Kheb al geantwoord dat ik dat wel kan maar dat ik ook heel goed zelf grapjes kan makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef shomila het volgende:
@Ireth1975 soow jij kan ook niet tegen een grapje hahaha #sstnl
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef Flow3r het volgende:
heb 10 x gestemd op Karim![]()
en 20 x met mobiel van m'n mannetje![]()
Oh wacht ff ik heb tweetdeck, bij twitter staat het geloof ik onder het bericht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oww ga ik zo ook eens uitproberenthnx
Oke maar dan nog zie ik mijn retweet niet voorbij komen als ik dat doe....quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef shomila het volgende:
[..]
Oh wacht ff ik heb tweetdeck, bij twitter staat het geloof ik onder het bericht.
hahahahaha pas maar op hoor...straks worden we afgestraft en wint karimpipi niks meerquote:
dat verdient hij echt niet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
zielig eigelijk voor segredo he? op mn plaatje.....hij zit in een dwangbuis
wij zijn geen "buddy" op de twitter (mamajo wel)quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahahaha pas maar op hoor...straks worden we afgestraft en wint karimpipi niks meer
nee echt niet ! maar het kwam zo uit op het origineel..quote:
arm poppetje..........quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
zielig eigelijk voor segredo he? op mn plaatje.....hij zit in een dwangbuis
thanks ja zielig he? en hij is al zo lief ...jaaaaa zelfs ik vind hem liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef danilel het volgende:
[..]
arm poppetje..........
Maar zeer grote complimenten voor dit kunstwerk.
heb mijn cocktailjurk klaar hangen! Madeliefje doe ik geen tutu aan, want ik ben anti-hondenkleding!quote:
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goedemiddag,
Ik kom weer even om het hoekje gluren.
Karim onderaan!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |