quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Dopekoe het volgende:
Philip Syemour Hoffman ?![]()
William H. Macy ?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Magnolia![]()
Paul Thomas Anderson![]()
...
William H. Macy![]()
...
Philip Seymour Hoffman![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Mainport het volgende:
Paul Thomas Anderson![]()
Philip Baker Hall![]()
William H. Macy![]()
Philip Seymour Hoffman![]()
Magnolia![]()
Heb zelf een hekel aan initialen, maar met drie is het een stuk makkelijker.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef Gillingham het volgende:
Heb zelf een hekel aan initialen, maar met drie is het een stuk makkelijker.
John C. Reilly 1969quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Mainport het volgende:
Paul Thomas Anderson 1972
Philip Baker Hall 1933
William H. Macy 1950
Philip Seymour Hoffman 1967
Magnolia
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:03 schreef Mainport het volgende:
PTA ook niet, damn
Ik ben toch niet zo goed
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Haarklip het volgende:
Blade Runner
Star Wars IV
Star Wars V
Star Wars VI
?
quote:
Dat was 6quote:
Die van Wall-E is goed, nu EVE nog....quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef Dopekoe het volgende:
Wall-E: Waste allocation load lifter - Earth class
Maar EVE weet ik eerlijk gezegd niet....
Patch + 1quote:
Je kent de film vast wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ziet er wel bekend uit...
Metropolis?![]()
Sam +1quote:
Asap+1quote:
Bob, Vincent en Maximilianquote:
quote:
Omdat de kijkers Stalone anders niet kunnen herkennen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef Dopekoe het volgende:
Waarom was Dredd de enige Judge die zijn helm vaker af dan op had ?
Dit is eigenlijk goed genoegquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef Baszh het volgende:
Zodat we Stallone's gezicht vaker in beeld hadden?
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die ene acteur doet ook mee in The Disappearance of Alice Creed en in Sweet Sixteen.
Met een whopping 658 votes op imdbquote:
quote:
quote:So he's a Yank, AND an undercover "journo", looks like we'll have to give the boy two funerals.
Nope, had iets met DGA te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Dopekoe het volgende:
Volgende keer even de vraagstelling aanpassen... Maar technisch gezien is ie goed
Dragonfodder +1
Als iemand ff de stand wil plaatsen
Mijn antwoord op de vraag van fodder:
Hij had het te druk met zijn werk voor close encounters of the 3rd kind?
Je zit in de goede richting. De DGA had ergens moeite mee wat Lucas met de voorgaande films had gedaan. Maar wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lucas zit niet in de DGA en Spielberg wel, daar zal het wel iets mee te maken hebben, maar ik weet niet meer waarom Lucas er is uit gestapt, wel dat het om iets onnozels ging (een onnozele regel van de DGA dus, geen onnozele keuze van Lucas, dat was Jar Jar Binks).
Die vakbonden in Hollywood zijn in ieder geval nog erger dan de communistische partij in de oude Sovjetunie, zonder het juiste lidmaatschap word je overal tegengewerkt
Nopequote:
Warm, warm....quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
De afwezigheid van openings credits?
Was volgens mij een oud conflict, en Lucas heeft een tijdje in de ban gezeten. Ik had het weetje uit een sci-fi tijdschrift (Sci-Fi now)quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar dat soort dingen was in 1983 toch allang geen probleem meer?
Uhm...nah doe ik toch maar nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, in jouw geval mag je overal waar "of" staat "en" lezen.
Ik ook van mezelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Van jou had ik toch wel verwacht dat je enig idee had
Mirage.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef DragonFodder het volgende:
Gaat mooi gelijk op zo, dat laatste plaatje had ik idd nog wel geweten. Welke film is het?
Was me ook al opgevallen dat zoveel mensen bijna gelijk staan deze maandquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[ afbeelding ]
In Mirage.
Doff+1
ACTUELE STAND MEI 2011:
27 Sands
27 Gillingham
27 Doff
24 SaintOfKillers
23 DragonFodder
22 Asap
21 SamuelofSEK
19 Patch
14 Dopekoe
11 ShaoliN
10 DukeJan
8 Michelangelo2
8 picodealion
7 FireFox1
7 Hornage
6 Tem
6 lamers
5 wyccie
5 Robby87
4 The_Substitute
3 Njosnavelin
3 Mainport
3 Baszh
2 Flitspaal
2 InTrePidIvity
2 Tombolafan
1 Burnett
1 victorinox
Druk daar bovenin
Hoe zit het met je Wilder-jaartallenvraag?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Was me ook al opgevallen dat zoveel mensen bijna gelijk staan deze maand
Oja die was ik vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoe zit het met je Wilder-jaartallenvraag?
Jòh.quote:
Ik geloof dat ik je er recent over heb gehoord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij heb ik hem zelfs gezien als kind...
Moah, niet op deze film in elk geval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
Slaat Mutiny on the Bounty ergens op?
Een deel van de titel staat er nu.quote:
En je hebt míj erover gehoord?quote:
Misschien vergis ik mequote:
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zat daar geen scene in die gepikt is door POTC? In een omgekeerd bootje over de zeebodem lopen?
Nee, maar het woord dat volgt heeft wel een heel uitgesproken kleur.quote:
Samuel +1quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je het er over had dat je vroeger de films van Errol Flynn keek (dacht ik). Ik ging er vanuit dat deze er bij zat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
Zeker weten dat ik het daar nooit over gehad heb
Robin Hood had ik het idd over. Verder wel wat swashbucklers gezien, maar dat was als 7 jarige ofzo. Daar heb ik meer van vergeten dan onthouden. alleen die kin met sik herken ik nu nog uit duizenden denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je het er over had dat je vroeger de films van Errol Flynn keek (dacht ik). Ik ging er vanuit dat deze er bij zat.
Doff+1quote:
Strikt genomen zou nu eigenlijk iemand 'DragonFodder' moeten zeggen voor het puntje. Mijn formulering was eigenlijk verkeerdquote:
Blart, geloof ik. Die was wat minder slecht. Al is IMDb het daar niet mee eens zie ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef DragonFodder het volgende:
Of paul ballard: mall cop? (geen idee of ik de naam goed heb)
Actrices schijnen "mijn ding" te zijn, geen idee waarom. Had ook De Havilland meteen herkendquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Strikt genomen zou nu eigenlijk iemand 'DragonFodder' moeten zeggen voor het puntje. Mijn formulering was eigenlijk verkeerd.
Ik vond observe and report best aardig, binnen het " genre seth rogen "quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Blart, geloof ik. Die was wat minder slecht. Al is IMDb het daar niet mee eens zie ik.
film?quote:M: You are blowing this guy completely out of proportion.
B: I will blow this guy in any proportion I want!
quote:S: You brought a gas mask?
C: Of course I brought a gas mask!
S: Why only for yourself?
Absoluut niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Tem het volgende:
Woody Allan? You will meet a tall dark stranger?
Sorry, ja. Inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:10 schreef Doff het volgende:
Voor de niet-volgers van het slowchat-topic: Een film met Seth Rogen dus?
De Robster +1quote:
Ahja, verward met Will Ferrellquote:
Dacht toen je het veranderde in scholieren dat old school niet meer op zou gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Ahja, verward met Will Ferrell. Die film bedoelde ik dus wel.
Nja, ik was nog geen eens begonnen met hintende screenshotsquote:
...zou mijn volgende gok zijnquote:
Niet nodig.quote:
Nee, dan had er een T voor gestaanquote:
There you goquote:
quote:Was originally asked to play Danny in "Grease" but didn't accept for fear of being typecast after.....
quote:
onder welke titel is deze film in Nederland bekendquote:A suttyó család Hungary
Eine Familie zum Knutschen West Germany
Les Lavigueur déménagent Canada (French title)
Les gravos France
Welfare Party Canada (video title) (English title)
Sam en ik zijn daar goed in. Twee maanden geleden tenminste.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
Maken jullie drieën het bewust zo spannend?
Nee. Had verwacht dat jij deze wel in één keer zou radenquote:
komt me ook erg bekend voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:24 schreef Doff het volgende:
[..]
Nee. Had verwacht dat jij deze wel in één keer zou raden
Vreemd, had je antwoord helemaal niet gezien.quote:
quote:
Hé hé...quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |