Neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)pt-Xbox/m1gz5nxf16oo
Is dit echt of niet? WTF, wat een kutwijf zeg

Mja maar volgens Aquila is die heel lastig te vinden (een snelle zoektoch op marktplaats laat inderdaad erg weinig zien), vandaar dat ik het zegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Zat ik ook naar te kijken maar ergens 2e hands GOTY kopen zal wel goedkoper uitkomen denk ik
 En hij is trouwens ruuuiiimm 1200 MSP waard!
 En hij is trouwens ruuuiiimm 1200 MSP waard!

Wil hem op disk spank! Toch bedankt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Oblivion en Fallout 3 DLC in de aanbieding, alles 50% eraf.
Aquila, eindelijk jouw kans om Shivering Isles te halen! 1200 punten nu!

quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil hem op disk spank! Toch bedankt!
 rare jongen!
 rare jongen!

wtfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:

hoe fake wil je het hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:

en dan tegen die vriend schreeuwen die zo wazig voor zich uit kijkt.. echt.. als je het doet, doe het dan goed.
 en dan tegen die vriend schreeuwen die zo wazig voor zich uit kijkt.. echt.. als je het doet, doe het dan goed.

Lego Pirates is tof!!!
 Lego Pirates is tof!!!  Gisteren bij E-plaza toch nog weten te bemachtigen.
 Gisteren bij E-plaza toch nog weten te bemachtigen.

Hoeveel heb je er nog voor gekregen? Moet die van mij ook nog effe in de verkoop knikkeren...quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Waarschijnlijk mijn oude xbox verkocht
Ik wacht nog op de mail van de koper

Xbox elite met alle kabels (behalve hdmi) en 1 controler + witte accu 130 euroquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog voor gekregen? Moet die van mij ook nog effe in de verkoop knikkeren...

Nette prijsquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Xbox elite met alle kabels (behalve hdmi) en 1 controler + witte accu 130 euro

.
.

lol, wel grappig om te zien, maar duidelijk nep.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:

. Kan nog steeds niet goed mikken, maar ging weinig dood en kreeg daardoor flinke killstreak en capturestreak bonussen. De engineer is erg nuttig...
. Kan nog steeds niet goed mikken, maar ging weinig dood en kreeg daardoor flinke killstreak en capturestreak bonussen. De engineer is erg nuttig... 

Da's altijd mijn probleem. Iedereen in mijn omgeving is veel slechter in spelletjes omdat ze amper spelen. Als er dan vrienden over de vloer komen is het leuker om hen tegen elkaar te laten spelen dan om mee te doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol, wel grappig om te zien, maar duidelijk nep.
Is trouwens ook geen lol aan, als je iedere x zo makkelijk wint van je vriendin met een potje gamen. Ga dan een ander spel doen, beetje uitdaging

Join af en toe de Fok!Clan. Gold Squad garanteedquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:22 schreef kingmob het volgende:
Gisterenavond eerste 2 potjes BC2 gespeeld op de xbox, gelijk eerste met 2900 punten. Kan nog steeds niet goed mikken, maar ging weinig dood en kreeg daardoor flinke killstreak en capturestreak bonussen. De engineer is erg nuttig...
Pff wat was dat een stuk duidelijker en vooral leuker dan CoD zeg, ik hoop dat de meeste potjes zo zijn. moet haast wel want in deze werd er nog maar matig samen gewerkt.
En Alan Wake binnen, ben benieuwd, van het weekend maar eens spelen

Wait whut? Is er een Battlefield clan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Join af en toe de Fok!Clan. Gold Squad garanteed

Altijd al geweest sinds BF2 ([PC]Battlefield 2 39 - Band of Fok!kers), toendertijd Band Of Fokkers [BoF], forum is er nog... Nu spelen met [FoK]quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wait whut? Is er een Battlefield clan?

D'oh, da's ook zo natuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Altijd al geweest sinds BF2 ([PC]Battlefield 2 39 - Band of Fok!kers), toendertijd Band Of Fokkers [BoF], forum is er nog... Nu spelen met [FoK]

Dat had ik ook wel willen weten. Snel eens opzoekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wait whut? Is er een Battlefield clan?
 .
. 

http://support.xbox.com/e(...)box-live-status.aspxquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:01 schreef Leanotsoynus het volgende:
Wat is er aan de hand met de store? Ik kan geen items etc meer zien.

Het spijt me.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://support.xbox.com/e(...)box-live-status.aspx
Eerst kijken, dan vragen.

Nou nou, dat is streng..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://support.xbox.com/e(...)box-live-status.aspx
Eerst kijken, dan vragen.

Is dat niet PC only?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Altijd al geweest sinds BF2 ([PC]Battlefield 2 39 - Band of Fok!kers), toendertijd Band Of Fokkers [BoF], forum is er nog... Nu spelen met [FoK]

Ja bij play with friends, klik start voor de ClanTag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is dat niet PC only?
maar anyway, ik kan dus op de [FoK] tag zoeken? Kan je die ingame instellen ofzo, want een namechange lijkt me wat gortig, met dank aan microsoft en hun eis dat je naam uniek is

Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:02 schreef Charie het volgende:
Heb n vraagje. Ik zie soms wel s vrienden in mn lijst die een foto van zichzelf hebben als gamerpic. Heb gelezen dat je daar zon visioncam voor nodig moet hebben, kan het ook met een Kinekt camera of niet?

Sorry Spanky! Maar toch bedankt voor den tip!quote:

Gastquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuk LEGO pirates kom in het 2e level al niet meer verder....:')

Ik heb daar maanden geleden Pokemon White besteld, en tot vandaag nog steeds niet gekregen. Als ik ze mail zeggen ze dat ze het verzonden hebben, en meer niet. Nooit meer zal ik daar wat bestellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef larry_flynt het volgende:
Is Zavvi.com een betrouwbare winkel? Wil daar DUke Nukem Balls Of Steel Edition kopen.

lol, heb je hem opnieuw geflashed naar 1.1?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:07 schreef RudyCarell het volgende:
Hup nieuwe update erop, bijna alles werkt weer

PES ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef Pimsterr het volgende:
FIFA 11 zit vol irritante fouten.
Maar het spel blijft koning online of tegen friends

Waar zit je vast dan? Had ik ook eerst hoor af en toe, maar zit er weer helemaal in! Ik zit nu bij lvl 2.3 om verder te gaan... Maar vanavond afgesproken om Catan eindelijk de laatste 2 achievements te doen... Kan ik die tenminste afstrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuk LEGO pirates kom in het 2e level al niet meer verder....:')

Kan dat het bij Royal Mail in de soep is gelopen. Kan gebeuren, maar ik wil het gewoon niet meer riskeren, dus ik ga gewoon naar de MediaMarkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Zavvi gaat goed. Nooit geen problmen mee gehad. Pas nog the godfather blu ray box besteld en binnen 2 weken binnen.

Denk idd dat je dat risico altijd loopt wanneer je in het binnen- of buitenland besteld. Ik heb iig games besteld vanuit Canada, Azië en Europa en daar nooit problemen mee gekend, maar ken ook legio voorbeelden van mensen die iets via Play bestellen wat niet of niet goed aankomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef Draganta het volgende:
[..]
Kan dat het bij Royal Mail in de soep is gelopen. Kan gebeuren, maar ik wil het gewoon niet meer riskeren, dus ik ga gewoon naar de MediaMarkt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |