.
Nee wij ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Dat soort dingen kan Mo zeker zien?
Ik zeg, geef je blood oh lurkerende mede-Fok!ers
Hoe?quote:
Iig in scherm My Active Topics zie je 'reacties' en daarnaast 'views'.quote:
Jah duh, dat zie ik ook wel...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iig in scherm My Active Topics zie je 'reacties' en daarnaast 'views'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |