¥4000 / ¤36 voor een 4GB Memory Stick?!quote:A Flood Of Expensive, Branded PSP Memory Sticks Will Invade Japan This Summer
This summer, Japan will see a flood of expensive, branded memory sticks released by Kadokawa Shoten and Hori. What’s so special about them? Nothing, really, other than the fact that they’re branded with popular licenses and some of them come with content like PSP themes.
Klopt, alleen de psn store werkt voor geen meter mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:24 schreef Wells.p het volgende:
Welcome Back-content PlayStation Store nu beschikbaar volgens nu.nl
In de spotlight staat het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef Wells.p het volgende:
ik zie nog steeds niks.. moet er een pop-up komen of moet je ergens heen gaan?
Jup, heb er al 2 binnen, andere 2 doe ik later want het risico dat het fout gaat is vrij groot nu..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Schunckelstar het volgende:
gaat het nu wel of niet op de ps3, die gratis games?
want dan trek ik ze vanavond binnen als ik toch naar de kroeg toe ben
mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup, heb er al 2 binnen, andere 2 doe ik later want het risico dat het fout gaat is vrij groot nu..
Ik heb al mensen gelezen die het zo fout hebben gedaan dat ze 2 willekeurige kregen of gewoon niks. De store is compleet naar de klote op dit moment. Ik ga het risico niet meer nemen nu..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mooi![]()
hoezo risico? kan ik beter wachten dan?
oh, dan wacht ik wel evenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gelezen die het zo fout hebben gedaan dat ze 2 willekeurige kregen of gewoon niks. De store is compleet naar de klote op dit moment. Ik ga het risico niet meer nemen nu..
nicequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef delano.888 het volgende:
Leuk om te weten: heb je een 2e account? Kan je ook met die 2 games downloaden (dus alle 4 totaal)
godver, had ik maar naar je geluisterdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gelezen die het zo fout hebben gedaan dat ze 2 willekeurige kregen of gewoon niks. De store is compleet naar de klote op dit moment. Ik ga het risico niet meer nemen nu..
ik zou toch ff mailen naar sonyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Beach het volgende:
Site Maintenance Notice
The server is currently down for maintenance.
We apologize for the inconvenience. Please try again later.
メンテナンスのお知らせ
現在、サーバーのメンテナンス中です。
大変申し訳ございませんが、しばらくしてから再度接続してください。
Ik blijf dat maar krijgen bij de site om mn ww te veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |