Is ie zo erg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb 'm al gemeet he hup, ik heb al geen illusies meer
Kut, ik rij een Volvo S80quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groter de auto hoe kleiner de pielemuis
Voor ons was er al geen hoop meer aangezien je niet in een Honda wil trouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb 'm al gemeet he hup, ik heb al geen illusies meer
Compensatie noemen ze datquote:
Zij hoeft hem ook niet op he...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat geil staat
Een oude Jaguarquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor ons was er al geen hoop meer aangezien je niet in een Honda wil trouwen.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
We weten toch al maanden dat het een rukker is.
Jaquote:
Zelfs voor mij is het heel herkenbaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
Voor de sleutelaars onder ons, zal dit héél herkenbaar zijn: http://www.mez.co.uk/haynes.html
En voor hem is het een hele verbetering?quote:
Het gáát niet om jou, pffffquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik mezelf geil voel met zo'n helm op dan.
Vooral met die stemvervormer. Dat accent van die gozer...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voor hem is het een hele verbetering?
Ja dus?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik mezelf geil voel met zo'n helm op dan.
Accent? Oh help!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral met die stemvervormer. Dat accent van die gozer...
Ik las deceptionquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
Dus dit is het officiële Decepticon-seks topic?
Het is voor jou te hopen dat de man met de sterke armen er iets van kan, anders heb jij binnenkort ook een bijdrage te leverenquote:
Dat had ik zelf eigenlijk ookquote:
Ik heb nog steeds high hopesquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is voor jou te hopen dat de man met de sterke armen er iets van kan, anders heb jij binnenkort ook een bijdrage te leveren
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
Dus dit is het officiële Decepticon-seks topic?
Klinken als een Black Eyed Pea laat jou soppen waar je staat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral met die stemvervormer. Dat accent van die gozer...
Was jij aan het zoeken op megasquirt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
Voor de sleutelaars onder ons, zal dit héél herkenbaar zijn: http://www.mez.co.uk/haynes.html
Ja, wanneer gaan wij vurig batsen op het strand dan?quote:
Nope, heb een KdFi liggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij aan het zoeken op megasquirt?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan wij vurig batsen op het strand dan?
This should be fun!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... hetero mannen.... kan ik jullie ff om raad vragen?
Draai per ongeluk de kraan open!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
O, ze gaan ook even nieuwe leidingen in de douche aanleggen
Wel weer een leuke gozer
Gewoon van achter. Dan is de overgang niet zo groot.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Je weet dat ze het water afsluiten als ze leidingen gaan vervangen?quote:
Jij word wel verwend he, bouwvakkersgewijs?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
O, ze gaan ook even nieuwe leidingen in de douche aanleggen
Wel weer een leuke gozer
Wat denk je zelf na die opmerking?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ze het water afsluiten als ze leidingen gaan vervangen?
He verdomme, dat is waar ook.. dat vergeet ik altijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ze het water afsluiten als ze leidingen gaan vervangen?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon van achter. Dan is de overgang niet zo groot.
Ik voel me gewoon even een slim blondje!quote:
Shoot. Met je vraagquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Met helm, zonder helm, met tequila die ik van je borsten lik, zonder tequila die ik van je borsten lik, in de branding, niet in de branding, wat jij wiltquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met helm, zonder helm, met tequila die ik van je borsten lik, zonder tequila die ik van je borsten lik, in de branding, niet in de branding, wat jij wilt
Als er maar gebatst wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met helm, zonder helm, met tequila die ik van je borsten lik, zonder tequila die ik van je borsten lik, in de branding, niet in de branding, wat jij wilt
Bedankt voor de disclaimerquote:
nou ja, ze hebben warm water nodig, en dat heb ik dus niet, dat was het hele probleemquote:
Tot de zon opkomt!quote:
Doe danquote:
Ja hoorquote:Hij : Mag ik jou een hele hele rare vraag stellen?
My lipes are sealed ..... (ja hey, dit is fok, niemand kent hem hierquote:Ik ga wel eerst om volledige discretie vragen. M.a.w. van het volgende mag niets bij iemand terecht komen, van de groep en zo.
Ja. Dat is wel het gerucht. Maar ik ken de andere kant vd medaille niet hoorquote:Mooi. Ik heb hier wat theorieen over gelezen, maar ik gok dat jij beide kanten vd medaille kent. Kunnen mannen beter pijpen dan vrouwen?
Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel, aan beide kanten. Maar mensen die beide kanten kennen geven de theorie vaak gelijkquote:Hmmz. Ik dacht dat je dat ook wel eens meegemaakt had. Ik ken toch wel enkele dames die er erg goed in zijn. Dus volgens jouw verhaal moeten mannen er wel erg goed in zijn
...........................quote:Hmmz. Nog steeds onder dezelfde geheimhoudingsplicht: Hoe goed ben jij er in?
Simpel, hij wil gepijpt worden door je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Een jongen die ik zo halfhalf ken van een vriendengroep is echt zo'n uberhetero. Beetje een bal. Hockey, meisjes bij de vleet, biertje hier, toernooitje daar. Af en toe lekker denigrerend naar meiden en homo's her en der. Gespeeld een beetje, dat wel.
Nou kreeg ik een paar dagen geleden midden in de nacht een sms:
[..]
Ja hoor
[..]
My lipes are sealed ..... (ja hey, dit is fok, niemand kent hem hier)
[..]
Ja. Dat is wel het gerucht. Maar ik ken de andere kant vd medaille niet hoorTheorie: een man kent zijn eigen lijf en 90% van dat ding is hetzelfde bij de andere man. Dus hij weet wat waar wanneer hoe etc. Een vrouw moet altijd gokken.
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel, aan beide kanten. Maar mensen die beide kanten kennen geven de theorie vaak gelijkAndersom bij lesbo's trouwens ook hoor.
Paar dagen later.... weer 's nachts:
[..]
...........................
Ik vraag me af, en de heteromannen kunnen dit denk ik beter inschatten dan ik..... wat zit hier echter? Want mijn bellen gaan een beetje af, dat ik denk "Waaaaat wil je van mij en wat probeer je uit te lokken?" Of is dat niete cht aan de hand/orde?
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon van achter. Dan is de overgang niet zo groot.
quote:
Het is dus een hockey homo. Whehehe, meisjes bij de vleet maar tijdens het batsen denken aan een paal in je anus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Een jongen die ik zo halfhalf ken van een vriendengroep is echt zo'n uberhetero. Beetje een bal. Hockey, meisjes bij de vleet, biertje hier, toernooitje daar. Af en toe lekker denigrerend naar meiden en homo's her en der. Gespeeld een beetje, dat wel.
Nou kreeg ik een paar dagen geleden midden in de nacht een sms:
[..]
Ja hoor
[..]
My lipes are sealed ..... (ja hey, dit is fok, niemand kent hem hier)
[..]
Ja. Dat is wel het gerucht. Maar ik ken de andere kant vd medaille niet hoorTheorie: een man kent zijn eigen lijf en 90% van dat ding is hetzelfde bij de andere man. Dus hij weet wat waar wanneer hoe etc. Een vrouw moet altijd gokken.
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel, aan beide kanten. Maar mensen die beide kanten kennen geven de theorie vaak gelijkAndersom bij lesbo's trouwens ook hoor.
Paar dagen later.... weer 's nachts:
[..]
...........................
Ik vraag me af, en de heteromannen kunnen dit denk ik beter inschatten dan ik..... wat zit hier echter? Want mijn bellen gaan een beetje af, dat ik denk "Waaaaat wil je van mij en wat probeer je uit te lokken?" Of is dat niete cht aan de hand/orde?
Nou dat was dus ook mijn conclusie, maar ik dacht misschien denkt een 100% hetero wel "Welnee man, dit stelt niks voor. Zijn gewoon vragen die kunnen, zoek er eens niks achter, relnicht!"quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Simpel, hij wil gepijpt worden door je.
Nou, ik zou niet eens kunnen bedenken dit soort vragen aan een homo te stellen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat was dus ook mijn conclusie, maar ik dacht misschien denkt een 100% hetero wel "Welnee man, dit stelt niks voor. Zijn gewoon vragen die kunnen, zoek er eens niks achter, relnicht!"
Ik denk niet dat het met zijn relatie te maken heeft, meer met waar hij nu staat in het leven en wat hij wil enzo. Wil niet zeggen dat ik geen seks kan hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij ging akkoord met 'ik wil nog even mijn vorige relatie verwerken'
Lijkt mij dat hij in elk geval nieuwsgierig is. En 's avonds, misschien een paar biertjes op, dan vraagt het toch ff iets makkelijker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat was dus ook mijn conclusie, maar ik dacht misschien denkt een 100% hetero wel "Welnee man, dit stelt niks voor. Zijn gewoon vragen die kunnen, zoek er eens niks achter, relnicht!"
Ik ben niet geïnteresseerd in het antwoord en kan me niet voorstellen dat een hetero zich dit afvraagt. Die eerste vraag wel, uit nieuwsgierigheid, maar die tweede is wel een beetje vreemd, to say the least.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, dat wilde ik ff wetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet eens kunnen bedenken dit soort vragen aan een homo te stellen.
Die tweede vraag is TE nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in het antwoord en kan me niet voorstellen dat een hetero zich dit afvraagt. Die eerste vraag wel, uit nieuwsgierigheid, maar die tweede is wel een beetje vreemd, to say the least.
Dus jij gaat hem pijpen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, dat wilde ik ff weten
Dat vraag ik me nu ook af.quote:
Graag gedaan. Dit consult was 150 euro.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, dat wilde ik ff weten
Of een pijpbeurt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit consult was 150 euro.
Ja precies, dat je die theorie ff aanhaalt "Zijn mannen beter dan vrouwen" dat kan ik me ngo wel voorstellen. Op een feetsje of zo, aan tafel met wat drank.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in het antwoord en kan me niet voorstellen dat een hetero zich dit afvraagt. Die eerste vraag wel, uit nieuwsgierigheid, maar die tweede is wel een beetje vreemd, to say the least.
Is toch beleefd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
de meneer de bouwvakker noemde mij 'die mevrouw'
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:
Ai.. das beetje jammer..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Vol (laten) blaffen in t pashokjequote:
Had Q toch gelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Je bent echt een potentiële zoenmevrouwquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
De 2e vraag is dan, gaat hij jou ook pijpenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh.
Nou rust er natuurlijk wel een enorme druk op m'n schouders, want ik moet beter zijn dan al die hockeytutjes die volgens hem al heel goed zijn... anders dan beschama ik de hele homogemeenschap
En nu voel je je oud?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Oh the pressurequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh.
Nou rust er natuurlijk wel een enorme druk op m'n schouders, want ik moet beter zijn dan al die hockeytutjes die volgens hem al heel goed zijn... anders dan beschama ik de hele homogemeenschap
Doodverwensing, ban!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent echt een potentiële zoenmevrouw
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh.
quote:
Liedje aangevraagdquote:
Eerst nog even flink oefenen dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh.
Ik ken jequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo weer?
Wat denk je toch altijd slecht over me
Ah in dat topic waar ik niet komquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Liedje aangevraagd
[..]
Eerst nog even flink oefenen dus
Keep telling yourself babe...quote:
Zal het veel helpen denk je?quote:
Ah je begint het al te leren, goed zo.quote:
Ben je me onbewust aan het africhten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah je begint het al te leren, goed zo.
Had dan gewacht, vanavond had ik mee gekundquote:
Voor jou onbewust. Zij doet dat heel bewust hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je me onbewust aan het africhten?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je me onbewust aan het africhten?
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou onbewust. Zij doet dat heel bewust hoor
Die PI is dan weer niet nodig lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou onbewust. Zij doet dat heel bewust hoor
Standaard! Sorry, ben er niet helemaal bij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die PI is dan weer niet nodig lijkt me.
Jawel, en dat weet je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die PI is dan weer niet nodig lijkt me.
Dan krijg je een koekje. Joy.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal werk je bij het africhten ook met beloningen
Het was duidelijk dacht ik..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Godtje het volgende:
Hadden we het dilemma van Angel al opgelost?
Ik moest even werken.
Sorry chubby, koekjes lijken me in jouw geval niet verstandig...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal werk je bij het africhten ook met beloningen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry chubby, koekjes lijken me in jouw geval niet verstandig...
ouchquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry chubby, koekjes lijken me in jouw geval niet verstandig...
Ik weet het. Nu was het wel voorbereiden van een uitje.quote:
quote:
Dat is nooit zo moeilijk bij mij he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon even inspelen op haar minderwaardigheidscomplex.
Zelfs als ik niet op je tenen wil trappen sta ik er nog op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is nooit zo moeilijk bij mij he.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet op je tenen wil trappen sta ik er nog op.
Ik zeg: Voor wat, hoort wat!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 2e vraag is dan, gaat hij jou ook pijpen
Gelijk heb je, zoegn' kreng!quote:
Haha, doe je handig dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik eet echt als een kleuter! Tomatensoep op mijn witte shirt
Tough lovequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat jouw manier om liefde te tonen?
Door continue onaardig te doen?
Zoals toen bij EZ, een ponchoquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, doe je handig dan.
Doe dan ook een slabbetje om.
En toen moest je het eraf likken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoals toen bij EZ, een ponchoEn nog smeerde ik hup onder...
Dönerquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoals toen bij EZ, een ponchoEn nog smeerde ik hup onder...
Niet meteen weer girl-on-girl actie erbij bedenken jijquote:
Overal dönerquote:
Te laatquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet meteen weer girl-on-girl actie erbij bedenken jij
Moet morgen weer langs de slijter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
77 Lager al gehosseld? Ik ga het vanavond weer kopen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |