SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenschquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef ouderejongere het volgende:
Ik blijf er bij, na 12 jaar nog steeds dat wij Double Date hadden moeten sturen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef cornaldm het volgende:
Zometeen Mika uit Oekraïne, is zingende reclamezuil voor Andrelon. Bovendien ging ze -let op!- shoppen op het strand van Zandvoort #maasESF
Met Servië op 2quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef CANARIS het volgende:
dat was tot nu het baggerste
bosnie bij mij op 1
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Volgend jaar dus maar Adlicious (x factor) sturen.
Vind ik persoonlijk leuker dan allemaal in het Engels..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef MrEarcheese het volgende:
Wel veel Engelstalige liedjes vanavond.Dinsdag was 't allemaal gebabbel in hun eigen taal.
Dat is op zich wel weer tof.quote:
Nico.quote:Let u vooral op vrouw die in het zand haar contactlens staat te zoeken. #esf
wil je dr nummer?quote:
Do-de-lijk saai.quote:
ze is een reïncarnatie van een kipquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Miasan het volgende:
Wtf draagt die zandartiest? Dit is de Elf Fantasy Fair niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef alors het volgende:
Hey die Heidi Montag van 2 meter zit er ook weer
Live op het scherm inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef ouderejongere het volgende:
wordt die zandkunst live getekend? goed zeg
't is GVD toch geen Eurovisie ZAND-festival?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef ouderejongere het volgende:
wordt die zandkunst live getekend? goed zeg
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef elkravo het volgende:
[..]
't is GVD toch geen Eurovisie ZAND-festival?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |