OMGquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef shomila het volgende:
We zijn er nog niet vanaf.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
DM of PM mij dan tzt asjeblieft? ik kijk nooit nederlandse tv , anders mis ik het nog...en dan heb ik misschien ook een ramp overleefd straksquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
hij en karim. en sharon ook hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
ja, die tranen in Gerards ogen daar raakte ik zelf ook ontroerd van. Het enige moment van de hele avond dat mij echt even raakte.
ja die gaat af als een gieter hahaha mooi he? dr botox breekt meteen door het janken straksquote:
zullen we ons opgeven ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
DM of PM mij dan tzt asjeblieft? ik kijk nooit nederlandse tv , anders mis ik het nog...en dan heb ik misschien ook een ramp overleefd straks
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Gert het volgende:
Ik heb even een sticky topic in SST gemaakt met de mededeling dat REHAB alvast naar RLS is verhuisd: SST REHAB voor afkickende COS'er is alvast verhuisd naar het RLS-forum
superquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Gert het volgende:
Ik heb even een sticky topic in SST gemaakt met de mededeling dat REHAB alvast naar RLS is verhuisd: SST REHAB voor afkickende COS'er is alvast verhuisd naar het RLS-forum
over sst ??quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ga zo de herhaling zien van De Wereld Draait Door,,,,, daar zou wat in te zien geweest zijn,
Wel weer gezellig om jullie dan allemaal weer terug te zien. En dan ga ik vanaf het begin proberen mee te kijken en cossen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
OMG
Nou ja maakt niet uit, kom maar op hoor ik volg wel weer
Is goed. Dat wil ik natuurlijk niet op me geweten hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
DM of PM mij dan tzt asjeblieft? ik kijk nooit nederlandse tv , anders mis ik het nog...en dan heb ik misschien ook een ramp overleefd straks
ik hoop hetquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die gaat af als een gieter hahaha mooi he? dr botox breekt meteen door het janken straks
uh.............wat denk je zelf? hahaha ik zou de hele dag met een knalrooie kop zitten in een hoekjequote:
anders ik wel, ik had gewoon veel eerder hier moeten komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wel weer gezellig om jullie dan allemaal weer terug te zien. En dan ga ik vanaf het begin proberen mee te kijken en cossen.
nee ik zelf ook niet...maar denken jullie er wel om dan? ik ben sowieso dagelijks op FOK! jaar in jaar uit dag in dag uit ,maand in maand uit...ja kep geen leven, ik weet het...zuchtquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Is goed. Dat wil ik natuurlijk niet op me geweten hebben.
ik kan niet kijken...zoontje lief is film aan het kijken nu, hij heeft lang zat moeten wachten op mij..dus tjaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja iets over die scene van Jo en Sharon,,,,,,,
Volgens mij kwamen we hier ongeveer tegelijkertijd binnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
anders ik wel, ik had gewoon veel eerder hier moeten komen
Joanna wordt daar blijkbaar enorm uitgelachen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kan niet kijken...zoontje lief is film aan het kijken nu, hij heeft lang zat moeten wachten op mij..dus tja
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
Maar ja, nu is het dus echt afkicken
Bij mij zal de beveiliging me weg kunnen dragen, zeker als er types als jo/mo in zittenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we hier ongeveer tegelijkertijd binnen.
En ik geloof dat ik teveel cameravrees heb om aan een rls mee te doen. Al ben ik natuurlijk wel beeldschoon en heb ik ook wel een paar geheimpjes achter de hand.
ik zou gek worden van die camera's ik wil ook nooit op de foto, raar he? terwijl er niks aan de hand is met mij ofzo...ik heb dan misschien wel een grote slabek, maar ben eigenlijk best verlegen wat dat aangaatquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we hier ongeveer tegelijkertijd binnen.
En ik geloof dat ik teveel cameravrees heb om aan een rls mee te doen. Al ben ik natuurlijk wel beeldschoon en heb ik ook wel een paar geheimpjes achter de hand.
whahahaha cooool !quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Joanna wordt daar blijkbaar enorm uitgelachen!
terechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Joanna wordt daar blijkbaar enorm uitgelachen!
over van allesquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
nee hoor Knagsje, de rehab is er voor iedereen.![]()
Wil je ergens over praten?
ik wil ook wel in een rls hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij zal de beveiliging me weg kunnen dragen, zeker als er types als jo/mo in zitten
ik heb je een DM gestuurd of je hierheen wilde komen hoor, een half uur geleden ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |