Dixons 45 euro... En hij is heerlijk, heb hem nu een maandje.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:30 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maaruh 9 november?
Ik heb hem al bij Media Markt gezien. Heb er alleen het geld niet voor over.
Baas!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Mijn favoriete controller is nog altijd
[ afbeelding ]
Deed gewoon een jaar met de batterijen
*Stom voelen doetquote:
Dude, op de d-pad na is de 360 controller echt stukken beter dan dat onding van de PS3.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:14 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind over het algemeen de 360 de betere console maar de Dualshock 3 is gewoon een veel betere controller behalve dan voor shooters
Mijn PS1 controllers hebben geeneens sticksquote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dixons 45 euro... En hij is heerlijk, heb hem nu een maandje.
http://dixons.nl/artikel/(...)lver_Limited_Edition
verder vond ik de eerste analogue controller van de PS1 erg fijn, die was toen nog een normale/grotere maat dan nu...
[ afbeelding ]
ZIjn inderdaad super relaxte controllers, maar wel van slechte kwaliteit. Mijn zwarte (niet die van de slim, maar die vorige, wat onder nog grijs was) maakt nu al klikgeluiden bij de linkerstick, en dat ding is pas een jaartje oud. De controller die bij de slim zat was maar 3 maanden oud, en heb ik al moeten opsturen, omdat ook weer die linker stick kapot was (alles bewoog altijd vanzelf naar onder). Ik heb ook nog 2 witte liggen, die zijn nog in top conditie.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox 360 controller is het beste wat ooit is gemaakt!
D-pad gebruik je toch alleen voor het selecteren van items en shit dus dat is geen probleem.
En dooie Fighters moet je maar niet spelen.
He? Je krijgt de melding als je points wil kopen dat je dit alleen met points kan?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Draganta het volgende:
Iemand anders al de Paypal patch binnen gekregen? Is iets heel raars mee. Ik heb mijn account gekoppeld aan mn live id, en de Xbox herkent mijn paypal account ook. Maar iedere keer als ik 1000 points wil kopen, krijg ik de melding dat ik dit niet met een credit card kan kopen, maar alleen met MS Points. Hoe de fek kun je points kopen met points?Iemand anders ook problemen hiermee?
Geen rumble, raar tweede pookje. Verder prima in de hand en beste triggers ooit. Eigenlijk is er altijd wel 'iets' misquote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Mijn favoriete controller is nog altijd
[ afbeelding ]
Deed gewoon een jaar met de batterijen
Ja. Je hebt alleen geen Deal of the Week meer en je kan niet online gamen. Xbox Live Zilver haalt wel updates binnen en je kunt ook achievements bekijken en berichten sturen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff een domme vraag :$ als ik geen xbox live meer heb krijg ik dan nog wel 'updates' van spellen binnen.
Kekke shit. Die Bioshock games kun je 2 maanden na de release uit de budgetbakken halen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef SpankmasterC het volgende:
BioShock Infinite previews zijn overal op het web te vinden, klinkt echt fantastisch
http://www.eurogamer.net/(...)ock-infinite-preview
Ik heb ook nog de 2 witte vanaf het begin en die zijn ook nog wel in goede staat! Wissel ze ook wel altijd af.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Draganta het volgende:
Iemand anders al de Paypal patch binnen gekregen? Is iets heel raars mee. Ik heb mijn account gekoppeld aan mn live id, en de Xbox herkent mijn paypal account ook. Maar iedere keer als ik 1000 points wil kopen, krijg ik de melding dat ik dit niet met een credit card kan kopen, maar alleen met MS Points. Hoe de fek kun je points kopen met points?Iemand anders ook problemen hiermee?
[..]
ZIjn inderdaad super relaxte controllers, maar wel van slechte kwaliteit. Mijn zwarte (niet die van de slim, maar die vorige, wat onder nog grijs was) maakt nu al klikgeluiden bij de linkerstick, en dat ding is pas een jaartje oud. De controller die bij de slim zat was maar 3 maanden oud, en heb ik al moeten opsturen, omdat ook weer die linker stick kapot was (alles bewoog altijd vanzelf naar onder). Ik heb ook nog 2 witte liggen, die zijn nog in top conditie.
quote:Wij hebben zojuist het bericht ontvangen van onze Nederlandse leverancier dat de levering van het door u bestelde product 'LEGO Pirates of the Caribbean' is uitgesteld naar 3 juni 2011. Helaas kunnen wij het spel op dit moment nergens anders bestellen, waarschijnlijk vanwege dezelfde problemen.
Oh dat heb ik ook met die stick, mijn xbox november vorig jaar gekocht (dat is een slim dan toch? met 250 gb).quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
ZIjn inderdaad super relaxte controllers, maar wel van slechte kwaliteit. Mijn zwarte (niet die van de slim, maar die vorige, wat onder nog grijs was) maakt nu al klikgeluiden bij de linkerstick, en dat ding is pas een jaartje oud. De controller die bij de slim zat was maar 3 maanden oud, en heb ik al moeten opsturen, omdat ook weer die linker stick kapot was (alles bewoog altijd vanzelf naar onder). Ik heb ook nog 2 witte liggen, die zijn nog in top conditie.
Ja, maar heb deze vooral om relaxed op de bank te gamen. BF3 ga ik zonder twijfel op de PC halen, daar heb ik tenminste ook m'n flighstick voor helis enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je weet dat Bad Company 2 ook op de PC is? En retegoedkoop ook nog eens, mocht je echt niet om kunnen leren gaan met de controller!
WTF?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:17 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Vanmiddag maar effe op Hoog Catharijne checken of ze hem daar misschien wel hebben... en anders is het afwachten
Vind het prima spelen met controller hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, maar heb deze vooral om relaxed op de bank te gamen. BF3 ga ik zonder twijfel op de PC halen, daar heb ik tenminste ook m'n flighstick voor helis enzo
En iedereen heeft dezelfde handicap, het moet te leren zijn![]()
Ricko speelt altijd met z'n stick ook achter de xboxquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
BF3 ga ik zonder twijfel op de PC halen, daar heb ik tenminste ook m'n flighstick voor helis enzo
Ja, dat was ook mijn reactie toen ik de mail zagquote:
Gewoon naar Microsoft bellen, en klagen dat de stick nu al kut doet. Bij mij boden ze aan om een nieuwe op te sturen. De oude komen ze ophalen. Ik had mijn Xbox in Januari gekocht, en vorige maand een nieuwe controller gekregen van MS.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook met die stick, mijn xbox november vorig jaar gekocht (dat is een slim dan toch? met 250 gb).
Kan je die gewoon zo opsturen naar Microsoft of moet ik dan naar de winkel? Het is al langer dan 6 maanden geleden.
Ok, dus ik zit niet zonder? Dat is service... waar vind ik het nummer?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:46 schreef Draganta het volgende:
[..]
Gewoon naar Microsoft bellen, en klagen dat de stick nu al kut doet. Bij mij boden ze aan om een nieuwe op te sturen. De oude komen ze ophalen. Ik had mijn Xbox in Januari gekocht, en vorige maand een nieuwe controller gekregen van MS.
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef larry_flynt het volgende:
Is Zavvi.com een betrouwbare winkel? Wil daar DUke Nukem Balls Of Steel Edition kopen.
Ok, nou ja heb nog een bon van 10e voor bol.com en dan scheelt het bijna niets. Denk dat Zavvi.com er langer over doet om het te bezorgen?quote:
1-2 weken meestal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ok, nou ja heb nog een bon van 10e voor bol.com en dan scheelt het bijna niets. Denk dat Zavvi.com er langer over doet om het te bezorgen?
een gamesconsole is t idd niet neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef popolon het volgende:
De 360 begint nu echt volwassen te worden en is zeker geen gameconsole alleen meer: Netflix, Hulu+, ESPN. Jammer dat ze daar (nog) niet veel mee doen in Nederland.
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef Stuurver het volgende:
is Red Dead Redemption een beetje leuk om voor de 2e keer te spelen?
Zat ik ook naar te kijken maar ergens 2e hands GOTY kopen zal wel goedkoper uitkomen denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Oblivion en Fallout 3 DLC in de aanbieding, alles 50% eraf.
Aquila, eindelijk jouw kans om Shivering Isles te halen! 1200 punten nu!
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)pt-Xbox/m1gz5nxf16oo
Is dit echt of niet? WTF, wat een kutwijf zeg
Mja maar volgens Aquila is die heel lastig te vinden (een snelle zoektoch op marktplaats laat inderdaad erg weinig zien), vandaar dat ik het zegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Zat ik ook naar te kijken maar ergens 2e hands GOTY kopen zal wel goedkoper uitkomen denk ik
Wil hem op disk spank! Toch bedankt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Oblivion en Fallout 3 DLC in de aanbieding, alles 50% eraf.
Aquila, eindelijk jouw kans om Shivering Isles te halen! 1200 punten nu!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil hem op disk spank! Toch bedankt!
wtfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
hoe fake wil je het hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja het ziet er fake uit, maar ik kwam 'm tegen op NU.nlquote:
Hoeveel heb je er nog voor gekregen? Moet die van mij ook nog effe in de verkoop knikkeren...quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Waarschijnlijk mijn oude xbox verkocht
Ik wacht nog op de mail van de koper
Xbox elite met alle kabels (behalve hdmi) en 1 controler + witte accu 130 euroquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog voor gekregen? Moet die van mij ook nog effe in de verkoop knikkeren...
Nette prijsquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Xbox elite met alle kabels (behalve hdmi) en 1 controler + witte accu 130 euro
lol, wel grappig om te zien, maar duidelijk nep.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Da's altijd mijn probleem. Iedereen in mijn omgeving is veel slechter in spelletjes omdat ze amper spelen. Als er dan vrienden over de vloer komen is het leuker om hen tegen elkaar te laten spelen dan om mee te doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol, wel grappig om te zien, maar duidelijk nep.
Is trouwens ook geen lol aan, als je iedere x zo makkelijk wint van je vriendin met een potje gamen. Ga dan een ander spel doen, beetje uitdaging
Join af en toe de Fok!Clan. Gold Squad garanteedquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:22 schreef kingmob het volgende:
Gisterenavond eerste 2 potjes BC2 gespeeld op de xbox, gelijk eerste met 2900 punten. Kan nog steeds niet goed mikken, maar ging weinig dood en kreeg daardoor flinke killstreak en capturestreak bonussen. De engineer is erg nuttig...
Pff wat was dat een stuk duidelijker en vooral leuker dan CoD zeg, ik hoop dat de meeste potjes zo zijn. moet haast wel want in deze werd er nog maar matig samen gewerkt.
En Alan Wake binnen, ben benieuwd, van het weekend maar eens spelen
Wait whut? Is er een Battlefield clan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Join af en toe de Fok!Clan. Gold Squad garanteed
Altijd al geweest sinds BF2 ([PC]Battlefield 2 39 - Band of Fok!kers), toendertijd Band Of Fokkers [BoF], forum is er nog... Nu spelen met [FoK]quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wait whut? Is er een Battlefield clan?
D'oh, da's ook zo natuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Altijd al geweest sinds BF2 ([PC]Battlefield 2 39 - Band of Fok!kers), toendertijd Band Of Fokkers [BoF], forum is er nog... Nu spelen met [FoK]
Dat had ik ook wel willen weten. Snel eens opzoekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wait whut? Is er een Battlefield clan?
http://support.xbox.com/e(...)box-live-status.aspxquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:01 schreef Leanotsoynus het volgende:
Wat is er aan de hand met de store? Ik kan geen items etc meer zien.
Het spijt me.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://support.xbox.com/e(...)box-live-status.aspx
Eerst kijken, dan vragen.
Nou nou, dat is streng..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://support.xbox.com/e(...)box-live-status.aspx
Eerst kijken, dan vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop