Altijd prettig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Goeeeeed. Er ging net een bouwvakker naar de plee maar er is dus geen water
Dus de door zijn vrouw gesmeerde en reeds verteerde bammetjes dobberen nu in jouw toilet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Goeeeeed. Er ging net een bouwvakker naar de plee maar er is dus geen water
*Proest!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus de door zijn vrouw gesmeerde en reeds verteerde bammetjes dobberen nu in jouw toilet?
Heb je geen vrouwenweecee daar dan, gescheiden van de mannenweecees? Of heeft hij lopen hopen op jouw poezelige vrouwenzitje?quote:
Hij heeft alleen een plasje gepleegd, voor zover ik kon horenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwenweecee daar dan, gescheiden van de mannenweecees? Of heeft hij lopen hopen op jouw poezelige vrouwenzitje?
Oooh, ik dacht dat hij voor niets een waterdam had aangelegd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een plasje gepleegd, voor zover ik kon horen
ze zijn nu even schaften, kijken of ik het kan doorspoelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat hij voor niets een waterdam had aangelegd.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze zijn nu even schaften, kijken of ik het kan doorspoelen
Hier nog 1.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Al wissel ik hem wel af met intens verdriet
Arme koalaquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)a-in-prullenbak.html
ach gos
Ja sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Dus ik ga de hele dag weer afgezeken worden
Net als elke dag dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Dus ik ga de hele dag weer afgezeken worden
quote:
Stiekem geniet je er van, dat weet ik zeker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach als mensen zich daar beter van gaan voelen.
Ik kan een hoop hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |