Ga jij ook mee op die date?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Woar woonde gij dan? [ afbeelding ]
In het weekend nog gewoon tijd toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihi, ja weetniet lui ofzo![]()
![]()
Ik weet niet wanneer de volgende date is, jan gaat binnenkort werken en dan heeft hij amper tijd nog voor mij alles
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon met je dansen en sjansen
Dan alleen de zondagen, of ik moet vrij vragen voor mn werk zaterdagquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In het weekend nog gewoon tijd toch?
Zondag is ook gewoon een hele dag hequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan alleen de zondagen, of ik moet vrij vragen voor mn werk zaterdagwe zien wel hoe het loopt allemaal. Ik hoop hem binnenkort weer te zien iig.
![]()
Huh..wie ben jij dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja door mijn minecraft verslaving zien jullie mij hier niet zo vaak meer. maar ik houd nog steeds van jullie allemaal, ik ben jullie zeker niet vergeten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja door mijn minecraft verslaving zien jullie mij hier niet zo vaak meer. maar ik houd nog steeds van jullie allemaal, ik ben jullie zeker niet vergeten
Dat is waar, dat is waar, maarmaar zondag is de dag voor maandag, maandag is dag dat ik stage heb wat betekent zondag alles voorbereiden etc. Maar we zien wel !quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zondag is ook gewoon een hele dag heEn zelfs de beste dag om iets af te spreken..je doet dat toch geen ene fuck
oh god is het al zo erg, ben ik al vergeten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zondag is ook gewoon een hele dag heEn zelfs de beste dag om iets af te spreken..je doet dat toch geen ene fuck
[..]
Huh..wie ben jij dan?
Op zondag blijven alle gristenen binnen, heb je daar ook geen last meer van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Huh..wie ben jij dan?
ok doeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
MINECRAFT MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS!
Dan doe je dat in de dagen daarvoor al grotendeels..dan op de zondag nog een uurtje en de rest is voor Janquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is waar, dat is waar, maarmaar zondag is de dag voor maandag, maandag is dag dat ik stage heb wat betekent zondag alles voorbereiden etc. Maar we zien wel !
Hih..grapje tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
oh god is het al zo erg, ben ik al vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
[spoilre]Josie gaat naar huis toch vandaag.[/spoiler]quote:
ok.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[spoilre]Josie gaat naar huis toch vandaag.[/spoiler]
jawel, daar?quote:
Kutdag gehad?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oneens met TT...![]()
uit pure wanhoop nu maar slapen, zodat de dag voorbij is!
Ga weg jij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oneens met TT...![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oneens met TT...![]()
Hey Furdi!quote:
Yay!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef Henkie94 het volgende:
Appeltjen, ik genees best snel.Kan mn been haaks op de grond zetten zonder teveel pijn. En ik kan al een beetje normaal lopen. =3
Kan ik al jarenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef Henkie94 het volgende:
Appeltjen, ik genees best snel.Kan mn been haaks op de grond zetten zonder teveel pijn. En ik kan al een beetje normaal lopen. =3
Truetruequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan doe je dat in de dagen daarvoor al grotendeels..dan op de zondag nog een uurtje en de rest is voor Jan [ afbeelding ]
De dokter zei dat t minstens 4 weken gaat duren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Furdi!
[..]
Yay!Hopelijk gaat de pijn snel helemaal weg!
Jij weet niet waarom ik t atm niet kan.quote:
Dus je kan bijna weer naar het ziekenhuis om de stagiaire op te zoekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef Henkie94 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dus je kan bijna weer naar het ziekenhuis om de stagiaire op te zoeken
Op je bek gegaan met de brommert. Jij weet niet wat ik wel en niet weetquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij weet niet waarom ik t atm niet kan.
Stalker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op je bek gegaan met de brommert. Jij weet niet wat ik wel en niet weet
Jij hebt alle mooiheid van de dag voor jezelf gehouden vuile egoïst voor mij was het gewoon een lelijke dag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die mensen die zeggen dat vandaag geen mooie dag was.
Ik had weer ruzie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij hebt alle mooiheid van de dag voor jezelf gehouden vuile egoïst voor mij was het gewoon een lelijke dag.
Tja, ik zeg geen sorry want ik heb geen spijt van deze dag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij hebt alle mooiheid van de dag voor jezelf gehouden vuile egoïst voor mij was het gewoon een lelijke dag.
Hoeft ook niet. Het kwaad is al geschied. Maar geef mij morgen maar meer mooiheid enzo want dan zie ik die universiteitchickmeisje enzo weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, ik zeg geen sorry want ik heb geen spijt van deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |