SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Gewoon een maand zo veel tegen haar praten dat ze gek wordt en dan volblaffen. Of wordt dat hier niet gezegd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef degek het volgende:
nooit gedacht dat het zo makkelijk is. het zet je wel aan het denken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
op de spelfout na is het een leuk verhaal, zo fictiefMag ik ook seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeweet
Bijna!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gewoon een maand zo veel tegen haar praten dat ze gek wordt en dan volblaffen. Of wordt dat hier niet gezegd?
Ik zou nog een gedeelte toevoegen waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe men hoor te communiceren. Niet elke FOK!-autist heeft een vlotte babbelquote:
Als je geen vlotte babbel hebt, zal je sowieso falen voor het leven. Voor deze soort fokkers is geen leven weggelegd en die kunnen maar beter binnen blijven, want ik vraag me af hoe zij zullen reageren als ze seks hebben...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zou nog een gedeelte toevoegen waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe men hoor te communiceren. Niet elke FOK!-autist heeft een vlotte babbel
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je geen vlotte babbel hebt, zal je sowieso falen voor het leven. Voor deze soort fokkers is geen leven weggelegd en die kunnen maar beter binnen blijven, want ik vraag me af hoe zij zullen reageren als ze seks hebben...
Lieverd, even serieus, jij hebt ook niet altijd een vlotte babbelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je geen vlotte babbel hebt, zal je sowieso falen voor het leven. Voor deze soort fokkers is geen leven weggelegd en die kunnen maar beter binnen blijven, want ik vraag me af hoe zij zullen reageren als ze seks hebben...
samenvatting aubquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Menig jongen droomt ervan: een harem aan meiden op MSN, die allemaal rond de 16 jaar zijn en gewillig sexy en gewaagde plaatjes afstaat. Ik heb die droom voor mijzelf waar kunnen maken en daarom zal ik, nu ik bezet ben en geen noodzaak zie om dit protocol geheim te houden, jullie naar eigen ervaring inlichten hoe je het beste een meisje in bed inlult.
Stap 1: de zwakke schakel
Het is algemeen bekend onder de meeste mensen dat meiden die onzeker zijn een heel makkelijk slachtoffer zijn. Aan die meiden zou ik willen zeggen: PAS OP! Maar ondanks de vele voorlichtingsdagen over loverboys en hun werkwijze heeft dit vrij weinig zin. Mijn hosselprotocol is dan ook enigzins gebaseerd op dat van de loverboys, met het verschil dat ik niet verwacht van dit meisje dat zij in de prostitutie beland. Kortom: zoek de zwakke schakel tussen de vrouwen.
Wanneer jij een zwakke schakel hebt uitgekozen, dan is het zaak om te weten of je qua uiterlijk ook nog een goed slachtoffer hebt uitgekozen, meestal zijn deze meiden zo naïef om alles bloot te geven, dus goed onderzoek zal uiteindelijk wel naar een foto leiden en anders moet je die in een later stadium proberen te bemachtigen.
Als ze qua uiterlijk goed is gekeurd, kan je beginnen om liefde voor haar te tonen. Onderzoek waarom ze zo onzeker is en doe je voor als iemand die haar onzekerheid wil wegnemen. Dit vergt tijd en aandacht, denk niet dat je meteen haar MSN kunt bemachtigen en waag het niet om binnen 2 weken via de DM naaktpics te vragen, want dan is het meteen voorbij. Ik zou zelf het minimum van een maand tijd intensief contact willen aanraden, waarin je al haar gegevens kan bemachtigen om contact met haar te zoeken.
Stap 2: Provoceren
Je hebt nu inmiddels een maand intensief gehad en wilt nu eindelijk wel eens kunnen fappen op iets lekkers. Het is dus tijd geworden om te provoceren, maar voordat je provoceert moet je informeren of ze liefde voor jou voelt. Als ze dat niet doet, dan moet je langer dan een maand ervoor uittrekken en voor meer informatie over het vragen naar of iemand liefde voor je voelt op subtiele wijze kan je in mijn DM terecht.
Het provoceren gaat ook weer heel geleidelijk, kom met argumenten als 'tjonge, je bent zo mooi, daar wil ik wel meer van zien' of 'agh, iedereen doet dat toch wel eens'. Langzaam maar zeker komt ze tot de conclusie dat jij wel te vertrouwen bent (NOT) en besluit ze het er toch maar eens op te wagen, ze wilt toch aandacht... Je eerste zelfgevraagde V S&W foto is een feit en als je wilt kan je nu verder met foto's vragen, maar in het echt bewonderen is leuker, dus dat behandelen we eerst.
Stap 3: meet & greet (& fuck)
Als je alle voorgaande stappen goed doorlopen hebt en ze heeft vertrouwen in je van hier tot Tokyo, dan kan je haar vragen om eens te meeten. Doe het op een vertrouwde plek, voor haar het liefst en laat je aan haar wensen over. Het beste kan je een beetje passief zijn in dit gedeelte. Laat haar door een psygologisch spelletje weten dat je haar wilt meeten, maar kom er niet zelf mee. Het is mij vrij vaak al gelukt dat mijn hossels mij vroegen of ik hun wilde meeten, echter, ik faal altijd bij dit stuk, omdat ik geen geld heb om daar naartoe te gaan. GELD IS BELANGRIJK HIER!
Het hiernavolgende gedeelte is slechts deels gebaseerd op eigen ervaring
Als je eenmaal een meet hebt is voorzichtigheid (en niet te vergeten kuisheid) geboden. Doe je voor als een nette jongen, praat over jouw interesses, praat over haar interesses en spreek alvast af voor een volgende keer als ze jou wel ziet zitten.
Eenmaal de eerste meet gehad en de tweede verloopt ook als een speer, dan kan je een relatie beginnen. Laat altijd uit haar mond komen of ze iets wilt, ga NOOIT meteen aan haar tieten zitten, maar pak het geleidelijk aan. GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK.
Wat betreft de eerste 2 stappen, succes gegarandeerd!
Tegenover jou misschien nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lieverd, even serieus, jij hebt ook niet altijd een vlotte babbel
Ik ken niet meer dan 3 woorden in 1 zin lezenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je in godsnaam dat er zoveel onderstreept en dikgedrukt en weet ik wat is?
Knap dat je het wel voor elkaar krijgt om wel langere zinnen te schrijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken niet meer dan 3 woorden in 1 zin lezen
Tegenover mijn moeder gaat het nóg trager en tegen een vriendin van mij kwam je ook niet verder dan je naam. Ik ging in de kerk wel lekker, dacht ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegenover jou misschien nietmaar, dat is offtopic.
Ben ik trots opquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Knap dat je het wel voor elkaar krijgt om wel langere zinnen te schrijven
Jullie hebben een relatie 4 realz?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tegenover mijn moeder gaat het nóg trager en tegen een vriendin van mij kwam je ook niet verder dan je naam. Ik ging in de kerk wel lekker, dacht ik
zwakke schakelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken niet meer dan 3 woorden in 1 zin lezen
Jep, zie foboquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Jullie hebben een relatie 4 realz?
TS is een mietjequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef amenth het volgende:
ik dacht ik krigj hier tips voor een nog betere wietplantage, OVtjes zonder gepakt te worden enz wtf is dit nou weer man
HEBBON JULLIE ELKAAR VIA DE FOKS LEREN KENNEN??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
snap er nog steeds geen hol vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zwakke schakel
liefde
Dit vergt tijd
en aandacht
minimum van een
maand
zo goed?dan ga ik nog even door nl...
Het is ook totaal irrelevant voor jou, tenzij jij nog steeds op zoek bent naar 16-jarige smatjes.quote:
True truequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is ook totaal irrelevant voor jou, tenzij jij nog steeds op zoek bent naar 16-jarige smatjes.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
Oh douchen btw. Wie gaat er mee? SopperdesopOh, dan bied ik mezelf wel niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leukquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Merelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan bied ik mezelf wel niet aan.
[..]
Wat leuk
Ik stuur me zusje op je afquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afblijven, das mijn hosselFOK!verkering ftw
Ik weet het nog nietquote:
En faye dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afblijven, das mijn hosselFOK!verkering ftw
Dankje voor dit compliment, ik ben geroerd door dit compliment.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goed geschreven, wel doordachte OP
ah toequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
[..]
En faye dan?
Mooi topic wel trouwens
Dat is mijn irl verkering, nog-net-nietverloofde en bijna-vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
[..]
En faye dan?
Mooi topic wel trouwens
Nou oke danquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ah toe![]()
en onz users om het te vernagelen
Incestueus danquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is mijn irl verkering, nog-net-nietverloofde en bijna-vrouw.Faye houdt er ook FOK!verkeringen op na, alleen noemt ze die "broer" oid.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is mijn irl verkering, nog-net-nietverloofde en bijna-vrouw.Faye houdt er ook FOK!verkeringen op na, alleen noemt ze die "broer" oid.
Ik noem het gewoon anders, ik kan jou ook wel "zusje" gaan noem of zoiets dergelijks, maar daar kan ik dan niet echt mee pronken hier op FOK! Ik kan zeggen dat ik jou naar FOK! heb gehaald en dat jij mijn FOK!verkering bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou oke dan
[..]
Incestueus dan(als het echt zou zijn)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
HEBBON JULLIE ELKAAR VIA DE FOKS LEREN KENNEN??![]()
haantjesgedragquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
Jullie steken er allebei behoorlijk wat werk in
Man, ik had zon vrouw direct afgeketstquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe hossel ik een opperkwal?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als tegenhanger in dit prachttopic: zie hier Hoe hossel ik een opperkwal?
....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
ah dat verklaart het
Maare wie heeft de broek aan in jullie relatie? Jij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
ah dat verklaart het
Maare wie heeft de broek aan in jullie relatie? Jij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je komt ze wel vaker tegen hier, puberale jongetjes met te veel vrije tijd en een te hoge postcount. Ze zijn beroemd en berucht, maar in het echte leven vraagt hun buurman zich af wie dat trieste figuur toch telkens is.
Zijn ze dan niet kansloos?
Nee, niet eens! Ze hebben alleen een beetje hulp nodig om een leven te krijgen en dat gaat in kleine stapjes. Aangezien deze kwallen niet uitgaan, moet je het op fok! proberen. Waarom zou je? Omdat juist die opperkwallen het hart op de goede plaats hebben zitten en negen van de tien keer hun handen ook, maar dat terzijde.
Oke leuk, opperkwallen vangen! Hoe doen we dat?
Stap 1
Wees het meisje dat met iedereen praat, het meisje dat basht en het meisje dat topics opent over haar problemen. Door die problemen trek je de aandacht naar je toe. Ze weten nu al dat jij dat meisje bent die niet op haar toetsenbord gevallen is en ook nog een zachte kant heeft. Perfect! Want de kwal wil iets hebben om zich beter over te voelen en door jou te helpen met je problemen, krijgt de kwal wat ego.
Stap 2
Je probeert skype. Het hoeft niet meteen te lukken, maar dat maakt niet uit. Neem de tijd om de jongen uit te laten praten en praat er dan vol overheen. Maak je geen zorgen, hier worden ze mondig van. Zet ondertussen wel een muziekje op, kwallen praten traag.
Stap 3
Je gaat afspreken. Doe wispelturig, laat merken dat je into hem bent, maar trek niet gelijk je shirt tien meter naar beneden, dat ziet hij toch niet. Trek je shirt ook niet uit, daar doet de kwal toch niets mee, hij heeft manieren en schijt waarschijnlijk zeven kleuren stront.
Stap 4
Verliefd, verloofd, getrouwd.
Maar vrouwen op fok! zijn een hoax dus, beetje jammer
Foutquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je komt ze wel vaker tegen hier, puberale jongetjes met te veel vrije tijd en een te hoge postcount. Ze zijn beroemd en berucht, maar in het echte leven vraagt hun buurman zich af wie dat trieste figuur toch telkens is.
Zijn ze dan niet kansloos?
Nee, niet eens! Ze hebben alleen een beetje hulp nodig om een leven te krijgen en dat gaat in kleine stapjes. Aangezien deze kwallen niet uitgaan, moet je het op fok! proberen. Waarom zou je? Omdat juist die opperkwallen het hart op de goede plaats hebben zitten en negen van de tien keer hun handen ook, maar dat terzijde.
Oke leuk, opperkwallen vangen! Hoe doen we dat?
Stap 1
Wees het meisje dat met iedereen praat, het meisje dat basht en het meisje dat topics opent over haar problemen. Door die problemen trek je de aandacht naar je toe. Ze weten nu al dat jij dat meisje bent die niet op haar toetsenbord gevallen is en ook nog een zachte kant heeft. Perfect! Want de kwal wil iets hebben om zich beter over te voelen en door jou te helpen met je problemen, krijgt de kwal wat ego.
Stap 2
Je probeert skype. Het hoeft niet meteen te lukken, maar dat maakt niet uit. Neem de tijd om de jongen uit te laten praten en praat er dan vol overheen. Maak je geen zorgen, hier worden ze mondig van. Zet ondertussen wel een muziekje op, kwallen praten traag.
Stap 3
Je gaat afspreken. Doe wispelturig, laat merken dat je into hem bent, maar trek niet gelijk je shirt tien meter naar beneden, dat ziet hij toch niet. Trek je shirt ook niet uit, daar doet de kwal toch niets mee, hij heeft manieren en schijt waarschijnlijk zeven kleuren stront.
Stap 4
Verliefd, verloofd, getrouwd.
Maar vrouwen op fok! zijn een hoax dus, beetje jammer
QFTquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dusBeter een goed mietje dat hosselt, dan nooit een bedexperience
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dusBeter een goed mietje dat hosselt, dan nooit een bedexperience
Deze komt in mijn Foboquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
en ga nou niet aankomen met dat jij dit niet nodig had viro, want dat is logisch. Negersurinamers hoeven alleen een foto te laten zien en meisjes komen al klaar.
Hij zou toch alleen sechs hebben met de ware?quote:
Even serieus, als ik dit toepas bij ieder onzeker meisje, dan weet ik zeker dat ik al 3 bedervaringen had gehad. Ik hoef het alleen niet.quote:
Leg uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even serieus, als ik dit toepas bij ieder onzeker meisje, dan weet ik zeker dat ik al 3 bedervaringen had gehad. Ik hoef het alleen niet.
Ff serieus: daar heb ik respect voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even serieus, als ik dit toepas bij ieder onzeker meisje, dan weet ik zeker dat ik al 3 bedervaringen had gehad. Ik hoef het alleen niet.
Zitten die op FOK! ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Onzekere meisje betekent niet dat die meisjes geen grens of zelfrespect hebben. Ik ken zat mensen waarbij je techniek geen zin heeft
Wachten op de ware is wetenschapelijk bewezen een sprookjequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hij zou toch alleen sechs hebben met de ware?
Net als een sprookjeshuwelijk hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Wachten op de ware is wetenschapelijk bewezen een sprookje
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik.En als jij mij het bed inlult, heeft dat andere redenen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Net als een sprookjeshuwelijk hebben?
Als mijn vader thuiskomt zit er nog altijd een heks op de bank te wachten EINZTWEI!!1!!![]()
![]()
Dat zou offtopic gaan en dat gaan we nu weer, totaal irrelevant.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je me nu hier voor lul wilt zetten, ga je gang
Hij wil je voor zijn lul zettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je me nu hier voor lul wilt zetten, ga je gang
Maw geen seks morgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou offtopic gaan en dat gaan we nu weer, totaal irrelevant.
Dat wist ik alquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hij wil je voor zijn lul zetten
En over 9 maanden nog een flink probleemquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
en hij kent de consequenties daarvan, iets met boze broer enzo
Moet ie eens proberenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En over 9 maanden nog een flink probleem
Daar zijn we het gelukkig over eens: als ik het niet wil, gaat het eruit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En over 9 maanden nog een flink probleem
Zie het opperkwalverhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef taintless het volgende:
TS, als je werkelijk zo smooth bent als je, je voordoet, waarom ga je dan niet naar de kroeg en pikt daar een leuke uit?
Komt die stofzuigerquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar zijn we het gelukkig over eens: als ik het niet wil, gaat het eruit.
Ik ben wel een fokker hehquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef taintless het volgende:
TS, als je werkelijk zo smooth bent als je, je voordoet, waarom ga je dan niet naar de kroeg en pikt daar een leuke uit?
Met een trampoline en epic worstel-slam?quote:
Alsof je buiten het cafe een peuk staat te roken en er iemand naar buiten rent: 'Hé, goeie muziek binnen!' en je dan weer terug naar binnen gaat ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Karzai het volgende:
er wordt classic rock gedraaid op onzin radio, dat jullie het weten echt toppie
Vandaar dat het zo rustig is in huis. Nu snap ik waarom er allemaal roze koeken in overvloed zijnquote:
Roze koekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo rustig is in huis. Nu snap ik waarom er allemaal roze koeken in overvloed zijn
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je buiten het cafe een peuk staat te roken en er iemand naar buiten rent: 'Hé, goeie muziek binnen!' en je dan weer terug naar binnen gaat dit
Iam one of deze. PBboys Connected.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
Penisbaard/tho-Omas of een van de andere bazen nog in mijn topic en dit is voor mij een TTT
ik heb jou al tot die groep gerekend, maar ik wil er minstens 2.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iam one of deze. PBboys Connected.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb jou al tot die groep gerekend, maar ik wil er minstens 2.
Broer, dit is geen sc. Hou dit topic nou eens heel...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht, wat!? hij heeft je nu al bezwangerd?![]()
ff een hartig woord uitwisselen met hem, zo terug
woekerweefsel dan ook op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goeien muziek
![]()
oh verkeerde topic.. ik word steeds weer naar dit topic toe getrokken
*is geen hosselaar maar wil best neuken*quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broer, dit is geen sc. Hou dit topic nou eens heel...
OT:
Maar willen alle onzekere meisjes neuken, want dat is waar de meeste hosselaars op uit zijn...
OP wel gelezen? Dat doen ze niet van de één op andere dag. Daar heb je geduld voor nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broer, dit is geen sc. Hou dit topic nou eens heel...
OT:
Maar willen alle onzekere meisjes neuken, want dat is waar de meeste hosselaars op uit zijn...
Je stelt denk ik te hoge eisen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
*is geen hosselaar maar wil best neuken*
Maar alle jongens willen toch neuken? Toch? En als ik morgen een willekeurig cafe binnenstap, kan ik binnen 2 minuten met iemand mee naar huis. Nu kan ik moeilijk via fok zeggen 'wie wil er neuken?' maar het is mogelijk. Via deze methode kan je misschien wel seks krijgen, maar je krijgt ook een meisje met een gebroken hart als je het op de klootzakken manier doetquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
*is geen hosselaar maar wil best neuken*
Ik kan dit beamenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iam one of deze. PBboys Connected.
no slowchat alleen serieuze G-Talk hier.quote:
Sorry liefje, ik zag je nooit meer als een schattig broertje. Maar je hebt nu een leuke chick te pakken, en dat gun ik jequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Flippiee in mijn topic, één van mijn gefaalde hosselprojecten (ik kwam wederom tot stap 2)
oh ik ben niet welkom hier.. tis al duidelijk heurquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no slowchat alleen serieuze G-Talk hier.
Maar, jij bent een oude man, dat staat ook al garant voor meteen vlam in de pan. Dit is voor al die sexueel gefrustreerde jongetjes die zelfs met V S&G naaktpics genoegen zouden nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
Een echte hosselaar slaat stap 2 over of verkleint het naar 2 stappen
Kijk deze kerel heeft er verstand vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
O god denken te kunnen hosselen in ZO ga dan naar West ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:42 schreef Karzai het volgende:
Ik kan jullie wel een keertje meenemen op een hosseltocht in Amsterdam ZO
Nee niet alle jongens willen neuken. Iets met een standaard hebben. Ja, zelfs wij hebben datquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar alle jongens willen toch neuken? Toch? En als ik morgen een willekeurig cafe binnenstap, kan ik binnen 2 minuten met iemand mee naar huis. Nu kan ik moeilijk via fok zeggen 'wie wil er neuken?' maar het is mogelijk. Via deze methode kan je misschien wel seks krijgen, maar je krijgt ook een meisje met een gebroken hart als je het op de klootzakken manier doet
Ik woon in west, 1e les nooit hosselen in je eigen neighbourhoodquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god denken te kunnen hosselen in ZO ga dan naar West ofzo
kan zo in de OPquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik woon in west, 1e les nooit hosselen in je eigen neighbourhood
amsterdam en hosselen? wil jij soms seks met apen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog in stap 2 zit, want ik heb nog geen naaktfoto's gestuurd. Maar ik ben sowieso niet fapwaardig. Ik kan net zo goed een zak over mijn hoofd trekkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
PM staat open voor een foto hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog in stap 2 zit, want ik heb nog geen naaktfoto's gestuurd. Maar ik ben sowieso niet fapwaardig. Ik kan net zo goed een zak over mijn hoofd trekken
Zolang geen gepraat over fok radio onz radio pure aids in de ether ben je welkom. Jij nog projectjes geregeld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik ben niet welkom hier.. tis al duidelijk heur
De hosselaar heeft het denk ik te druk met zijn andere chicksquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog in stap 2 zit, want ik heb nog geen naaktfoto's gestuurd. Maar ik ben sowieso niet fapwaardig. Ik kan net zo goed een zak over mijn hoofd trekken
Ik lik nog liever de vloer van een openbaar toilet schoonquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
PM staat open voor een foto hoor
Deze man begrijpt het.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zolang geen gepraat over fok radio onz radio pure aids in de ether ben je welkom. Jij nog projectjes geregeld?
Ja dit is nu het verschil tussen A'dam en Dehaag, in a'dam heb je geen bekrompen geestenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
amsterdam en hosselen? wil jij soms seks met apen?
*haphaphaphap*quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik lik nog liever de vloer van een openbaar toilet schoon
Niet verschuilen achter de sleurquote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos nu, of nee, verdrietig en onzeker... Nou kom op, wie hosselt me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet verschuilen achter de sleur
moet ik zeggen ja moet ik zeggen neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos nu, of nee, verdrietig en onzeker... Nou kom op, wie hosselt me.
ik kan je garanderen dat ze het hosselen waard is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ik zeggen ja moet ik zeggen nee
lastig deze.
*hosselt*quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos nu, of nee, verdrietig en onzeker... Nou kom op, wie hosselt me.
Ik ben dan gewoon heel benieuwdquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Destijds wel, maar ik ben er nu niet meer mee bezig. Ik zou het wel weer kunnen proberen.
alleen faye trapte er in dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Het is dan ook een protocol naar eigen ervaring, dus logisch dat het één keer is gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |