Hoi ruudemans, balen hè?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
OP net 5 zag ik de tussenstanden van 1300 uur
Ja, dat zit er dik in. Van mij krijgen ze geen cent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zullen de procenten zo blijven houden om meer mensen te laten stemmen.
Ik ben zwak...........ik heb een paar keer gebeltquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dik in. Van mij krijgen ze geen cent.
Geen picsquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef MargrietV het volgende:
zo we hebben nu het recht op onze eigen SL in te lassen,.... en heb dus even mijn grote boodschap plicht vervuld door een 3 maanden niet poeper uit te poepen! Zware bevalling dus.
Ik weet niks Heksje... maar als ik wat tegenkom doe ik het welquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef Toverheks het volgende:
******GRAAG JULLIE LAATSTE NIEUWS WAT ER NOG VAN SST BEKEND WORDT, KLUISSTANDEN, RODDELS EN ACHTERKLAPIN HET TOPIC VAN FLUITERTJE POSTEN******
Had het ook in de UP van SST gezet, want we willen allemaal op de hoogte gehouden worden over de laatste ontwikkelingen![]()
12 mei finale Secret Story .
nou ik heb er geen pics van gemaakt! Bel de loodgieter wel ff.... Moet mijn nieuw mobieltje nog leren kennen, kan er wel foto's mee maken, maar hoe krijg ik die dan op mijn laptop lolquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet niks Heksje... maar als ik wat tegenkom doe ik het wel
Met een kabeltje ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou ik heb er geen pics van gemaakt! Bel de loodgieter wel ff.... Moet mijn nieuw mobieltje nog leren kennen, kan er wel foto's mee maken, maar hoe krijg ik die dan op mijn laptop lol
spuit 11.quote:
Dit is toch de tussenstand ? Deze staat op de SST site.quote:
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ik kies voor jo onderaan
Wil gewoon niet dat Karim met lege handen vertrekt
OP aangepast.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt omdat iedereen daar nog leest en is wel zo makelijk als er weer een bericht boven komt drijven
Ik haalde het van upc afquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch de tussenstand ? Deze staat op de SST site.
Tussenstand
28% Joanna
26% Sharon
25% Philip
21% Karim
Ah, ok.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
Ik haalde het van upc af
Ach veel scheelt t niet
Valschheid.quote:Gevolgd door alle shows van Renate Verbaan (Masterchef, Het Blok, Met de Deur in Huis). Ook die werden allemaal slecht bekeken.
quote:@michel83 Michel Verbeek
We breken hier 't huis af!
Regie vliegt zelfs 17 mei pas naar huis:
Jurriaan Frenkel Frank
TJEEE, wat zal ik dit missen: opstaan, terras, uitzicht over de Tejo en de atl.oceaan, zwembad, elke dag schoon app. aardige mensen en het erg mooie weer!!! attention Hillywood....I'm coming home!!
spuit15?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch de tussenstand ? Deze staat op de SST site.
Tussenstand
28% Joanna
26% Sharon
25% Philip
21% Karim
heel erg leuk gedaan complimentquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
nou ik ben er weer druk mee geweest......
nieuw plaatje voor de SST Rehap OP wil iemand hem plaatsen aub?
[ afbeelding ]
superquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
dank je welquote:
verdiend gewoon een plaats in de OP elke keer, misschien Pietje of gert die hem erin kunnen zttenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je welik ben er geloof ik 3 uur mee bezig geweest..pfff eerst plaatjes zoeken en toen alles op zn plek zetten, en bewerken....kvin het wel weer mooi geweest voor vandaag hahaha
Het is wel een lange OP geworden nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[quote]Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je welik ben er geloof ik 3 uur mee bezig geweest..pfff eerst plaatjes zoeken en toen alles op zn plek zetten, en bewerken....kvin het wel weer mooi geweest voor vandaag hahaha
ja, hij was ook voor de OP...tenminste.....ze vroegen of ik een plaatje voor de OP wilde maken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verdiend gewoon een plaats in de OP elke keer, misschien Pietje of gert die hem erin kunnen ztten
Nee hoor, maar ik gun het Karim of Sharon gewoon. Geer ook, maar helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg als ik niemand winnaarwaardig vind? Ook Karim niet met zijn blanke lei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |