Altijd prettig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Goeeeeed. Er ging net een bouwvakker naar de plee maar er is dus geen water
Dus de door zijn vrouw gesmeerde en reeds verteerde bammetjes dobberen nu in jouw toilet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Goeeeeed. Er ging net een bouwvakker naar de plee maar er is dus geen water
*Proest!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus de door zijn vrouw gesmeerde en reeds verteerde bammetjes dobberen nu in jouw toilet?
Heb je geen vrouwenweecee daar dan, gescheiden van de mannenweecees? Of heeft hij lopen hopen op jouw poezelige vrouwenzitje?quote:
Hij heeft alleen een plasje gepleegd, voor zover ik kon horenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwenweecee daar dan, gescheiden van de mannenweecees? Of heeft hij lopen hopen op jouw poezelige vrouwenzitje?
Oooh, ik dacht dat hij voor niets een waterdam had aangelegd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een plasje gepleegd, voor zover ik kon horen
ze zijn nu even schaften, kijken of ik het kan doorspoelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat hij voor niets een waterdam had aangelegd.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze zijn nu even schaften, kijken of ik het kan doorspoelen
Hier nog 1.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Al wissel ik hem wel af met intens verdriet
Arme koalaquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)a-in-prullenbak.html
ach gos
Ja sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Dus ik ga de hele dag weer afgezeken worden
Net als elke dag dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Dus ik ga de hele dag weer afgezeken worden
quote:
Stiekem geniet je er van, dat weet ik zeker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach als mensen zich daar beter van gaan voelen.
Ik kan een hoop hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Al wissel ik hem wel af met intens verdriet
Ja hoor!quote:
Chubby heeft brede rugquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach als mensen zich daar beter van gaan voelen.
Ik kan een hoop hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor!
Zal ik je de mail ff doorsturen?
[..]
Chubby heeft brede rug
Nee genieten niet echt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem geniet je er van, dat weet ik zeker!
Ga jij me nu ook al chubby noemen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor!
Zal ik je de mail ff doorsturen?
[..]
Chubby heeft brede rug
Ik mag dat!quote:
Wie de nick past, trekke hem aan. Ofzoquote:
Die nick is een paar maten te groot voor mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie de nick past, trekke hem aan. Ofzo
Komt allemaal door jouquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie de nick past, trekke hem aan. Ofzo
MissB mag dat!quote:
Ik hoor die van mij veel te weinig trouwens!quote:
FOK!kers doen niet aan seksquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-seksprestaties.html
Is er vast ook met een live-feed naar Fok!
Ik heb gezegd dat ik nooit klachten krijg, integendeelquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die tweede vraag is TE nieuwsgierigIk zou gewoon zeggen dat ik het heel goed kan (als ik in Ang3ls schoenen zou staan) en afwachten hoe hij daar op zou reageren
Gewoon puur om te zien waar het op uit gaat lopen
Nou dan weten we al wat zijn volgende smsje gaat worden hequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik nooit klachten krijg, integendeel
Beetje doorwerken jijquote:
vrouwtjequote:
quote:
Dat is waar. Als puntje bij paaltje komt zitten ze alleen maar hun piemels en borsten te vergelijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |