Ik krijg nu bad loginquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Iemand enig idee wat deze onzin inhoud:
Internal client error: java.IOxception: Server returned HTTP response code: 503 for url: http://www.minecraft.net/(...)rId=50edbcbe1a232d19
Succes trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef JaimyLee het volgende:
IK GA NU NINA OPHALEN TOT VANNACHT OF MORGEN DOEI DOEI XXX GROETJES THUIS![]()
![]()
![]()
![]()
Signs en lava zijn natuurlijk 2 verschillende dingen, maar wel typisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ben geband nadat ik Groentetaart 's huis vol met lava gooiden, maar hij mocht wel mijn huis vol met provocerend signs hangen.
Gratis signs uitdelen of griefenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ben geband nadat ik Groentetaart 's huis vol met lava gooiden, maar hij mocht wel mijn huis vol met provocerend signs hangen.
das best lang voor wat signs weghalen, heb je misschien een beperkende handicap? want in dat geval bied ik mijn excuses aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Tyfusdebiel, je hangt m'n halve huis vol met signs, en ik ben nog 3 uur bezig met opruimen. Terecht dat je huis onder de lava zit.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Tyfusdebiel, je hangt m'n halve huis vol met signs, en ik ben nog 3 uur bezig met opruimen. Terecht dat je huis onder de lava zit.
Gozer, je bent gewoon een kneus als je een huis slopen + volgooien met lava als revanche ziet voor wat signs. Kom op man.quote:
Nou is natuurlijk wel de vraag waarom jij die signs ophangtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Gozer, je bent gewoon een kneus als je een huis slopen + volgooien met lava als revanche ziet voor wat signs. Kom op man.
Geintje n.a.v. wat gezeik over een mijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nou is natuurlijk wel de vraag waarom jij die signs ophangt
Die inmiddels weer mijn mijn isquote:
ach wat jammer! nouja we hebben je huis een mooie nieuwe bestemming gegeven! we dachten dat je dat wel op prijs zou stellenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
Naja niet dat ik nog heel actief wordt in Dostya server, niks persoonslijks jegens hen. Sommige mensen bevallen me niet daar.
Matig. 2 punten voor de moeite.quote:
Is al gebeurd, een paar diamond, half stackje iron. Thanks Dostya!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ze vroegen al of je chests mochten worden unlocked, omdat je toch banned was.
Ik nog niet één keer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef dnbrainwash het volgende:
lol iedereeen loos in de nether
echt al 4x doodgegaan door die kut ghasts xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |