ik kan niet kijken...zoontje lief is film aan het kijken nu, hij heeft lang zat moeten wachten op mij..dus tjaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja iets over die scene van Jo en Sharon,,,,,,,
Volgens mij kwamen we hier ongeveer tegelijkertijd binnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
anders ik wel, ik had gewoon veel eerder hier moeten komen
Joanna wordt daar blijkbaar enorm uitgelachen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kan niet kijken...zoontje lief is film aan het kijken nu, hij heeft lang zat moeten wachten op mij..dus tja
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
Maar ja, nu is het dus echt afkicken
Bij mij zal de beveiliging me weg kunnen dragen, zeker als er types als jo/mo in zittenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we hier ongeveer tegelijkertijd binnen.
En ik geloof dat ik teveel cameravrees heb om aan een rls mee te doen. Al ben ik natuurlijk wel beeldschoon en heb ik ook wel een paar geheimpjes achter de hand.
ik zou gek worden van die camera's ik wil ook nooit op de foto, raar he? terwijl er niks aan de hand is met mij ofzo...ik heb dan misschien wel een grote slabek, maar ben eigenlijk best verlegen wat dat aangaatquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we hier ongeveer tegelijkertijd binnen.
En ik geloof dat ik teveel cameravrees heb om aan een rls mee te doen. Al ben ik natuurlijk wel beeldschoon en heb ik ook wel een paar geheimpjes achter de hand.
whahahaha cooool !quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Joanna wordt daar blijkbaar enorm uitgelachen!
terechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Joanna wordt daar blijkbaar enorm uitgelachen!
over van allesquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
nee hoor Knagsje, de rehab is er voor iedereen.![]()
Wil je ergens over praten?
ik wil ook wel in een rls hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij zal de beveiliging me weg kunnen dragen, zeker als er types als jo/mo in zitten
ik heb je een DM gestuurd of je hierheen wilde komen hoor, een half uur geleden ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |