SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Mwoah, slangen en hagedissen vind ik leuker!SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Gaaf hoor zo`n spiderSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
Hij krijgt een baardagaam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, slangen en hagedissen vind ik leuker!
Baardagamen zijn gaaf!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt een baardagaam.
Daar stond hij ook naar te kijken maar hij weet dat ik die eng vinddus besloot hij om een spin te gaan zeuren.
Tevens luister ik nu zonder te janken Dire Straits*trots*
"Netjes" Hups, het komt allemaal wel weer goed in due time.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt een baardagaam.
Daar stond hij ook naar te kijken maar hij weet dat ik die eng vinddus besloot hij om een spin te gaan zeuren.
Tevens luister ik nu zonder te janken Dire Straits*trots*
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Oh, de G. roseaSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staat ook op mijn lijstje. Samen met de A. versicolor en de B. smithii
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!niet leukSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brr hou niet zo van spinnen![]()
Die mag hij gaan halen als ie op zichzelf woontquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de G. roseaDie staat ook op mijn lijstje. Samen met de A. versicolor en de B. smithii
Hij heeft een goede smaakquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag hij gaan halen als ie op zichzelf woont
Hij lijkt op zijn moederquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft een goede smaakEn nog niet eens de meest moeilijke spin. Slim.
Nee die vindt hij leukquote:
HEUL WEL!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen maar beter, ze doen helemaal niks
kutbeesten, lawaai hier om 5 uur s'ochtens..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
KikkersIk ga later pijlgifkikkers houden, die zijn moooooi
Pijlgifkikkertjes zijn tofquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Redskillz het volgende:
[..]
kutbeesten, lawaai hier om 5 uur s'ochtens..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEUL WEL!
Ze doen *KWAAK KWAAK*
En en en en ze hupsen
Godver krijg al kippenvel als ik er aan denk
Ik wil hallucinogene kikkersquote:
Prima!!quote:
En dan HOP, kikker op je kop!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Hou hem wel bij mij uit de buurt.
Nee echt. Als ik een kikker zie. Dan verstijf ik, vervolgens worden mn knieën slap, dan ga ik hyperventileren en dan het ergste: ik zak door mijn knieën
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprintenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Nee echt. Als ik een kikker zie. Dan verstijf ik, vervolgens worden mn knieën slap, dan ga ik hyperventileren en dan het ergste: ik zak door mijn knieën
Verkeerde prins gekust?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Jouw UIquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprinten
Ze zijn in gevangenschap gekweekt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Karzai het volgende:
pijlgifkikkers horen in de jungle niet in een glazen potje
Oh noesquote:
Ja nou leuk is anders hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprinten
Ja nogalquote:
Ja maar toch, ik denk dat ze het niet zo leuk vinden als jij de hele dag met je neus tegen hun habitat gedrukt staatquote:
Spinnen en motten etc heb ik geen vrees voor, maar een kikker is te groot..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nou leuk is anders hoor!
Spinnen pak ik wel zo zonder moeite op
Alsof ik niks beters te doen hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik denk dat ze het niet zo leuk vinden als jij de hele dag met je neus tegen hun habitat gedrukt staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |