Succes gewenst aan de seinwezenmonteurs aldaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad. En anders kunnen er nog assentellers, ATB-bakens, etc geraakt worden.
We hadden vooral veel overwegen gestoord, dus wellicht was de aansturing daarvan gefrituurd. Het is trouwens nog niet klaar.
Er zijn wel meer voordelen aan elektrisch spoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Succes gewenst aan de seinwezenmonteurs aldaar.
Hèt voordeel van geëlektrificeerd spoor: er hangt een bliksemafleider boven.
Er zijn ook nadelen, zoals landschapsvervuiling en gekut met palen als je een trein wilt fotograferen. En het is duur om te bouwen. Et cetera.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer voordelen aan elektrisch spoor.
Geen irritante brom van een dieselmotor bijvoorbeeld.
En soms staan de palen scheef in beeld, zodat je weet dat je camera nog kutter dan kut is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef James1988 het volgende:
Aan de andere kant vertellen die (scherpe) palen je op sommige foto's weer wel dat je camera gewoon kut is en de snelheid niet aankan.
Landschapsvervuiling is opzih wel waar, maar echt storend is er niet. Foto's maken ga ik niet op inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn ook nadelen, zoals landschapsvervuiling en gekut met palen als je een trein wilt fotograferen. En het is duur om te bouwen. Et cetera.
Op de heel lange termijn misschien, vroeger gingen ze ervan uit dat bij een halfuurdienst het omslagpunt lag. Inmiddels ligt dat iets anders geloof ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En is electriciteit op de lange termijn niet goedkoper, ondanks de aanleg?
Ik mag toch hopen dat dat automatisch gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me toch af wie al die oude delen heeft opgezocht en gelinkt. Dat moet een rotwerk zijn geweest.
Anne heeft dat gedaan, maar heeft er wel een tooltje voor dat een groot deel van het werk doet. Dus hulde aan Anne.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me toch af wie al die oude delen heeft opgezocht en gelinkt. Dat moet een rotwerk zijn geweest.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Anne heeft dat gedaan, maar heeft er wel een tooltje voor dat een groot deel van het werk doet. Dus hulde aan Anne.
1 2 3 4 5 6 7 8 | SELECT TopicID, Titel, Created FROM topics WHERE Titel LIKE '%trein%' ORDER BY Created DESC |
Heeft er niet ooit een "trainpics, news and chattopic" bij gezeten?quote:
Weet ik veelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heeft er niet ooit een "trainpics, news and chattopic" bij gezeten?
't Is eigenlijk best wel simpelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me toch af wie al die oude delen heeft opgezocht en gelinkt. Dat moet een rotwerk zijn geweest.
De link in de OP die naar Wikipedia verwijst, kan wel vervangen worden voor deze link:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me toch af wie al die oude delen heeft opgezocht en gelinkt. Dat moet een rotwerk zijn geweest.
Het is deels automatisch gegaan. Heb zelf ook een paar reeksen zo gedaan en na 2 topics geknoopt te hebben kwam de rest er achteraan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me toch af wie al die oude delen heeft opgezocht en gelinkt. Dat moet een rotwerk zijn geweest.
Sinds iedereen op dat station te depressief is om te etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef greavy het volgende:
Sinds wanneer is die Broodzaak op Ede-Wageningen gesloten
4, is dat dat kopspoortje waar meestal ouwe meuk staat opgesteld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:19 schreef Bitlord het volgende:
Net op Zwolle: een SLT-VI als stopper naar Utrecht vanaf spoor 4. Zon treinstel past werkelijk maar nét op dat perron. De machinist kan nauwelijks instappen via zn cabinedeur.
4 is dat spoortje aan de Amersfoortse zijde dat als een soort van inkeping tussen 3 en 5 ligt. Vertrekt regelmatig een stopper naar Utrecht vandaan, maar er staat ook wel eens ICMm of VIRM.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
4, is dat dat kopspoortje waar meestal ouwe meuk staat opgesteld?
Dat bedoel ik. Kopspoor, in mijn herinnering stond er altijd van die oude dubbeldekkerzooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
4 is dat spoortje aan de Amersfoortse zijde dat als een soort van inkeping tussen 3 en 5 ligt. Vertrekt regelmatig een stopper naar Utrecht vandaan, maar er staat ook wel eens ICMm of VIRM.
Het bestaat nog wel, maar wordt niet meer gepromoot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef Socios het volgende:
Bestaat het weekendretour nou wel of niet meer?
Het avondretour is een tijdje geleden afgeschaft, maar ik heb in ieder geval vandaag aan het NS-loket op het station een weekendretour kunnen bemachtigen.(Deze was niet te koop in de kaartautomaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |