Is ie zo erg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb 'm al gemeet he hup, ik heb al geen illusies meer
Kut, ik rij een Volvo S80quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groter de auto hoe kleiner de pielemuis
Voor ons was er al geen hoop meer aangezien je niet in een Honda wil trouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb 'm al gemeet he hup, ik heb al geen illusies meer
Compensatie noemen ze datquote:
Zij hoeft hem ook niet op he...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat geil staat
Een oude Jaguarquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor ons was er al geen hoop meer aangezien je niet in een Honda wil trouwen.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
We weten toch al maanden dat het een rukker is.
Jaquote:
Zelfs voor mij is het heel herkenbaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
Voor de sleutelaars onder ons, zal dit héél herkenbaar zijn: http://www.mez.co.uk/haynes.html
En voor hem is het een hele verbetering?quote:
Het gáát niet om jou, pffffquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik mezelf geil voel met zo'n helm op dan.
Vooral met die stemvervormer. Dat accent van die gozer...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voor hem is het een hele verbetering?
Ja dus?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik mezelf geil voel met zo'n helm op dan.
Accent? Oh help!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral met die stemvervormer. Dat accent van die gozer...
Ik las deceptionquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
Dus dit is het officiële Decepticon-seks topic?
Het is voor jou te hopen dat de man met de sterke armen er iets van kan, anders heb jij binnenkort ook een bijdrage te leverenquote:
Dat had ik zelf eigenlijk ookquote:
Ik heb nog steeds high hopesquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is voor jou te hopen dat de man met de sterke armen er iets van kan, anders heb jij binnenkort ook een bijdrage te leveren
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
Dus dit is het officiële Decepticon-seks topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |