alles pastquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef Kally het volgende:
Ja als het niet de goede afm had, had ik geen koffer, hij is kleiner en alles past
Ik ben in 2008 nog geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef borisz het volgende:
Londen.Was er in 2007. Staat zeker nog eens op het lijstje
.
Lijstje is al lang.
Ik baal ervan.... ik kan niet op hakjes lopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
Niet zwaar, 1 paar hakken voor 's avonds en dat was het wel, 1jurkje voor 's avonds en die witte broek voor een andere avond (denk ik) en dan wat truitjes voor overdag
Ik nog nooit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben al te lang niet meer in Londen geweest.
ik vind het knapquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook rokje bij, gewoon teveel bij me haha, in dat kut koffertje
dat staat er niet bijquote:
quote:
Ja wij zijn vet slimquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Kally het volgende:
Wtf, dan ben ik denk ik blij met die grote koffer haha
Mij ook gelukt 2,5 jaar geledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Dat was sarcastisch, hoe de neuk blijf je onder 6 kilo?
dat was apart incheckenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom neem je niet gewoon een koffer mee.
Die doe je in de grote koffer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Ik bedoel toiletspullen enzo, en dat.is minimum ingepakt?
ik word zenuwachtigquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
Nah heb alweer een oplossing, maar toiletspullen in de grote koffer ja
ik dnek niet dat ze daar op gaan letten hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
Oke, ik kom zonder handtas op 6,9 kilo, dus er moet wat over, maar dat komt goed
ik wil een foto van de inhoud van jouw handtasquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
Het wordt niet veel meee
Ben aan het ruimen in mijn handtas
Ja we gaan weer kijken vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
HalloahGaan jullie vanavond nog Eurovisie en Jeeeetjes kieken?
![]()
Ik zie handtassen en posts over handtassen en word al helemaal wild![]()
Ik ben altijd zo vreselijk nieuwsgierig wat mensen mee hebben, het zegt zoveel, die inhoud van de tas
[/wijf]
Ik val meteen met m'n neus in de boterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we gaan weer kijken vanavondHeb er zin in! Ben zenuwachtig
Mijn inhoud heb je gezienEn wat vind je er van
![]()
zwarte ronde doosje is het spiegeltjequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik val meteen met m'n neus in de boter![]()
![]()
Ik zit meteen te kijken wat het mooie zwarte ronde doosje is, en wat voor grote spraybus, en en en...
Ik hou zo van tassen kieken
nee gewone neussprayquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Is de spray een hooikoorts/allergiespray?
En Londen![]()
![]()
![]()
Ik begin ook kriebels te krijgen en ik heb weer hoop nadat ik gister Cornald Maas zag zeggen dat hij denkt dat we kans maken, omdat er ook veel rustige simpele liedjes door zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we gaan weer kijken vanavondHeb er zin in! Ben zenuwachtig
Een trio in Londen, waar kan ik me inschrijven?quote:
Awquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:03 schreef Kally het volgende:
OMG, jongste net bijna in tranen, hij ging naar oma (om daar vannacht te slapen) en het was ja maar ik ga je zo missen, ik zei ja maar je bent anders toch ook bij papa, ja maar nu ben je ver weg
Het is het idee dat hij normaal naar mij toe kan komen als hij wil, ik zei als het niet gaat laat je papa oma bellen en dan ga je daarheen, dat hielp gelukkig
Ik bel ook, heb ik beloofdquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Aaaaawen anders kan je hem toch ook bellen?
Ik vind het zelf ook doodeng, ik ben toch best ver weg en niet zo terug als het nodig isquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwJe bent dan natuurlijk ook ver, begrijpelijk dat het spannend is
Pics!!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik mail ze door als ik thuis ben!
Gelukkig zijn ze toch heel erg goed bij je moeder in handen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
Ik vind het zelf ook doodeng, ik ben toch best ver weg en niet zo terug als het nodig is
Jawel, maar even het ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze toch heel erg goed bij je moeder in handen?![]()
En je zit niet op de Antillen, in principe kun je zo (snel) terug met het vliegtuig mocht er iets gebeuren
Ik wil hem ook zienquote:
Ik snap je helemaal, het is ook erg spannendquote:
Oeh ik ben ook benieuwdquote:
jaaa, is echt zo schattig!!quote:
Ja 's avondsquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, het is ook erg spannendKomen jullie Zondag weer terug?
UIteraard half 5 dan he in Londenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Rond half 6-6 uur aan me denken he?
quote:
gezien de whatsappjes die ze me stuurt, denk ik het ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dt siepie gek van me wordt
Ik pleurde van de bank jongquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Thuis
fietsen word m niet, teveel wind.. ik ga met school bezig
OH MY LORD
DID I JUST REALLY SAID THAT?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Kally het volgende:
O Miran wacht, overdag spijkerbroek, dat nieuwe H&M blousje, dat witte blousje en nog eenblousje, klaar, spijkerjurkje voor 's avonds en een rokje met truitje voor de andere avond.
Klaar is kees (miran in dit geval)
Wtf, met die laarzen, hoe dan, zitten je toiletspullen er al in?quote:
Nee die zitten in de grote kofferquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wtf, met die laarzen, hoe dan, zitten je toiletspullen er al in?
Zie je welquote:
Awww dat is wel liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
Ik had mijn manager niet gezien vandaag, krijg ik net sms dat ik een fijn weekend moet hebben en ervan moet genieten
In je koffer, die mag 20 kilo zijn hequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu toiletspullen nog![]()
Ik wil krullen, zal dat ding zwaar zijn? Even wegen
Die hangen meestal in de bakamer van het hotelquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
C_a, laat je Kally gewoon de föhn doen en doe jij een krultang.
Een hele zaal voor jullie alleen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, samen met Doortje, we waren de enige twee.. ahah!
Jaquote:
Ohw, hier hebben we nooit pauzequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
Die bioscoop heeft bij elke film pauzeen enorm veel beenruimte! geen klapstoeltjes
Design Bioscoop
Ik heb nog geen 1 deel gezienquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
OMG 18 mei Pirates weer in de bioscoop, KITTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Johnny als Jack Sparrowquote:
NEEEEEHEEEE WE GAAN ZONDAG NAAR WE WILL ROCK YOU!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Johnny als Jack Sparrow
Mooi kijken we zaterdag 3 delen, gaan we zondag naar de film
Weet ik tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NEEEEEHEEEE WE GAAN ZONDAG NAAR WE WILL ROCK YOU!
Ik ook, ze komen ook op tv bij Veronica weerquote:
Nu wel in goede volgorde?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ze komen ook op tv bij Veronica weer
O ja die heb ik ook nogquote:
Die kan ik ook niet vindenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
even oplader van fototoestel zoeken
ff gekeken en yupquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, mama vraagt net ook al hoe laat..
Voor wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
Fijn, ik kan hem dus echt niet vinden die oplader
Nee batterij moet uit de camera en dan in de opladerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
Kal, is het niet gewoon mini-usb en hetzelfde als die van je telefoon?
nee ik heb niet zo stekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
O gevonden, hij zat nog in mijn beautycase van ons TAL weekend
Miran heb jij zo'n stekker nou?
Anders vraag ik het ff aan mijn moeder.
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
En je moet zo'n speciale stekkerding hebben voor Engeland toch?i
Sowieso die TTsquote:
quote:#3js
#moodkiller
#alleduitserszijnhomo
Glennis Grace
Eurovisie Songfestival
Düsseldorf
Philip
Sharon
Joanna
Netherlands
geen engels ontbijt voor mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Kally en C_A, gaan jullie nog uitgebreid Engels ontbijten dit weekend?
Niet?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen engels ontbijt voor mijDat lust ik toch niet
Ik vind het heel watquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, het is maar 3 uurtjes met de trein zondag, valt me nog mee![]()
2x, in groningen en amersfoortquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat
Hoe vaak moet je overstappen?
Hoe wilde je dan reizen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2x, in groningen en amersfoort
maar, ik heb geen idee waar bussum is..dus ik dacht, ik mag vast via via een omweg daarheen , 5 uur onderweg..
Half uurtje van hier met de treinquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet waar dat is jongen...
Ik ben trots op jequote:
3e, maar twee toppers ervoor volgens Jaapquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveelste zijn we ook alweer vanavond?
3de!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveelste zijn we ook alweer vanavond?
quote:
Ze hebben pakken aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of die ene (jongste) blonde dat met korte mouwen draagt vanavond, dat vind ik mooi
Ja maar 2 hebben lange(re) mouwen, van wat ik heb gezien, die met korte vind ik echt mooiquote:
Ja gek met zo'n nummer, dit nummer is mooi en ze hebben mooie stemmen, maar zoals ze zelf al zeiden, het is geen typisch nummer, dus afwachten ....quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat het wordt.. Bij Sieneke wist ik van te voren al dat het niks werd
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wij hebben iig geen LSD beelden Kally mag ik toch hopen?![]()
Dat zou wat zijn, van die kleuren die dan helemaal los gaan bij het refreinquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan is het nummer meteen verkloot, dat past heul niet bij ze
Nah, het is ook wel wat er in de krant stond vanochtend... er zijn dinsdag acts doorgegaan om de zang ipv de act eromheen. Dus wat dat betreft zou het wel kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gek met zo'n nummer, dit nummer is mooi en ze hebben mooie stemmen, maar zoals ze zelf al zeiden, het is geen typisch nummer, dus afwachten ....
Dat inderdaad wel, maarrrrr die zang is er vanavond nog meer dan dinsdag volgens iedereenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, het is ook wel wat er in de krant stond vanochtend... er zijn dinsdag acts doorgegaan om de zang ipv de act eromheen. Dus wat dat betreft zou het wel kunnen
Zwartquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog even een oorbel in elkaar geflanstEen zwarte
Pffff morgen nog even mijn make-up en creme in de koffer gooien en dan ben ik klaar om te gaan
Cornald Maas zei dat er zoveel rustige mooie simpele nummers door zijn gegaan, we maken dus goed kansquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, het is ook wel wat er in de krant stond vanochtend... er zijn dinsdag acts doorgegaan om de zang ipv de act eromheen. Dus wat dat betreft zou het wel kunnen
Klein poppetje ben je toch he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Deze had ik alleen een tijdje geleden in ESF gepost, hier nog niet:
[ afbeelding ]
ja ik weet hetquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
c_a'tje, je kunt ESF ook via internet kijken he...
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_1/
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Deze had ik alleen een tijdje geleden in ESF gepost, hier nog niet:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je hebtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Zal ik er nog 1 maken?
Welk bedeltje vind je leuk eraan?
Uhu.quote:
Hij is schattig en wat is je haar lang daar, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu.Maar deze foto is alweer anderhalf jaar oud. Maar ik ben er zo blij mee, Jaap Kwakman heeft zijn hand op mijn schouder, zie je dat?
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is schattig en wat is je haar lang daar, of ligt dat aan mij?
Ik vind het echt een leuke fotoquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou.Daar is het nog redelijk lang, toen was ik met van nog nooit naar de kapper geweest naar dat gegaan. Al is het nu ook wel weer iets langer, maar op een gegeven momen was het echt nèt over mijn schouders.
Ik vind der stomquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nee Lena is idd geen Glennis Grace, zingen kan ze eik niet.
Ja jaquote:
quote:
Kijk met jou kan ik pratenquote:
Zolang ze niet zingt en spastisch danst en met gele tanden staat te brullen kan ik het handelenquote:
Jaquote:
M.a.w. niet op tv komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang ze niet zingt en spastisch danst en met gele tanden staat te brullen kan ik het handelen
Jij vindt alle meisjes van 16 t/m 30 standaard tof, talentenjachten, Eurovisiequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja echt
De eerste keer wat minder, maar hoe vaker....
Is goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Siep heb even geen idee
Dus ik neem wel wat mee, die bedeltjes kan ik toch omhangen enzo.
Dan leen je die zwarte van mij
Das niet waarquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt alle meisjes van 16 t/m 30 standaard tof, talentenjachten, Eurovisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet het topic open danquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ik wil weten wie er nu uitgaat bij SST
Maar moet ook over 6 minuten schakelen
Nee Anne was bah he Bennyquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Schrok me dood, zapte per ongeluk naar 2 en zag Hanneke Groenteman's verneukeratieve kop!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Schrok me dood, zapte per ongeluk naar 2 en zag Hanneke Groenteman's verneukeratieve kop!
Maar is dat een voordeel???quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk wel tof dat we al lekker snel mogen
beter dan de jurken van dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Die jurk ziet er niet uit! Die kanarie!
Maakt geen zak uit als je nummer maar goed isquote:
We denken hetzelfde, poes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh oeh welke jurken vanavond?
Een kanarieeeeeeeee
Oh die witte vond ik prachtigquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter dan de jurken van dinsdag
Met een veel betere jurk, die decollete is cuteeeeequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
En Goedele Liekens haar zus is er ook weer bij
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Duitsers die Engels praten, dadelijk zie ik nog een Mariabeeld bloed huilen, wonder.
Whehehehehequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Duitsers die Engels praten, dadelijk zie ik nog een Mariabeeld bloed huilen, wonder.
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Die vrouw lijkt op Linda Wagemakers! Maar dan zonder talent.
Je hebt niks gemistquote:
Daarom ben ik ook laat.quote:
Een kant is lager dan de andere kant, is leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Kally, ik ga zo zoeken naar het decolleté want ik zie een gesloten jurk?
quote:
Ja hij is leuk maar ik zag geen boobiesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Een kant is lager dan de andere kant, is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |