Dweilen jongen, dweilenquote:
Ja nogal, beffen met gevaar voor eigen leven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god ja, hoe vreselijk was dat he!
Wat voor hulpstukken hadden ze daar voor nodig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik er niet eens in omdat mijn buik in de weg zit.
Alhoewel, ik heb een keer door missb een reportage gezien waar dikke mensen prima sex konden hebben.
Heeft daarna weken geduurd voordat ik weer een keer aan sex wilde denken.
Dat is minder verontrustend schatquote:
Ik ben niet de slankste maar gelukkig wel behoorlijk lenigquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik er niet eens in omdat mijn buik in de weg zit.
Alhoewel, ik heb een keer door missb een reportage gezien waar dikke mensen prima sex konden hebben.
Heeft daarna weken geduurd voordat ik weer een keer aan sex wilde denken.
Hij een heipaal en zij een damwand.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor hulpstukken hadden ze daar voor nodig dan?
En dan die ene die gewoon in films speelde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
En die dude die ook nog beweerde dat hij met haar de best sex ever had, ja ja
Vergeleken bij die is iedereen slankquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet de slankste maar gelukkig wel behoorlijk lenig
Ik snap niet hoe hij ver genoeg komt...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan die ene die gewoon in films speelde.
Je zult toch acteur zijn en het daar op moeten doen.
Ik wil er liever niet meer aan terug denken eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hij ver genoeg komt...
'quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor hulpstukken hadden ze daar voor nodig dan?
Seks met vetkleppenquote:
Het was behoorlijk traumatiserend hequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil er liever niet meer aan terug denken eigenlijk
Lekker klavertjes vier plukken met roodharige leprechauns die de vader van hun moeder zijn. Ierlandquote:
Ja nogal, nog bedankt dat je me er even op moest wijzen toen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was behoorlijk traumatiserend he
Eerder gevalletje 'too much love will kill you'quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nogal, nog bedankt dat je me er even op moest wijzen toen.
Ik denk dat m'n vriendinnetje dat niet zo leuk vind.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker klavertjes vier plukken met roodharige leprechauns die de vader van hun moeder zijn. Ierland
Lijkt me geweldig om als ik moet gaan dan maar tijdens een goede beurt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerder gevalletje 'too much love will kill you'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |