Hm.. Ziet eruit als een lijstje dat aan de lage kant is. Havermout is wel een goed ontbijt. Waarmee eet je het? Voor de goede orde, jij bent toch de moeder met een kind met koemelkallergie? Hoe staat het dan met tarwegluten, want vaak is er een verband tussen koemelkallergie en last van gluten (gluten maken de darmvlokken kapot, waardoor meer last van koemelk en andere zaken).quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Ravka het volgende:
lijstje:
o: havermout
t: appel + peer
l: 5 volkorencrackers sandwichspread + tomaat
d: groentesoep: 2 ovenbroodjes zalmsalade, sla/tomaat/schapenkaas
t: sojayoghurt.
Nee moet vanaf Zuid direct door naar Almere en ben pas om 10/11 uur terug in Amsterdam. En dan wil ik niet meer alleen door de stad fietsenquote:
een eind vanaf het OV naar je huis alleen lopen is ook niet zo geslaagd.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee moet vanaf Zuid direct door naar Almere en ben pas om 10/11 uur terug in Amsterdam. En dan wil ik niet meer alleen door de stad fietsen. Volgende dag moet ik ook vroeg weg op de fiets dus kan hem ook niet laten staan daar.
Nou, dan fiets ik liever, eerlijk gezegd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
een eind vanaf het OV naar je huis alleen lopen is ook niet zo geslaagd.....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Ik ben trots op mn zus, die heeft vandaag haar eerste hoor- en werkcollege gegeven!En ze deed het goed!
Verder ben ik licht gestresst ivm S-deadline () en denk ik erover om werk tijdelijk op een nog lager pitje te zetten (prefinal version moet over 3 weken ongeveer volledig af).
--
En een koesje voor Puff![]()
En ik had ook een gekke slankie-droom! Maar dan niet over mille feuillIk droomde dat Blurred en leuke baardige Engelsman aan de haak had geslagen en dat ze Harry Potter aan het kijken waren in een reuzenrad terwijl Blurred aan het breien was. Mo en Mr Mo waren er ook (het was ten slotte Ergens in Groot Britannië
) en die gaven de baardige Engelsman ook hun seal of approval.
Jaja.
^ ^quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:30 schreef Rituals het volgende:
Progje, veel plezier vandaag! Geniet ervan!![]()
's Avonds rijdt alles weer dus dan kan ik gewoon de bus vanaf het station nemen! 's Morgen driekwartier lopen, nouja het moet maar hequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
een eind vanaf het OV naar je huis alleen lopen is ook niet zo geslaagd.....
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe je hakken aan Chico, heb je gelijk een puike training!
Nee maar onze gelukswensen gaan via de aardstralen naar de boerderij van haar oudersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk niet dat progje hier nog leest, maar goed.
Ik postte ook nog gewoon toen ik in de auto naar Doetinchem zat toen we klaar waren met de foto'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja jij ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik postte ook nog gewoon toen ik in de auto naar Doetinchem zat toen we klaar waren met de foto's
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee maar onze gelukswensen gaan via de aardstralen naar de boerderij van haar ouders
Zelf maken! Het is echt super simpel!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij ja!. Jij bent dan ook een ontzettende addict.
Hmm ik heb ook wel zin om zaterdagavond sushi te eten. Eens te kijken of er hier in de buurt een goeie toko is waar ik wat kan halen.
Is ook een ideequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelf maken! Het is echt super simpel!
Oh, dat is wel een ideequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
nee joh, is echt 'vanzelfsprekend'
Bij de Slegte hebben ze goede sushiboekjesover hoe je de rijst moet maken enzo!
Gruwelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-apen-in-bagage.htmltwee panters in een koffer? Omg.
Ja ik ook. Het zullen sws wel kleintjes zijn geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Perruche het volgende:
Hoe krijg je ze erin, vraag ik me meer af
Mooi heb er zin in! 3 gangen menu met glas wijn en thee/koffie voor iets van 32 euro voor 2 personenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja ik vond het lekker perruche!
Op iens.nl geven ze het ook een 8 ofzo!
quote:
Oh, ik neem m'n woorden terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:30 schreef Rituals het volgende:
Progje, veel plezier vandaag! Geniet ervan!![]()
platspuiten.. zo gaat dat meestal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Perruche het volgende:
MarMar laat haar kinderen graag goedkoop meereizenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Perruche het volgende:
Mwach, ik weet wel eens meer dan ik wil wetenquote:
Wassamaddayou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwach, ik weet wel eens meer dan ik wil wetenmaar sjah.. whatcanyoudoaboutit (spreek uit met cakebossnewyorkitalianaccent)
Een grote nichterige bende... Nou ja, dat was het eigenlijk welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van het songfestival? Moest het helaas missen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:29 schreef MarMar het volgende:
Doet me denken aan hoe mijn kids "you had a bad day" meezingen
Bij de jongste vooral klinkt dat als haddabaddai
*knuf* dat lijkt me naar ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah, toch naar als patienten slecht gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
MarMar laat haar kinderen graag goedkoop meereizen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah, toch naar als patienten slecht gaan.
Plopsaland (Moldavië) en twee pleeborstels (Ierland) waren het meest memorabel. 3J's werden 3 Nee's en Jan Smit vindt dat we volgend jaar maar niet moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van het songfestival? Moest het helaas missen
Jammer dat ik dat gemist heb. En ik ben ervoor dat we Mannenkoor Karrespoor sturenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Plopsaland (Moldavië) en twee pleeborstels (Ierland) waren het meest memorabel. 3J's werden 3 Nee's en Jan Smit vindt dat we volgend jaar maar niet moeten gaan.
Wat voor winkel? kleding winkel of supermarkt ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:03 schreef Ewelina het volgende:
vanaf thuis.
Heeft iemand een idee waar je oud winkelinterieur uit de jaren '30 zou kunnen vinden?
Liefst van een warenhuis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat voor winkel? kleding winkel of supermarkt ofzo?
Net 2 stukjes taart op2 kleine stukjes, maar toch!
Overal of alleen in Duitsland? Waarschijnlijk hebben Harrods en Bijenkorf wel ergens plaatjes daarvan?quote:
Oh, haha, liefst uit NL. Is niet voor mijn scriptie, stuur je wel even een pm met meer info.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Overal of alleen in Duitsland? Waarschijnlijk hebben Harrods en Bijenkorf wel ergens plaatjes daarvan?
mijn vriendin had dat ook. 's ochtends iemand overleden, s' middags aan de taart omdat er iemand jarig isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]idd.
Heb tijdens mijn vakantiebaantjes ook wel meegemaakt dat mensen ineens overleden. Op vrijdag rolde je nog een sjekkie voor ze en maandag waren ze dood.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
had geen tijd meer voor ander beschuitis het zoo slecht dan?
quote:
De havermout eet ik met rijstmelk. Ik heb wel eens speltbrood gegeten maar het was meestal uitverkocht. Omdat ik geen allergische reactie merkte ben ik crackers en brood blijven eten. Door jouw post begrijp ik dat het de darmen mogelijk wel beinvloedt. Dank voor de info, dat was mij niet bekend. Mijn zoon zal in ieder geval pas na een jaar gluten krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. Ziet eruit als een lijstje dat aan de lage kant is. Havermout is wel een goed ontbijt. Waarmee eet je het? Voor de goede orde, jij bent toch de moeder met een kind met koemelkallergie? Hoe staat het dan met tarwegluten, want vaak is er een verband tussen koemelkallergie en last van gluten (gluten maken de darmvlokken kapot, waardoor meer last van koemelk en andere zaken).
Niet dat ik je nog meer wil beperken in je mogelijkheden, maar als dat voor jouw kleine ook geldt, zou je kunnen overwegen gerstbrood te eten of speltbrood ipv tarweproducten. Spelt is een tarwesoort, maar minder agressief voor de darmen dan tarwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |