Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
ja... Neem veel kwark en kio misschien hebben ze een fitnessruimte daar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik ga deze zomer 11 dagen naar een zuipstad in Turkije. Zal dit (waarschijnlijk icm slecht voedsel) veel invloed hebben op de spiermassa?
Die hebben ze daar wel ja. Zal ik ook zeker gebruik van maken, maar ik ga zeker niet elke dag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
ja... Neem veel kwark en kio misschien hebben ze een fitnessruimte daar?
Ga gewoon los op vakantie joh. Toen ik op vakantie naar Chersonissos was heb ik ook 11 dagen lang iedere dag keihard zitten zuipen, en weinig en slecht gegeten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik ga deze zomer 11 dagen naar een zuipstad in Turkije. Zal dit (waarschijnlijk icm slecht voedsel) veel invloed hebben op de spiermassa?
geilquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zag gisteren iemand deadliften met 10 kg aan beide kanten, en schreeuwen dat ie deed.
Haha ik zag laatst iemand deadliften met 9 kg in totaal... tja... wat moet je er van zeggen aan de ene kant werken ze wel aan een beter lichaam aan de andere kant wil ik ze keihard uitlachen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zag gisteren iemand deadliften met 10 kg aan beide kanten, en schreeuwen dat ie deed.
2m11 131 kg , ja ga me echt focusen op incline om gewoon wat massa op te bouwen.. het is tenslotte ook een proces van jaren en niet van maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
Doe je ook incline oefeningen? Lengte en gewicht?
Omdat dat alleen werkt als TS het nieuwe topic opent met de 'open nieuw deel' knop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:16 schreef honda1990 het volgende:
TVP, waarom is dit geen reeks die automatisch wordt doorgezet?
Ok duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat dat alleen werkt als TS het nieuwe topic opent met de 'open nieuw deel' knop.
jezusquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
2m11 131 kg , ja ga me echt focusen op incline om gewoon wat massa op te bouwen.. het is tenslotte ook een proces van jaren en niet van maanden.
Kijk dat zijn tips waar ik wat aan hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
jezusflinke knaap. zou je niet zeggen
komt omdat er geen dwarfs naast je staan
suggesties: Keihard doortrainen, focus op rug leggen.. lange mensen hebben vaak de neiging wat naar voren te hangen.. door rug keihard te trainen corrigeer je die houding waardoor je borst ook beter naar voren komt!
Ik ga binnekort foto's maken. heb nog foto's van voor ik begon met trainen.. ongeveer 3 jaar terug... dus dat is wel grappig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tips waar ik wat aan hebik train veel benen / rug dus gewoon stug doorgaan denk ik maar zo.
Zijn er nog meer mensen met progress pics ?
Van mij geen foto's op het internet. Nooit niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tips waar ik wat aan hebik train veel benen / rug dus gewoon stug doorgaan denk ik maar zo.
Gewoon goed bewerken dan. Zal van de week ook paar maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Van mij geen foto's op het internet. Nooit niet.
Hoe bedoel je afzakkende schouders? Wanneer je de traps maximaal traint en je schouderkoppen weinig.. dan geeft het de optische illusie dat je schouders afzakken aflopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef honda1990 het volgende:
Jullie mening over je trapezius trainen, krijg je hier afzakkende schouders door? Ik kan me hier best wel wat bij voorstellen eigenlijk. Deed het eerst wel altijd tot ik las dat dit toch best wat invloed heeft op het algemene zicht zegmaar. Wat vinden jullie?
ik vind traps ook fucking mooi. maar dan moet je wel schouders hebben jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef honda1990 het volgende:
Jullie mening over je trapezius trainen, krijg je hier afzakkende schouders door? Ik kan me hier best wel wat bij voorstellen eigenlijk. Deed het eerst wel altijd tot ik las dat dit toch best wat invloed heeft op het algemene zicht zegmaar. Wat vinden jullie?
Vet is niet slecht hoor, vet maakt niet dik! Vet is een belangrijke bouwsteen voor je lichaam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef fokvragen het volgende:
Jongens ik ben net in de fout gegaan.. ik had vanavond na mijn werk zo'n honger dat ik net patat en frikandel heb gehaald. Dit gebeurd mij eigenlijk nooit. Om 20:00uur had ik nog pasta met tonijn gehad? Is dit erg? De laatste keer vet eten kon ik mij niet meer heugen...
Als je er maar van hebt genoten en niet te vaak doet zal het wel meevallen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef fokvragen het volgende:
Jongens ik ben net in de fout gegaan.. ik had vanavond na mijn werk zo'n honger dat ik net patat en frikandel heb gehaald. Dit gebeurd mij eigenlijk nooit. Om 20:00uur had ik nog pasta met tonijn gehad? Is dit erg? De laatste keer vet eten kon ik mij niet meer heugen...
Vanille of banaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben alweer aan een nieuwe pot Whey toe.
Welke raden jullie mij aan. Ik wil graag één zonder al te zware metalen. Voor kwaliteit betaal ik wel meer. Smaak? Choco was niet te vreten.
Had eerst zon goedkope. Die is mij toch vies Patrick.
Veel mensen die ik ken hebben 1 junkdag. Heb ik ook. Dat is op een zaterdag. Je lichaam moet niet te gewend raken in de "weinig voedsel" modus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef fokvragen het volgende:
http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutritionquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke raden jullie mij aan. Ik wil graag één zonder al te zware metalen. Voor kwaliteit betaal ik wel meer. Smaak? Choco was niet te vreten.
Maar ik had vandaag mijn kcal al binnen. Alleen ben ik vandaag pas om 12uur gaan eten omdat ik toen wakker werd. Normaal eet ik al om 8:30 mijn ontbijt. Ik heb de gemiste kcal van de ochtend niet bij gegeten. Gewoon een middag maaltijd geschrapt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Vet is niet slecht hoor, vet maakt niet dik! Vet is een belangrijke bouwsteen voor je lichaam.
Het gaat gewoon om het aantal calorieen per dag en een juiste E/K/V verhouding.
dude wat doe je moeilijk.. ja nu verlies je 10kg spiermassa....quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Maar ik had vandaag mijn kcal al binnen. Alleen ben ik vandaag pas om 12uur gaan eten omdat ik toen wakker werd. Normaal eet ik al om 8:30 mijn ontbijt. Ik heb de gemiste kcal van de ochtend niet bij gegeten. Gewoon een middag maaltijd geschrapt.
Oké chill die even proberen, welke smaak?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
verkeerdequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb de 1e x samples allemaal geprobeerd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oké chill die even proberen, welke smaak?
XXL nutrition banaan is fawking lekker gekquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik haal daar ook altijd mn whey, goede shit daar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Die heb ik net opquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
XXL nutrition banaan is fawking lekker gek
Het is gewoon een heerlijke milkshake...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik haal daar ook altijd mn whey, goede shit daar!
Ik weet dat het voor mij hobby is en daarom hou ik me in het weekend niet aan mijn eetgewoontes (maar probeer zoveel mogelijk schoon) door de week wil ik me wel aan mijn schema houden.. wil langzaam aan iets droger worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dude wat doe je moeilijk.. ja nu verlies je 10kg spiermassa....
Niet zeuren over dit soort dingen wanneer je met bodybuilding geen geld verdient...
Want dan kan je gewoon leven zoals je zelf wilt.
doe wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor mij hobby is en daarom hou ik me in het weekend niet aan mijn eetgewoontes (maar probeer zoveel mogelijk schoon) door de week wil ik me wel aan mijn schema houden.. wil langzaam aan iets droger worden.
Daar ging het in een van de voorgaande topics ook over, het komt neer op wat poolboy hierboven zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef honda1990 het volgende:
als ik een pic kan vinden van voordat ik begon. ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd hoe het er uit ziet als ze naast elkaar liggen. ik begon op 72kg met een lengte van 1.88(een echte ecto) zit nu op de 83kg, nog steeds wel ecto maar een stuk minder. 10kg spiermassa erbij en ik ben een gelukkig mens. train ook pas 8maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfectionquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef CantFazeMe het volgende:
ik vind het eigenlijk ook maar raar klinken, als je een spier zwaar traint heeft deze toch eerder de neiging korter te worden en niet langer, zodoende zou je je schouders juist naar achteren corrigeren als je logisch nadenkt. geen idee of het ook echt zo werkt maar met een simpele redenatie kwam ik tot die conclusie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar ging het in een van de voorgaande topics ook over, het komt neer op wat poolboy hierboven zegt.
Berry blast hoor ik hele goede verhalen overquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
in de smaak aardbei of berry blastheerlijk.
Ja, het is alleen de optische illusie.. dat t lijkt alsof je schouders schuin aflopen... flink die de deltoids aanpakken dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk ook maar raar klinken, als je een spier zwaar traint heeft deze toch eerder de neiging korter te worden en niet langer, zodoende zou je je schouders juist naar achteren corrigeren als je logisch nadenkt. geen idee of het ook echt zo werkt maar met een simpele redenatie kwam ik tot die conclusie.
Hahah als je dat al ecto vind.. was begonnen op 67kg, 1.95mquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als ik een pic kan vinden van voordat ik begon. ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd hoe het er uit ziet als ze naast elkaar liggen. ik begon op 72kg met een lengte van 1.88(een echte ecto) zit nu op de 83kg, nog steeds wel ecto maar een stuk minder. 10kg spiermassa erbij en ik ben een gelukkig mens. train ook pas 8maanden.
10% is ook mijn doel maar die laatste +- 2% gaan zoo sloom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Bedankt voor de suggesties.Bestellen jullie hem op dezelfde website? Ga vandaag weer trainen. Hier met die 10% BF. Moet nog hard trainen wil ik dat bereiken.
Ja, soms ook superdropsets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef stoeltafel het volgende:
Werken er wél eens mensen met super sets?
Laatste 3 weken gedaan, supersetjes en niet tot failure gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef stoeltafel het volgende:
Werken er wél eens mensen met super sets?
Ja is een goede shop, als je nu besteld heb je het morgen ook al thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan ik op die website gewoon veilig bestellen?
Edit laat maar, gezien de reviews hebben veel mensen al besteld.![]()
Wat is dat dan? Voor welke oefeningen doe je de super set? Bankdrukken? Squat? Is het dan 6-8-10-12-10-8-6 ?quote:
Normaal doe ik het vooral bij isolatieoefeningen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Voor welke oefeningen doe je de super set? Bankdrukken? Squat? Is het dan 6-8-10-12-10-8-6 ?
compound gebruik je het grootste gedeelte van je lichaam mee, dus dat klopt zeker welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Xlarge het volgende:
Na een kleine anderhalf jaar aan het trainen te zijn, kwam ik er toch wel achter (mede door het lezen van deze topicreeks) dat ik toch wel veel isolatieoefeningen deed.
Dus een aantal weken geleden ben ik me meer aan het concentreren op compound oefeningen.
Nu heb ik een vraagje over het deadliften, dit doe ik nog met relatief weinig gewicht, omdat ik erg op mijn houding aan het letten ben in de spiegel.
Alleen de spierpijn de volgende dagen zit helemaal boven in mijn rug, op mijn schouderbladen zeg maar.
Terwijl tijdens de oefening ik mijn benen en onderrug het werk voel doen.
Hebben jullie dit ook ? Zelf heb ik het idee dat ik spieren aan het aanspreken ben die ik nog nooit heb getraind, maar hier ben ik toch niet helemaal zeker van , chin ups, of pulldowns staan wel al langere tijd op mijn repertoire.
Of zou er toch nog iets niet goed aan mijn houding zijn ?
Ik val nog liever dood in de Smith, squattend met 20kg dan dat ik daar gespot wordquote:
En dat allemaal met curls, lekker bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef poolboy85 het volgende:
9kg droge spiermassa in 8 maanden... cool story brah!
Visualiseer..elke maand een kilo pak kipfilet op je lichaam plakken... 8 maanden lang...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
En dat allemaal met curls, lekker bezig
Daar krijg je toch een aangename zwelling vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Visualiseer..elke maand een kilo pak kipfilet op je lichaam plakken... 8 maanden lang...
dan geloof je het niet, ik ben van 72kg naar 83kg gegaan en bf% zit nog steeds op 10-11%quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef poolboy85 het volgende:
9kg droge spiermassa in 8 maanden... cool story brah!
Succesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef Mr.J het volgende:
Thanks all, gaat goed komen!
Nu nog aan het laden, waterinname gehalveerd, zout inname nog hoog. Morgen weer minder water, zouloos en doorladen tot halvewege de middag.
hoe meet jij je BF? En hou ook rekening met vocht e.d.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dan geloof je het niet, ik ben van 72kg naar 83kg gegaan en bf% zit nog steeds op 10-11%
huidplooi, maar ik houd inderdaad geen rekening met vocht, dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
hoe meet jij je BF? En hou ook rekening met vocht e.d.
Theoretisch gezien is 9 kilo droge spiermassa naturel in 8 maanden vrijwel onmogelijk, die uitspraak basseer ik op wetenschappelijke artikels m.b.t. spiergroei in optimale omstandigheden(perfect dieet, rust, ideaal schema). Tenzij je een genetic freak bent.
Okok, al is het wel zo.. dat iemand die net begint met trainen wel heel veel winsten(spiermassa) kan behalen in korte tijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
huidplooi, maar ik houd inderdaad geen rekening met vocht, dat zal het wel zijn.
67?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hahah als je dat al ecto vind.. was begonnen op 67kg, 1.95m
Ziet er ok uit hoor, maar je moet wel even berekenen hoeveel calorieën je mag hebben, ook goed dat je op zaterdagavond gewoon mag eten wat je wil eten... anders is het ook niet leuk meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:10 schreef Dalliance het volgende:
Mijn vorige schema was ongeveer hetzelfde, alleen minder. Moet trouwens de voedingswaarde nog even becijferen, maar dit is het zo'n beetje. Zien jullie nog iets wat ik beter kan vervangen voor iets anders?
herkenbaar, gelukkig is brinta/kwark/kipfilet/tonijn goedkoop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Dalliance het volgende:
Ik vind het gelukkig allemaal wel lekker om te eten. Alleen een pizza gaat er ook zeker wel inEn ik heb er wel goede resultaten mee, voeding is inderdaad het belangrijkst. Soms zit ik alleen krap (student) en dan schiet het schema er wel 's bij in, maar ja het is ook geen wet ofzo.
Ja, dat valt allemaal wel mee, maar fruit, groente (vers) en zalm niet echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
herkenbaar, gelukkig is brinta/kwark/kipfilet/tonijn goedkoop.
Ik hoop dat ie wegliep als een baas met een trollface...quote:
quote:
ja hijs wel skeer maar dat 2e nummer is wel hard voor tijdens het trainenquote:
skeer betekent blut, ken je straattaalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja hijs wel skeer maar dat 2e nummer is wel hard voor tijdens het trainen
een echte neger depleet in de clubquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef seto het volgende:
Kan helaas niet uitgaan, ben aan het depleten voor het strand binnenkort.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
Wat vinden jullie van het lichaam van Brad Pitt in Fight Club?
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik echt facking bruut.
Thanks.quote:
Ik ga voor een fysiek tussen beide inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind het niet heel erg spectaculair.. komt meer omdat zijn hoofd erop zit(alpha as fuck).
wel goed lichaam, dat zeker..
vind dit bruter( en nog zeker realistisch haalbaar in vele jaren pompen en goed eten)
[ afbeelding ]
Ik zat op 20 per dag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:46 schreef robuust89 het volgende:
Er zijn hier waarschijnlijk zat mensen die meer dan 2 eieren per dag eten () de vraag is: wanneer kan het kwaad? Hoeveel eieren kan je maximaal per dag eten bijvoorbeeld?
Ik denk zelf dat je rustig aan moet doen met dooiers, maar de rest?
Dan komt het wel goed, als Diabox het zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Thanks.
Nog een uurtje of 36 te gaan. Laatste maaltijd met zout nu naar binnen (300gr rijst en 6 eieren), nu morgen minder kh laden en weinig drinken. Wil binnen 18 uur toch wel wat vocht kwijtraken. Maar gaat goedkomen. Volgens Diabox stond ik er goed bij.
was ook niet een vraag aan jou, gewoon algemeenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Moet je aan Diabox zelf vragen, ik zou het niet weten. xD
Levende lijve.quote:
Het cholesterolverhaaltje is ook vrij vreemd, het overgrote deel wordt in de lever gemaakt, en bij een hogere inname van cholesterol maakt je lever minder aan. Verder is de opname van cholesterol in de darmwand nou ook niet bepaald 100% efficient te noemen. Op pubmed zul je dan ook niks concreets vinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik zat op 20 per dag.
Hetgeen waar je je druk om maakt is naw cholesterol. Mijn trainer heeft zelf een periode zijn cholesterol heel close in de gaten gehouden en heel veel eieren gaan eten. Resultaat; je lichaam vind het snel weer je balans. Niet druk maken om die paar eieren per dag met dooier die je eet dus.
Ja hebben we wel, maar alleen in zo'n chest dip kast.. en hij loopt schuin af.. ik vind rechte stang fijner..quote:
mmm in zo'n hotpants tfoeeeeeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik verlies altijd mijn concetratie als ik zon vrouw met een lekkere bil in een té strak pakje zie lopen.
Mother of God!!! wat een geweldig idee!! Dat ga ik ook voorstellen aan onze gym... lekker alfa shirtloos buiten trainen in de zon.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:29 schreef fathank het volgende:
Ik heb vandaag de suggestie gedaan om in de zomermaanden buiten een paar bankjes etc neer te zetten. En dat je in je blote bast mag trainen. Bruin en groot worden tegelijk, wie wil dat nou niet.
Ziet er goed uit maar je bent wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef poolboy85 het volgende:
Elke zaterdag train ik bij een basisschool in de klimrekken e.d. monkey swings, hanging leg raises, windwhipers, wide grip pull ups, small grip pull ups, chin ups, small grip chin ups, behind neck pull ups, clapping pullups, muscle ups en nog wat leuke dingen..
het was heerlijk weer.. maar weer behoorlijk zwaar pfff
op de onderstaande foto was ik bezig met widegrip pull ups..
[ afbeelding ]
thnks, maar hoezo raar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar je bent wel een beetje raar.
Zie het als lol hebben, apart gevoel voor humor..narcisme met een knipoog... doe ik in het echte leven ook.. nooit ten koste van anderen hoorquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef honda1990 het volgende:
Met zo iemand het ik oprecht medelijden
Synthol is simpel gezegd olie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
Is dat allemaal vocht ofzo van die synthol? FF inlezen denk dat ik dat spul ook ga pakken. Die vent is echt bruut groot.
saaaaaaaai, na 5 min afgezetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef seto het volgende:
Toffe short film met een bodybuilder in de hoofdrol, gast is 140kg in zijn offseason. Aanrader als je even 18 minuten niks te doen hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef seto het volgende:
Toffe short film met een bodybuilder in de hoofdrol, gast is 140kg in zijn offseason. Aanrader als je even 18 minuten niks te doen hebt.
Hij is wel een beest zeg banggg .. haha mooi bij zijn moeder verantwoording afleggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef seto het volgende:
DOEN! lekker veel, lekker groot worden, willen wij hier het resultaat zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
Is dat allemaal vocht ofzo van die synthol? FF inlezen denk dat ik dat spul ook ga pakken. Die vent is echt bruut groot.
Ik heb ook eens filmpjes gezien waar het spul uitspoot omdat het mis ging. Maar het is echt fucking lelijk en ranzig ook..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef poolboy85 het volgende:
waarom dat Synthol misbruik, ik snap het echt niet
check 0:39 , dat is gewoon belachelijk
Zie die traps dan, dit wil toch iedereen? Met dat spul gaat het wat sneller denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
DOEN! lekker veel, lekker groot worden, willen wij hier het resultaat zienGEwoon doen joh, wat kan er nou mis gaan?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die tweede, de schouders ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
DOEN! lekker veel, lekker groot worden, willen wij hier het resultaat zienGEwoon doen joh, wat kan er nou mis gaan?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
aftermathquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb ook eens filmpjes gezien waar het spul uitspoot omdat het mis ging. Maar het is echt fucking lelijk en ranzig ook..
Edit: hij is ook compleet uit verhouding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strong manlets!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:18 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
aftermathDude ik zat op de facebook van Zyzz te kijken en toen kwam ik op jouw facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Facebook groep van zyzz idd jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude ik zat op de facebook van Zyzz te kijken en toen kwam ik op jouw facebook
Pleasequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
Gebruiken jullie ook tanspray voor het uitgaan?
Ik heb dem buitenlandse genetics, dus wat zon/zonnebankje is voldoendequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
Gebruiken jullie ook tanspray voor het uitgaan?
Alleen die foto, daar herkende ik hem aan. Is het een troll account?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Facebook groep van zyzz idd ja
grappigis mijn profiel prive? of kan je alles zien? Vroeg ik me altijd al af
Nee, ik heb wel troll acountsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alleen die foto, daar herkende ik hem aan. Is het een troll account?
Gewoon in de club op het toilet paar biceps curls doen met een prullenbak vol water.. sta je er weer helemaal opgepomt bij!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef Jahr00n het volgende:
Aight want ik wil vanavond wel lekker shinen in de club met m'n opgepompte bicepsen.
respect! ik ga cardioen in de vorm van een vuist in de lucht de beat wegslaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
Zucht, in plaats van te gaan stappen heb ik besloten zo nog een cardiosessie te doen en naar bed te gaan![]()
Morgen fit zijn, Ajax
ik sla meestal gewoon vrouwen, dat is pas baasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
respect! ik ga cardioen in de vorm van een vuist in de lucht de beat wegslaan.
BEAT DAT BEATquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
respect! ik ga cardioen in de vorm van een vuist in de lucht de beat wegslaan.
Klein meesterwerk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef seto het volgende:
Waarom die bicepsen niet snel nog een keer voordat je de club in gaat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef honda1990 het volgende:
Vanmiddag om 13:00 gestopt met fitnessen, slecht idee om nu nog even mijn buikspieren mee te pakken?
Hoezo zou dat een slecht idee zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef honda1990 het volgende:
Vanmiddag om 13:00 gestopt met fitnessen, slecht idee om nu nog even mijn buikspieren mee te pakken?
Ik ga niet uit omdat ik sinusontsteking heb, had je kunnen lezen. Kansloos dat sommige lui denken dat je een superdude bent als je je buik traint. Jammer dat ik vandaag gesquat hebquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom die bicepsen niet snel nog een keer voordat je de club in gaat?
Wellicht omdat de boel nog aan het herstellen is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een slecht idee zijn?
Je hebt overdag toch geen buik gedaan of wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wellicht omdat de boel nog aan het herstellen is?
succesquote:Op zondag 15 mei 2011 08:17 schreef Mr.J het volgende:
Thanks. Nu bruining nalopen en dan straks op weg.
Volgens seizoen pas toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef Agentperry het volgende:
succes, mis je het kampioenschap van ajax nu niet?
Bedankt man, het was zwaarbevochten maar persoonlijk wel verdiendquote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
Pfft nou wij hebben verloren, eerste loss van het seizoen. kidkash19 gefeliciteerd met de Win ouwe! volgende game is tegen jullie word zeker knallen haha ... morgen maar weer ff naar de gym om die spierpijn er een beetje uit te pompen. En MR.J foto`s/uitslag ?
Geen snackbar kunnen vinden, even een MacD en daarna broodje Shoarma gehad.quote:
Zal eens kijken. Zat wel flink wat verschil in, die kerel was echt kei- en keihard.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gefeliciteerd met je prijs man! vette shit, heb je ook foto`s van de nr 1 ? kan ik eens kijken of er nou echt zoveel verschil in zit
Yep, nu gelijk weer depleten op vis en eieren.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:27 schreef Diabox het volgende:
Netjes J! Je doet dus ook mee met de Artemis cup begrijp ik?
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Mr.J het volgende:
Nog 2 andere pics;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben wel tevreden als ik zo terugkijk.
PS: Ben PSV'er...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef Agentperry het volgende:
succes, mis je het kampioenschap van ajax nu niet?
Weet ik niet precies, denk half 6, moet nog ff stofzuiger kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hoelaat ben je bij sportschool?
Was de oude kapot dan,om bepaalde redenen?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, denk half 6, moet nog ff stofzuiger kopen
haha thanks for the infoquote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, denk half 6, moet nog ff stofzuiger kopen
haha, wel kapot ja.. maar niet om de redenen waarvan ik vermoed die jij denkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was de oude kapot dan,om bepaalde redenen?
Dus hij is niet kapot gegaan omdat er een sok in vastzat?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
haha, wel kapot ja.. maar niet om de redenen waarvan ik vermoed die jij denkt.
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Mr.J het volgende:
3e.Terechte plaatsing, nummer 1 was kei en keihard en nummer 2 was veel dieper op schouders en benen.
Volgende week nog wedstrijd, dan in Beverwijk.
Hier met een dame van mijn sportschool;
[ afbeelding ]
Ik ben er waarschijnlijk ook zondag, kom ik je vast wel tegenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:04 schreef Mr.J het volgende:
Yep, nu gelijk weer depleten op vis en eieren.
Ja das normaal ik zit dan altijd aan mijn quadriceps, voelt goed jeweet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef robuust89 het volgende:
Squats
Rustige en gecontroleerde uitvoering
Na de training ging ik uitfietsen, en betrapte mezelf erop dat ik constant mijn been betasttepump FTW!
Alleen maar rug, borst, tri en biceps en buik. Schouders nog en je was weer een week klaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Pfft halfdood naar de gym gegaan, het was weer eens druk. Mijn borst, rug, triceps en biceps gepakt. Ook nog buik. De enige fucking loopband die vrij was had hobbels.Wel vitamientjes gekocht maakt mijn dag iets beter.
benen...?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alleen maar rug, borst, tri en biceps en buik. Schouders nog en je was weer een week klaar.
Is opquote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef poolboy85 het volgende:
weer een heerlijk tonijn uit t blikje gegeten voor het slapen!
Nootjes i.c.m. andere eiwitten vertraagt toch de eiwitopname?quote:
quote:
Da's mooi want had net ook nog wat kwark gehad. Dan morgen er weer tegenaan met de benen!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:44 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Nootjes i.c.m. andere eiwitten vertraagt toch de eiwitopname?
ideaal voor de nacht dus!
ik heb vandaag net een hele lading aan blikjes tonijn gehaald
Geen idee, maar ga niet 20 rauwe eieren per dag eten gek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:10 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Gekookt schijnt toch zelfs beter te zijn dan rauwe eieren qua eiwit opname?
haha ja inderdaad, ik heb er eens 2 geprobeerd.. zo snel dat ze naar binnen gingen zo snel ze er weer uitkwamenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geen idee, maar ga niet 20 rauwe eieren per dag eten gek.
Klopt, de biologische waarde van het eiwit neemt toe nadat het verhit is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:10 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Gekookt schijnt toch zelfs beter te zijn dan rauwe eieren qua eiwit opname?
Had een keer een mix van tonijn, rijst en een gekookt eitje. Die blikkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef poolboy85 het volgende:
Zoiets had ik al gelezen idd.
Zoals gewoonlijk heb ik mijn tupperware bak met 600 gram vlees erin bij me..
collega's walgen ervan
Een keer? Heb iedere dag zoiets bij me. Ze kijken er al niet meer van op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Had een keer een mix van tonijn, rijst en een gekookt eitje. Die blikken!
baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een keer? Heb iedere dag zoiets bij me. Ze kijken er al niet meer van op.
Staat zelfs een grill van me op t werk. Om de kipfiletjes te bakken of de rundvleesburgers.
Klopt. Gewoon 2 x per week bankdrukken en bicepsjes erbij pakken is voldoende.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef kidkash19 het volgende:
Je zal toch maar heel de dag bezig zijn met wat je moet eten op welk moment van de dag, so overrated
Vrijdagbicepsdag sowieso.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon 2 x per week bankdrukken en bicepsjes erbij pakken is voldoende.
Ook nog broodje zalm genomen, aangeboden door het werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:03 schreef LUFC het volgende:
Net broodje tonijn en een broodje makreel gehaald bij de visboer. Lekker zeg. Makreel zeker een jaar of 2 niet gegeten.
Dacht ik eerst ook, maar het went heel snel. Helemaal als je gains begint te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef kidkash19 het volgende:
Je zal toch maar heel de dag bezig zijn met wat je moet eten op welk moment van de dag, so overrated
Ik hou van vlees.. dus tja.. als ik alles in 3 maaltijden naar binnen kon werken dan deed ik het.. maar dat is teveelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef kidkash19 het volgende:
3 maaltijden is meer dan genoeg, heb ook tijdenlang gedacht dat 5-6 maaltijden echt broodnodig was maar dat valt verschrikkelijk tegen + ik ben af van het gevoel elke 2 a 3 uur te MOETEN eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef seto het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar het went heel snel. Helemaal als je gains begint te maken
^^^Broscience!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
3 maaltijden is meer dan genoeg, heb ook tijdenlang gedacht dat 5-6 maaltijden echt broodnodig was maar dat valt verschrikkelijk tegen + ik ben af van het gevoel elke 2 a 3 uur te MOETEN eten.
Heb nog geen terugval meegemaakt sinds ik gewoon "normaal" eet
quote:Look, I’ll be the first one to admit, I recommended the old six-meals-per-day, eat-every-two-hours deal for years. We all did. It was like recommending pull ups. The squat or press aren’t universally loved, but pullups? Who doesn’t love pull ups? Everyone recommends pull ups. Just like everyone recommended six meals a day.
It was the thing to do.
You have to keep the metabolism running at full speed ahead. If you don’t eat every two hours it’ll slow down.
You’ll get fat. You’ll lose muscle. You’ll get weak.
Your thyroid will shut down. Your wang will shrink. Your nose will grow. You’ll go broke.
But nowadays all that nonsense seems to me like it belongs in the 90’s with Zubaz pants and fanny packs (both of which were only cool when worn by the Road Warriors, pictured above). It all just seems silly and incredibly outdated.
quote:The reality is that every single reason you were told to eat six times per day is complete bullshit
quote:Then, sometime earlier this year, I got over it. I realized how silly it was and that at the end of the day total calories are still the most important factor no matter when you get them in.
http://www.nytimes.com/2010/03/23/health/23really.htmlquote:A little while back the New York Times reported on the recent study that showed no weight loss benefits of six meals per day over three meals per day. You know I don’t put a lot of stock in too many studies but it was worth noting nonetheless.
quote:All of the old time strongmen and bodybuilders ate three meals per day. Vince Gironda’s diets consisted of three meals per day and all his guys were ripped and jacked. John McCallum used to recommend three meals per day.
En toch eet 90% van de bodybuilders d.m.v. het meerdere maaltijden per dag principe..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:01 schreef kidkash19 het volgende:
Ja inderdaad, deze gast weet absoluut niet waar hij over praat
http://jasonferruggia.com/minimalism-part-5-meal-frequency/
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik groei als kool, ben nu 93kg 12%BF 189cm.. d.m.v. meerdere maaltijden per dag met strakke macro's..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:04 schreef kidkash19 het volgende:
http://www.nytimes.com/2010/03/23/health/23really.html
Vergelijkings materiaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:06 schreef kidkash19 het volgende:
En je verglijkingsmateriaal is??
zijn je calorieen hetzelfde gebelven? eet je nu schoner / beter? allemaal die daar de oorzaak van kunnen zijn.
Ben je bv anders of serieuzer gaan trainen? Beter op je eten gaan letten?
Misschien dat ik het in de toekomst wel weer eens probeer wanneer ik op 75% van mijn fysieke haalbaarheid zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:11 schreef kidkash19 het volgende:
Dus jij beweert dat je met precies hetzelfde calorie aantal en zelfde macros op meer maaltijden per dag beter groeit? Compleet meerdere studies in de wind slaand?
Nice
Kijk het maakt mij niet uit en ik weet dat ik een hele gevoelige snaar bij "Bodybuilders" raak (geloof mij je moet ze in de sportschool eens horen)
Maar heb nu een aantal mensen het in ieder geval laten proberen en die merken weinig verschil behalve dat ze relaxter leven
Maar inderdaad doe waar je je lekker bij voelt dat geld voor iedereen, ik probeer alleen een andere kant te belichten
Artikel ziet er wel interessant uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:15 schreef kidkash19 het volgende:
En nogmaals ik ben absoluut geen bodybuilder, ik train ook niet zo, wel gedaan maar het helpt gewoon niet in de sport die ik beoefen. Toen at ik dus ook 6-8 maaltijden per dag, afgemeten en al. Maar als ik daar nu op terugkijk en zie dat ik nu net zo snel sterker word dan denk ik wel eens waar was je mee bezig
Ik zelf heb een redelijk hoog metabolisme, dus bulk wel met 4000.. anders kom ik niet lekker aan. Wanneer ik 100 kilo droog ben dan heb ik nog meer nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:22 schreef kidkash19 het volgende:
Precies
Maar daar ga je dus, heb jij 5000-6000 calorieen nodig? Uberhaupt heeft een "normaal" mens die aardig traint dit nodig? behalve de extreme versies
Lees die gast zn site eens door, staan echt veel goede dingen in die mij en anderen hebben geholpen optimaal te presteren
Leuk 3 maaltijden op een dag, maar om 07:00 's ochtends krijg ik echt niet genoeg naar binnen gepropt om tot 12:00 fatsoenlijk op te kunnen functioneren. En als ik om 12:00 zoveel naar binnen prop dat ik pas rond 18:00 weer trek kan ik beter eerst een middagdutje gaan doen om alles even te laten zakken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
3 maaltijden is meer dan genoeg, heb ook tijdenlang gedacht dat 5-6 maaltijden echt broodnodig was maar dat valt verschrikkelijk tegen + ik ben af van het gevoel elke 2 a 3 uur te MOETEN eten.
Heb nog geen terugval meegemaakt sinds ik gewoon "normaal" eet
Ik ben niet zo heel groot, en mijn maag ook niet. Ik ga niet tegen heug en meug zitten eten. Ik eet gewoon wanneer ik trek krijg. En de ene keer is dat 8 keer per dag en de andere keer 5 keer. Hangt ook van mn werkzaamheden af. Zit vandaag de hele dag op kantoor, dan eet ik niet zoveel als dat ik 2 dagen buiten door de modder loop te baggeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:35 schreef kidkash19 het volgende:
Kwesite van gewenning, toen ik overstapte van 7-8 maaltijden naar 3-4 per dag was ik de eerste weken ook niet te genieten, maar je lichaam past zich wonderbaarlijk aan
Gevangenen (in Amerika) eten ook niet 6-8 x per dag en krijgen zeker niet de goede voedingsstoffen binnen maar heb je wel eens gezien hoe sommige er uit zien daarbinnen?
Nogmaals, ik bekijk het eens van een andere kant en je merkt hoe heilig dat 6-8 gedoe is, overal krijg ik er weerstand op dus ben het wel gewend
Buik pak ik sowieso altijd minimaal 2x per week mee. Vanavond maar weer eens meedoen met buikspierkwartier. FF lekker afgebeuld wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Pom pom pom, zomermaanden komen er weer aan! Buikske moet weer extra aandacht krijgen![]()
![]()
(Via, pagina 80).quote:Je lichaam kan geen eiwitten opslaan. De eiwitten die je teveel hebt gegeten worden door je lever veranderd in ureum. Ureum is de grondstof voor urine. Urine bestaat uit water, waarin ureum en afvalzouten zijn opgelost. In tekening 6-4 zie je wat de lever met het overtollige eiwit doet.
Ja, moet ik ook maar eens doen. Al het vele vreten en weinig cardio heeft weinig goeds gedaan voor mijn buikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Buik pak ik sowieso altijd minimaal 2x per week mee. Vanavond maar weer eens meedoen met buikspierkwartier. FF lekker afgebeuld worden
Bij ons op de sportschool heb je ook meerdere malen per dag een buikspierkwartier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Buik pak ik sowieso altijd minimaal 2x per week mee. Vanavond maar weer eens meedoen met buikspierkwartier. FF lekker afgebeuld worden
Buik trainen heeft imo weinig zin nu nog voor de zomer.. het enige wat werkt is zwaar cutten om het BF van 14 naar 10 te krijgen. Rest van het jaar buik net zo zwaar trainen als andere spiergroepen en niet onnozel tientallen situps gaan doen lol want dat heeft geen zin. Buikspier kwartier zuigt aars. beter doe je gewoon 4 setjes hanging leg raises, 4 setjes hanging windwhipers en 4 setjes crunches in het apparaat met gewichten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook maar eens doen. Al het vele vreten en weinig cardio heeft weinig goeds gedaan voor mijn buik![]()
Kantoorbaan helpt ook niet echt mee!
Je kan sowieso wel 100 gram eiwitten ín één keer verwerken hoor. Kijk anders ff naar bodybuilder die enorme eiwitmaaltijden eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Dalliance het volgende:
Je lichaam kan ook geen eiwitten opslaan. Ik dacht dat het zes of meer maaltijden principe vooral daarop is gebaseerd.
[..]
(Via, pagina 80).
Google anders maar op 'body can't store proteine'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |