Weet ik ook niet goed meer, alleen dat feit zegt al genoeg over de interessantheid van hem als enemy.quote:
Dat was ook het allereerste wat mij opviel, maarja, je weet hoe vrouwen zijn, zo is het toch mooi??? Nee ik wil het anders!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ben net begonnen met kijken. Jammer van Sarah's haar.
Haha ik zie dat ook nooit hoor, ander kapsel, ander kleurtje ofzo, maar als het korter is, dat zie ik wel meteen, want daar heb ik iets tegen, vrouwen met kort haar. Dit is nog niet echt kort, maar hou van langggggggquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:55 schreef VacaLoca het volgende:
Eerste dat je opviel? Beetje gay![]()
Ik zie het echt vrijwel nooit als iemand een ander kapsel heeft. Anyway ik vind Sarah niet zo héél lekker, doe mij maar Carina (Mini Anden)
[ afbeelding ]
Ik vind dit leuker en afwisselender dan weer een seizoen te zien met de voorspelbare Chuck als Intersect.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef JDx het volgende:
Denk dat Chuck wel weer de intersect wordt, tenminste dat hoop ik.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Afgaande op de 1e ep ben ik blij dat dit het laatste seizoen is.
degene die het project chuck vorig seizoen afgesloten heeft namens de fbi/cia whatever. Is ook maar 1 of 2 afleveringen erin geweest als ik het goed herinnerquote:
Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef dapluiz het volgende:
Wesley Sneijder
Dat kan geen toeval zijn toch ?
In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.
Eh, nee. Dat is MMA, en dat is het al een tijdje. Zeker nu de UFC een deal met FOX heeft, is MMA een van de grootste sporten in de VS aan het worden.quote:Op zondag 6 november 2011 15:04 schreef JDx het volgende:
[..]
In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |