SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Mwoah, slangen en hagedissen vind ik leuker!SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Gaaf hoor zo`n spiderSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
Hij krijgt een baardagaam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, slangen en hagedissen vind ik leuker!
Baardagamen zijn gaaf!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt een baardagaam.
Daar stond hij ook naar te kijken maar hij weet dat ik die eng vinddus besloot hij om een spin te gaan zeuren.
Tevens luister ik nu zonder te janken Dire Straits*trots*
"Netjes" Hups, het komt allemaal wel weer goed in due time.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt een baardagaam.
Daar stond hij ook naar te kijken maar hij weet dat ik die eng vinddus besloot hij om een spin te gaan zeuren.
Tevens luister ik nu zonder te janken Dire Straits*trots*
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Oh, de G. roseaSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staat ook op mijn lijstje. Samen met de A. versicolor en de B. smithii
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!niet leukSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brr hou niet zo van spinnen![]()
Die mag hij gaan halen als ie op zichzelf woontquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de G. roseaDie staat ook op mijn lijstje. Samen met de A. versicolor en de B. smithii
Hij heeft een goede smaakquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag hij gaan halen als ie op zichzelf woont
Hij lijkt op zijn moederquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft een goede smaakEn nog niet eens de meest moeilijke spin. Slim.
Nee die vindt hij leukquote:
HEUL WEL!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen maar beter, ze doen helemaal niks
kutbeesten, lawaai hier om 5 uur s'ochtens..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
KikkersIk ga later pijlgifkikkers houden, die zijn moooooi
Pijlgifkikkertjes zijn tofquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Redskillz het volgende:
[..]
kutbeesten, lawaai hier om 5 uur s'ochtens..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEUL WEL!
Ze doen *KWAAK KWAAK*
En en en en ze hupsen
Godver krijg al kippenvel als ik er aan denk
Ik wil hallucinogene kikkersquote:
Prima!!quote:
En dan HOP, kikker op je kop!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Hou hem wel bij mij uit de buurt.
Nee echt. Als ik een kikker zie. Dan verstijf ik, vervolgens worden mn knieën slap, dan ga ik hyperventileren en dan het ergste: ik zak door mijn knieën
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprintenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Nee echt. Als ik een kikker zie. Dan verstijf ik, vervolgens worden mn knieën slap, dan ga ik hyperventileren en dan het ergste: ik zak door mijn knieën
Verkeerde prins gekust?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Jouw UIquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprinten
Ze zijn in gevangenschap gekweekt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Karzai het volgende:
pijlgifkikkers horen in de jungle niet in een glazen potje
Oh noesquote:
Ja nou leuk is anders hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprinten
Ja nogalquote:
Ja maar toch, ik denk dat ze het niet zo leuk vinden als jij de hele dag met je neus tegen hun habitat gedrukt staatquote:
Spinnen en motten etc heb ik geen vrees voor, maar een kikker is te groot..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nou leuk is anders hoor!
Spinnen pak ik wel zo zonder moeite op
Alsof ik niks beters te doen hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik denk dat ze het niet zo leuk vinden als jij de hele dag met je neus tegen hun habitat gedrukt staat
Kikkers heb ik geen moeite mee, meikevers vind ik wel engquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Spinnen en motten etc heb ik geen vrees voor, maar een kikker is te groot..
Zijn jullie aan het camseksenquote:
Ik doe niet aan seksquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jullie aan het camseksen![]()
Als je show maar niet in de soep loopt he!!
Die had huppelkind van de week nog gevangen in huisquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kikkers heb ik geen moeite mee, meikevers vind ik wel eng
Ja, bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je neus tegen de paardenstal drukken
inderdaad, ranzige kutbeesten.. heb er een keer toen ik 16 was in mn helm van mn brommer gekregen... ik ging gillend op mn bekquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kikkers heb ik geen moeite mee, meikevers vind ik wel eng
Uhuh en ik ben een man zonder tietenquote:
Waarom denk je dat ik de verkeerde Ten Sharp opzette?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jullie aan het camseksen![]()
Als je show maar niet in de soep loopt he!!
Huppel een manquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik ben een man zonder tieten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de verkeerde Ten Sharp opzette?
Inclusief 4 bmw's, huge salaris en uiteraard een monstercockquote:
Als ze maar niet denkt dat we gaan neuken, want ik doe niet aan seksquote:
Ik wist bij god niet wat het was zit er ineens een eng beest van 3cm+ naast je (met een gewei)quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had huppelkind van de week nog gevangen in huis
Neuken doen we nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze maar niet denkt dat we gaan neuken, want ik doe niet aan seks
3 monopiemels langquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij hebt er een handje van je show stil te laten vallen als je ergens iets uhm boeiends ziet
[..]
Inclusief 4 bmw's, huge salaris en uiteraard een monstercock
Liefde bedrijven dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze maar niet denkt dat we gaan neuken, want ik doe niet aan seks
Dat is maar 15 cmquote:
ALLEEN KIKKERS!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh jeetje... Jullie zijn wel schijtlijsters hoorMeikevers, kikkers, spinnen... Straks vinden jullie kakkerlakken nog vies
!
Dat klinkt al schattiger dan neuken. Maar nee, want dan breekt m'n vliesje en dat kan niet. Ik moet 'm nog veilen.quote:
Iew, schijtlijsters zijn vieeessquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh jeetje... Jullie zijn wel schijtlijsters hoorMeikevers, kikkers, spinnen... Straks vinden jullie kakkerlakken nog vies
!
Ik wil liever niet aan moner zn peners denkenquote:
Droogneuken dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al schattiger dan neuken. Maar nee, want dan breekt m'n vliesje en dat kan niet. Ik moet 'm nog veilen.
autist.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Kakkerlakken doen me niets, daarvan weet ik wat het zijn, spinnen boeien me ook niet net als kikkers.
Maar beetje bang voor het onbekende.
Jij bent heul geen maagd meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al schattiger dan neuken. Maar nee, want dan breekt m'n vliesje en dat kan niet. Ik moet 'm nog veilen.
Ik scheerde alles even over een kamquote:
Meikevers zijn kevers, hoe de neuk is dat onbekend?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Kakkerlakken doen me niets, daarvan weet ik wat het zijn, spinnen boeien me ook niet net als kikkers.
Oh, dat is goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droogneuken dan?
Babe gun me toch iets
JIJ DOET NIET AAN SEKS!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Just say when babe!quote:
Die ken ik nietquote:
3+ CM beest dat mn kamer in komt vliegen dat ik nog nooit heb gezien, ja dan schrik ik ff.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik scheerde alles even over een kam
[..]
Meikevers zijn kevers, hoe de neuk is dat onbekend?
Ik bied 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat eens danquote:
Meikevers van meer dan 3 cm?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
3+ CM beest dat mn kamer in komt vliegen dat ik nog nooit heb gezien, ja dan schrik ik ff.
Dat zijn wel de meest bazige ijsjes ooitquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Redskillz het volgende:
[ afbeelding ]
met suske & wiske verpakking..
Doe eens rustig joh! Ze is nog maagdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
Moet het dan met de weener of mag de vuist ook
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik bied 3Ik ben geen hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik haak afquote:
Dan had ik een uitzonderlijk grote.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meikevers van meer dan 3 cm?Da ken nie, ze worden max. 3 cm.
Nee, net als die maagd uit Italiëquote:
Hoerquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, net als die maagd uit ItaliëLucratief handeltje man
quote:
Sorry schatjequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ga je het songfestival kijken als er zo'n koning aan het draaien is?
Ik had het over z'n oorlellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
DUDE HOU OP OVER MONO ZN PENERS!
Leek heel erg op de fotos van google, en zou zo geen grotere weten.quote:
Mono heeft de lesboeken geschreven johquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met overdrijven als hoofdvak enzo..
Waarom? Je krijgt alleen een vliesjequote:
Daar was ik al bang voor jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono heeft de lesboeken geschreven joh
Welnee, ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Je krijgt alleen een vliesje
Zijn alle mannen zulke zeikerds?
Moeten we je nu al ontmaagden en over je heen zeiken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen zijn zeikerds?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha nu ik ijsjes zie herinner ik mij ineens dat ik ook ijsjes heb gekocht begin deze weekquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Redskillz het volgende:
[ afbeelding ]
met suske & wiske verpakking..
Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moeten we je nu al ontmaagden en over je heen zeiken?
Dat doe ik ook welquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mannen zijn zeikerds?![]()
![]()
Sorry SamzzjeGa maar lekker je maagdelijkheid verkopen hoor
Dat maakt je echt geen hoer
Dat zal ook wel 10 jaar geleden zijn toen je die had opgeborgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook welEerst die maagdelijkheid zien te vinden, though... Waar heb ik die gelaten.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was niet 14 toen ik 'm weglegde, Toonquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zal ook wel 10 jaar geleden zijn toen je die had opgeborgen
Het was een grove schatting, schatquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet 14 toen ik 'm weglegde, Toon
Ik denk korter geleden.. Jaarjte of 5 ofzo..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zal ook wel 10 jaar geleden zijn toen je die had opgeborgen
Laatbloeierquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet 14 toen ik 'm weglegde, Toon
Een hele slechte schatting. 7 jaar geleden is wat accuraterquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was een grove schatting, schat
En wat is spot onquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hele slechte schatting. 7 jaar geleden is wat accurater
Zat ik er toch niet ver naastquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog maar net een paar maandjes 24quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja?
Pff 7 jaar geleden was ik al 5 jaar mama
Jullie kennen elkaar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Lol, jofu is een heel van mijn leven geweest zonder dat ik het doorhad, hoe vinde ge die dan?
Een heel wat van je leven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Lol, jofu is een heel van mijn leven geweest zonder dat ik het doorhad, hoe vinde ge die dan?
Weet ik veel... Ik heb de exacte datum niet opgeschrevenquote:
Ik ben al bijna 32quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog maar net een paar maandjes 24
Lief dagboek, 8 Juli, ontmaagdquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel... Ik heb de exacte datum niet opgeschreven
maar als het eergisteren was is 7 jaar ook accurater dan 10 jaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel... Ik heb de exacte datum niet opgeschreven
Ze kent alleen de vrachtwagens waar ik in reed toen ik in Zevenaar werkte..quote:
Nee, ik was zeventien of zo. Dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
maar als het eergisteren was is 7 jaar ook accurater dan 10 jaar
voor mij was het een groot deelquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze kent alleen de vrachtwagens waar ik in reed toen ik in Zevenaar werkte..Maar wel elke dag langs d'r huis gereden
Ik heb in Zevenaar gewoond. In de Botterlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze kent alleen de vrachtwagens waar ik in reed toen ik in Zevenaar werkte..Maar wel elke dag langs d'r huis gereden
Heb je ook varkens vervoert?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo heb ik dat dan wel weer opgeschreven. Net zoals ik alle jongens waarmee ik zoen cijfers geef. Meisjes hequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lief dagboek, 8 Juli, ontmaagd
Oh, dat doe ik ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo heb ik dat dan wel weer opgeschreven. Net zoals ik alle jongens waarmee ik zoen cijfers geef. Meisjes he
Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Maar jij mag nu niet ineens het schatjepatatje uithangen want ik ben boooosquote:
Oh ok, want anders had je waarschijnlijk nooit of te nimmer meer met faye gesproken, hier, noch irlquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo heb ik dat dan wel weer opgeschreven. Net zoals ik alle jongens waarmee ik zoen cijfers geef. Meisjes he
Ik werkte iets verderop, niet voor de slachterijquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh ok, want anders had je waarschijnlijk nooit of te nimmer meer met faye gesproken, hier, noch irl
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het erg als ik niet eens meer de namen weet van iedereen waar ik mee heb gezoend?
daar lag ik dus wakker van, ik hoorde verdomme varkens gillenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werkte iets verderop, niet voor de slachterij
20 jaar geleden voor het eerst gezoend. Mag toch wel? Namen vergeten in 20 jaar?quote:
Aii.. das niet best idd..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar lag ik dus wakker van, ik hoorde verdomme varkens gillen
Wow, dat is best grossquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar lag ik dus wakker van, ik hoorde verdomme varkens gillen
Ik heb ook een "onbekend" in mijn lijstje staanquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het erg als ik niet eens meer de namen weet van iedereen waar ik mee heb gezoend?
Maar toch leuk dat mijn vriendlief daar anders over denktquote:
Die PI ookquote:
Mja, zoenen is voor mij iets meer speciaal voor menigeen hier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
20 jaar geleden voor het eerst gezoend. Mag toch wel? Namen vergeten in 20 jaar?
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
Is het erg dat als ik nieuwsgierig ben naar dingen, dat ik dan een bestandje maak van de gegevens die ik heb en daar dan vervolgvragen aan koppel?
Waarom? Varkens gillen al als je naar ze wijst.quote:
Nee, ik verwachte nu een heel erg meisjes meisjes gesprekje tussen jou en Faye eigenlijk..quote:
Oh ja onbekendjes heb ik ook wel. Lang leve stappen in de Biosquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook een "onbekend" in mijn lijstje staan
[..]
Maar toch leuk dat mijn vriendlief daar anders over denkt
eensquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Varkens gillen al als je naar ze wijst.
Ja oke, maar om het elke avond te horen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, zoenen is voor mij iets meer speciaal voor menigeen hier.
Ja, dan moet je niet naast een slachthuis gaan wonenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja oke, maar om het elke avond te horen?
Ik denk dat Faye niet echt een keus had hequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet naast een slachthuis gaan wonen
Net als mensen die naast een boerderij gaan wonen en dan gaan klagen over de stank
Snap je dat dan niet, het is toch mooi!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet naast een slachthuis gaan wonen
Net als mensen die naast een boerderij gaan wonen en dan gaan klagen over de stank
En ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat Faye niet echt een keus had he
Koeien, schapen, geiten en paarden schreeuwen ook voor ze geslacht wordenquote:
Ja nou en? Niet zeiken, maar oordoppen inquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja Samzz.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou en? Niet zeiken, maar oordoppen in
Jamaar van deze wist je dat ze de dood tegemoet gingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik was de sloerie van heemskerk en omstreken. Ik woonde er niet, ging er toch heeerlijk uit en kreeg soms iets meer aandacht dan ik kon handelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja onbekendjes heb ik ook wel. Lang leve stappen in de Bios![]()
Maar ook gewoon namen vergeten
En ik heb je nog nooit gezienquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar van deze wist je dat ze de dood tegemoet gingen
[..]
Joh, ik was de sloerie van heemskerk en omstreken. Ik woonde er niet, ging er toch heeerlijk uit en kreeg soms iets meer aandacht dan ik kon handelen
Hebben die beesten zelf geen weet van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar van deze wist je dat ze de dood tegemoet gingen
[..]
Joh, ik was de sloerie van heemskerk en omstreken. Ik woonde er niet, ging er toch heeerlijk uit en kreeg soms iets meer aandacht dan ik kon handelen
Nee precies, het huis staat ook al 5 jaar te koop ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Maar jij mag nu niet ineens het schatjepatatje uithangen want ik ben boooos
Echt een aanradertjequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik heb een heel mooi topic over een slachthuis gemaakt. Zoek op Samzz in General chat en het komt omhoog
Wat moet ik daar nou weer meequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee precies, het huis staat ook al 5 jaar te koop ofzo.
maar naat, je negeert mijn post:
[..]
ja jij gaat niet naar timboektoe mannnn en je was zeker ook niet een jaar geleden op dat feest van die 3 jongens in wijk aan zee?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En ik heb je nog nooit gezien
Tuurlijk wel, alles oplossen over tha interwebzquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer meeWilde je je relatieperikelen via FOK! oplossen ofzo? Ik hoef geen DV en Gras te worden wat dat betreft...
Ook maagdjes kunnen horny zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
I'm horny, I'm horny horny horny
Nou ja, ik niet. Want maagd en zo.
Jullie hebben veel teveel ruzie in die 19 dagen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer meeWilde je je relatieperikelen via FOK! oplossen ofzo? Ik hoef geen DV en Gras te worden wat dat betreft...
Dan kan je nog wel horny zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Nein, niets over gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja jij gaat niet naar timboektoe mannnn en je was zeker ook niet een jaar geleden op dat feest van die 3 jongens in wijk aan zee?
Daar hebben we msn of mail voor, dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alles oplossen over tha interwebz
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Echt hequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie hebben veel teveel ruzie in die 19 dagen...
Mensen kunnen je helpen, Naatquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar hebben we msn of mail voor, dat hoeft niet iedereen te weten.
Tuurlijk wel, publiekelijk. Dat is in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar hebben we msn of mail voor, dat hoeft niet iedereen te weten.
Ik zeg alleen dat je niet lief hoeft te doen, want pissig ben ik toch wel. Gun me 10 minuutjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We praten ook veeeel te veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie hebben veel teveel ruzie in die 19 dagen...
Dat zegt m'n zusje ook altijd als ze d'r neus leegvreetquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
You only live once dear. Haal er uit wat er in zit
gewoon ff potje neuken alles komt goed johquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is geen ruzie, het is mijn manier van mijn mening uiten.
Daar twijfel ik ernstig overquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt he![]()
[..]
Mensen kunnen je helpen, Naat
Goed idee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
gewoon ff potje neuken alles komt goed joh
Dat heb je fout schat!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We praten ook veeeel te veelAl ervaar ik het niet als ruzie... Ruzie is als beide kanten boos op elkaar zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt m'n zusje ook altijd als ze d'r neus leegvreet
Helemaal als blijkt dat je waardeloos in bed bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb je fout schat!
Ruzie is als de vrouw woest is om iets onbenulligs en de man dat niet eens door heeft.
Trust me dat soort ruzie krijg j YEAHHHHH U2!! DEZE DJe nog heel veel straks als je getrouwd bent!
Oh, nou, dan kan je het beter over msn doen.quote:
Maar dat is niet iets onbenulligs!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als blijkt dat je waardeloos in bed bent
Kijk, dat ik nou van sloerie naar monogaam kan, dat is nog te doen. Want ik ben opgevoed, maar ik was vrijgezellig, dus waarom niet een en nog een en nog eeeeeen en nog eeen (nee zo erg was het nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt he![]()
[..]
Mensen kunnen je helpen, Naat
Nee, dat is geen ruzie, dat is gewoon miscommunicatie. Het wordt pas ruzie als de man ook woest is imho. Naargelang je gewoon kan aangeven wat je dwars zit en die man speelt daar op in, op welke manier ook, zal het geen ruzie zijn of worden. Imho.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb je fout schat!
Ruzie is als de vrouw woest is om iets onbenulligs en de man dat niet eens door heeft.
Trust me dat soort ruzie krijg j YEAHHHHH U2!! DEZE DJe nog heel veel straks als je getrouwd bent!
Goeien muziek!quote:
Trust me!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen ruzie, dat is gewoon miscommunicatie. Het wordt pas ruzie als de man ook woest is imho. Naargelang je gewoon kan aangeven wat je dwars zit en die man speelt daar op in, op welke manier ook, zal het geen ruzie zijn of worden. Imho.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kijk, dat ik nou van sloerie naar monogaam kan, dat is nog te doen. Want ik ben opgevoed, maar ik was vrijgezellig, dus waarom niet een en nog een en nog eeeeeen en nog eeen (nee zo erg was het niet)
Maar hij, geholpen? LMAO
Zo eentje is het er ook. Ik heb een verrassing, maar dat kost geld. Komt er een vragenvuur van hier tot china over waarom het niet nu gekocht kan worden, maar maar in 2 weken... Vervolgens een heel betoog waarom ik het nu al kan kopen. En daarom blokkeer ik de boel dan op msnquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb je fout schat!
Trust me dat soort ruzies krijg j YEAHHHHH U2!! DEZE DJe nog heel veel straks als je getrouwd bent!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me!!
Vrouwen zijn een ramp!
Die maken ruzie om werkelijk niks!
Dat je over werkelijk alles wat ik zeg over de muziek heen leest omdat je gefixeerd bent op Samzz dus doe ik het zo maarquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Ja is toch zo.quote:
Errr, right.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je over werkelijk alles wat ik zeg over de muziek heen leest omdat je gefixeerd bent op Samzz dus doe ik het zo maar
Ik maakte ook ruzie om niks (maar dat was als klein kind, ik de rode beker, mijn zusje de blauwe beker, ik wil de blauwe beker, ruzie, krijg de blauwe beker, wil ik de rode beker die mijn zusje dan heeft, leve een dubbele set drinkglazen, waardoor je niet meer ruzie kon maken over de kleur), maar deze stelling durf ik te beamen. Vrouwen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me!!
Vrouwen zijn een ramp!
Die maken ruzie om werkelijk niks!
Ik zeg zo vaak dat ik dik ben, dan krijg ik een shitload aan egostrelingquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is toch zo.
Hele echtscheidingen omdat de vrouw aan haar man vraagt: lijk ik dik in deze broek?
DAAR IS GEEN GOED ANTWOORD OP MOGELIJK MANNEN!! TRAP ER NIET IN!!
Maar niet antwoorden is ook niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is toch zo.
Hele echtscheidingen omdat de vrouw aan haar man vraagt: lijk ik dik in deze broek?
DAAR IS GEEN GOED ANTWOORD OP MOGELIJK MANNEN!! TRAP ER NIET IN!!
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb je fout schat!
Trust me dat soort ruzies krijg j YEAHHHHH U2!! DEZE DJe nog heel veel straks als je getrouwd bent!
Het kan handig van pas komen voor later jongenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef mr-green het volgende:
Maaruh
ik hoef eigenlijk helemaal niets te weten over alle relatie dingen van iedereen hier
Standaard antwoord naar ex bij die vraag: " Doe maar weer uit, staat beter.."quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef Zokunen het volgende:
Maar voor de vrouwen als een kerel je lekker vind, boeit hem die broek niet, hell hij ziet je liever zonder....
Zonder nadenken, zonder aarzeling, zonder twijfel in je stem meteen: Nee schat! roepen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar niet antwoorden is ook niet goed
Wat moeten we dan zeggen? "Trek die andere eens aan dan kan ik vergelijken"?
Ik ben het ook wel zat nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef mr-green het volgende:
Maaruh
ik hoef eigenlijk helemaal niets te weten over alle relatie dingen van iedereen hier
LOLquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan handig van pas komen voor later jongen
Wil jij nu weer aandacht dropje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel zat nu
Maar als Faye er is, is Naatje er en andersom en dan komt er altijd gezeik tussen ze. Zo is dat nou eenmaal
Dat zo tussendoor even tikkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar ik dus al bang voor was, we gaan de DV kant opquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel zat nu
Maar als Faye er is, is Naatje er en andersom en dan komt er altijd gezeik tussen ze. Zo is dat nou eenmaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder nadenken, zonder aarzeling, zonder twijfel in je stem meteen: Nee schat! roepen.
En je credit card bij de hand houden want geheid dat ze je niet gelooft en meteen wil shoppen!
Wat is er schijnheilig aan? Ik zeg gewoon waar het op staat.quote:
Standaard actie, jas aan en autosleutels van 't haakje pakken..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder nadenken, zonder aarzeling, zonder twijfel in je stem meteen: Nee schat! roepen.
En je credit card bij de hand houden want geheid dat ze je niet gelooft en meteen wil shoppen!
ging overquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan handig van pas komen voor later jongen
Jamaar jij hebt zovaak kwaliteitsposts waar ik jaloers op benquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zo tussendoor even tikken
Het had zo uit mezelf kunnen komen. Snif. *traantje wegpinkt*
Ja en dan ziet de dj het niet eens hequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zo tussendoor even tikken
Het had zo uit mezelf kunnen komen. Snif. *traantje wegpinkt*
Doe mij zo'n man laterquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Standaard actie, jas aan en autosleutels van 't haakje pakken..
Ik leef met je meequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan ziet de dj het niet eens he
het viel mij wel op, krijg ik nu wel props...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan ziet de dj het niet eens he
Neeneequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
JAAAAAAAAA DEZE![]()
![]()
Van mij mag de dj nu wel even een klein half uurtje overstappen op hardstyle
Terechte meeleving wel!quote:
Jij hebt eeuwige props verdiend jongequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het viel mij wel op, krijg ik nu wel props...
vroegah, toen alles beter was?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:35 schreef mr-green het volgende:
aan de andere kant is het wel humor die Naatje en Faye. Doet mij denken aan vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |