quote:
Kom alles te weten over PSP-E1000, het supervoordelige draagbare entertainmentsysteem waarmee je altijd en overal geweldige games kunt spelen.
Wat is PSP-E1000?De in strak Charcoal Black met een matte afwerking uitgevoerde PSP-E1000 is een nieuwe toevoeging aan het PSP-assortiment. Vanaf november 2011 is deze uitvoering in alle PAL-landen voor slechts ¤99,99 verkrijgbaar (prijzen in andere valuta nog te bevestigen).
Wat zijn de voornaamste verschillen tussen PSP-E1000 en PSP-3000?PSP-E1000 is ietsjes groter en zwaarder van PSP-3000 en beschikt niet over Wi-Fi-mogelijkheden, maar je kunt hierop wel gewoon alle PSP-games spelen. Bovendien kan deze uitvoering net als PSP-3000 met een USB-kabel op een pc worden aangesloten zodat je via Media Go toegang tot massa's nieuwe content in de PlayStation Store hebt.
Daarnaast is deze versie compatibel met de meeste bestaande PSP-accessoires, waaronder de PSP-camera. Dit betekent dat je je dankzij de ingebouwde microfoon onderweg kunt uitleven met leuke games zoals Invizimals en EyePet.
Hoe kan ik games uit de PlayStation Store downloaden?Je kunt vanaf je pc via Media Go nieuwe games, waaronder PSP Essentials en minis, en geweldige game-extra's downloaden. Je kunt Media Go vanaf sony.com/mediago gratis naar je pc downloaden.
Vervolgens kun je je pc met een USB-kabel op je PSP-E1000 aansluiten zodat je de content daarheen kunt kopiëren.
Hoe kan ik eerder gedownloade content en opgeslagen gamegegevens naar een ander PSP-systeem kopiëren?Je kunt opgeslagen gamegegevens en eerder gedownloade content met een Memory Stick Duo naar een andere PSP kopiëren.
Welke games kan ik op PSP-E1000 spelen?Je kunt alle bestaande PSP-games op PSP-E1000 spelen, maar dan wel alleen in de singeplayer-mode.
Over welke niet aan games gerelateerde features beschikt PSP-E1000?Je kunt op je PSP-E1000 van op een Memory Stick Duo opgeslagen muziek, foto's en video's genieten en bovendien kun je hiermee nieuwe films uit de Videowinkel van PlayStation Store en strips van de Digital Comics-service downloaden.
Wat wordt er standaard bij PSP-E1000 geleverd?In de standaardverpakking van PSP-E1000 zit het PSP-E1000-systeem zelf en een AC-adapter en een voedingskabel.
Welke PSP-accessoires kan ik met PSP-E1000 gebruiken?Je kunt de volgende PSP-accessoires met PSP-E1000 gebruiken: AC-adapter (modelnummer: PSP-100, PSP-380), car adapter (PSP-180), microfoon (PSP-240), headset (PSP-270), GPS-ontvanger (PSP-290), camera (PSP-300), zwarte camera (PSP-450).
Hoe kan ik de systeemsoftware van PSP-E1000 bijwerken?Je kunt de systeemsoftware van PSP-E1000 bijwerken met een Memory Stick Duo. Ga voor meer informatie naar eu.playstation.com/psp.