De vraag is hoeveel buitenlanders dit zien natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als Nederland doorgaat denk ik dat het misschien ook wel aan onze actie ligt. Maar zal je wel weer zien dat Nederlanders voor ons eigen nummer gaan stemmen (ook vanwege die tweet)
De strooo-o-o-ooooom.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
De Stroom was toch ook wel een lekker liedje hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
De strooo-o-o-ooooom.Mijn favoriet. Zie je 't al voor je, op de achtergrondscherm van het ESF een reusachtig kolkend tsunami-achtig water. Vissen springen eruit omhoog. Iedereen moet een 3d-brilletje op zodat het lijkt alsof er zo HOP een dikke zalmforel recht uit je tv komt gesprongen. *zucht* Het had zo mooi kunnen wezen.
quote:planetjedward
#JEDWARDEUROVISION THE DAY JUSTIN BIEBERS HAIR BECAME A TWIN OF OUR SPIKEY HAIR TWIN! SORRY FLAT HAIR TWIN WE ARE BETTER
Dat kan wel op rtlgemist, heb je ook geen reclames tussendoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wilde ik Meisjes in de Jungle kijken een half uurtje, maar ik blijf toch maar hier hangen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik die van Fok, en ik heb zo'n beetje heel homosexueel Nederland als volger...
Ja morgen toch vrij, dus doe ik dat maar, dit is leuker live.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan wel op rtlgemist, heb je ook geen reclames tussendoor!
Eigenlijk wilde ik de finale van Secret Story kijken maar ik...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wilde ik Meisjes in de Jungle kijken een half uurtje, maar ik blijf toch maar hier hangen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik de finale van Secret Story kijken maar ik...
nee, laat maar, zo'n grap komt nooit geloofwaardig over.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik de finale van Secret Story kijken maar ik...
nee, laat maar, zo'n grap komt nooit geloofwaardig over.
Met Weelderig Waardeloos zou er ook zeker iets ontzettend moois en dromerigs van gemaakt kunnen wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
De strooo-o-o-ooooom.Mijn favoriet. Zie je 't al voor je, op de achtergrondscherm van het ESF een reusachtig kolkend tsunami-achtig water. Vissen springen eruit omhoog. Iedereen moet een 3d-brilletje op zodat het lijkt alsof er zo HOP een dikke zalmforel recht uit je tv komt gesprongen. *zucht* Het had zo mooi kunnen wezen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
whehe ik doe nu beidenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
De mannen op een kruk... spotlight en theelichtjes rondom Jan en de rest van de bandquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Weelderig Waardeloos zou er ook zeker iets ontzettend moois en dromerigs van gemaakt kunnen worden.
En iets fantastisch met dat scherm natuurlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Weelderig Waardeloos zou er ook zeker iets ontzettend moois en dromerigs van gemaakt kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |