abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96698110
Ik denk wel dat ze vanavond 10% bij Jo eraf halen vanwege de commerciele campagne van haar moeder. :9
pi_96698131
Stemmen voor Sharon
12 mei om 14.31
Hoogtepunten van de dierenvriendin.

Ben jij nog niet overtuigd dat je op Sharon moet stemmen? Ook zij had de nodige memorabele momenten in het huis.

Sharon ontpopte zich al snel tot een zeer gewaardeerde huisgenoot. De enige die problemen had met Sharon, was Sharon zelf. De vrouw met de lange donkere haren was vaak onzeker over zichzelf. Nergens voor nodig natuurlijk, Sharon wint met glans de Secret Story missverkiezing.

De bewoners werden halverwege hun verblijf vergezeld door een hond: Segredo. Sharon, een echte dierenvriendin ontfermt zich over de voormalige straathond. Segredo is nog niet zindelijk en hij piept ’s nachts, maar Sharon blijkt een ware puppymoeder.

Sharon droeg misschien wel het meest heftige geheim met haar mee. Ze overleefde in 2004 de tsunami. Tijdens haar vakantie in Thailand werd ze overvallen door de vloedgolf en ternauwernood wist ze aan de verdrinkingsdood te ontkomen. Als zij de hoofdprijs van Secret Story wint, wil ze het geld gebruiken om slachtoffers van de tsunami te helpen.

Natuurlijk is Sharon ook in voor een geintje. Van De Stem kreeg ze een pikante opdracht die ze vol overtuiging uitvoerde. Zie hier de lapdance die ze aan Alex gaf.
pi_96698204
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

ja :'(
Nou hoor -O-
Dan ga ik verder met mijn werk. Ik kom wel weer kijken als Karim niet meer op de vierde plaats staat. Allemaal stemmen op Karim dus! *O*
pi_96698211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef shomila het volgende:
Ik denk wel dat ze vanavond 10% bij Jo eraf halen vanwege de commerciele campagne van haar moeder. :9
als dat nou eens zou kunnen zeg :9~ :9~
pi_96698219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef MargrietV het volgende:
Stemmen voor Sharon
12 mei om 14.31

Ben jij nog niet overtuigd dat je op Sharon moet stemmen? Ook zij had de nodige memorabele momenten in het huis.

Sharon ontpopte zich al snel tot een zeer gewaardeerde huisgenoot. De enige die problemen had met Sharon, was Sharon zelf. De vrouw met de lange donkere haren was vaak onzeker over zichzelf. Nergens voor nodig natuurlijk, Sharon wint met glans de Secret Story missverkiezing.

De bewoners werden halverwege hun verblijf vergezeld door een hond: Segredo. Sharon, een echte dierenvriendin ontfermt zich over de voormalige straathond. Segredo is nog niet zindelijk en hij piept ’s nachts, maar Sharon blijkt een ware puppymoeder.

Sharon droeg misschien wel het meest heftige geheim met haar mee. Ze overleefde in 2004 de tsunami. Tijdens haar vakantie in Thailand werd ze overvallen door de vloedgolf en ternauwernood wist ze aan de verdrinkingsdood te ontkomen. Als zij de hoofdprijs van Secret Story wint, wil ze het geld gebruiken om slachtoffers van de tsunami te helpen.

Natuurlijk is Sharon ook in voor een geintje. Van De Stem kreeg ze een pikante opdracht die ze vol overtuiging uitvoerde. Zie hier de lapdance die ze aan Alex gaf.
:X :X :X :X :X :X :X
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96698226
Prijzenfestival
12 mei om 14.11
Wat is er allemaal gewonnen in laatste week?

Het is een bomvolle week. De laatste dagen Secret Story breken aan en dit is voor de fans de laatste mogelijkheid om hun favorieten te ontmoeten. Vanavond gaat @Jolanda035 dichten met Monique en na de uitzending mogen twee gelukkige fans Bart Boonstra en Renate Verbaan ontmoeten. De finale is compleet uitverkocht, maar @Eveliendusz heeft op de valreep nog kaarten gewonnen voor deze laatste liveshow.

Morgen wordt het ook een drukke dag. Zeven gelukkige fans krijgen vrijdag de kans om de laatste vier kandidaten persoonlijk te onderwerpen aan hun meest scherpe vragen. Zij maken namelijk onderdeel uit van een heuse persconferentie met Joanna, Karim, Philip en Sharon gewonnen. Jij kan morgen ook nog alles vragen aan de vier op Twitter. Na de laatste daily show schuiven ze allemaal aan op hun eigen Twitteraccounts en mag jij ze alles vragen.
pi_96698227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Nou hoor -O-
Dan ga ik verder met mijn werk. Ik kom wel weer kijken als Karim niet meer op de vierde plaats staat. Allemaal stemmen op Karim dus! *O*
we bennen druk bezig met twitteren voor m

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_96698233
Zitten jullie hier, ik was lullie kwijt......
pi_96698255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef flintekind het volgende:
Zitten jullie hier, ik was lullie kwijt......
helleuuu
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:47:34 #135
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_96698283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef MargrietV het volgende:
Stemmen voor Sharon
12 mei om 14.31

zoals Mo al de hoofdprijs had met Maik, zo heeft Sharon al de hoofdprijs met Segredo >:)

Stem dus Karim *O*

neem mobiel van mannetje, doe ik ook :P

w/
pi_96698285
En ik heb nog maar een paar x gestemd, kan het toch niet laten, hoef ik mezelf niks te verwijten in ieder geval! *O*
pi_96698520
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef flintekind het volgende:
En ik heb nog maar een paar x gestemd, kan het toch niet laten, hoef ik mezelf niks te verwijten in ieder geval! *O*
Ik ook gedaan
pi_96698636
@SST_Gerard ik stem me al een ongeluk..heb je oook dat stukje gelzen over die moeder van joanna en dr stemmenwerving,zit nog een staart aan.
Antwoord...
SST Gerard
@jelva81 heb nu net gelezen ja...tja eieren zal ik maar zeggen
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:56:26 #139
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96698658
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Jo 29%
Shar 27%
Flip 23%
Karim 21%

op upc kanaal
S *G* T *G* E *G* U *G* N *G*

J *G* O *G* A *G* N *G* N *G* A

Bel 0909 1391 of sms JOANNA naar 5353
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96698725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef MargrietV het volgende:
@SST_Gerard ik stem me al een ongeluk..heb je oook dat stukje gelzen over die moeder van joanna en dr stemmenwerving,zit nog een staart aan.
Antwoord...
SST Gerard
:o :o
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:58:14 #141
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96698732
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Tief op joh... :r :r
Ik haat gluiperds........
pi_96698742
Joanna naar de finale?
12 mei om 14.35
Het beste van de blondine.

Als je je nog afvraagt waarom Joanna jouw stem verdient, lees dan hier haar hoogtepunten terug.

Al in het begin van Secret Story trok Joanna naar Philip toe. De overige bewoners vroegen zich dan ook vaak af of de twee elkaar al langer kenden. Zijn ze familie van elkaar? Zijn ze getrouwd? Alles passeerde de revue, maar de twee leerden elkaar pas kennen bij hun intrek in het Huis der Geheimen.

Op de eerste dag van Secret Story vertelt Joanna haar geheim in de Kamer van de Waarheid: “Ik slaapwandel” Het duurt echter nog weken voordat ook de andere bewoners het geheim ontdekken. Philip ontmaskert haar uiteindelijk.

Joanna had thuis een vriend, maar tijdens haar verblijf ontving ze een brief waarin duidelijk werd dat de relatie voorbij was. Het was een harde klap. Naast dat ze ineens vrijgezel was, had ze dus ook geen huis meer. Via haar eigen manieren wist ze een manier om de periode met haar ex-vriend af te sluiten. Gelukkig was Philip een grote steun voor haar en de rest is geschiedenis …

Spiritualiteit is belangrijk voor Joanna. Ze heeft vaak voorspellende dromen en kan goed dingen aanvoelen. Ze hecht veel waarde aan tarotkaarten. Maar de vrouw is ook van de mode. Haar droom is om haar eigen kledinglijn te starten. Met Koninginnedag oefent ze vast en maakt ze voor alle huisgenoten een passende outfit.
pi_96698775
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

♥ ♥ ♥ ♥ ♥K ♥ ♥ ♥ ♥ A♥ ♥ ♥ ♥ R♥ ♥ ♥ ♥ I♥ ♥ ♥ ♥ M♥ ♥ ♥ ♥
pi_96698777
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Flow3r het volgende:

[..]

zoals Mo al de hoofdprijs had met Maik, zo heeft Sharon al de hoofdprijs met Segredo >:)

Stem dus Karim *O*

neem mobiel van mannetje, doe ik ook :P

w/
hmmm mannetje zijn telefoonrekening wordt door het werk betaald, wilde alleen eventueel stemmen als de drie fianlisten bekend zijn maar we moeten ook zorgen dat Karim geen 4de wordt.
pi_96698815
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

hmmm mannetje zijn telefoonrekening wordt door het werk betaald, wilde alleen eventueel stemmen als de drie fianlisten bekend zijn maar we moeten ook zorgen dat Karim geen 4de wordt.
Ja die van mij wordt gek als ik dat zou doen (en ze werk ook)
pi_96698833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef MargrietV het volgende:
Antwoord...
SST Gerard
hmmm mag hopen dat er idd een staart aanzit maar betwijfel het.
pi_96698839
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:

[..]

Tief op joh... :r :r
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:00:39 #148
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96698849
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg als ik niemand winnaarwaardig vind? Ook Karim niet met zijn blanke lei.
Ja, dat is heel erg. Jij moet namelijk Joanna winnaarwaardig vinden. o|O
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:01:27 #149
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96698879
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]