ja daar kwam mijn opmerking ook vandaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene zei ook zoiets, je zit te zappen en je komt er weer eentje tegen...
Lijkt mij een nare man jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene zei ook zoiets, je zit te zappen en je komt er weer eentje tegen...
ja ik herkende m niet van de foto... Zonde. MIsschien heeft dat ook met zn pestverleden te maken. Onzekerheid over zn uiterlijk etcquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Als je hem van dichtbij ziet, zie je toch duidelijk alle liposucties, etc zitten.
heeft gewoon met de christenlijke achtergrond te maken, je hoort niet als een homo te lopen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik herkende m niet van de foto... Zonde. MIsschien heeft dat ook met zn pestverleden te maken. Onzekerheid over zn uiterlijk etc
Trouwens wat een sneue jufDat je klasgenoten je treiteren is nog tot daar aan toe. Maar dat je juf je zo voor schut zet is toch te idioot voor woorden
Zou kunnen, maar hij ziet toch zelf wel dat je er zo niet beter op wordt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik herkende m niet van de foto... Zonde. MIsschien heeft dat ook met zn pestverleden te maken. Onzekerheid over zn uiterlijk etc
tong80 op de achtergrondquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Fokker zoekt vrouwOuwe kop trouwens voor iemand van 28.
kijk maar eens in SHO in het plastische chirurgie topicquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hij ziet toch zelf wel dat je er zo niet beter op wordt?
brr die sla i maar overquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
kijk maar eens in SHO in het plastische chirurgie topic
Ja die moeder wil eindelijk eens van hem af.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tong80 op de achtergrond
Daar kijk ik weleens ja, die mensen zijn blind of zo. Ik snap dat echt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
kijk maar eens in SHO in het plastische chirurgie topic
ik snap het ook niet, vaak waren ze voor al die operaties een stuk mooierquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Daar kijk ik weleens ja, die mensen zijn blind of zo. Ik snap dat echt niet.
k vind eigenlijk geen énkele vorm van plastische chirurgie mooi... als ik iemand een kus geef op neplippen lijkt me echt vies... om maar te zwijgen van neptieten...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die moeder wil eindelijk eens van hem af.
[..]
Daar kijk ik weleens ja, die mensen zijn blind of zo. Ik snap dat echt niet.
nou ik kan me voorstellen als je een AA cup,of erg ongelijke borsten,of een hele grote cupmaat hebt plastische chirurgie overweegt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
k vind eigenlijk geen énkele vorm van plastische chirurgie mooi... als ik iemand een kus geef op neplippen lijkt me echt vies... om maar te zwijgen van neptieten...
Je zou bijna bang worden dat er iets knapt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
k vind eigenlijk geen énkele vorm van plastische chirurgie mooi... als ik iemand een kus geef op neplippen lijkt me echt vies... om maar te zwijgen van neptieten...
Ik zag van de week een klein stukje van de Bold, wat die Taylor met haar gezicht heeft gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, vaak waren ze voor al die operaties een stuk mooier
kan ik me wel voorstellen... maar ik heb 10x liever ongelijke borsten dan een neppe...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou ik kan me voorstellen als je een AA cup,of erg ongelijke borsten,of een hele grote cupmaat hebt plastische chirurgie overweegt.
Ja ok, als het NODIG is zeg maar. Maar niet omdat je perse dikke tieten wilt hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou ik kan me voorstellen als je een AA cup,of erg ongelijke borsten,of een hele grote cupmaat hebt plastische chirurgie overweegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |