Even je stoel uit de auto halen en uit je raam hangen. Lekker luchten. Doe ik ook altijd met mijn dekbed.quote:
Kom op, dit is duidelijk een trolltopic.quote:
Waar uit blijkt dat dit duidelijk een trolltopic is? Alleen omdat het onderwerp waar het over gaat mogelijk gebruikt kan worden als stof voor een troll?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op, dit is duidelijk een trolltopic.
MAAR GOED, raam open zetten, lucht verversen in de auto.
Dat gaat niet lukken vrees ikquote:
idd. ik rook het pas vandaag toen ik een pen liet vallen die ik moest pakken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat dit duidelijk een trolltopic is? Alleen omdat het onderwerp waar het over gaat mogelijk gebruikt kan worden als stof voor een troll?
Je bent niet de eerste met deze grapquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:36 schreef Dashterdam het volgende:
Urine heft de poeplucht op, dus laat je gelige afwasmiddel maar eensflink over de bestuurdersstoel lopen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Niet meer je luierfetisj uitten in je automobiel
het is geen grapquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste met deze grap
ne da nie maar ik zag wel un keertje een heel leuk meisje.... en die was aan het schommele en toen ze wegging ging ik aan dat zitstukje likken haha was wl lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
Maar als er een lekkere chick naast je heeft gezeten voor een half uurtje ofzo je moest iemand wegbrengen of iets dergelijks
Als ze is uitgestapt en je rijd weg en je zet je auto stil een stukje verderop ruiken jullie dan ook ff aan de stoel???
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef Zolder het volgende:
[..]
ne da nie maar ik zag wel un keertje een heel leuk meisje.... en die was aan het schommele en toen ze wegging ging ik aan dat zitstukje likken haha was wl lekker
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
Maar als er een lekkere chick naast je heeft gezeten voor een half uurtje ofzo je moest iemand wegbrengen of iets dergelijks
Als ze is uitgestapt en je rijd weg en je zet je auto stil een stukje verderop ruiken jullie dan ook ff aan de stoel???
Ik moet minder bier drinkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef Zolder het volgende:
[..]
ne da nie maar ik zag wel un keertje een heel leuk meisje.... en die was aan het schommele en toen ze wegging ging ik aan dat zitstukje likken haha was wl lekker
Beste idee van het topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
Ik weet wel wat: ga d'r heel veel aan ruiken...dan raken die geurstoffen vanzelf op. Jeweet.
Hèquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Dashterdam het volgende:
wat een waardeloze ideen hier allemaal. het beste idee komt van Belarus, gewoon geniaal die gast![]()
Ik doe welleens in een café aan de wc-bril likken als er een lekkere chick op heet gezeten...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik was mijn spijkerbroeken na 1x dragen meestal...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef Joe-Momma het volgende:
Heb je dat probleem ook met je spijkerbroeken? Want anders is een leren broek met open zit vlak een idee.
...
Gast, dat spuit er vanaf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat dit duidelijk een trolltopic is? Alleen omdat het onderwerp waar het over gaat mogelijk gebruikt kan worden als stof voor een troll?
Hij is nog te newb om te zien of iemand trollt, maar na onderstaande quote moet het zelfs voor hém duidelijk zijn.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ik doe welleens in een café aan de wc-bril likken als er een lekkere chick op heet gezeten...
Probeer eens een mattenklopper.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Pataya het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik die lucht eruit krijg....
And a lighter !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |