Alsof je buiten het cafe een peuk staat te roken en er iemand naar buiten rent: 'Hé, goeie muziek binnen!' en je dan weer terug naar binnen gaat ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Karzai het volgende:
er wordt classic rock gedraaid op onzin radio, dat jullie het weten echt toppie
Vandaar dat het zo rustig is in huis. Nu snap ik waarom er allemaal roze koeken in overvloed zijnquote:
Roze koekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo rustig is in huis. Nu snap ik waarom er allemaal roze koeken in overvloed zijn
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je buiten het cafe een peuk staat te roken en er iemand naar buiten rent: 'Hé, goeie muziek binnen!' en je dan weer terug naar binnen gaat dit
Iam one of deze. PBboys Connected.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
Penisbaard/tho-Omas of een van de andere bazen nog in mijn topic en dit is voor mij een TTT
ik heb jou al tot die groep gerekend, maar ik wil er minstens 2.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iam one of deze. PBboys Connected.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jou al tot die groep gerekend, maar ik wil er minstens 2.
Broer, dit is geen sc. Hou dit topic nou eens heel...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht, wat!? hij heeft je nu al bezwangerd?![]()
ff een hartig woord uitwisselen met hem, zo terug
woekerweefsel dan ook op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goeien muziek
![]()
oh verkeerde topic.. ik word steeds weer naar dit topic toe getrokken
*is geen hosselaar maar wil best neuken*quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broer, dit is geen sc. Hou dit topic nou eens heel...
OT:
Maar willen alle onzekere meisjes neuken, want dat is waar de meeste hosselaars op uit zijn...
OP wel gelezen? Dat doen ze niet van de één op andere dag. Daar heb je geduld voor nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broer, dit is geen sc. Hou dit topic nou eens heel...
OT:
Maar willen alle onzekere meisjes neuken, want dat is waar de meeste hosselaars op uit zijn...
Je stelt denk ik te hoge eisen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
*is geen hosselaar maar wil best neuken*
Maar alle jongens willen toch neuken? Toch? En als ik morgen een willekeurig cafe binnenstap, kan ik binnen 2 minuten met iemand mee naar huis. Nu kan ik moeilijk via fok zeggen 'wie wil er neuken?' maar het is mogelijk. Via deze methode kan je misschien wel seks krijgen, maar je krijgt ook een meisje met een gebroken hart als je het op de klootzakken manier doetquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
*is geen hosselaar maar wil best neuken*
Ik kan dit beamenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iam one of deze. PBboys Connected.
no slowchat alleen serieuze G-Talk hier.quote:
Sorry liefje, ik zag je nooit meer als een schattig broertje. Maar je hebt nu een leuke chick te pakken, en dat gun ik jequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Flippiee in mijn topic, één van mijn gefaalde hosselprojecten (ik kwam wederom tot stap 2)
oh ik ben niet welkom hier.. tis al duidelijk heurquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no slowchat alleen serieuze G-Talk hier.
Maar, jij bent een oude man, dat staat ook al garant voor meteen vlam in de pan. Dit is voor al die sexueel gefrustreerde jongetjes die zelfs met V S&G naaktpics genoegen zouden nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
Een echte hosselaar slaat stap 2 over of verkleint het naar 2 stappen
Kijk deze kerel heeft er verstand vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
O god denken te kunnen hosselen in ZO ga dan naar West ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:42 schreef Karzai het volgende:
Ik kan jullie wel een keertje meenemen op een hosseltocht in Amsterdam ZO
Nee niet alle jongens willen neuken. Iets met een standaard hebben. Ja, zelfs wij hebben datquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar alle jongens willen toch neuken? Toch? En als ik morgen een willekeurig cafe binnenstap, kan ik binnen 2 minuten met iemand mee naar huis. Nu kan ik moeilijk via fok zeggen 'wie wil er neuken?' maar het is mogelijk. Via deze methode kan je misschien wel seks krijgen, maar je krijgt ook een meisje met een gebroken hart als je het op de klootzakken manier doet
Ik woon in west, 1e les nooit hosselen in je eigen neighbourhoodquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god denken te kunnen hosselen in ZO ga dan naar West ofzo
kan zo in de OPquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik woon in west, 1e les nooit hosselen in je eigen neighbourhood
amsterdam en hosselen? wil jij soms seks met apen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog in stap 2 zit, want ik heb nog geen naaktfoto's gestuurd. Maar ik ben sowieso niet fapwaardig. Ik kan net zo goed een zak over mijn hoofd trekkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
PM staat open voor een foto hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog in stap 2 zit, want ik heb nog geen naaktfoto's gestuurd. Maar ik ben sowieso niet fapwaardig. Ik kan net zo goed een zak over mijn hoofd trekken
Zolang geen gepraat over fok radio onz radio pure aids in de ether ben je welkom. Jij nog projectjes geregeld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik ben niet welkom hier.. tis al duidelijk heur
De hosselaar heeft het denk ik te druk met zijn andere chicksquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog in stap 2 zit, want ik heb nog geen naaktfoto's gestuurd. Maar ik ben sowieso niet fapwaardig. Ik kan net zo goed een zak over mijn hoofd trekken
Ik lik nog liever de vloer van een openbaar toilet schoonquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
PM staat open voor een foto hoor
Deze man begrijpt het.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zolang geen gepraat over fok radio onz radio pure aids in de ether ben je welkom. Jij nog projectjes geregeld?
Ja dit is nu het verschil tussen A'dam en Dehaag, in a'dam heb je geen bekrompen geestenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
amsterdam en hosselen? wil jij soms seks met apen?
*haphaphaphap*quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik lik nog liever de vloer van een openbaar toilet schoon
Niet verschuilen achter de sleurquote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos nu, of nee, verdrietig en onzeker... Nou kom op, wie hosselt me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet verschuilen achter de sleur
moet ik zeggen ja moet ik zeggen neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos nu, of nee, verdrietig en onzeker... Nou kom op, wie hosselt me.
ik kan je garanderen dat ze het hosselen waard is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ik zeggen ja moet ik zeggen nee
lastig deze.
*hosselt*quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos nu, of nee, verdrietig en onzeker... Nou kom op, wie hosselt me.
Ik ben dan gewoon heel benieuwdquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Destijds wel, maar ik ben er nu niet meer mee bezig. Ik zou het wel weer kunnen proberen.
alleen faye trapte er in dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Het is dan ook een protocol naar eigen ervaring, dus logisch dat het één keer is gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |