Dankjequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
01:35 De Wereld Draait Door/NOS Journaal op
onze afkick kliniek ja...gekkenhuis...cuckoos' nest ...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef pullup het volgende:
Is dit nu jullie eigen reservaat geworden op dit subforum![]()
Dan proost ik met je mee (ik heb sapquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
[..]
proost, meisie....ik drink niet mee, is dat erg? pak een lekker koud glas rode sinasappelsap
hoop ik ook hoor, dit was oh zo slaapverwekkend, en toch bleven we maar kijken he? in de hoop op spanning en sensatie...moet nog komen dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Als er een sst 2 komt, hoop ik dat ze het met wat meer vakkennis, liefde en motivatie maken. Mijn god, wat was dit een inspiratieloos in elkaar geknutseld programma. Ik had regelmatig het idee dat ze totaal niet wisten waar ze mee bezig waren.
Terecht, wat slecht waren ze.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tory__.html?sn=prive
en de 3J niet door bij het songfestival
Ik heb nog nooit een DM gehad, ik voel me achtergesteld. Ik krijg nooit iets. Ik heb het t moeilijkst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef Stability het volgende:
ik krijg DM of PM altijd rechts in beeld te zien, die blijven dan staan tot ik ze wegdruk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan proost ik met je mee (ik heb sap)
Dan heeft Gert vast een slim plan om de noobs verder te integreren met de SC alhierquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
[..]
onze afkick kliniek ja...gekkenhuis...cuckoos' nest ...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een DM gehad, ik voel me achtergesteld. Ik krijg nooit iets. Ik heb het t moeilijkst.![]()
![]()
![]()
![]()
(Kon het niet laten nog even een Mootje te doen, dat hoort bij de afkickverschijnselen)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een mooi plaatje in de OP.
Stability
Je vraagt erom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een DM gehad, ik voel me achtergesteld. Ik krijg nooit iets. Ik heb het t moeilijkst.![]()
![]()
![]()
![]()
(Kon het niet laten nog even een Mootje te doen, dat hoort bij de afkickverschijnselen)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heeft Gert vast een slim plan om de noobs verder te integreren met de SC alhier
zuipe???quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef knagsje het volgende:
Stab en candy, ik heb ze gehad hoor......dm komt niet altijd meteen in beeld vandaar..........
Jo 4e........hmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zuipuhhhhhhhhhhhhhhh
gedaan !quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |