quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Tyfusdebiel, je hangt m'n halve huis vol met signs, en ik ben nog 3 uur bezig met opruimen. Terecht dat je huis onder de lava zit.
Gozer, je bent gewoon een kneus als je een huis slopen + volgooien met lava als revanche ziet voor wat signs. Kom op man.quote:
Nou is natuurlijk wel de vraag waarom jij die signs ophangtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Gozer, je bent gewoon een kneus als je een huis slopen + volgooien met lava als revanche ziet voor wat signs. Kom op man.
Geintje n.a.v. wat gezeik over een mijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nou is natuurlijk wel de vraag waarom jij die signs ophangt
Die inmiddels weer mijn mijn isquote:
ach wat jammer! nouja we hebben je huis een mooie nieuwe bestemming gegeven! we dachten dat je dat wel op prijs zou stellenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
Naja niet dat ik nog heel actief wordt in Dostya server, niks persoonslijks jegens hen. Sommige mensen bevallen me niet daar.
Matig. 2 punten voor de moeite.quote:
Is al gebeurd, een paar diamond, half stackje iron. Thanks Dostya!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ze vroegen al of je chests mochten worden unlocked, omdat je toch banned was.
Ik nog niet één keer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef dnbrainwash het volgende:
lol iedereeen loos in de nether
echt al 4x doodgegaan door die kut ghasts xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |