quote:
Waarschijnlijk een typo.quote:Je iMac heeft een grafische processor van de volgende generatie, de AMD Radeon HD 6970M. Deze heeft 1 GB aan toegewezen GDDR5-videogeheugen voor superieure grafische prestaties. Als je méér wilt, kies je voor een iMac met de AMD Radeon HD 6970M, die 2 GB aan toegewezen GDDR5-videogeheugen heeft.
Meneer heeft in al z'n wijsheid al besloten te bellen en heeft inderdaad het antwoord gekregen; een typo, zie vorig topic.quote:
Vorig topic?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Meneer heeft in al z'n wijsheid al besloten te bellen en heeft inderdaad het antwoord gekregen; een typo, zie vorig topic.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
yep, had met ze gebeld en het wordt aangepast.
Vooral een aankoop uit voorzorg, om te voorkomen dat Google of Facebook het in handen zou krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zal MS eigenlijk gaan doen met Skype?
Wat gaat er in het hoofd van Ballmer om
As in..wtf?quote:Apple has implemented a new temperature sensor system on its latest iMac models that significantly hampers the ability of users to replace their original hard drives in the case of failure or a desire to upgrade. Without the custom 7-pin hard drive cable and proprietary firmware included on stock hard drives in the new machines, the new iMacs' fans spin to full speed and the machines fail to pass the Apple Hardware Test.
Idd, wat belachelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple Restricts Hard Drive Replacements on New iMacs
[..]
As in..wtf?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
As in..wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kan niet wachten totdat dat berichtje op de FP van Tweakers staat. Bier en chips staan al klaar.
Dat vroeg ik me toevallig gisteren ook afquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef TwyLight het volgende:
Als ik via de TU Delft Apple Store url een bestelling maak, moet ik dan bewijzen dat ik daar ingeschreven sta?Die heeft namelijk de meeste korting
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me toevallig gisteren ook af
Ja, daaromquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Marurk het volgende:
Als je student bent heb je sowieso 6% studentenkorting, maar de korting van TU Delft is nog net iets meer.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik nog een keer door jullie mijn TU Delft studentenkorting kwijtraak gaan er koppen rollen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik nog een keer door jullie mijn TU Delft studentenkorting kwijtraak gaan er koppen rollen.
Komt vast wel een workaround voor ...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
As in..wtf?
Inderdaad, wss wel gelukkigquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt vast wel een workaround voor ...
Al was het maar omdat een APR toch in staat moet zijn om een harddisk te vervangen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt vast wel een workaround voor ...
Ik bedoelde in de zin van 'ooit nog eens een keer'. Dat die regeling wordt afgeschaft vanwege te veel misbruik. Hypothetisch. Was plagend bedoeld, zie PI.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef Junkie het volgende:
Goed om te weten, als ik straks mijn MacBook 13" ga bestellen.![]()
Wel jammer dat die Thunderbolt disks van Lacie niet ook een USB poort hebben.
Zo kan je hem echt alleen maar op de nieuwe macs gebruiken.
En ook niks bekend over de prijzen.![]()
[ afbeelding ]
Zijn die prijzen van de door jou genoemde 8GB bankjes niet een beetje irrelevant? Je wilt namelijk vergelijken met de optie van Apple om van 4 naar 8 te upgraden, dus eigenlijk is alleen je laatste optie, G.Skill 4GB van belang. Tenzij je aangeeft dat je voor de prijs van Apple van 4 naar 8 net zo goed kunt kiezen voor 2x8 van een ander merk...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:55 schreef Junkie het volgende:
Apple: 8 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM - 2 x 4 GB [+ ¤ 200,00] -![]()
Kingston HyperX KHX1600C9S3K2/8GX 8GB - 88,00 euro
Corsair SO-Dimm 8GB DDR3 1333MHz Kit - 72,50 euro
GeIL 8 GB DDR3-1333 Kit - 72,90 euro
G.Skill 4 GB DDR3-1333 - 2x 61,90 euro = 123,80 euro
![]()
Weet iemand wat de (CL) timings zijn van het originele geheugen? Zou iemand die nu al een MacBook/iMac heeft met 1333Mhz als geheugen snelheid dat eens willen bekijken.![]()
Onder Windows kan dat met CPUID. Onder OSX zou ik dat niet weten.
CAS latency
CAS Latency, What Is It?
Is niet echt het soort schijfje dat je als transportschijf gaat gebruiken he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef TwyLight het volgende:
InderdaadHeeey, kan ik even wat films overnemen van je harde schijf?
euuuhm, yeaaahh. about that
http://westerndigital.nl/en/products/external/desktopformac/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef N1ck het volgende:
Welke externe HD raden jullie aan voor Time Machine?
Ja, anders kun je niet alles backuppen.quote:Oja, er komt een 1TB schijf in mn iMac en is het niet handig om de backup HD ook als opslagruimte 1TB te hebben?
Is het bekend dat die WD's met 3,5" HDDs stil zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef Aether het volgende:
[..]
http://westerndigital.nl/en/products/external/desktopformac/
[..]
Ja, anders kun je niet alles backuppen.
Ik vind 'm erg stil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef N1ck het volgende:
[..]
Is het bekend dat die WD's met 3,5" HDDs stil zijn?
Euhmz,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:17 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Zijn die prijzen van de door jou genoemde 8GB bankjes niet een beetje irrelevant? Je wilt namelijk vergelijken met de optie van Apple om van 4 naar 8 te upgraden, dus eigenlijk is alleen je laatste optie, G.Skill 4GB van belang. Tenzij je aangeeft dat je voor de prijs van Apple van 4 naar 8 net zo goed kunt kiezen voor 2x8 van een ander merk...
Correct me if i'm wrong, maar het is volgens mij niet mogelijk om een enkel bankje 8 GB erin te prikken, dit moet toch altijd in setjes van 2 (dus 2x4, 2x8, 2x16)?
En er zit dus wat verschil in de prijs, en volgens mij komt dat door de timings.quote:
Ik hoop dat je bier koud stond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kan niet wachten totdat dat berichtje op de FP van Tweakers staat. Bier en chips staan al klaar.
Ik heb er hier 3 staan en ik hoor ze niet/nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef N1ck het volgende:
Is het bekend dat die WD's met 3,5" HDDs stil zijn?
link?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef TwyLight het volgende:
Oh, ik heb hem nog niet geïnstalleerd ik heb het over de screenshots
tnx, ziet er wel netjes uit verder niet bijster bijzonderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.appleinsider.c(...)mission_control.html
Daar kom je nu achter?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijg nou wat, mijn Apple keyboard heeft 2 usb-poorten erin.Dat is een betere plek voor mijn muis-ontvanger dan onder mijn bureau in de usb-hub.
dat is volgens mij al 10 jaar zoquote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijg nou wat, mijn Apple keyboard heeft 2 usb-poorten erin.Dat is een betere plek voor mijn muis-ontvanger dan onder mijn bureau in de usb-hub.
Gaar?? Ik vind het echt een superverbeteringquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het nieuwe inlogscherm maar gaar. Wordt hopelijk nog wat getweaked
Het zijn de details die 't 'm doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
inlogscherm zie ik ~5 keer per jaar zo'n 10 seconden
/care
Ik vind het er goed uitzien. Sowieso beter dat er geen wallpaper is, dat was altijd zo raar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het nieuwe inlogscherm maar gaar. Wordt hopelijk nog wat getweaked
Dat is voor developers.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef alexmeijer het volgende:
lees ik nou dat apple vanaf 10.7 serial codes gaat gebruiken ?
dat je serial moet hebben voor preview 2/3 ?
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yes. Einde-fucking-lijk.
[ afbeelding ]
Getorrent zeker? Developers moeten een promo code invoeren in de MAS om het te kunnen downloaden. Het installeren zelf kan inderdaad zonder serial.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ook voor de preview heb ik geen serial nodig gehad.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yes. Einde-fucking-lijk.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het lukt, dan doe ik dat ook met de TU Delft-url. Voor mij scheelt het 40 euro (Macbook Pro 13'') maar alles is lekker meegenomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef r3gi3boy het volgende:
Net een BTO in de online store geplaatst voor een 27" 3,4 ghz i7 met 2 GB videokaart![]()
Heb gebruik gemaakt van de TU Delft login, wat resulteerde in 12,2% korting.
Nu is het wachten geblazen
FYI: Ik zou je serial even wissen uit de screenshot.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef alexmeijer het volgende:
heey mensen,
mijn 10.7 preview draait hoorhij is nu de update aan het downloaden
scrollen is wel ff wennen, werkt nu net de andere kant op
inzoomen werkt ietsje sneller.
edit: gevonden hoe je dat kon changen
moet er nog beetje aan wennen enzowquote:Op maandag 16 mei 2011 02:13 schreef Junkie het volgende:
[..]
FYI: Ik zou je serial even wissen uit de screenshot.
Hoe bevalt het nieuwe mission controle?
Ik ben ook wel benieuwd. Dan bestel ik daar ook een MacBook Pro 15", scheelt dan 277 euro en dan haal ik daarvoor een Vertex 3 of een nieuwe monitorquote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het lukt, dan doe ik dat ook met de TU Delft-url. Voor mij scheelt het 40 euro (Macbook Pro 13'') maar alles is lekker meegenomen.
syncen van data met je google account, dus op elke pc met chrome je settings + passworden + bookmarksquote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef retorbrapi het volgende:
Wat is het voordeel van Chrome tov Safari?
Hebben Apple-mensen MobileMe voorquote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
syncen van data met je google account, dus op elke pc met chrome je settings + passworden + bookmarks
En verder (gebruik daar inderdaad MobileMe voor)?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
syncen van data met je google account, dus op elke pc met chrome je settings + passworden + bookmarks
niet als je ook naar linux/windows pc's wil syncenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hebben Apple-mensen MobileMe voor
Ja, maar dat moet je je de vraag stellen: waarom zouden Apple-liefhebbers Windows gebruiken? Ik gebruik Windows slechts voor twee software pakketten )in een virtual environment) waar ik bookmark- synchronisatie niet voor nodig heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
niet als je ook naar linux/windows pc's wil syncen
of naar je (niet iphone) mobiel
hoelang gebruik jij al apple als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je je de vraag stellen: waarom zouden Apple-liefhebbers Windows gebruiken? Ik gebruik Windows slechts voor twee software pakketten )in een virtual environment) waar ik bookmark- synchronisatie niet voor nodig heb.
Maar MobileMe werkt ook op Windows: klik. En er is geen betere phone dan een iPhone. Dus ook dat gaat niet op
sinds 2003 dus.. dan heb je niet echt recht op spreken vind ikquote:
Je kan toch Apple producten beter vinden dan die van een ander merk je maakt er volgens mij meer van dan het is. Vind jouw reactie voorspelbaarder/typischer dan die van W_Squote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sinds 2003 dus.. dan heb je niet echt recht op spreken vind ik
want het "apple elite, en hoeven niks anders" mentaliteit is vaak van de mensen die een paar jaar apple gebruiken en zichzelf helemaal stoer en cool en weet ik veel wat vinden
ik had apple al ver daar voor, maar om nou te zeggen "ik als apple gebruiker ben beter en cooler en stoerder" en heb niks anders nodig dan apple vind ik een beetje goedkoop.
De reden waarom apple-gebruikers een slechte naam krijgen
misschien wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Je kan toch Apple producten beter vinden dan die van een ander merk je maakt er volgens mij meer van dan het is. Vind jouw reactie voorspelbaarder/typischer dan die van W_S
Waar zegt hij dat hij als Apple gebruiker beter en cooler en stoerder is? Jij leest dingen die er niet zijn vriend.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sinds 2003 dus.. dan heb je niet echt recht op spreken vind ik
want het "apple elite, en hoeven niks anders" mentaliteit is vaak van de mensen die een paar jaar apple gebruiken en zichzelf helemaal stoer en cool en weet ik veel wat vinden
ik had apple al ver daar voor, maar om nou te zeggen "ik als apple gebruiker ben beter en cooler en stoerder" en heb niks anders nodig dan apple vind ik een beetje goedkoop.
De reden waarom apple-gebruikers een slechte naam krijgen
Kan prima zijn dat je niks anders nodig hebt, somsvaak is 1 systeem voldoende. Er is ook een verschil tussen aandragen waarom je een voorkeur hebt en onwetend afzeiken maar uiteindelijk hoeft niemand zich te verantwoorden over keuzes.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien wel.
ik denk ook zo over windows gebruikers die hun kop in het zand steken van "ik heb niks anders nodig" of linux gebruikers
In de opties van Google zelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Swindler het volgende:
Mijn zoekmachine in Safari is ineens google.co.uk gaan gebruikenIemand een idee hoe ik hem terug op .nl krijg.
Eerste Mac kwam een jaar later, een PowerMac G4 die momenteel dienst doet als bijzettafelquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef TwyLight het volgende:
Zo'n 5 jaar dat ik het echt "fulltime" gebruik, en dan tel ik vanaf dat ik m'n eerste iMac had en niet vanaf m'n eerste iPod.
Vooral in de Starbucks heb je veel aan een Apple.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Sinds 3 weken, een iPad 2
En ik ben nu helemaal overtuigd hoe tof Apple is
Ja, de korting is leuk op zich. Jammer alleen dat ik niet graag koffie heb, liever thee.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Vooral in de Starbucks heb je veel aan een Apple.
Volgens mij hebben ze in de Starbucks ook thee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, de korting is leuk op zich. Jammer alleen dat ik niet graag koffie heb, liever thee.
Dan ga ik er eens heen. Wel de smartcover eraf, anders is het appeltje niet te zien voor de restquote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in de Starbucks ook thee.
Dan weten ze meteen dat het versie 2 betreft OMGquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan ga ik er eens heen. Wel de smartcover eraf, anders is het appeltje niet te zien voor de rest
Doe jij je smartcover op de achterkant dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan ga ik er eens heen. Wel de smartcover eraf, anders is het appeltje niet te zien voor de rest
Wel even een 3-day beard laten staan en op teenslippers aankomenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik het ding opengeklapt heb schermt het de achterkant af he.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Doe jij je smartcover op de achterkant dan?
wellicht IE# testen of Silverlight, iets anders kan ik ook niet bedenkenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef TwyLight het volgende:
web developmentwaarom zou dat op een pc moeten
Helemaal vergeten, had hem snel gemaakt.quote:
Hij heeft het over Windows, niet over een PC. Dus hoop dattie geen PC meer heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef TwyLight het volgende:
web developmentwaarom zou dat op een pc moeten
Binnenkort is de WWDC, dat is een grote conferentie voor de developers. En daar worden MacOSX en iOS aankondigen gedaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:30 schreef frame-saw het volgende:
Wanneer komt naar verwachting Lion uit? Komen die 'upgrades' (of hoe noem je dat) net als de iPhone een beetje op een vaste datum uit?
Ik wil wel even wachten daarop, maar heb in september wel weer een laptop nodig, dus als ie dan later uitkomt koop ik de Macbook liever eerder en betaal dan later voor de upgrade. Ik neem even aan dat het niet van invloed is op de prijs van de Macbook en dat het standaard geleverd wordt met Lion zodra dat uit is.
Ik ben een noob ja.
IE# testen. Het noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef n8n het volgende:
[..]
wellicht IE# testen of Silverlight, iets anders kan ik ook niet bedenken
Nieuwe locatie in Airport maken en nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef Black-Hole het volgende:
Wie heeft er een oplossing van mijn probleem met Airport op mijn iMac? Kan sinds kort geen verbinding meer krijgen met mijn modem, als foutmelding krijg ik "AirPort heeft het zelftoegekende IP-adres 169.254.57.153 en kan geen internetverbinding tot stand brengen".
Via ethernet werkt het prima. Vreemde is dat het wel prima draadloos werkt op de iPad, MBP en zelfs de laptop van het werk...
"Don't expect to find replacement GPUs at NewEgg, however—the daughter card uses the MXM form-factor (see update below) and is generally hard to find."quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef Junkie het volgende:
Newest iMacs have removable GPU, ambient light sensor
En dit staat nergens in het nieuws, maar wel het negatieve over de HDD's.
Dan heb je geen duur IPS-scherm nodig en dan zou ik gewoon een leuk Dell/Samsung scherpje op de kop tikken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:32 schreef Martijn85 het volgende:
Zal voornamelijk gebruikt worden voor spellen/internetten en heel af en toe ook fotobewerking.
Dat is dequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Junkie het volgende:
Ik was een beetje opzoek naar de games die de nieuwe MacBook Pro 13" kan draaien. En ontdek net in Steam dat ik daar games kan downloaden die ik als PC game bezit!![]()
Op mn huidige MacBook zullen ze niet draaien door de brakke GMA450. Maar straks dus wel.
[ afbeelding ]
blijkbaar niet dus -_-quote:Opmerkelijk is dat deze versie (developer preview 3) als een softwareupdate wordt verspreid onder de gebruikers van developer preview 2.
Nice. Ook nog ervaring met andere games?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef jakkop het volgende:
Heb Portal 2 en Team Fortress 2 allebei op een early 2011 MBP gespeelt, gaat als een zonnetje.
Uhu, ik stond echt te 'wow-en'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is de-factor van Steam. En helemaal omdat er steeds meer Mac-versies van komen
De kwaliteit van de graphics in die twee video's die je aanhaalt zijn echt zwaar om te huilen! De resolutie is ten eerste al superlaag, maar zelfs met zo'n dergelijke resolutie lagt de game hard en ziet alles er verrot lelijk uit...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Junkie het volgende:
Ik was een beetje opzoek naar de games die de nieuwe MacBook Pro 13" kan draaien. En ontdek net in Steam dat ik daar games kan downloaden die ik als PC game bezit!![]()
Op mn huidige MacBook zullen ze niet draaien door de brakke GMA450. Maar straks dus wel.
[ afbeelding ]
Nope, das alles. Beiden wel op hoogste graphics.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nice. Ook nog ervaring met andere games?
Ik verwacht ook niet dat een MacBookPro een GameMonster is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:16 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
De kwaliteit van de graphics in die twee video's die je aanhaalt zijn echt zwaar om te huilen! De resolutie is ten eerste al superlaag, maar zelfs met zo'n dergelijke resolutie lagt de game hard en ziet alles er verrot lelijk uit...
Ligt dit aan de MBP die het gewoon niet aankan of zijn die games voor Mac anders geprogrammeerd (worden die games één op één geport voor de Mac, blijft alles verder gewoon hetzelfde behalve het feit dat ze ook op OSX kunnen draaien) ?
Ok, dankje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nope, das alles. Beiden wel op hoogste graphics.
MacRumors verwacht niks..quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:15 schreef Zeiksnor het volgende:
Store down.......volgens 9to5mac komen er nieuwe produkten, afwachten dus.
Maar wel nieuwe MBA binnen twee maanden: klikquote:
Dat wel idd. Dan maar eens kijken of ik dan een MBP of een MBA koopquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar wel nieuwe MBA binnen twee maanden: klik
Als dat waar is, sobchak ik mijn 2010 MBA gelijk.
Bij google rechts bovenin staat een tandwieltje (opties). Daar kan je de gewenste taal instellen.quote:
Thnxquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij google rechts bovenin staat een tandwieltje (opties). Daar kan je de gewenste taal instellen.
Ik vermoed iets met cookies. Of een keer verwijderd of veranderd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:01 schreef Swindler het volgende:
[..]
ThnxSnap niet waarom dit ineens veranderd was btw
Bluetooth aanzetten denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef -tape- het volgende:
Mensen, ik heb een probleempje. Ik zit hier op een IMac maar er zat via USB een muis in. Nu ligt hier ook zo'n apple muis (draadloos) en nu wil ik die muis gebruiken ipv dat Dell-ding wat hier ligt. Als ik de muis eruit haal gaat die andere niet aan, ook al haal ik dat schuifje aan de onderkant heen en weer. Moet ik wat doen op de Mac zelf om hem aan te zetten ofzo?
Apple
Kun je een linkje plaatsen van waar je die optibay enclosure en de losse behuizing voor de dvd-drive vandaan hebt? Ik heb hier ook interesse in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, heb een optibay enclosure gekocht om een SSD in mijn MBP te zetten, plus een losse behuizing voor de optical drive, dan kan ik die zo nodig nog wel gewoon via USB gebruiken.
Alleen nog geen SSD-schijf; ik lees wisselende verhalen over de snelheid na enige tijd gebruik, en er zouden ook snelheidsproblemen kunnen zijn icm de i5 die ook in mijn laptop zit (zie hier).
Plus dat ik nog niet weet hoeveel ruimte ik precies nodig heb; hij is in principe alleen voor OSX en mijn andere programma's, zo'n 16gb. Hoeveel neemt Snow Leopard in? Ik dacht iets van 6 GB, dus in principe zou ik het moeten redden met 32GB, en met 64 aan de safe side zitten. Iemand ervaring hiermee, of een suggestie voor een goed geprijsde en goed aangeschreven SSD? En ik neem aan dat je beide schijven apart moet backuppen via Time Machine?
Ik heb een beetje op eBay gezocht; de 'officiële' optibay is van EMC, die kost 99 dollar en dan krijg je er een behuizing voor je optical drive bij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Kun je een linkje plaatsen van waar je die optibay enclosure en de losse behuizing voor de dvd-drive vandaan hebt? Ik heb hier ook interesse in.
ff op tweakers macforum kijken daar staat veel infoquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een beetje op eBay gezocht; de 'officiële' optibay is van EMC, die kost 99 dollar en dan krijg je er een behuizing voor je optical drive bij.
http://www.mcetech.com/optibay/
Da's best veel geld voor een paar metalen doosjes; de optibay heb ik nu 12 dollar inc verzenden op eBay gekocht:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)DME:B:EOIBSA:NL:1123
De case voor de optical drive kostte me 23 dollar.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...):1123#ht_4723wt_1141
Weet natuurlijk nooit zeker of het allemaal werkt, maar een heel grote buil val je je er ook weer niet aan. Ik heb al best veel van dit soort elektronica uit het verre oosten laten komen, en doorgaans is het prima materiaal.
Maar goed, nu nog een SSD kiezen dus.
quote:Apple causes ‘religious’ reaction in brains of fans, say neuroscientists
In a recently screened BBC documentary, UK neuroscientists suggested that the brains of Apple devotees are stimulated by Apple imagery in the same way that the brains of religious people are stimulated by religious imagery.
[...]
Transmission is goed maar zelf gebruik ik uTorrent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de beste torrent programma's voor mac? Ik gebruik(te) altijd VuZe, maar om een of andere reden crasht deze heel vaak en is het natuurlijk gewoon vrij traag. Ik hoor verhalen over Transmission en Xtorrent? Ik heb niet zoveel verstand van mac torrent programma's. Advies graag
..en dezelfde gebieden worden gestimuleerd als een Ajacied zijn clublogo ziet, wedden?quote:
Vind het eigenlijk maar lelijk... Zo rommelig.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef Pino112 het volgende:
Apple Store 2.0;
[ afbeelding ]
http://www.onemorething.nl/2011/05/apple-store-2-0-is-live/
GoT of Frontpage?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Het niveau op Tweakers is echt gedaald tot richting de Telegraaf
Ziet er wel grappig uit, maar vindt het niet echt heel revolutionair.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef Pino112 het volgende:
Apple Store 2.0;
[ afbeelding ]
http://www.onemorething.nl/2011/05/apple-store-2-0-is-live/
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
youtube comment:
They probably tried adding Flash t the IPad 2
Als je iMac meer dan 3GB werkgeheugen heeft, dan is het zinvol ja. Windows 32-bit kan namelijk niet meer dan 3GB werkgeheugen gebruiken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef r3gi3boy het volgende:
heeft het zin om op een imac een 64 bit versie van windows te draaien? Of is dat eigenlijk meer voor programmeurs etc? Ik lees hier en daar dat er niet zoveel ondersteuning voor is m.b.t. games en programma's?
Leidsche Plein dacht ik, Amsterdam in ieder geval (en daarna Utrechtquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Leidsche Plein dacht ik, Amsterdam in ieder geval (en daarna Utrecht)
"De kans om de wereld te veranderen"... Ach ja, waarom ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apple Store Amsterdam in 2011
http://www.apple.com/jobs/nl/
En hier worden ook wat dingen genoemd.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef o.us het volgende:
Wanneer is de Apple Store in 020 klaar? Wil de Genius Bar misbruiken.
uhu, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:04 schreef Merkie het volgende:
http://jobs.apple.com/ind(...)age=nl&CountryId=153
Duidelijker kan het bewijs niet dat de Apple Store er gaat komen.
iMac is net binnen, geen enkel probleem ondervonden met TU Delft korting bestellen! En nu lekker uitpakken en installen maar!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef r3gi3boy het volgende:
Net een BTO in de online store geplaatst voor een 27" 3,4 ghz i7 met 2 GB videokaart![]()
Heb gebruik gemaakt van de TU Delft login, wat resulteerde in 12,2% korting.
Nu is het wachten geblazen
Vorige week een MacBook Pro besteld, ook via de TU Delft. Is verzonden en wordt als het goed is woensdag geleverdquote:Op maandag 23 mei 2011 13:05 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
iMac is net binnen, geen enkel probleem ondervonden met TU Delft korting bestellen! En nu lekker uitpakken en installen maar!
Alle informatie is gebaseerd op geruchten maar je kan uitgaan van ongeveer september.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef -tape- het volgende:
Applefanaten, ik heb nu een Blackberry 9700en wil overstappen naar de Iphone vanwege de epicness van Apple. Nu hoorde ik dat de Iphone 5 niet heel lang op zich gaat laten wachten, betekent dit dat het nog een half jaar duurt, 3 maanden of 4 jaar? Aangezien Apple ook zo snel kwam met een nieuwe Ipad kan ik ook wel geloven dat de Iphone5 niet lang meer duurt. Ik wil het zeg maar als abbonement náást mijn Blackberry doen, dus heb geen zin om over 3 maanden met een verouderde telefoon te lopen.
Binnen 2 weken.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef -tape- het volgende:
Applefanaten, ik heb nu een Blackberry 9700en wil overstappen naar de Iphone vanwege de epicness van Apple. Nu hoorde ik dat de Iphone 5 niet heel lang op zich gaat laten wachten, betekent dit dat het nog een half jaar duurt, 3 maanden of 4 jaar? Aangezien Apple ook zo snel kwam met een nieuwe Ipad kan ik ook wel geloven dat de Iphone5 niet lang meer duurt. Ik wil het zeg maar als abbonement náást mijn Blackberry doen, dus heb geen zin om over 3 maanden met een verouderde telefoon te lopen.
Dan wordt 'ie bekend gemaakt, ja. Maar dan weet je waarschijnlijk wel wanneer je hem kan verwachten in de winkels.quote:
Andere tool selecterenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef n8n het volgende:
Weet iemand hoe het kan komen dat PS continue denkt dat ik de spatiebalk ingedrukt hou? De cursor blijft een handje om het beeld te slepen en kan er zodoende niks mee
restart loste het op, kutadobe![]()
Reken er maar niet op.quote:
Jezus Christus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Tevens,
[ afbeelding ]
Dell heeft een budget MacBook Pro gebouwd
Ja, 21 mei gelanceerdquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind dat Apple Dell moet kopen. En er daarna een goeie koffiezaak van moet maken.
Want van computers maken hebben ze bij Dell toch geen verstand.
Is dat de XPS 15z?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Tevens,
[ afbeelding ]
quote:'i3D' Demo App Shows Off Head-Tracking 3D on iOS Devices
Last month, French researchers Jeremie Francone and Laurence Nigay posted a video showing off a method for using head tracking by a device's camera to simulate three-dimensional scenes for the iPad, a concept in which Apple has expressed some interest.
As noted by MacStories, a new demo app from Francone and Nigay known as i3D has appeared in the App Store, giving users the opportunity to test out the technology on their own devices.
i3D is a free universal app running on the iPad 2, iPhone 4, and fourth-generation iPod touch. It contains a sample video image displaying a bounding box as it tracks the user's head location, as well as five demos showing the simulated 3D perspective that can be generated using the tracking.
http://www.engadget.com/p(...)ch-macbook-pro-2011/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Tevens,
[ afbeelding ]
Als ik alles via iTunes download, staat het toch automatisch erin? Ik download geen illegale shit ofzo, daar ben ik te lui voor en voor de knaken boeit het allemaal niet zo momenteel. Dan hoef ik toch niks te converten, of lees ik de produkt beschrijving nu verkeerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef Jarno het volgende:
Het enige nadeel (voor zover dat het is) is dat al je content in iTunes zal moeten staan. Dus als je films, series en muziek die je via de Apple TV af wilt spelen. Je convert je dus een ongeluk denk ik. Daarnaast zul je daar dus een bron voor moeten hebben, die het aanbied, dwz een iMac ofzo die aanstaat. Een Apple TV an sich is maar een dom ding natuurlijk.
Dan is het een perfect product voor jou, als 720P je niet tegenstaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als ik alles via iTunes download, staat het toch automatisch erin? Ik download geen illegale shit ofzo, daar ben ik te lui voor en voor de knaken boeit het allemaal niet zo momenteel. Dan hoef ik toch niks te converten, of lees ik de produkt beschrijving nu verkeerd?
Verder zal het allemaal via m'n iPad gaan, dat werkt toch prima? Het is inderdaad maar een dom ding, maar ik vind het wel relaxed om geen DVD/BluRay meer nodig te hebben. Daarbij makkelijk dingen van de iPad op de TV af te spelen via WiFi en 's ochtends vanuit mijn bedje vast een aangenaam deuntje in huis te kunnen opzetten
In dat geval zou het inderdaad geen probleem moeten zijn; je kunt sinds iOS 4.2 (geloof ik) streamen vanaf je iPad naar je Apple tv. En zolang je inderdaad binnen de iTunes-store omgeving blijft, zou dat prima moeten werken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als ik alles via iTunes download, staat het toch automatisch erin? Ik download geen illegale shit ofzo, daar ben ik te lui voor en voor de knaken boeit het allemaal niet zo momenteel. Dan hoef ik toch niks te converten, of lees ik de produkt beschrijving nu verkeerd?
Verder zal het allemaal via m'n iPad gaan, dat werkt toch prima? Het is inderdaad maar een dom ding, maar ik vind het wel relaxed om geen DVD/BluRay meer nodig te hebben. Daarbij makkelijk dingen van de iPad op de TV af te spelen via WiFi en 's ochtends vanuit mijn bedje vast een aangenaam deuntje in huis te kunnen opzetten
Geen idee, is dat zo'n slechte kwaliteit? Ik dacht dat je met HD wel aardig ver kwam, maar ik kan me zo vergissen. Op een 50 inch zal je het verschil wel merken inderdaad, maar goed, boeit me ook niet enorm. Het geheel moet vooral lekker makkelijk in gebruik zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Dan is het een perfect product voor jou, als 720P je niet tegenstaat
Nee, volgens mij niet. Volgens mij wordt alles ook op de iPad gedownload op hoge resolutie. Ik download ook niks via m'n PC, alleen via de iPad. Soms sla ik het later even op op de PC, maar dan is het gewoon in maximale resolutie. Dat zorgt er wel voor dat je iPad snel vol staat inderdaad...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
In dat geval zou het inderdaad geen probleem moeten zijn; je kunt sinds iOS 4.2 (geloof ik) streamen vanaf je iPad naar je Apple tv. En zolang je inderdaad binnen de iTunes-store omgeving blijft, zou dat prima moeten werken.
Ik vraag me overigens wel af - enigszins los hier van - hoe dat zit met de resolutie; ik neem aan dat de films en series die je bij iTunes downloadt een zo hoog mogelijke resolutie hebben; gaat je computer dat automatisch downscalen voor een iPad-versie? Want als je die vervolgens weer streamt, verlies je toch kwaliteit?
Ik gebruik de UK store, ik woon permanent in Londen. Ben nog niet toegekomen aan het proberen van de VS store, maar dat kan nog als ik met de UK klaar ben (in de VS rekeningen lopen, etc.).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:19 schreef Jarno het volgende:
Wat download je dan of gebruik je de US Store?
Ah ok! Nu snap ik 'mquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik gebruik de UK store, ik woon permanent in Londen. Ben nog niet toegekomen aan het proberen van de VS store, maar dat kan nog als ik met de UK klaar ben (in de VS rekeningen lopen, etc.).
Je huurt op 720Pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens wel af - enigszins los hier van - hoe dat zit met de resolutie; ik neem aan dat de films en series die je bij iTunes downloadt een zo hoog mogelijke resolutie hebben; gaat je computer dat automatisch downscalen voor een iPad-versie? Want als je die vervolgens weer streamt, verlies je toch kwaliteit?
Ik vind Dell prima laptops maken en de service is ook echt top.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind dat Apple Dell moet kopen. En er daarna een goeie koffiezaak van moet maken.
Want van computers maken hebben ze bij Dell toch geen verstand.
dit is een apple topic, je zit verkeerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Live from Microsoft's Windows Phone VIP preview event!
Ik snap hun design nog steeds niet.![]()
Al die verschillende lettergrootte maakt het schreeuwerig. Waarom gebruiken ze niet gewoon lijntjes om wat duidelijkheid te creëren.
Maar jullie begrijpen me...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dit is een apple topic, je zit verkeerd.
Ik vind het erg mooi en overzichtelijk. Een stuk mooier dan iOS wat inmiddels gedateerd eruit ziet, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Al die verschillende lettergrootte maakt het schreeuwerig. Waarom gebruiken ze niet gewoon lijntjes om wat duidelijkheid te creëren.
alles uit iTunes halen, zoeken op .m3u en die teringzooi wegsmijtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb wel m'n eerste echte probleem, ik heb net iTunes mijn hele externe harde schijf laten bekijken voor muziek, alleen nu heeft hij bij een hele hoop albums alle nummers dubbel erin gezet, waarschijnlijk vanwege een aanwezig m3u bestand of playlist o.i.d.
Waarom kan itunes niet gewoon mijn mapstructuur overnemen zoals ik dat over de jaren netjes had gearchiveerd? ( Artiest - Album (jaartal)
:;(
Omdat muziekbestanden meta-data hebben speciaal voor dat doel, wat een stuk flexibeler is dan opdelen in mappen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb wel m'n eerste echte probleem, ik heb net iTunes mijn hele externe harde schijf laten bekijken voor muziek, alleen nu heeft hij bij een hele hoop albums alle nummers dubbel erin gezet, waarschijnlijk vanwege een aanwezig m3u bestand of playlist o.i.d.
Waarom kan itunes niet gewoon mijn mapstructuur overnemen zoals ik dat over de jaren netjes had gearchiveerd? ( Artiest - Album (jaartal)
:;(
Het probleem is dat het wel mooi is, maar niet goed als UI.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het erg mooi en overzichtelijk. Een stuk mooier dan iOS wat inmiddels gedateerd eruit ziet, naar mijn mening.
Kwestie van smaak, ik vind het veel moderner. Ze mogen juist iOS wel eens op de schop gooien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Over het algemeen wordt er wel gekeken naar het jaar wat op het pasje staat, maar soms wordt er niet helemaal zorgvuldig mee omgesprongen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef Juicyhil het volgende:
He, ik wil misschien volgende maand een iMac kopen. Ik heb hier nog een schoolpasje van vorig jaar, toen ik nog op school zat, liggen. Als ik die gebruik, gaan ze nog van alles controleren ofzo?
Hey dankje, dat is ook goede tip.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt er wel gekeken naar het jaar wat op het pasje staat, maar soms wordt er niet helemaal zorgvuldig mee omgesprongen.
Check dit overigens even:
http://www.idays.nl/
Aah okay thanks, maar op het ROC hebben ze maar 1 pas voor je hele opleiding. Dat scheelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt er wel gekeken naar het jaar wat op het pasje staat, maar soms wordt er niet helemaal zorgvuldig mee omgesprongen.
Check dit overigens even:
http://www.idays.nl/
blijf dan bij je grijze zelfbouw pc als je windows wil draaie...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef r3gi3boy het volgende:
Hier een nieuwe OS X gebruiker sinds 1 dag, man het is me een bos wennen...Heb vanaf het eerste uur ook windows erop geknald voor latere games en moet bekennen dat ik al meer van mijn tijd in windows rondbracht dan in OS X![]()
Ach, het zal allemaal wel loslopen.
Verder dacht (en denk nog af en toe steeds) ik dat 27 inch misschien toch iets te groot is voor normaal gebruik (beetje internetten, mailen, af en toe een film is dan wel weer fantastisch, later dit jaar ook nog Battlefield 3)... Zat gister aan het eind van de avond gewoon met nekklachten omdat ik de hele tijd omhoog moet kijken vanwege de grootte. Misschien is dit ook wel een teken om een wat hogere bureaustoel te kopen
Ontwikkeld door Samsung zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef iRemco het volgende:
[..]
Dat is nieuw, iAndroid OS. Wist je dat nog niet?
Heb je een iPhone? Met de FaceBook App kan je het adresboek syncen. (Let op: je geeft FaceBook dus wel al je gegevens in adresboek.) En de vrienden op Feestboek worden naar je Adresboek gekopieerd inclusief de facebook profiel foto. Voor een correcte sync moet je de naam en achternaam correct hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef jakkop het volgende:
Iemand een idee om snel voor veel contactpersonen in adresboek een foto er in te krijgen? Of toch handmatig?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Met de FaceBook App kan je het adresboek syncen. (Let op: je geeft FaceBook dus wel al je gegevens in adresboek.) En de vrienden op Feestboek worden naar je Adresboek gekopieerd inclusief de facebook profiel foto. Voor een correcte sync moet je de naam en achternaam correct hebben.
Pietje Puk
FaceBook: Pietje Puk
Jouw iPhone: Pietje
Wordt: nieuw contactpersoon: Pietje Puk
Ik heb sinds vandaag een MacBook Pro 13"![]()
Een APR is ook een store waar ze Apple's verkopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:45 schreef o.us het volgende:
Ik word zo verdrietig als mensen denken dat een APR een Apple Store is.
Een APR is totaal niet gelijk aan de Apple Retail Stores behalve de producten die ze meestal aanbieden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een APR is ook een store waar ze Apple's verkopen.
T blijft een winkel waar ze Apple's verkopenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Een APR is totaal niet gelijk aan de Apple Retail Stores behalve de producten die ze meestal aanbieden.
Min Genius Bar, min direct contact met Apple mocht je op je garantie willen teren etc. APR's zijn allemaal aparte bedrijven die niet zo veel met Apple en elkaar te maken hebben in tegenstelling tot de Apple Retail Stores die direct eigendom zijn van Apple.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T blijft een winkel waar ze Apple's verkopen
http://macmiep.nl/quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:37 schreef McLovin. het volgende:
Hmm, sinds gister een macbook gehaald. Snap er alleen vrij weinig van.
http://www.apple.com/nl/findouthow/mac/quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:37 schreef McLovin. het volgende:
koop dan geen macbook en blijf bij windows?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:37 schreef McLovin. het volgende:
Want iets nieuws leren moet je niet willen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
koop dan geen macbook en blijf bij windows?
Dit is al de tweede keer dat je zeikt op mensen die net nieuw zijn met OS X.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
koop dan geen macbook en blijf bij windows?
kan ik dr aan doen dat ik noobs haat.. en sowieso.. zeggen dat je een macbook heb gekocht en dan zeiken dat je het niet snapt..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je zeikt op mensen die net nieuw zijn met OS X.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
kan ik dr aan doen dat ik noobs haat.. en sowieso.. zeggen dat je een macbook heb gekocht en dan zeiken dat je het niet snapt..
begin er dan niet aan?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want iets nieuws leren moet je niet willen?
leren oke.. maar ga dan niet lopen janken dat je het niet snapt.quote:
Loop nou niet zo te janken vent. Het enige wat -ie zegt isquote:Op zondag 29 mei 2011 12:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
leren oke.. maar ga dan niet lopen janken dat je het niet snapt.
door dit soort huilies krijg je: apple sucks "want ik snap het niet"
quote:Snap er alleen vrij weinig van.
[..]
kan ik dr aan doen dat ik noobs haat.. en sowieso.. zeggen dat je een macbook heb gekocht en dan zeiken dat je het niet snapt..
begin er dan niet aan?
[..]
begin er dan niet aan?
[..]
begin er dan niet aan?
quote:Apple Hit With Tax Lobbying Protest, Italian Investigation Into AppleCare Offerings
[…] an Italian regulatory agency has taken action against Apple for its sale of AppleCare extended warranty programs that overlap with standard warranties required by European law, effectively selling customers warranty protection that they do not need.
Apple's standard warranties are good for one year, with AppleCare extended warranties pushing that coverage out to a total of two or three years depending on the product. European law requires, however, a standard two-year warranty, overlapping or entirely coinciding with Apple's separate AppleCare offerings. Complicating the issue are differing warranty requirements for manufacturers and sellers, requirements that Apple has apparently argued are being satisfactorily met but with which regulators disagree.
The actions taken by the Italian consumer agency could result in fines levied against Apple and serve as the basis for civil actions by customers.
quote:Apple Testing an ARM (A5) Powered MacBook Air?
Macotakara claims that Apple is presently testing an A5 powered MacBook Air.
And additionally, an anonymous source told more information, Apple already made test equipment of Thunderbolt MacBook Air driven by A5 processor.
According to this source who saw live A5 MacBook Air actually, this test machine performed better than expected.
jaquote:Op zondag 29 mei 2011 18:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhone 4 moet toch 720p kunnen afspelen in .mp4 formaat?
Speelt toch niet af in iPod functie, maar als ik die mp4s via Thuisdeling afspeel op mijn iphone gaat het wel.quote:
Ja, maar wel maximaal 30 fps en alleen H264 met het Main Profile en een maximale bitrate van 2500 kbps.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhone 4 moet toch 720p kunnen afspelen in .mp4 formaat?
Maar dat is toch hetzelfde als de requirement voor een iPad? Althans, dat staat op de Tech Specs page van de iPad en iPhone. Maar mijn iPad speelt dezelfde bestanden wel af..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar wel maximaal 30 fps en alleen H264 met het Main Profile en een maximale bitrate van 2500 kbps.
Ja, dat is wel weird, dat 'ie het wel op je iPad doet en niet op je iPhone4. De eisen zijn idd exact hetzelfde.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar dat is toch hetzelfde als de requirement voor een iPad? Althans, dat staat op de Tech Specs page van de iPad en iPhone. Maar mijn iPad speelt dezelfde bestanden wel af..
Het kostte me even en ik snap deze bende. Tijd niet geneukt ofzo? Dramafiguurquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
begin er dan niet aan?
Misschien is het gewoon een teken van Steve dat ik de nieuwe iPhone moet kopen als ie id winkels ligtquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weird, dat 'ie het wel op je iPad doet en niet op je iPhone4. De eisen zijn idd exact hetzelfde.
Kleine verschillen in de codec settings (Profile, CABAC, Suppixel, etc) kunnen ervoor zorgen dat hij niet afspeelt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar dat is toch hetzelfde als de requirement voor een iPad? Althans, dat staat op de Tech Specs page van de iPad en iPhone. Maar mijn iPad speelt dezelfde bestanden wel af..
Ja hey, maar het heeft wél USB poorten he!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:05 schreef Junkie het volgende:
Wow, Wat een (dik) ding.
Bij Gigabyte snappen ze volgens mij nog niet helemaal wat een tablet handig maakt.![]()
/specmodequote:Op maandag 30 mei 2011 10:05 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Gigabyte announces S1080 Windows 7 tablet with USB 3.0 and optical drive dock
Wow, Wat een (dik) ding.
Bij Gigabyte snappen ze volgens mij nog niet helemaal wat een tablet handig maakt.![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef eleusis het volgende:
Gefeliciteerd, fijne apparaatjes zijn dat.
Vrinden, wat is de beste manier om composite video c.q. SCART mijn iMac (mid 2010) in te krijgen om te digitaliseren?
En nou speelt mijn iPhone ze wel afquote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
stof in je ventilatiesysteem?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Svyatagor het volgende:
Hm, sinds een paar dagen wordt de CPU van mijn MBP best warm (>75 graden) terwijl ik niks bijzonders doe. Browsen (zonder flash), nu bv ook, met alleen Fok open, mail en Activity Monitor, en nu is hij bv al 86 graden. Ik kan bij activity monitor op het eerste gezicht niks geks zien. Fans draaien vanwege de temperatuur met >3400 rpm, wat best veel geluid maakt. Wat zou dit kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |