Opportunistisch gedoe, ik hou het persoonlijk liever zakelijk, net als veel van mijn zakenrelaties trouwens.quote:
Maar, als een aantrekkelijke dame met je zou flirten... (om het even om te draaien).. ben je dan sneller geneigd om zaken te doen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opportunistisch gedoe, ik hou het persoonlijk liever zakelijk, net als veel van mijn zakenrelaties trouwens.
Juist andersom, dan zou ik eerder het idee hebben dat ze haar "charmes" gebruikt om haar zin door te drijven in plaats van kennis van zaken te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Maar, als een aantrekkelijke dame met je zou flirten... (om het even om te draaien).. ben je dan sneller geneigd om zaken te doen?
+1quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist andersom, dan zou ik eerder het idee hebben dat ze haar "charmes" gebruikt om haar zin door te drijven in plaats van kennis van zaken te hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat is voor mensen die geen verstand hebben van zakendoen.
Heeft er niets mee te maken, zoiets heet onderscheid maken tussen prive- en werkgedrag. Als iemand op zakelijk vlak met mij flirt ga ik er van uit dat diegene niet weet waar ze het over heeft. Ik heb helaas niets met onprofessioneel gedrag.quote:
Klopt.quote:
Ook als je bij haar niet weet of je er zakelijk goed aan doet en misschien financieël wel de boot in gaat terwijl je bij die saaie zakelijke man zo goed als verzekerd bent van zakelijk/financieël succes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Jurgen1990 het volgende:
charmes, ik zou ook eerder zaken doen met een leuke vrouw dan met een saaie zakelijke man
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor business, ik zit zelf in het design, ga ik liever met een vrouwelijk persoon in zee dan een mannelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef colty het volgende:
[..]
Ook als je bij haar niet weet of je er zakelijk goed aan doet en misschien financieël wel de boot in gaat terwijl je bij die saaie zakelijke man zo goed als verzekerd bent van zakelijk/financieël succes?
Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor business, ik zit zelf in het design, ga ik liever met een vrouwelijk persoon in zee dan een mannelijk.
Dit inderdaad; of het overigens nou een mannelijk of vrouwelijk persoon is, als deze kennis van zaken toont en een mooi voorstel kan neerleggen zonder onprofessionele houding toont dit een stuk beter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef colty het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.
Ik vermoed dat jij over het algemeen geen zeggenschap hebt over personeel en/of grote aankopen binnen een bedrijf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Jurgen1990 het volgende:
toevoeging: als ze dan nog met charmes een klus probeert te klaren, zal ik er niet bepaald vies van zijn
Ja persoonlijk zou ik met een vrouw die flirt in zee gaan, maar als ik zelf iets gedaan zou moeten hebben en het is technisch kies ik automatisch de manquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef colty het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.
Denk niet dat je daar antwoord op gaat krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef colty het volgende:
[..]
Voorbeeld:quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Jurgen1990 het volgende:
toevoeging: als ze dan nog met charmes een klus probeert te klaren, zal ik er niet bepaald vies van zijn
nee ik heb geen leidinggevende functie dus voor mij zou het niet veel uitmakenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit inderdaad; of het overigens nou een mannelijk of vrouwelijk persoon is, als deze kennis van zaken toont en een mooi voorstel kan neerleggen zonder onprofessionele houding toont dit een stuk beter.
[..]
Ik vermoed dat jij over het algemeen geen zeggenschap hebt over personeel en/of grote aankopen binnen een bedrijf?
That's all part of the game... En iedereen die denkt dat dit niet gebeurd is naïefquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef PB-tje het volgende:
Ok... dan zal ik mn vraag iets concreter maken..
Ik werk in de uitzend/detacherings branche...mijn vakgebied is infra/techniek/bouw
Uitzendmiepjes zijn voornamelijk dames...in het vakgebied waar ik zit, zitten voornamelijk mannen.
Zelf werk ik al 2 jaar in mijn branche, geef ik trainingen aan nieuwe medewerkers, fungeer ik als accountmanager en mag ik inmiddels wel zeggen dat ik kennis heb van wat ik doe.
Toch ben ik me goed bewust van mijn vrouwelijke charmes in een mannen wereld...
Zelf vind ik het niet verkeerd om een beetje zakelijk te flirten
taak van de mediadesigner is ook om zelf uit te vinden wat ze wilt, als de vrouw idd leuk voorkomen heeft en totaal niet weet wat ze wilt is het lastig, maar ik neem aan dat ze het wel weten. Ik zal toch zelf uit moet lokken om informatie los te krijgen, wat voor uiterlijk ze dan ook heeft, een zakelijke man die zelf al helemaal in zijn hoofd heeft is wel fijn maar dit zorgt er wel voor dat er een beperkt design aan gekoppeld kan worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef colty het volgende:
[..]
Voorbeeld:
PB'tje vraagt je voor haar een website te maken. Ze flirt nogal met je maar weet eigenlijk niet eens waar ze het over heeft. Het is enorm gezellig en je geeft aan dat je het doet voor een fixed-price. Echter weet je aan het eind van het gesprek niet eens wat ze nou precies wil wat betreft lay-out, kleuren, menustructuur en weet ik veel wat.
Op een gegeven moment lever je haar een website op waar ze helemaal niet blij mee is. Nee dit moet zus en dat moet zo. Dit betekend dat jij er veel meer tijd in moet stoppen dan eigenlijk nodig is omdat je veel dingen opnieuw moet gaan doen. Dan zit jij daar met een leuke fixed-price omdat zij dat voor elkaar gekregen heeft tijdens de eerste afspraak (inclusief het flirten).
Wanneer ik jou een heldere opdracht had gegeven om voor mij een website te maken, was je gewoon binnen je voorgestelde tijd gebleven en had je in de tijd dat je nogmaals met PB'tjes website bezig was, al lang een nieuwe klant kunnen hebben.
De vraag is ook niet of we denken dat het niet gebeurd, de vraag is wie er gebruik van maakt, op welke manier en of je daar zelf ook op in gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
That's all part of the game... En iedereen die denkt dat dit niet gebeurd is naïef
Jullie hebben het alleen maar over mensen die geen kennis van zaken hebben... heel eerlijk gezegd... of die nou flirten of niet... die zou ik sowieso niet in dienst nemen!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Jurgen1990 het volgende:
opzich denk ik ook dat mensen op kantoor die niet de grote beslissingen maken over het algemeen snel vatbaar zijn voor een zakelijke flirt. Als een vrouw op je afkomt, kun je dit even maken voor mij? en dan lief lacht, ik zou het dan gewoon maken
Maar iedereen bekijkt het van een ander punt, andere soorten werk enzovoorts.
Als ik zelf een leidinggevend was en ik zoek bijvoorbeeld een programmeur en er komt een vrouw die zit te flirten maar weinig van programmeren af weet, zou ik die nooit aannemen.
Ik zou ook niemand in dienst nemen die tijdens zijn/haar sollicitatie zit te flirten, ordinair.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jullie hebben het alleen maar over mensen die geen kennis van zaken hebben... heel eerlijk gezegd... of die nou flirten of niet... die zou ik sowieso niet in dienst nemen!!
Ja idd heb je gelijk al zou jij en een collega van jou naar mij komen en je weet allebei evenveel van het betreffende onderdeel af, maar jij zit te flirten met mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jullie hebben het alleen maar over mensen die geen kennis van zaken hebben... heel eerlijk gezegd... of die nou flirten of niet... die zou ik sowieso niet in dienst nemen!!
Dat is persoonlijk, ik ben er totaal niet van gediend als iemand met mij gaat lopen flirten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ja idd heb je gelijk al zou jij en een collega van jou naar mij komen en je weet allebei evenveel van het betreffende onderdeel af, maar jij zit te flirten met mij.
Natuurlijk kiest het merendeel dan de flirtende vrouw
DUS: als jij op zoek bent naar een kandidaat, beschikt over de juiste kwaliteiten en ervaringen, heeft een leuk voorkomen... gaat wat naar voren zitten, houdt haar hoofd onderdanig schuin, lacht vriendelijk, gooit af en toe haar haar naar achter (losjes) ... dan zou jij zeggen... ordinaire trien VERDWIJN!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou ook niemand in dienst nemen die tijdens zijn/haar sollicitatie zit te flirten, ordinair.
Zoals ik al zei, tuurlijk heb ik dat gedaan. Heb genoeg moeders met dochters laten blozen om een "stoute" opmerking als ik merkte dat die ruimte er was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef colty het volgende:
[..]
De vraag is ook niet of we denken dat het niet gebeurd, de vraag is wie er gebruik van maakt, op welke manier en of je daar zelf ook op in gaat.
Tuurlijk niet, iedereen die zoiets zegt is ook geestelijk labiel. Ik zou haar in ieder geval niet aannemen:quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef PB-tje het volgende:
[..]
DUS: als jij op zoek bent naar een kandidaat, beschikt over de juiste kwaliteiten en ervaringen, heeft een leuk voorkomen... gaat wat naar voren zitten, houdt haar hoofd onderdanig schuin, lacht vriendelijk, gooit af en toe haar haar naar achter (losjes) ... dan zou jij zeggen... ordinaire trien VERDWIJN!
Dat zou idd zeer contraproductief zijn want het eerste wat ik me dan af zou vragen is wat men heft te verbergen achter die facadequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou ook niemand in dienst nemen die tijdens zijn/haar sollicitatie zit te flirten, ordinair.
Zeer standvastig van je! daar heb ik dan ook wel respect voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, iedereen die zoiets zegt is ook geestelijk labiel. Ik zou haar in ieder geval niet aannemen:
1. Trouwring.
2. Iemand die zo reageerd kan een grote afleiding zijn op de werkvloer.
3. Ik krijg niet zo snel een hoge dunk van mensen die flirten.
Leuk vraagje tussendoor. Je komt vooral bij mannen over de werkvloer. Maar heb je ook weleens geflirt met vrouwelijke klanten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef PB-tje het volgende:
Leuk feitje tussendoor:
- het is trouwens bewezen dat als er een vrouw binnenkomt bij een bedrijf waardoor andere vrouwen zich bedreigd voelen (ze vinden haar knapper) dat ze er dan alles aan zullen doen om deze vrouw zwart te maken voordat ze uberhaupt is begonnen met werken
Ik als man was ieder geval blij dat ik eigenlijk altijd wel 1 homoseksuele collega in de winkel had. Kon we die in zetten op de juiste klantenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef colty het volgende:
[..]
Leuk vraagje tussendoor. Je komt vooral bij mannen over de werkvloer. Maar heb je ook weleens geflirt met vrouwelijke klanten?
Yep!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit het vervolg van je topic van gisteren?
Zeker! dat is nog belangrijker... vrouwen zijn heel hatelijk onder elkaar... je moet haar voor je zien te winnen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef colty het volgende:
[..]
Leuk vraagje tussendoor. Je komt vooral bij mannen over de werkvloer. Maar heb je ook weleens geflirt met vrouwelijke klanten?
Sluit ik me bij aan, een geintje wanneer het kan en een "informeel" formeel gesprek doet wonderen, er is dan net even een betere klik waardoor het allemaal wat soepeler gaat. Ik reken dat overigens niet tot flirten. Bij flirten denk ik aan bewust bepaalde gedragingen die ervoor moeten zorgen het gesprek tot een goed einde te leiden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Zakelijk, ja... Wat is flirten? Ik grap wel eens met klanten en ga amicaal om met de mensen waar het mee kan en je wint wel vaak opdrachten omdat ze 'een goed gevoel' bij je hebben. Maar om dat nou flirten te noemen...
Merk je ook weleens dat het flirten niet werkt of juist averechts werkt waardoor je het flirtniveau laat zakken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:20 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Zeker! dat is nog belangrijker... vrouwen zijn heel hatelijk onder elkaar... je moet haar voor je zien te winnen..
Ja maar dat doe je vaak meer door interesse en begrip te tonen en een beetje grapjes te maken. Das anders dan flirten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:20 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Zeker! dat is nog belangrijker... vrouwen zijn heel hatelijk onder elkaar... je moet haar voor je zien te winnen..
Nou ik merk wel dat rotterdammers... sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef colty het volgende:
[..]
Merk je ook weleens dat het flirten niet werkt of juist averechts werkt waardoor je het flirtniveau laat zakken?
Klopt, maar moet je eens een dagje in Leiden werken, al die studenten/studentesquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nou ik merk wel dat rotterdammers... sorrysneller vatbaar zijn voor avances
Utrecht is zeker wisselend, barst hier ook van de studentes trouwens ... Merk het als ze weer eens wat van me nodig hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Klopt, maar moet je eens een dagje in Leiden werken, al die studenten/studentes
Den Haag is wat lastiger maar kan het ook nog wel. Utrecht is wisselend. Wassenaar en andere duren plekken werkt het ook goed, die kak dames flirten er zelf ook lustig op los
Halverwege de maand meestal, dan begint hetquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef colty het volgende:
[..]
Utrecht is zeker wisselend, barst hier ook van de studentes trouwens ... Merk het als ze weer eens wat van me nodig hebben.
We hebben een kennerquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Halverwege de maand meestal, dan begint het
Eindhoven. Ben jij dan die miep die m'n vriend een doos bonbons (of waren het bloemen?) had gegeven, nadat hij aangenomen was? En een kaartje om hem persoonlijk te feliciteren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef PB-tje het volgende:
Ok... dan zal ik mn vraag iets concreter maken..
Ik werk in de uitzend/detacherings branche...mijn vakgebied is infra/techniek/bouw
Uitzendmiepjes zijn voornamelijk dames...in het vakgebied waar ik zit, zitten voornamelijk mannen.
Zelf werk ik al 2 jaar in mijn branche, geef ik trainingen aan nieuwe medewerkers, fungeer ik als accountmanager en mag ik inmiddels wel zeggen dat ik kennis heb van wat ik doe.
Toch ben ik me goed bewust van mijn vrouwelijke charmes in een mannen wereld...
Zelf vind ik het niet verkeerd om een beetje zakelijk te flirten
A-menquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een gelul hier over zakelijke professionaliteit, werkende mensen zijn geen robots.
De directie van veel bedrijven waar wij software aanleveren bestaat veelal uit mannen.
De omzet van ons bedrijf is minstens verdubbeld sinds we een blonde stoot als verkoopster hadden die ons pakket ging slijten in leuke korte rokjes en net altijd even ging verzitten enzo.
De woorden hier kunnen groot zijn, maar seks sells.
+100quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een gelul hier over zakelijke professionaliteit, werkende mensen zijn geen robots.
De directie van veel bedrijven waar wij software aanleveren bestaat veelal uit mannen.
De omzet van ons bedrijf is minstens verdubbeld sinds we een blonde stoot als verkoopster hadden die ons pakket ging slijten in leuke korte rokjes en net altijd even ging verzitten enzo.
You say it brother!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben voornamelijk telefonisch zeer flirterig
Hoe de neuk flirt je over de telefoon? Heel veel giechelen of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben voornamelijk telefonisch zeer flirterig
Brabantse zachte G, een vriendelijk stemmetje, vlotte babbel, toespelingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe de neuk flirt je over de telefoon? Heel veel giechelen of hoe moet ik dat zien?
"Ik wil graag wel even komen kijken hoe hard en dik die balken in jullie loods zijn, hihi"quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Brabantse zachte G, een vriendelijk stemmetje, vlotte babbel, toespelingen
Goh, echt?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe de neuk flirt je over de telefoon? Heel veel giechelen of hoe moet ik dat zien?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik ben geen trien van 16 hequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Ik wil graag wel even komen kijken hoe hard en dik die balken in jullie loods zijn, hihi"
Gheghe, dacht ik wel, wilde ff controlerenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik ben geen trien van 16 he
Maar ik kan het je toch niet uitleggen... zijn spontane gesprekken..
hahahaha,oowwwwwwwwwwwwww danquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:15 schreef JedimindhaX het volgende:
Als je je afvraagt of het okay is om een klant te neuken om hem binnen te halen; gewoon doen!
Ik denk dat de top 100 posters er deze maand heel anders uit zietquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Dagkaart het volgende:
haha, al een jaar een account (lees al tig jaar op fok). Sinds gister het aantal posts in een jaar verdubbeld
Denk dat als iemand al een jaar niet geneukt heeft hij hier gevoeliger voor is als iemand die gewoon een vriendin heeft!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
Zou je mij in dienst nemen als ik zakelijk met je flirt?
ik heb het ook over de maand countquote:
Ik heb het mee gemaakt dat er een hele familie binnenkwam en die schoven dochterlief naar voren toen er onderhandeld moest worden over de prijs. Dus dochterlief duwt haar tieten haast in het gezicht van mijn collega alleen was die 1000% homoquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:27 schreef Dagkaart het volgende:
Verschil is wel of je iemand voor de eerste keer ziet of dat je diegene al vaker hebt gezien! Als er bijvoorbeeld een mooie dame tegenover mij zou zitten en die wil bv. 10% korting over een deal ofzo, en ik ben zo dom daar in te trappen, krijg op mijn flikker. Dan is het volgende gesprek net zo leuk, maar die 10% gaan niet gebeuren, NO WAY
Ach moppie toch... wil je een knuffel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Absurditeit het volgende:
TS probeert haar proleterige gedrag voor zichzelf goed te praten.
Ik zou echt kapot hebben gelegen van het lachen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
ik heb het ook over de maand count
[..]
Ik heb het mee gemaakt dat er een hele familie binnenkwam en die schoven dochterlief naar voren toen er onderhandeld moest worden over de prijs. Dus dochterlief duwt haar tieten haast in het gezicht van mijn collega alleen was die 1000% homoZe snapte er niks van
Nee, ik werk alleen met mensen van wie het evident is dat ze iets toevoegen. Niet van die 13 in een dozijn knuffel-trolletjes.quote:
Ik zakte ook steeds verder achter de baliequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Ik zou echt kapot hebben gelegen van het lachen!
Of je zakelijk mag flirten? Absoluut! Zoals ik al eerder had gezegd, het is een onderdeel van de verkoop. Het hoort er bij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef Dagkaart het volgende:
Maar wat is jullie mening hierover dan? PB en BN
ik zit in de sales, het is onderdeel van zaken doen.. zolang je het zakelijk houdt en niet te informeel wordt.. en NEE kunt zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef Dagkaart het volgende:
Maar wat is jullie mening hierover dan? PB en BN
Daar moet je de grens trekken. NOOIT met een klant het bed in duiken. Erg slecht voor zaken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef Dagkaart het volgende:
Maar het gaat hier echt over flirten he, niet over wat er eventueel uit dat flirten kan ontstaan.
Valt wel mee, 1x gedaan en dat ging godzijdank goed... Wel gelijk een relatie van 3.5 jaar aan over gehouden maar goed...quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef Dagkaart het volgende:
owww, jij hebt daar vast een leuk verhaaltje over .......
Niet waarquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zeg ben nog wel aan het werk ja!
das minder ja, een stier voor je hebben als jezelf de rode lap bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Valt wel mee, 1x gedaan en dat ging godzijdank goed... Wel gelijk een relatie van 3.5 jaar aan over gehouden maar goed...
Wel een collega gehad toen ik in de telefoonwinkel werkte... Had haar een telefoon verkocht, nummer opgeschreven en 's avonds gebeld. Kreeg haar niet te pakken dus voicemail ingesproken. Nu was mijn collega 2 meter maar slechts zo gespierd als een spijker en de dame in kwestie bleek een vriend te hebben. Vriend was alleen 2 meter groot en ook breed... En die stond de volgende ochtend bij ons op de stoep...
Een zachte G is toch gewoon een enorme afknapper. Of geldt dat alleen voor mensen van boven de rivieren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, ik heb er ook een gruwelijke schijthekel aan als iemand niet gewoon "GGGGGGGGG" kan zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een zachte G is toch gewoon een enorme afknapper. Of geldt dat alleen voor mensen van boven de rivieren?
Werkt altijd! er is ook een onderzoek waarin aan wordt getoond dat vrouwen in de horeca meer fooi verdienen als zij bij mannelijke gasten even een hand op de schouder of dergelijke leggen... een kleine aanraking en daarbij de man aankijkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Nightwulf het volgende:
Ha, leuk topic
Maak het regelmatig mee, maar ik ben dan de klant en de bezoeksters flirten zich gek.
Ik flirt vrolijk mee, maar laat mijn keuze op geen enkele manier van wel of niet flirten afhangen.
Het meest doorzichtig zijn die meiden die je steeds onschuldig aanraken, hand op je arm leggen etc.
alsof ze al jaren je beste vriendin zijn.
Dus vooral doorflirten, maar zorg dat je ook een goed produkt levert.
Je moet me eens aan de lijn hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een zachte G is toch gewoon een enorme afknapper. Of geldt dat alleen voor mensen van boven de rivieren?
I willquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef J-V het volgende:
Pb- tje use it!!! Als je t kan gebruiken! Flirten jij!!! ;-)
Hoort bij het flirten hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:
Niet teveel knipogen he. Straks blijf je erin.
i know.... iedere dag weerquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist andersom, dan zou ik eerder het idee hebben dat ze haar "charmes" gebruikt om haar zin door te drijven in plaats van kennis van zaken te hebben.
Lol. Au contraire. In mijn ogen ben je een volslagen debiel als je het niet doet. Altijd, al je kansen benutten. Ook op dat vlak. Zolang het maar ethisch correct blijft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat is voor mensen die geen verstand hebben van zakendoen.
Geweldig, heb je dan ook meteen een bron en statistieken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat 90% van de mannen gevoelig is voor een lief vrouwenstemmetje.
Natuurlijk. En 90% van de vrouwen is gevoelig voor een terloops compliment over haar/kleding/uitstraling/leuk humeur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat 90% van de mannen gevoelig is voor een lief vrouwenstemmetje.
Het werkt gewoon, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geweldig, heb je dan ook meteen een bron en statistieken?
Nee hoor. Dat alleen als het van een leuke vent komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Natuurlijk. En 90% van de vrouwen is gevoelig voor een terloops compliment over haar/kleding/uitstraling/leuk humeur.
Tuurlijk, bij jou wel. We praten wel verder als je wat langer meeloopt in de maatschappijquote:
Knullie, hoe oud denk je eigenlijk dat ik ben?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij jou wel. We praten wel verder als je wat langer meeloopt in de maatschappij
Idem voor vrouwenstem + lekker wijf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat alleen als het van een leuke vent komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |