quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een mooi plaatje in de OP.
Stability
Je vraagt erom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een DM gehad, ik voel me achtergesteld. Ik krijg nooit iets. Ik heb het t moeilijkst.![]()
![]()
![]()
![]()
(Kon het niet laten nog even een Mootje te doen, dat hoort bij de afkickverschijnselen)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heeft Gert vast een slim plan om de noobs verder te integreren met de SC alhier
zuipe???quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef knagsje het volgende:
Stab en candy, ik heb ze gehad hoor......dm komt niet altijd meteen in beeld vandaar..........
Jo 4e........hmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zuipuhhhhhhhhhhhhhhh
gedaan !quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een DM gehad, ik voel me achtergesteld. Ik krijg nooit iets. Ik heb het t moeilijkst.![]()
![]()
![]()
![]()
(Kon het niet laten nog even een Mootje te doen, dat hoort bij de afkickverschijnselen)
de noobs? ik zit al 6 jaar op fok ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heeft Gert vast een slim plan om de noobs verder te integreren met de SC alhier
Nou vind t leuk voor haar, maar ik gunde Karim het meestquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Sam-x het volgende:
Wie is blij voor Sharon dat ze heeft gewonnen?
Ik! Maar dan meer omdat daardoor Jo en Flip niet hebben gewonnenquote:
je kunt het dus instellen ergens, volgens sam zag ik netquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef knagsje het volgende:
Stab en candy, ik heb ze gehad hoor......dm komt niet altijd meteen in beeld vandaar..........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zuipuhhhhhhhhhhhhhhh
Waarom Karim?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou vind t leuk voor haar, maar ik gunde Karim het meest
Ik had dat nooit verwacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zuipuhhhhhhhhhhhhhhh
Ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Sam-x het volgende:
Wie is blij voor Sharon dat ze heeft gewonnen?
Ik met dit account ook, maar daarvoor ook nog een ander account gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
[..]
de noobs? ik zit al 6 jaar op fok ofzo
Ja, je hebt drie maanden lang voor iedereen in de Cossen gezorgd, altijd oprecht en eerlijk geweest, iedere dag alle Ui's opgepoetst. En dan zo weinig dankbaarheid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ik ik krijg er ook helemaal niet zoveel, en dat terwijl ik zo zorgzaam ben voor iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |