SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Mwoah, slangen en hagedissen vind ik leuker!SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Gaaf hoor zo`n spiderSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
Hij krijgt een baardagaam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, slangen en hagedissen vind ik leuker!
Baardagamen zijn gaaf!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt een baardagaam.
Daar stond hij ook naar te kijken maar hij weet dat ik die eng vinddus besloot hij om een spin te gaan zeuren.
Tevens luister ik nu zonder te janken Dire Straits*trots*
"Netjes" Hups, het komt allemaal wel weer goed in due time.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt een baardagaam.
Daar stond hij ook naar te kijken maar hij weet dat ik die eng vinddus besloot hij om een spin te gaan zeuren.
Tevens luister ik nu zonder te janken Dire Straits*trots*
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!Oh, de G. roseaSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staat ook op mijn lijstje. Samen met de A. versicolor en de B. smithii
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
MAMAAAAAAAAAAAAAAA DEZE WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!!niet leukSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brr hou niet zo van spinnen![]()
Die mag hij gaan halen als ie op zichzelf woontquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de G. roseaDie staat ook op mijn lijstje. Samen met de A. versicolor en de B. smithii
Hij heeft een goede smaakquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag hij gaan halen als ie op zichzelf woont
Hij lijkt op zijn moederquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft een goede smaakEn nog niet eens de meest moeilijke spin. Slim.
Nee die vindt hij leukquote:
HEUL WEL!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen maar beter, ze doen helemaal niks
kutbeesten, lawaai hier om 5 uur s'ochtens..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
KikkersIk ga later pijlgifkikkers houden, die zijn moooooi
Pijlgifkikkertjes zijn tofquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Redskillz het volgende:
[..]
kutbeesten, lawaai hier om 5 uur s'ochtens..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEUL WEL!
Ze doen *KWAAK KWAAK*
En en en en ze hupsen
Godver krijg al kippenvel als ik er aan denk
Ik wil hallucinogene kikkersquote:
Prima!!quote:
En dan HOP, kikker op je kop!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Hou hem wel bij mij uit de buurt.
Nee echt. Als ik een kikker zie. Dan verstijf ik, vervolgens worden mn knieën slap, dan ga ik hyperventileren en dan het ergste: ik zak door mijn knieën
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprintenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Nee echt. Als ik een kikker zie. Dan verstijf ik, vervolgens worden mn knieën slap, dan ga ik hyperventileren en dan het ergste: ik zak door mijn knieën
Verkeerde prins gekust?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Jouw UIquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprinten
Ze zijn in gevangenschap gekweekt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Karzai het volgende:
pijlgifkikkers horen in de jungle niet in een glazen potje
Oh noesquote:
Ja nou leuk is anders hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vrouw, ik heb nog de ballen om weg te sprinten
Ja nogalquote:
Ja maar toch, ik denk dat ze het niet zo leuk vinden als jij de hele dag met je neus tegen hun habitat gedrukt staatquote:
Spinnen en motten etc heb ik geen vrees voor, maar een kikker is te groot..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nou leuk is anders hoor!
Spinnen pak ik wel zo zonder moeite op
Alsof ik niks beters te doen hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik denk dat ze het niet zo leuk vinden als jij de hele dag met je neus tegen hun habitat gedrukt staat
Kikkers heb ik geen moeite mee, meikevers vind ik wel engquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Spinnen en motten etc heb ik geen vrees voor, maar een kikker is te groot..
Zijn jullie aan het camseksenquote:
Ik doe niet aan seksquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jullie aan het camseksen![]()
Als je show maar niet in de soep loopt he!!
Die had huppelkind van de week nog gevangen in huisquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kikkers heb ik geen moeite mee, meikevers vind ik wel eng
Ja, bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je neus tegen de paardenstal drukken
inderdaad, ranzige kutbeesten.. heb er een keer toen ik 16 was in mn helm van mn brommer gekregen... ik ging gillend op mn bekquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kikkers heb ik geen moeite mee, meikevers vind ik wel eng
Uhuh en ik ben een man zonder tietenquote:
Waarom denk je dat ik de verkeerde Ten Sharp opzette?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jullie aan het camseksen![]()
Als je show maar niet in de soep loopt he!!
Huppel een manquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik ben een man zonder tieten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de verkeerde Ten Sharp opzette?
Inclusief 4 bmw's, huge salaris en uiteraard een monstercockquote:
Als ze maar niet denkt dat we gaan neuken, want ik doe niet aan seksquote:
Ik wist bij god niet wat het was zit er ineens een eng beest van 3cm+ naast je (met een gewei)quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had huppelkind van de week nog gevangen in huis
Neuken doen we nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze maar niet denkt dat we gaan neuken, want ik doe niet aan seks
3 monopiemels langquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij hebt er een handje van je show stil te laten vallen als je ergens iets uhm boeiends ziet
[..]
Inclusief 4 bmw's, huge salaris en uiteraard een monstercock
Liefde bedrijven dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze maar niet denkt dat we gaan neuken, want ik doe niet aan seks
Dat is maar 15 cmquote:
ALLEEN KIKKERS!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh jeetje... Jullie zijn wel schijtlijsters hoorMeikevers, kikkers, spinnen... Straks vinden jullie kakkerlakken nog vies
!
Dat klinkt al schattiger dan neuken. Maar nee, want dan breekt m'n vliesje en dat kan niet. Ik moet 'm nog veilen.quote:
Iew, schijtlijsters zijn vieeessquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh jeetje... Jullie zijn wel schijtlijsters hoorMeikevers, kikkers, spinnen... Straks vinden jullie kakkerlakken nog vies
!
Ik wil liever niet aan moner zn peners denkenquote:
Droogneuken dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al schattiger dan neuken. Maar nee, want dan breekt m'n vliesje en dat kan niet. Ik moet 'm nog veilen.
autist.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Kakkerlakken doen me niets, daarvan weet ik wat het zijn, spinnen boeien me ook niet net als kikkers.
Maar beetje bang voor het onbekende.
Jij bent heul geen maagd meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al schattiger dan neuken. Maar nee, want dan breekt m'n vliesje en dat kan niet. Ik moet 'm nog veilen.
Ik scheerde alles even over een kamquote:
Meikevers zijn kevers, hoe de neuk is dat onbekend?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Kakkerlakken doen me niets, daarvan weet ik wat het zijn, spinnen boeien me ook niet net als kikkers.
Oh, dat is goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droogneuken dan?
Babe gun me toch iets
JIJ DOET NIET AAN SEKS!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Just say when babe!quote:
Die ken ik nietquote:
3+ CM beest dat mn kamer in komt vliegen dat ik nog nooit heb gezien, ja dan schrik ik ff.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik scheerde alles even over een kam
[..]
Meikevers zijn kevers, hoe de neuk is dat onbekend?
Ik bied 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat eens danquote:
Meikevers van meer dan 3 cm?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
3+ CM beest dat mn kamer in komt vliegen dat ik nog nooit heb gezien, ja dan schrik ik ff.
Dat zijn wel de meest bazige ijsjes ooitquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Redskillz het volgende:
[ afbeelding ]
met suske & wiske verpakking..
Doe eens rustig joh! Ze is nog maagdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Zokunen het volgende:
Moet het dan met de weener of mag de vuist ook
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik bied 3Ik ben geen hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik haak afquote:
Dan had ik een uitzonderlijk grote.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meikevers van meer dan 3 cm?Da ken nie, ze worden max. 3 cm.
Nee, net als die maagd uit Italiëquote:
Hoerquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, net als die maagd uit ItaliëLucratief handeltje man
quote:
Sorry schatjequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ga je het songfestival kijken als er zo'n koning aan het draaien is?
Ik had het over z'n oorlellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
DUDE HOU OP OVER MONO ZN PENERS!
Leek heel erg op de fotos van google, en zou zo geen grotere weten.quote:
Mono heeft de lesboeken geschreven johquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met overdrijven als hoofdvak enzo..
Waarom? Je krijgt alleen een vliesjequote:
Daar was ik al bang voor jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono heeft de lesboeken geschreven joh
Welnee, ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Je krijgt alleen een vliesje
Zijn alle mannen zulke zeikerds?
Moeten we je nu al ontmaagden en over je heen zeiken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen zijn zeikerds?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha nu ik ijsjes zie herinner ik mij ineens dat ik ook ijsjes heb gekocht begin deze weekquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Redskillz het volgende:
[ afbeelding ]
met suske & wiske verpakking..
Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moeten we je nu al ontmaagden en over je heen zeiken?
Dat doe ik ook welquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mannen zijn zeikerds?![]()
![]()
Sorry SamzzjeGa maar lekker je maagdelijkheid verkopen hoor
Dat maakt je echt geen hoer
Dat zal ook wel 10 jaar geleden zijn toen je die had opgeborgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook welEerst die maagdelijkheid zien te vinden, though... Waar heb ik die gelaten.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was niet 14 toen ik 'm weglegde, Toonquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zal ook wel 10 jaar geleden zijn toen je die had opgeborgen
Het was een grove schatting, schatquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet 14 toen ik 'm weglegde, Toon
Ik denk korter geleden.. Jaarjte of 5 ofzo..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zal ook wel 10 jaar geleden zijn toen je die had opgeborgen
Laatbloeierquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet 14 toen ik 'm weglegde, Toon
Een hele slechte schatting. 7 jaar geleden is wat accuraterquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was een grove schatting, schat
En wat is spot onquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hele slechte schatting. 7 jaar geleden is wat accurater
Zat ik er toch niet ver naastquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |