Nou hoorquote:
als dat nou eens zou kunnen zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef shomila het volgende:
Ik denk wel dat ze vanavond 10% bij Jo eraf halen vanwege de commerciele campagne van haar moeder.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef MargrietV het volgende:
Stemmen voor Sharon
12 mei om 14.31
Hoogtepunten van de dierenvriendin.
Ben jij nog niet overtuigd dat je op Sharon moet stemmen? Ook zij had de nodige memorabele momenten in het huis.
Sharon ontpopte zich al snel tot een zeer gewaardeerde huisgenoot. De enige die problemen had met Sharon, was Sharon zelf. De vrouw met de lange donkere haren was vaak onzeker over zichzelf. Nergens voor nodig natuurlijk, Sharon wint met glans de Secret Story missverkiezing.
De bewoners werden halverwege hun verblijf vergezeld door een hond: Segredo. Sharon, een echte dierenvriendin ontfermt zich over de voormalige straathond. Segredo is nog niet zindelijk en hij piept ’s nachts, maar Sharon blijkt een ware puppymoeder.
Sharon droeg misschien wel het meest heftige geheim met haar mee. Ze overleefde in 2004 de tsunami. Tijdens haar vakantie in Thailand werd ze overvallen door de vloedgolf en ternauwernood wist ze aan de verdrinkingsdood te ontkomen. Als zij de hoofdprijs van Secret Story wint, wil ze het geld gebruiken om slachtoffers van de tsunami te helpen.
Natuurlijk is Sharon ook in voor een geintje. Van De Stem kreeg ze een pikante opdracht die ze vol overtuiging uitvoerde. Zie hier de lapdance die ze aan Alex gaf.
we bennen druk bezig met twitteren voor mquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
Dan ga ik verder met mijn werk. Ik kom wel weer kijken als Karim niet meer op de vierde plaats staat. Allemaal stemmen op Karim dus!
helleuuuquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef flintekind het volgende:
Zitten jullie hier, ik was lullie kwijt......
zoals Mo al de hoofdprijs had met Maik, zo heeft Sharon al de hoofdprijs met Segredoquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef MargrietV het volgende:
Stemmen voor Sharon
12 mei om 14.31
Hoogtepunten van de dierenvriendin.
Ben jij nog niet overtuigd dat je op Sharon moet stemmen? Ook zij had de nodige memorabele momenten in het huis.
Sharon ontpopte zich al snel tot een zeer gewaardeerde huisgenoot. De enige die problemen had met Sharon, was Sharon zelf. De vrouw met de lange donkere haren was vaak onzeker over zichzelf. Nergens voor nodig natuurlijk, Sharon wint met glans de Secret Story missverkiezing.
De bewoners werden halverwege hun verblijf vergezeld door een hond: Segredo. Sharon, een echte dierenvriendin ontfermt zich over de voormalige straathond. Segredo is nog niet zindelijk en hij piept ’s nachts, maar Sharon blijkt een ware puppymoeder.
Sharon droeg misschien wel het meest heftige geheim met haar mee. Ze overleefde in 2004 de tsunami. Tijdens haar vakantie in Thailand werd ze overvallen door de vloedgolf en ternauwernood wist ze aan de verdrinkingsdood te ontkomen. Als zij de hoofdprijs van Secret Story wint, wil ze het geld gebruiken om slachtoffers van de tsunami te helpen.
Natuurlijk is Sharon ook in voor een geintje. Van De Stem kreeg ze een pikante opdracht die ze vol overtuiging uitvoerde. Zie hier de lapdance die ze aan Alex gaf.
Ik ook gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef flintekind het volgende:
En ik heb nog maar een paar x gestemd, kan het toch niet laten, hoef ik mezelf niks te verwijten in ieder geval!
Squote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo 29%
Shar 27%
Flip 23%
Karim 21%
op upc kanaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef MargrietV het volgende:
@SST_Gerard ik stem me al een ongeluk..heb je oook dat stukje gelzen over die moeder van joanna en dr stemmenwerving,zit nog een staart aan.
Antwoord...
SST Gerard
@jelva81 heb nu net gelezen ja...tja eieren zal ik maar zeggen
Tief op joh...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ST
E
U
N
![]()
JO
A
N
N
A
Bel 0909 1391 of sms JOANNA naar 5353
♥ ♥ ♥ ♥ ♥K ♥ ♥ ♥ ♥ A♥ ♥ ♥ ♥ R♥ ♥ ♥ ♥ I♥ ♥ ♥ ♥ M♥ ♥ ♥ ♥quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ST
E
U
N
![]()
JO
A
N
N
A
Bel 0909 1391 of sms JOANNA naar 5353
hmmm mannetje zijn telefoonrekening wordt door het werk betaald, wilde alleen eventueel stemmen als de drie fianlisten bekend zijn maar we moeten ook zorgen dat Karim geen 4de wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zoals Mo al de hoofdprijs had met Maik, zo heeft Sharon al de hoofdprijs met Segredo![]()
Stem dus Karim![]()
neem mobiel van mannetje, doe ik ook![]()
Ja die van mij wordt gek als ik dat zou doen (en ze werk ook)quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm mannetje zijn telefoonrekening wordt door het werk betaald, wilde alleen eventueel stemmen als de drie fianlisten bekend zijn maar we moeten ook zorgen dat Karim geen 4de wordt.
hmmm mag hopen dat er idd een staart aanzit maar betwijfel het.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef MargrietV het volgende:
@SST_Gerard ik stem me al een ongeluk..heb je oook dat stukje gelzen over die moeder van joanna en dr stemmenwerving,zit nog een staart aan.
Antwoord...
SST Gerard
@jelva81 heb nu net gelezen ja...tja eieren zal ik maar zeggen
Ja, dat is heel erg. Jij moet namelijk Joanna winnaarwaardig vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg als ik niemand winnaarwaardig vind? Ook Karim niet met zijn blanke lei.
Jo krijgt de gouden kist, en jou erbij.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat is heel erg. Jij moet namelijk Joanna winnaarwaardig vinden.
Je ben nie goeeeeeeeeeeeeeee, je ben nie goeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat is heel erg. Jij moet namelijk Joanna winnaarwaardig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |