quote:
Waarschijnlijk een typo.quote:Je iMac heeft een grafische processor van de volgende generatie, de AMD Radeon HD 6970M. Deze heeft 1 GB aan toegewezen GDDR5-videogeheugen voor superieure grafische prestaties. Als je méér wilt, kies je voor een iMac met de AMD Radeon HD 6970M, die 2 GB aan toegewezen GDDR5-videogeheugen heeft.
Meneer heeft in al z'n wijsheid al besloten te bellen en heeft inderdaad het antwoord gekregen; een typo, zie vorig topic.quote:
Vorig topic?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Meneer heeft in al z'n wijsheid al besloten te bellen en heeft inderdaad het antwoord gekregen; een typo, zie vorig topic.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
yep, had met ze gebeld en het wordt aangepast.
Vooral een aankoop uit voorzorg, om te voorkomen dat Google of Facebook het in handen zou krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zal MS eigenlijk gaan doen met Skype?
Wat gaat er in het hoofd van Ballmer om
As in..wtf?quote:Apple has implemented a new temperature sensor system on its latest iMac models that significantly hampers the ability of users to replace their original hard drives in the case of failure or a desire to upgrade. Without the custom 7-pin hard drive cable and proprietary firmware included on stock hard drives in the new machines, the new iMacs' fans spin to full speed and the machines fail to pass the Apple Hardware Test.
Idd, wat belachelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple Restricts Hard Drive Replacements on New iMacs
[..]
As in..wtf?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
As in..wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kan niet wachten totdat dat berichtje op de FP van Tweakers staat. Bier en chips staan al klaar.
Dat vroeg ik me toevallig gisteren ook afquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef TwyLight het volgende:
Als ik via de TU Delft Apple Store url een bestelling maak, moet ik dan bewijzen dat ik daar ingeschreven sta?Die heeft namelijk de meeste korting
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me toevallig gisteren ook af
Ja, daaromquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Marurk het volgende:
Als je student bent heb je sowieso 6% studentenkorting, maar de korting van TU Delft is nog net iets meer.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik nog een keer door jullie mijn TU Delft studentenkorting kwijtraak gaan er koppen rollen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik nog een keer door jullie mijn TU Delft studentenkorting kwijtraak gaan er koppen rollen.
Komt vast wel een workaround voor ...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
As in..wtf?
Inderdaad, wss wel gelukkigquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt vast wel een workaround voor ...
Al was het maar omdat een APR toch in staat moet zijn om een harddisk te vervangen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt vast wel een workaround voor ...
Ik bedoelde in de zin van 'ooit nog eens een keer'. Dat die regeling wordt afgeschaft vanwege te veel misbruik. Hypothetisch. Was plagend bedoeld, zie PI.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef Junkie het volgende:
Goed om te weten, als ik straks mijn MacBook 13" ga bestellen.![]()
Wel jammer dat die Thunderbolt disks van Lacie niet ook een USB poort hebben.
Zo kan je hem echt alleen maar op de nieuwe macs gebruiken.
En ook niks bekend over de prijzen.![]()
[ afbeelding ]
Zijn die prijzen van de door jou genoemde 8GB bankjes niet een beetje irrelevant? Je wilt namelijk vergelijken met de optie van Apple om van 4 naar 8 te upgraden, dus eigenlijk is alleen je laatste optie, G.Skill 4GB van belang. Tenzij je aangeeft dat je voor de prijs van Apple van 4 naar 8 net zo goed kunt kiezen voor 2x8 van een ander merk...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:55 schreef Junkie het volgende:
Apple: 8 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM - 2 x 4 GB [+ ¤ 200,00] -![]()
Kingston HyperX KHX1600C9S3K2/8GX 8GB - 88,00 euro
Corsair SO-Dimm 8GB DDR3 1333MHz Kit - 72,50 euro
GeIL 8 GB DDR3-1333 Kit - 72,90 euro
G.Skill 4 GB DDR3-1333 - 2x 61,90 euro = 123,80 euro
![]()
Weet iemand wat de (CL) timings zijn van het originele geheugen? Zou iemand die nu al een MacBook/iMac heeft met 1333Mhz als geheugen snelheid dat eens willen bekijken.![]()
Onder Windows kan dat met CPUID. Onder OSX zou ik dat niet weten.
CAS latency
CAS Latency, What Is It?
Is niet echt het soort schijfje dat je als transportschijf gaat gebruiken he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:39 schreef TwyLight het volgende:
InderdaadHeeey, kan ik even wat films overnemen van je harde schijf?
euuuhm, yeaaahh. about that
http://westerndigital.nl/en/products/external/desktopformac/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef N1ck het volgende:
Welke externe HD raden jullie aan voor Time Machine?
Ja, anders kun je niet alles backuppen.quote:Oja, er komt een 1TB schijf in mn iMac en is het niet handig om de backup HD ook als opslagruimte 1TB te hebben?
Is het bekend dat die WD's met 3,5" HDDs stil zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef Aether het volgende:
[..]
http://westerndigital.nl/en/products/external/desktopformac/
[..]
Ja, anders kun je niet alles backuppen.
Ik vind 'm erg stil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef N1ck het volgende:
[..]
Is het bekend dat die WD's met 3,5" HDDs stil zijn?
Euhmz,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:17 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Zijn die prijzen van de door jou genoemde 8GB bankjes niet een beetje irrelevant? Je wilt namelijk vergelijken met de optie van Apple om van 4 naar 8 te upgraden, dus eigenlijk is alleen je laatste optie, G.Skill 4GB van belang. Tenzij je aangeeft dat je voor de prijs van Apple van 4 naar 8 net zo goed kunt kiezen voor 2x8 van een ander merk...
Correct me if i'm wrong, maar het is volgens mij niet mogelijk om een enkel bankje 8 GB erin te prikken, dit moet toch altijd in setjes van 2 (dus 2x4, 2x8, 2x16)?
En er zit dus wat verschil in de prijs, en volgens mij komt dat door de timings.quote:
Ik hoop dat je bier koud stond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kan niet wachten totdat dat berichtje op de FP van Tweakers staat. Bier en chips staan al klaar.
Ik heb er hier 3 staan en ik hoor ze niet/nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef N1ck het volgende:
Is het bekend dat die WD's met 3,5" HDDs stil zijn?
link?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef TwyLight het volgende:
Oh, ik heb hem nog niet geīnstalleerd ik heb het over de screenshots
tnx, ziet er wel netjes uit verder niet bijster bijzonderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.appleinsider.c(...)mission_control.html
Daar kom je nu achter?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijg nou wat, mijn Apple keyboard heeft 2 usb-poorten erin.Dat is een betere plek voor mijn muis-ontvanger dan onder mijn bureau in de usb-hub.
dat is volgens mij al 10 jaar zoquote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijg nou wat, mijn Apple keyboard heeft 2 usb-poorten erin.Dat is een betere plek voor mijn muis-ontvanger dan onder mijn bureau in de usb-hub.
Gaar?? Ik vind het echt een superverbeteringquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het nieuwe inlogscherm maar gaar. Wordt hopelijk nog wat getweaked
Het zijn de details die 't 'm doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
inlogscherm zie ik ~5 keer per jaar zo'n 10 seconden
/care
Ik vind het er goed uitzien. Sowieso beter dat er geen wallpaper is, dat was altijd zo raar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het nieuwe inlogscherm maar gaar. Wordt hopelijk nog wat getweaked
Dat is voor developers.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef alexmeijer het volgende:
lees ik nou dat apple vanaf 10.7 serial codes gaat gebruiken ?
dat je serial moet hebben voor preview 2/3 ?
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yes. Einde-fucking-lijk.
[ afbeelding ]
Getorrent zeker? Developers moeten een promo code invoeren in de MAS om het te kunnen downloaden. Het installeren zelf kan inderdaad zonder serial.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ook voor de preview heb ik geen serial nodig gehad.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yes. Einde-fucking-lijk.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het lukt, dan doe ik dat ook met de TU Delft-url. Voor mij scheelt het 40 euro (Macbook Pro 13'') maar alles is lekker meegenomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef r3gi3boy het volgende:
Net een BTO in de online store geplaatst voor een 27" 3,4 ghz i7 met 2 GB videokaart![]()
Heb gebruik gemaakt van de TU Delft login, wat resulteerde in 12,2% korting.
Nu is het wachten geblazen
FYI: Ik zou je serial even wissen uit de screenshot.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef alexmeijer het volgende:
heey mensen,
mijn 10.7 preview draait hoorhij is nu de update aan het downloaden
scrollen is wel ff wennen, werkt nu net de andere kant op
inzoomen werkt ietsje sneller.
edit: gevonden hoe je dat kon changen
moet er nog beetje aan wennen enzowquote:Op maandag 16 mei 2011 02:13 schreef Junkie het volgende:
[..]
FYI: Ik zou je serial even wissen uit de screenshot.
Hoe bevalt het nieuwe mission controle?
Ik ben ook wel benieuwd. Dan bestel ik daar ook een MacBook Pro 15", scheelt dan 277 euro en dan haal ik daarvoor een Vertex 3 of een nieuwe monitorquote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het lukt, dan doe ik dat ook met de TU Delft-url. Voor mij scheelt het 40 euro (Macbook Pro 13'') maar alles is lekker meegenomen.
syncen van data met je google account, dus op elke pc met chrome je settings + passworden + bookmarksquote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef retorbrapi het volgende:
Wat is het voordeel van Chrome tov Safari?
Hebben Apple-mensen MobileMe voorquote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
syncen van data met je google account, dus op elke pc met chrome je settings + passworden + bookmarks
En verder (gebruik daar inderdaad MobileMe voor)?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
syncen van data met je google account, dus op elke pc met chrome je settings + passworden + bookmarks
niet als je ook naar linux/windows pc's wil syncenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hebben Apple-mensen MobileMe voor
Ja, maar dat moet je je de vraag stellen: waarom zouden Apple-liefhebbers Windows gebruiken? Ik gebruik Windows slechts voor twee software pakketten )in een virtual environment) waar ik bookmark- synchronisatie niet voor nodig heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
niet als je ook naar linux/windows pc's wil syncen
of naar je (niet iphone) mobiel
hoelang gebruik jij al apple als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je je de vraag stellen: waarom zouden Apple-liefhebbers Windows gebruiken? Ik gebruik Windows slechts voor twee software pakketten )in een virtual environment) waar ik bookmark- synchronisatie niet voor nodig heb.
Maar MobileMe werkt ook op Windows: klik. En er is geen betere phone dan een iPhone. Dus ook dat gaat niet op
sinds 2003 dus.. dan heb je niet echt recht op spreken vind ikquote:
Je kan toch Apple producten beter vinden dan die van een ander merk je maakt er volgens mij meer van dan het is. Vind jouw reactie voorspelbaarder/typischer dan die van W_Squote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sinds 2003 dus.. dan heb je niet echt recht op spreken vind ik
want het "apple elite, en hoeven niks anders" mentaliteit is vaak van de mensen die een paar jaar apple gebruiken en zichzelf helemaal stoer en cool en weet ik veel wat vinden
ik had apple al ver daar voor, maar om nou te zeggen "ik als apple gebruiker ben beter en cooler en stoerder" en heb niks anders nodig dan apple vind ik een beetje goedkoop.
De reden waarom apple-gebruikers een slechte naam krijgen
misschien wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Je kan toch Apple producten beter vinden dan die van een ander merk je maakt er volgens mij meer van dan het is. Vind jouw reactie voorspelbaarder/typischer dan die van W_S
Waar zegt hij dat hij als Apple gebruiker beter en cooler en stoerder is? Jij leest dingen die er niet zijn vriend.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sinds 2003 dus.. dan heb je niet echt recht op spreken vind ik
want het "apple elite, en hoeven niks anders" mentaliteit is vaak van de mensen die een paar jaar apple gebruiken en zichzelf helemaal stoer en cool en weet ik veel wat vinden
ik had apple al ver daar voor, maar om nou te zeggen "ik als apple gebruiker ben beter en cooler en stoerder" en heb niks anders nodig dan apple vind ik een beetje goedkoop.
De reden waarom apple-gebruikers een slechte naam krijgen
Kan prima zijn dat je niks anders nodig hebt, somsvaak is 1 systeem voldoende. Er is ook een verschil tussen aandragen waarom je een voorkeur hebt en onwetend afzeiken maar uiteindelijk hoeft niemand zich te verantwoorden over keuzes.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien wel.
ik denk ook zo over windows gebruikers die hun kop in het zand steken van "ik heb niks anders nodig" of linux gebruikers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |