Valschheid.quote:Gevolgd door alle shows van Renate Verbaan (Masterchef, Het Blok, Met de Deur in Huis). Ook die werden allemaal slecht bekeken.
quote:@michel83 Michel Verbeek
We breken hier 't huis af!
Regie vliegt zelfs 17 mei pas naar huis:
Jurriaan Frenkel Frank
TJEEE, wat zal ik dit missen: opstaan, terras, uitzicht over de Tejo en de atl.oceaan, zwembad, elke dag schoon app. aardige mensen en het erg mooie weer!!! attention Hillywood....I'm coming home!!
spuit15?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch de tussenstand ? Deze staat op de SST site.
Tussenstand
28% Joanna
26% Sharon
25% Philip
21% Karim
heel erg leuk gedaan complimentquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
nou ik ben er weer druk mee geweest......
nieuw plaatje voor de SST Rehap OP wil iemand hem plaatsen aub?
[ afbeelding ]
superquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
dank je welquote:
verdiend gewoon een plaats in de OP elke keer, misschien Pietje of gert die hem erin kunnen zttenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je welik ben er geloof ik 3 uur mee bezig geweest..pfff eerst plaatjes zoeken en toen alles op zn plek zetten, en bewerken....kvin het wel weer mooi geweest voor vandaag hahaha
Het is wel een lange OP geworden nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[quote]Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je welik ben er geloof ik 3 uur mee bezig geweest..pfff eerst plaatjes zoeken en toen alles op zn plek zetten, en bewerken....kvin het wel weer mooi geweest voor vandaag hahaha
ja, hij was ook voor de OP...tenminste.....ze vroegen of ik een plaatje voor de OP wilde maken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verdiend gewoon een plaats in de OP elke keer, misschien Pietje of gert die hem erin kunnen ztten
Nee hoor, maar ik gun het Karim of Sharon gewoon. Geer ook, maar helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg als ik niemand winnaarwaardig vind? Ook Karim niet met zijn blanke lei.
hahaha nog zeuren ook he? maar moest wel...anders werd het zooon iniminiplaatje en die gezichten zijn al zo kleinquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is wel een lange OP geworden nu
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi ruudquote:
Hoi Bongetje.quote:
Ik vind het prachtig en het staat er in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha nog zeuren ook he? maar moest wel...anders werd het zooon iniminiplaatje en die gezichten zijn al zo klein
hahahaha ik ga vast naar de studioquote:
Leuk gedaan Stab, wat een werk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
dank je welquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig en het staat er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |