Is dat niet PC only?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Altijd al geweest sinds BF2 ([PC]Battlefield 2 39 - Band of Fok!kers), toendertijd Band Of Fokkers [BoF], forum is er nog... Nu spelen met [FoK]
Ja bij play with friends, klik start voor de ClanTag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is dat niet PC only?
maar anyway, ik kan dus op de [FoK] tag zoeken? Kan je die ingame instellen ofzo, want een namechange lijkt me wat gortig, met dank aan microsoft en hun eis dat je naam uniek is
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:02 schreef Charie het volgende:
Heb n vraagje. Ik zie soms wel s vrienden in mn lijst die een foto van zichzelf hebben als gamerpic. Heb gelezen dat je daar zon visioncam voor nodig moet hebben, kan het ook met een Kinekt camera of niet?
Sorry Spanky! Maar toch bedankt voor den tip!quote:
Gastquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuk LEGO pirates kom in het 2e level al niet meer verder....:')
Ik heb daar maanden geleden Pokemon White besteld, en tot vandaag nog steeds niet gekregen. Als ik ze mail zeggen ze dat ze het verzonden hebben, en meer niet. Nooit meer zal ik daar wat bestellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef larry_flynt het volgende:
Is Zavvi.com een betrouwbare winkel? Wil daar DUke Nukem Balls Of Steel Edition kopen.
lol, heb je hem opnieuw geflashed naar 1.1?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:07 schreef RudyCarell het volgende:
Hup nieuwe update erop, bijna alles werkt weer
PES ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef Pimsterr het volgende:
FIFA 11 zit vol irritante fouten.
Maar het spel blijft koning online of tegen friends
Waar zit je vast dan? Had ik ook eerst hoor af en toe, maar zit er weer helemaal in! Ik zit nu bij lvl 2.3 om verder te gaan... Maar vanavond afgesproken om Catan eindelijk de laatste 2 achievements te doen... Kan ik die tenminste afstrepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuk LEGO pirates kom in het 2e level al niet meer verder....:')
Kan dat het bij Royal Mail in de soep is gelopen. Kan gebeuren, maar ik wil het gewoon niet meer riskeren, dus ik ga gewoon naar de MediaMarkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Zavvi gaat goed. Nooit geen problmen mee gehad. Pas nog the godfather blu ray box besteld en binnen 2 weken binnen.
Denk idd dat je dat risico altijd loopt wanneer je in het binnen- of buitenland besteld. Ik heb iig games besteld vanuit Canada, Azië en Europa en daar nooit problemen mee gekend, maar ken ook legio voorbeelden van mensen die iets via Play bestellen wat niet of niet goed aankomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef Draganta het volgende:
[..]
Kan dat het bij Royal Mail in de soep is gelopen. Kan gebeuren, maar ik wil het gewoon niet meer riskeren, dus ik ga gewoon naar de MediaMarkt.
Is het moeilijk dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:17 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Waar zit je vast dan? Had ik ook eerst hoor af en toe, maar zit er weer helemaal in! Ik zit nu bij lvl 2.3 om verder te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |