quote:
Nee hoor, alleen maar slanker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten, dus je doet niet mee. Tenzij chubby nog chubbier is geworden?
You can never go backquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar slanker.
Nog ff en ik ben weer de jonge god die ik ooit was
Dat denk je maarquote:
Ik ben dan ook een zeikwijf met een kutbui.quote:
Hey zit mij eens even niet een dip in te praten.quote:
Als ik dat niet kan, kan jij het ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey zit mij eens even niet een dip in te praten.
Laat mij de illusie nu gewoon hebben dat ik de vorm van 10 jaar terug weer kan krijgen.
Ik ben een verzuurde lul, permanent. Join the club.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een zeikwijf met een kutbui.
Misery loves companyquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een verzuurde lul, permanent. Join the club.
op je kutbui.
Dus als wij ooit zouden seksen dan is dat zeekoeienseksquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat mij de illusie nu gewoon hebben dat ik de vorm van 10 jaar terug weer kan krijgen.
Ik kan alles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik dat niet kan, kan jij het ook niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als wij ooit zouden seksen dan is dat zeekoeienseks
Ach, binnen de kortste keren ben je afgetraind joh. Flink aan de slag en dan lukt dat wel. Positief praatje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel geilheid kan je niet aan?quote:
Waarschijnlijk kom ik er niet eens in omdat mijn buik in de weg zit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als wij ooit zouden seksen dan is dat zeekoeienseks
Ik stelde me royco voor, naakt...quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik er niet eens in omdat mijn buik in de weg zit.
Alhoewel, ik heb een keer door missb een reportage gezien waar dikke mensen prima sex konden hebben.
Heeft daarna weken geduurd voordat ik weer een keer aan sex wilde denken.
En nu ben je aan het soppen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde me royco voor, naakt...
En ik danquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde me royco voor, naakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |