SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
zoveel van die wijven ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef fwokker het volgende:
Van z'n stem moet hij het niet hebben
en van zijn liedje ook niet
don't say its impossibel
cause i know its possible
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef cornaldm het volgende:
Cypriotische dramatiek nu, met glansrol voor danseres die trauma opliep bij een ballonvaart #maasESF #songfestival
Het is niet alsof ze het niveau hebben bewaard voor vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
TOCH vind ik deze halve finale niet eens zoveel beter dan dinsdag. Ik had zulke verhalen gehoord over dat dit zo geweldig zou zijn, maar valt best wel tegen eigenlijk.
Tot nu toe nog wel ja. Maar Ierland komt nog hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
TOCH vind ik deze halve finale niet eens zoveel beter dan dinsdag. Ik had zulke verhalen gehoord over dat dit zo geweldig zou zijn, maar valt best wel tegen eigenlijk.
Nee, maar wel leuker nu de 3J's gewoon enorm slecht waren en zelfs België beter is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Hoor ik nou baglama..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit zou nog weleens wat leuks kunnen worden.
3x niksquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
Aahh, NL is al geweest! Hoe is het gegaan?
ik vond de belgen echt niet veel beter, dat moet echt je smaak zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuker nu de 3J's gewoon enorm slecht waren en zelfs België beter is!
Bedankt voor dit indrukwekkende onderzoek.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef rubje het volgende:
Voor zij die er waarde aanhechten!
De snelste en actueelste TV stream is die van Ned 1,dan pas ARD gek genoeg en dan pas BRT en BBC3. Het verschil in delay is ongeveer 5 seconden. Dus NED1 is het snelst met de verbinding!
Hoe check je dat? Simpel,zap maar eens snel langs dezelfde kanalen en zie hoe soms op een ander kanaal men nog bezig is met iets wat op NED 1 voorbij is.
Wel een heeele grote dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Gatver, staat ze nu met een tampon te zwaaien?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
gaan ze die bollen op de achtergrond straks nog anaal inbrengen?
Zijn uitspraak was redelijk beroerd in 't begin, bij het einde ging het toch los. Toch klonk 't wel redelijk, maar ik geef ze weinig kans, terwijl ik best enthousiast was eerst..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
Aahh, NL is al geweest! Hoe is het gegaan?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
NPO zenders worden via de Ether gedistribueerd en de rest net satelliet dus logischquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef rubje het volgende:
Voor zij die er waarde aanhechten!
De snelste en actueelste TV stream is die van Ned 1,dan pas ARD gek genoeg en dan pas BRT en BBC3. Het verschil in delay is ongeveer 5 seconden. Dus NED1 is het snelst met de verbinding!
Hoe check je dat? Simpel,zap maar eens snel langs dezelfde kanalen en zie hoe soms op een ander kanaal men nog bezig is met iets wat op NED 1 voorbij is.
Misschien wel, dan gaan ze zeker door naar de finalequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
gaan ze die bollen op de achtergrond straks nog anaal inbrengen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
Maakt niet uit meid, zo voel ik me ook soms.
Sliertjes en bonkjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
It wuz right!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef alors het volgende:
In de krant die ik las stond dat dit heel kut was...
Ja, die had ze nu in 'r hand volgens mijquote:
inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die zwarte balk absurd groot voor het telefoonnummer.
ahahha vast tegen iemand nek gebroken gelijk doodquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zou wel leuk zijn als dat touw zou breken en die bal het publiek in zou vliegen.
Die zijn automatisch door met =nog een paar landen met geld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef rubje het volgende:
Ik ben een noob maar ik zie nergens DUITSLAND staan of mag je niet meedoen als organiserend land?
stemmend volk heeft over het algemeen slechte ogen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die zwarte balk absurd groot voor het telefoonnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |