abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:35:16 #1
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96688219
Ik vraag me af of er hier FOK!kers zijn die in hun werk wel eens geflirt hebben om dingen voor elkaar te krijgen..

Bijvoorbeeld het binnen halen van een nieuwe klant, promotie doeleinden enz..

Wat zijn je ervaring en waar ligt de grens?
pi_96688278
Weer een echt PB-tje-topic :D

Maar; nee.
pi_96688315
Flirten om dingen voor elkaar te krijgen: Nee
Flirten tijdens het werk: Absoluut!

Edit: Je bent wel laat vandaag zeg.. We zaten al te wachten op je topic :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:18 #4
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96688347
:p famous topics ;)

quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef LompeHork het volgende:
Weer een echt PB-tje-topic :D

Maar; nee.
Waarom niet?
pi_96688367
ik heb een stage plek gekregen omdat de vrouw die mij aannam jong was en blijkbaar mij kende van het stappen :O toevallig maarja niet netjes om zo je stageplek te verdienen ;)
  Moderator donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:37 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_96688368
Nee, nooit gedaan. Beetje zielig ook als je dat doet .
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96688406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef PB-tje het volgende:
[..]

Waarom niet?
Opportunistisch gedoe, ik hou het persoonlijk liever zakelijk, net als veel van mijn zakenrelaties trouwens.
pi_96688429
Dat is voor mensen die geen verstand hebben van zakendoen.
pi_96688439
flirten op het werk is prima,
maar niet om er iets voor terug te krijgen.....
dan maar iets harder werken.....
Smile a while
And while you smile, another smiles
So there are miles of smiles
Because you smiled a while
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:40:10 #10
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96688444
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Opportunistisch gedoe, ik hou het persoonlijk liever zakelijk, net als veel van mijn zakenrelaties trouwens.
Maar, als een aantrekkelijke dame met je zou flirten... (om het even om te draaien).. ben je dan sneller geneigd om zaken te doen?
pi_96688549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Maar, als een aantrekkelijke dame met je zou flirten... (om het even om te draaien).. ben je dan sneller geneigd om zaken te doen?
Juist andersom, dan zou ik eerder het idee hebben dat ze haar "charmes" gebruikt om haar zin door te drijven in plaats van kennis van zaken te hebben.
pi_96688661
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Juist andersom, dan zou ik eerder het idee hebben dat ze haar "charmes" gebruikt om haar zin door te drijven in plaats van kennis van zaken te hebben.
+1
pi_96688701
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:47:21 #14
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96688717
Stelletje moreel ridders! :P
pi_96688730
moraal riders toch??

(dacht ik)
Smile a while
And while you smile, another smiles
So there are miles of smiles
Because you smiled a while
pi_96688785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:47 schreef PB-tje het volgende:
Stelletje moreel ridders! :P
Heeft er niets mee te maken, zoiets heet onderscheid maken tussen prive- en werkgedrag. Als iemand op zakelijk vlak met mij flirt ga ik er van uit dat diegene niet weet waar ze het over heeft. Ik heb helaas niets met onprofessioneel gedrag.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:47 schreef boterbloempie het volgende:
moraal riders toch??

(dacht ik)

Klopt.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 10:49:47 ]
pi_96688804
charmes, ik zou ook eerder zaken doen met een leuke vrouw dan met een saaie zakelijke man :P
pi_96688839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Jurgen1990 het volgende:
charmes, ik zou ook eerder zaken doen met een leuke vrouw dan met een saaie zakelijke man :P
Ook als je bij haar niet weet of je er zakelijk goed aan doet en misschien financieël wel de boot in gaat terwijl je bij die saaie zakelijke man zo goed als verzekerd bent van zakelijk/financieël succes?

Het is leuk dat ze leuk is, maar zakelijk heb je er waarschijnlijk geen zak aan. En we hebben het juist over zaken doen. Flirten kan daar buiten alsnog, daar heb je weinig mee te verliezen..
pi_96688883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef colty het volgende:

[..]

Ook als je bij haar niet weet of je er zakelijk goed aan doet en misschien financieël wel de boot in gaat terwijl je bij die saaie zakelijke man zo goed als verzekerd bent van zakelijk/financieël succes?
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor business, ik zit zelf in het design, ga ik liever met een vrouwelijk persoon in zee dan een mannelijk.
pi_96688917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook aan wat voor business, ik zit zelf in het design, ga ik liever met een vrouwelijk persoon in zee dan een mannelijk.
Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.
pi_96688934
toevoeging: als ze dan nog met charmes een klus probeert te klaren, zal ik er niet bepaald vies van zijn ;)
pi_96689002
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef colty het volgende:

[..]

Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.
Dit inderdaad; of het overigens nou een mannelijk of vrouwelijk persoon is, als deze kennis van zaken toont en een mooi voorstel kan neerleggen zonder onprofessionele houding toont dit een stuk beter.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Jurgen1990 het volgende:
toevoeging: als ze dan nog met charmes een klus probeert te klaren, zal ik er niet bepaald vies van zijn ;)
Ik vermoed dat jij over het algemeen geen zeggenschap hebt over personeel en/of grote aankopen binnen een bedrijf?
pi_96689003
quote:

[..]

Ja persoonlijk zou ik met een vrouw die flirt in zee gaan, maar als ik zelf iets gedaan zou moeten hebben en het is technisch kies ik automatisch de man :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:11 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96689012
quote:

[..]

Denk niet dat je daar antwoord op gaat krijgen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96689060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Jurgen1990 het volgende:
Voorbeeld:

PB'tje vraagt je voor haar een website te maken. Ze flirt nogal met je maar weet eigenlijk niet eens waar ze het over heeft. Het is enorm gezellig en je geeft aan dat je het doet voor een fixed-price. Echter weet je aan het eind van het gesprek niet eens wat ze nou precies wil wat betreft lay-out, kleuren, menustructuur en weet ik veel wat.

Op een gegeven moment lever je haar een website op waar ze helemaal niet blij mee is. Nee dit moet zus en dat moet zo. Dit betekend dat jij er veel meer tijd in moet stoppen dan eigenlijk nodig is omdat je veel dingen opnieuw moet gaan doen. Dan zit jij daar met een leuke fixed-price omdat zij dat voor elkaar gekregen heeft tijdens de eerste afspraak (inclusief het flirten).

Wanneer ik jou een heldere opdracht had gegeven om voor mij een website te maken, was je gewoon binnen je voorgestelde tijd gebleven en had je in de tijd dat je nogmaals met PB'tjes website bezig was, al lang een nieuwe klant kunnen hebben.
pi_96689065
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit inderdaad; of het overigens nou een mannelijk of vrouwelijk persoon is, als deze kennis van zaken toont en een mooi voorstel kan neerleggen zonder onprofessionele houding toont dit een stuk beter.

[..]

Ik vermoed dat jij over het algemeen geen zeggenschap hebt over personeel en/of grote aankopen binnen een bedrijf?
nee ik heb geen leidinggevende functie dus voor mij zou het niet veel uitmaken
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:57:14 #27
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96689095
Ok... dan zal ik mn vraag iets concreter maken..

Ik werk in de uitzend/detacherings branche...mijn vakgebied is infra/techniek/bouw
Uitzendmiepjes zijn voornamelijk dames...in het vakgebied waar ik zit, zitten voornamelijk mannen.
Zelf werk ik al 2 jaar in mijn branche, geef ik trainingen aan nieuwe medewerkers, fungeer ik als accountmanager en mag ik inmiddels wel zeggen dat ik kennis heb van wat ik doe.
Toch ben ik me goed bewust van mijn vrouwelijke charmes in een mannen wereld...

Zelf vind ik het niet verkeerd om een beetje zakelijk te flirten
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:57:29 #28
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96689103
Verkoper geweest, tuurlijk heb ik dat gedaan....
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:58:32 #29
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96689142
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef PB-tje het volgende:

Ik werk in de uitzend/detacherings branche...mijn vakgebied is infra/techniek/bouw
Uitzendmiepjes zijn voornamelijk dames...in het vakgebied waar ik zit, zitten voornamelijk mannen.
Zelf werk ik al 2 jaar in mijn branche, geef ik trainingen aan nieuwe medewerkers, fungeer ik als accountmanager en mag ik inmiddels wel zeggen dat ik kennis heb van wat ik doe.

That's all part of the game... En iedereen die denkt dat dit niet gebeurd is naïef
Domo Arigato!
pi_96689147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef colty het volgende:

[..]

Voorbeeld:

PB'tje vraagt je voor haar een website te maken. Ze flirt nogal met je maar weet eigenlijk niet eens waar ze het over heeft. Het is enorm gezellig en je geeft aan dat je het doet voor een fixed-price. Echter weet je aan het eind van het gesprek niet eens wat ze nou precies wil wat betreft lay-out, kleuren, menustructuur en weet ik veel wat.

Op een gegeven moment lever je haar een website op waar ze helemaal niet blij mee is. Nee dit moet zus en dat moet zo. Dit betekend dat jij er veel meer tijd in moet stoppen dan eigenlijk nodig is omdat je veel dingen opnieuw moet gaan doen. Dan zit jij daar met een leuke fixed-price omdat zij dat voor elkaar gekregen heeft tijdens de eerste afspraak (inclusief het flirten).

Wanneer ik jou een heldere opdracht had gegeven om voor mij een website te maken, was je gewoon binnen je voorgestelde tijd gebleven en had je in de tijd dat je nogmaals met PB'tjes website bezig was, al lang een nieuwe klant kunnen hebben.
taak van de mediadesigner is ook om zelf uit te vinden wat ze wilt, als de vrouw idd leuk voorkomen heeft en totaal niet weet wat ze wilt is het lastig, maar ik neem aan dat ze het wel weten. Ik zal toch zelf uit moet lokken om informatie los te krijgen, wat voor uiterlijk ze dan ook heeft, een zakelijke man die zelf al helemaal in zijn hoofd heeft is wel fijn maar dit zorgt er wel voor dat er een beperkt design aan gekoppeld kan worden.
pi_96689272
opzich denk ik ook dat mensen op kantoor die niet de grote beslissingen maken over het algemeen snel vatbaar zijn voor een zakelijke flirt. Als een vrouw op je afkomt, kun je dit even maken voor mij? en dan lief lacht, ik zou het dan gewoon maken :P

Maar iedereen bekijkt het van een ander punt, andere soorten werk enzovoorts.

Als ik zelf een leidinggevend was en ik zoek bijvoorbeeld een programmeur en er komt een vrouw die zit te flirten maar weinig van programmeren af weet, zou ik die nooit aannemen.
pi_96689275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:58 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

That's all part of the game... En iedereen die denkt dat dit niet gebeurd is naïef
De vraag is ook niet of we denken dat het niet gebeurd, de vraag is wie er gebruik van maakt, op welke manier en of je daar zelf ook op in gaat.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:03:17 #33
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96689337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Jurgen1990 het volgende:
opzich denk ik ook dat mensen op kantoor die niet de grote beslissingen maken over het algemeen snel vatbaar zijn voor een zakelijke flirt. Als een vrouw op je afkomt, kun je dit even maken voor mij? en dan lief lacht, ik zou het dan gewoon maken :P

Maar iedereen bekijkt het van een ander punt, andere soorten werk enzovoorts.

Als ik zelf een leidinggevend was en ik zoek bijvoorbeeld een programmeur en er komt een vrouw die zit te flirten maar weinig van programmeren af weet, zou ik die nooit aannemen.
Jullie hebben het alleen maar over mensen die geen kennis van zaken hebben... heel eerlijk gezegd... of die nou flirten of niet... die zou ik sowieso niet in dienst nemen!!
pi_96689370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Jullie hebben het alleen maar over mensen die geen kennis van zaken hebben... heel eerlijk gezegd... of die nou flirten of niet... die zou ik sowieso niet in dienst nemen!!
Ik zou ook niemand in dienst nemen die tijdens zijn/haar sollicitatie zit te flirten, ordinair.
pi_96689416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Ja idd heb je gelijk al zou jij en een collega van jou naar mij komen en je weet allebei evenveel van het betreffende onderdeel af, maar jij zit te flirten met mij.

Natuurlijk kiest het merendeel dan de flirtende vrouw
pi_96689465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Ja idd heb je gelijk al zou jij en een collega van jou naar mij komen en je weet allebei evenveel van het betreffende onderdeel af, maar jij zit te flirten met mij.

Natuurlijk kiest het merendeel dan de flirtende vrouw
Dat is persoonlijk, ik ben er totaal niet van gediend als iemand met mij gaat lopen flirten.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:06:26 #37
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96689476
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik zou ook niemand in dienst nemen die tijdens zijn/haar sollicitatie zit te flirten, ordinair.
DUS: als jij op zoek bent naar een kandidaat, beschikt over de juiste kwaliteiten en ervaringen, heeft een leuk voorkomen... gaat wat naar voren zitten, houdt haar hoofd onderdanig schuin, lacht vriendelijk, gooit af en toe haar haar naar achter (losjes) ... dan zou jij zeggen... ordinaire trien VERDWIJN! :P
pi_96689497
Kijk ik vind het prima als er geflirt wordt. Maar bij een zakelijke overweging werkt dit bij mij negatief. Ik heb liever dat iemand kan aantonen ervaring en kennis van zaken te hebben. Mocht iemand dit laatste wel hebben, en toch flirten. Doet mij dit meestal toch twijfelen aan het kunnen van de persoon. Dit ligt natuurlijk wel enorm aan de mate waarin geflirt wordt, een geintje is niets mis mee, maar wanneer het echt teveel op flirten gaat lijken, neuh bedankt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:07:30 #39
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96689519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef colty het volgende:

[..]

De vraag is ook niet of we denken dat het niet gebeurd, de vraag is wie er gebruik van maakt, op welke manier en of je daar zelf ook op in gaat.
Zoals ik al zei, tuurlijk heb ik dat gedaan. Heb genoeg moeders met dochters laten blozen om een "stoute" opmerking als ik merkte dat die ruimte er was.

Zelf ga ik hier niet op in maar dat komt omdat ik weet waar ze mee bezig is. Soms speel ik het spelletje wel mee omdat het gewoon grappig is maar mijn uiteindelijke besluit laat ik er niet door afhangen maar ik denk dat echte verkopers sowieso immuun zijn voor elkaar.
Domo Arigato!
pi_96689528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef PB-tje het volgende:

[..]

DUS: als jij op zoek bent naar een kandidaat, beschikt over de juiste kwaliteiten en ervaringen, heeft een leuk voorkomen... gaat wat naar voren zitten, houdt haar hoofd onderdanig schuin, lacht vriendelijk, gooit af en toe haar haar naar achter (losjes) ... dan zou jij zeggen... ordinaire trien VERDWIJN! :P
Tuurlijk niet, iedereen die zoiets zegt is ook geestelijk labiel. Ik zou haar in ieder geval niet aannemen:

1. Trouwring.
2. Iemand die zo reageerd kan een grote afleiding zijn op de werkvloer.
3. Ik krijg niet zo snel een hoge dunk van mensen die flirten.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:08:08 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96689544
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat zou idd zeer contraproductief zijn want het eerste wat ik me dan af zou vragen is wat men heft te verbergen achter die facade
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:08:22 #42
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96689555
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, iedereen die zoiets zegt is ook geestelijk labiel. Ik zou haar in ieder geval niet aannemen:

1. Trouwring.
2. Iemand die zo reageerd kan een grote afleiding zijn op de werkvloer.
3. Ik krijg niet zo snel een hoge dunk van mensen die flirten.
Zeer standvastig van je! daar heb ik dan ook wel respect voor
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:09:34 #43
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96689609
Leuk feitje tussendoor:

- het is trouwens bewezen dat als er een vrouw binnenkomt bij een bedrijf waardoor andere vrouwen zich bedreigd voelen (ze vinden haar knapper) dat ze er dan alles aan zullen doen om deze vrouw zwart te maken voordat ze uberhaupt is begonnen met werken :P
pi_96689797
Whaha, ik doe niet anders! En het werkt zo goed :@ Vooral als mannen een ego zo groot hebben dat ie nauwelijks in de kamer past. Even doen alsof je dom bent en vreselijk onder de indruk, beetje grote ogen opzetten en lief glimlachen en hoppaaaa: ze vinden je lief en aandoenlijk, hun ego wordt gestreeld en het werkt een stuk prettiger samen! :)
Sarcasme. Herken het.
pi_96689798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef PB-tje het volgende:
Leuk feitje tussendoor:

- het is trouwens bewezen dat als er een vrouw binnenkomt bij een bedrijf waardoor andere vrouwen zich bedreigd voelen (ze vinden haar knapper) dat ze er dan alles aan zullen doen om deze vrouw zwart te maken voordat ze uberhaupt is begonnen met werken :P
Leuk vraagje tussendoor. Je komt vooral bij mannen over de werkvloer. Maar heb je ook weleens geflirt met vrouwelijke klanten? :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:17:01 #46
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96689977
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef colty het volgende:

[..]

Leuk vraagje tussendoor. Je komt vooral bij mannen over de werkvloer. Maar heb je ook weleens geflirt met vrouwelijke klanten? :)
Ik als man was ieder geval blij dat ik eigenlijk altijd wel 1 homoseksuele collega in de winkel had. Kon we die in zetten op de juiste klanten :P
Domo Arigato!
pi_96690011
Is dit het vervolg van je topic van gisteren? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:18:08 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96690025
In de kroeg, flirten voor gratis bier! Met zowel mannelijke als vrouwelijke bar medewerkers. Lukt verbazend vaak! O+

Voor gratis bier is alles geoorloofd!

Zakelijk, ja... Wat is flirten? Ik grap wel eens met klanten en ga amicaal om met de mensen waar het mee kan en je wint wel vaak opdrachten omdat ze 'een goed gevoel' bij je hebben. Maar om dat nou flirten te noemen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_96690033
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit het vervolg van je topic van gisteren? :o
Yep!
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:20:11 #50
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_96690119
Bij mijn vorige werkgever deed ik dit wel eens met vrouwelijke collega's totaal onschuldig (ze waren ook allen bezet), maar het geeft wel een extra plezierige factor aan je werkomgeving om zo personen af te tasten, en soms zelfs een beetje te plagen.
To doom or not to doom
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:20:26 #51
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96690133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef colty het volgende:

[..]

Zeker! dat is nog belangrijker... vrouwen zijn heel hatelijk onder elkaar... je moet haar voor je zien te winnen..
pi_96690142
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef SicSicSics het volgende:

Zakelijk, ja... Wat is flirten? Ik grap wel eens met klanten en ga amicaal om met de mensen waar het mee kan en je wint wel vaak opdrachten omdat ze 'een goed gevoel' bij je hebben. Maar om dat nou flirten te noemen...
Sluit ik me bij aan, een geintje wanneer het kan en een "informeel" formeel gesprek doet wonderen, er is dan net even een betere klik waardoor het allemaal wat soepeler gaat. Ik reken dat overigens niet tot flirten. Bij flirten denk ik aan bewust bepaalde gedragingen die ervoor moeten zorgen het gesprek tot een goed einde te leiden.
pi_96690190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:20 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Zeker! dat is nog belangrijker... vrouwen zijn heel hatelijk onder elkaar... je moet haar voor je zien te winnen..
Merk je ook weleens dat het flirten niet werkt of juist averechts werkt waardoor je het flirtniveau laat zakken? :)
pi_96690233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:20 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Ja maar dat doe je vaak meer door interesse en begrip te tonen en een beetje grapjes te maken. Das anders dan flirten.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:50 #55
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96690370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef colty het volgende:

[..]

Merk je ook weleens dat het flirten niet werkt of juist averechts werkt waardoor je het flirtniveau laat zakken? :)
Nou ik merk wel dat rotterdammers... sorry :P sneller vatbaar zijn voor avances
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:43:44 #56
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96691099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Nou ik merk wel dat rotterdammers... sorry :P sneller vatbaar zijn voor avances
Klopt, maar moet je eens een dagje in Leiden werken, al die studenten/studentes ;)

Den Haag is wat lastiger maar kan het ook nog wel. Utrecht is wisselend. Wassenaar en andere duren plekken werkt het ook goed, die kak dames flirten er zelf ook lustig op los ;)
Domo Arigato!
pi_96691720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:43 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Klopt, maar moet je eens een dagje in Leiden werken, al die studenten/studentes ;)

Den Haag is wat lastiger maar kan het ook nog wel. Utrecht is wisselend. Wassenaar en andere duren plekken werkt het ook goed, die kak dames flirten er zelf ook lustig op los ;)
Utrecht is zeker wisselend, barst hier ook van de studentes trouwens ... Merk het als ze weer eens wat van me nodig hebben.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:12:57 #58
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96692214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef colty het volgende:

[..]

Utrecht is zeker wisselend, barst hier ook van de studentes trouwens ... Merk het als ze weer eens wat van me nodig hebben.
Halverwege de maand meestal, dan begint het :P
Domo Arigato!
pi_96692612
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:12 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Halverwege de maand meestal, dan begint het :P
We hebben een kenner :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:27:34 #60
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96692736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:23 schreef colty het volgende:

[..]

We hebben een kenner :P
9 jaar verkoop gedaan ;) I know the drill
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:37:40 #61
30252 Soempie
Procreating
pi_96693071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:57 schreef PB-tje het volgende:

Eindhoven. Ben jij dan die miep die m'n vriend een doos bonbons (of waren het bloemen?) had gegeven, nadat hij aangenomen was? En een kaartje om hem persoonlijk te feliciteren? :D :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:18:01 #62
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96694519
hahaha nee sorry, dat was ik niet... ik zit op de sales kant... heb weinig met uitzendkrachten te maken ;)
Dat klinkt meer als een werving en selectie bureau?
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:59:59 #63
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96698812
Wat een gelul hier over zakelijke professionaliteit, werkende mensen zijn geen robots.

De directie van veel bedrijven waar wij software aanleveren bestaat veelal uit mannen.
De omzet van ons bedrijf is minstens verdubbeld sinds we een blonde stoot als verkoopster hadden die ons pakket ging slijten in leuke korte rokjes en net altijd even ging verzitten enzo.
De woorden hier kunnen groot zijn, maar seks sells.
pi_96699531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een gelul hier over zakelijke professionaliteit, werkende mensen zijn geen robots.

De directie van veel bedrijven waar wij software aanleveren bestaat veelal uit mannen.
De omzet van ons bedrijf is minstens verdubbeld sinds we een blonde stoot als verkoopster hadden die ons pakket ging slijten in leuke korte rokjes en net altijd even ging verzitten enzo.
A-men _O_
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:43:29 #65
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96700553
quote:

+100
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:44:09 #66
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96700572
quote:

You say it brother!
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:45:47 #67
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96700648
De vrouwen die hun lichaam in de strijd gooien hebben hun plek hier zo verdient, maar hebben ook de grootste vijanden. Het lijkt me risky business, zeker voor een vrouw, je wordt al snel niet meer serieus genomen.
Ik flirt wel met minder directe collega's, maar da's meer uit plezier :@
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:47:10 #68
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96700720
Ik ben voornamelijk telefonisch zeer flirterig
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:49:13 #69
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96700820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef PB-tje het volgende:
O-)
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:50:57 #70
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96700925
Ik wist wel dat jij zou reageren :P
pi_96701031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef PB-tje het volgende:
Hoe de neuk flirt je over de telefoon? Heel veel giechelen of hoe moet ik dat zien?
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:54:41 #72
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96701096
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe de neuk flirt je over de telefoon? Heel veel giechelen of hoe moet ik dat zien?
Brabantse zachte G, een vriendelijk stemmetje, vlotte babbel, toespelingen :P
pi_96701227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:54 schreef PB-tje het volgende:

[..]

"Ik wil graag wel even komen kijken hoe hard en dik die balken in jullie loods zijn, hihi" :?
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:59:05 #74
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96701299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef PB-tje het volgende:
Ik wist wel dat jij zou reageren :P
Goh, echt? :P
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:X
quote:

[..]

:X
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:59:57 #75
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96701337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

"Ik wil graag wel even komen kijken hoe hard en dik die balken in jullie loods zijn, hihi" :?
Ik ben geen trien van 16 he ;)
Maar ik kan het je toch niet uitleggen... zijn spontane gesprekken..
pi_96701600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Ik ben geen trien van 16 he ;)
Maar ik kan het je toch niet uitleggen... zijn spontane gesprekken..
Gheghe, dacht ik wel, wilde ff controleren ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:09:46 #77
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96701773
Maar mocht je me ooit aan de lijn krijgen... dan snap je het wel :P
pi_96701817
Sorry werk niet in de bouwsector, alhoewel ik belachelijk vaak aan de telefoon hang :')
pi_96701996
Als je je afvraagt of het okay is om een klant te neuken om hem binnen te halen; gewoon doen!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:17:43 #80
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96702104
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:15 schreef JedimindhaX het volgende:
Als je je afvraagt of het okay is om een klant te neuken om hem binnen te halen; gewoon doen!
hahahaha,oowwwwwwwwwwwwww dan :P
pi_96702152
lees modus c_/
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:19:05 #82
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96702177
Dagkaart... missed you :P
pi_96702253
haha, al een jaar een account (lees al tig jaar op fok). Sinds gister het aantal posts in een jaar verdubbeld :Y
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:21:19 #84
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96702295
Zou je mij in dienst nemen als ik zakelijk met je flirt?
pi_96702310
goede vraag..... ff denken
pi_96702478
Als ik 1 ding heb geleerd is het dat je zakelijk en prive gescheiden moet houden, maaaar dat is theorie!

Praktijk: mannen en vrouwen denken/handelen toch anders als er iemand tegenover ze zit die ze 'positieve aandacht O-) ' geeft.Dus ja ik denk dat het wel kan helpen en dat je sterk in je schoenen moet staan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:25:53 #87
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96702499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Dagkaart het volgende:
haha, al een jaar een account (lees al tig jaar op fok). Sinds gister het aantal posts in een jaar verdubbeld :Y
Ik denk dat de top 100 posters er deze maand heel anders uit ziet :P

tong80 Here we come!

:P
Domo Arigato!
pi_96702585
Verschil is wel of je iemand voor de eerste keer ziet of dat je diegene al vaker hebt gezien! Als er bijvoorbeeld een mooie dame tegenover mij zou zitten en die wil bv. 10% korting over een deal ofzo, en ik ben zo dom daar in te trappen, krijg op mijn flikker. Dan is het volgende gesprek net zo leuk, maar die 10% gaan niet gebeuren, NO WAY
pi_96702642
flikker op man, 427.000 posts!!!! 8)7
pi_96702800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
Zou je mij in dienst nemen als ik zakelijk met je flirt?
Denk dat als iemand al een jaar niet geneukt heeft hij hier gevoeliger voor is als iemand die gewoon een vriendin heeft!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:32:06 #91
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96702823
dus jij neemt me in dienst? :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:32:18 #92
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96702845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef Dagkaart het volgende:
flikker op man, 427.000 posts!!!! 8)7
ik heb het ook over de maand count ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:27 schreef Dagkaart het volgende:
Verschil is wel of je iemand voor de eerste keer ziet of dat je diegene al vaker hebt gezien! Als er bijvoorbeeld een mooie dame tegenover mij zou zitten en die wil bv. 10% korting over een deal ofzo, en ik ben zo dom daar in te trappen, krijg op mijn flikker. Dan is het volgende gesprek net zo leuk, maar die 10% gaan niet gebeuren, NO WAY
Ik heb het mee gemaakt dat er een hele familie binnenkwam en die schoven dochterlief naar voren toen er onderhandeld moest worden over de prijs. Dus dochterlief duwt haar tieten haast in het gezicht van mijn collega alleen was die 1000% homo :D Ze snapte er niks van :P
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:32:33 #93
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96702852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef PB-tje het volgende:
dus jij neemt me in dienst? :P
~O>
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:32:46 #94
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96702857
kut, ben geil.....
pi_96702897
O-) nee
pi_96702902
TS probeert haar proleterige gedrag voor zichzelf goed te praten. :')
pi_96702948
scherpe vragen hier! :W
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:35:05 #98
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96702975
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef tja77 het volgende:
kut, ben geil.....
and another one bites the dust... ~O>
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:35:33 #99
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96702999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Absurditeit het volgende:
TS probeert haar proleterige gedrag voor zichzelf goed te praten. :')
Ach moppie toch... wil je een knuffel?

Nee hoor, hoef niks goed te praten, weet heel goed waar ik mee bezig ben.
pi_96703004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

ik heb het ook over de maand count ;)

[..]

Ik heb het mee gemaakt dat er een hele familie binnenkwam en die schoven dochterlief naar voren toen er onderhandeld moest worden over de prijs. Dus dochterlief duwt haar tieten haast in het gezicht van mijn collega alleen was die 1000% homo :D Ze snapte er niks van :P
Ik zou echt kapot hebben gelegen van het lachen!
pi_96703032
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef PB-tje het volgende:

Ach moppie toch... wil je een knuffel?
Nee, ik werk alleen met mensen van wie het evident is dat ze iets toevoegen. Niet van die 13 in een dozijn knuffel-trolletjes.
pi_96703050
Maar wat is jullie mening hierover dan? PB en BN
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:36:47 #103
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96703057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef Dagkaart het volgende:

[..]

Ik zou echt kapot hebben gelegen van het lachen!
Ik zakte ook steeds verder achter de balie :D Vooral toen die weg liep om de spullen te gaan halen en hun achterliet met die verwilderde blikken _O-
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:37:47 #104
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96703101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef Dagkaart het volgende:
Of je zakelijk mag flirten? Absoluut! Zoals ik al eerder had gezegd, het is een onderdeel van de verkoop. Het hoort er bij!
Domo Arigato!
pi_96703189
Maar het gaat hier echt over flirten he, niet over wat er eventueel uit dat flirten kan ontstaan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:40:04 #106
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96703222
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef Dagkaart het volgende:
ik zit in de sales, het is onderdeel van zaken doen.. zolang je het zakelijk houdt en niet te informeel wordt.. en NEE kunt zeggen
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:41:15 #107
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96703281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef Dagkaart het volgende:
Maar het gaat hier echt over flirten he, niet over wat er eventueel uit dat flirten kan ontstaan.
Daar moet je de grens trekken. NOOIT met een klant het bed in duiken. Erg slecht voor zaken.
Domo Arigato!
pi_96703333
owww, jij hebt daar vast een leuk verhaaltje over ....... c_/
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:43:58 #109
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96703417
nou, vertel
pi_96703433
>:) hij is al druk aan t typen
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:45:10 #111
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96703465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef Dagkaart het volgende:
owww, jij hebt daar vast een leuk verhaaltje over ....... c_/
Valt wel mee, 1x gedaan en dat ging godzijdank goed... Wel gelijk een relatie van 3.5 jaar aan over gehouden maar goed...

Wel een collega gehad toen ik in de telefoonwinkel werkte... Had haar een telefoon verkocht, nummer opgeschreven en 's avonds gebeld. Kreeg haar niet te pakken dus voicemail ingesproken. Nu was mijn collega 2 meter maar slechts zo gespierd als een spijker en de dame in kwestie bleek een vriend te hebben. Vriend was alleen 2 meter groot en ook breed... En die stond de volgende ochtend bij ons op de stoep...
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:45:33 #112
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96703481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef PB-tje het volgende:
nou, vertel
Zeg ben nog wel aan het werk ja! :P
Domo Arigato!
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:46:23 #113
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96703518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Zeg ben nog wel aan het werk ja! :P
Niet waar ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:47:34 #114
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96703561
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Niet waar ;)
ik doe een poging tot ;)
Domo Arigato!
pi_96703570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Valt wel mee, 1x gedaan en dat ging godzijdank goed... Wel gelijk een relatie van 3.5 jaar aan over gehouden maar goed...

Wel een collega gehad toen ik in de telefoonwinkel werkte... Had haar een telefoon verkocht, nummer opgeschreven en 's avonds gebeld. Kreeg haar niet te pakken dus voicemail ingesproken. Nu was mijn collega 2 meter maar slechts zo gespierd als een spijker en de dame in kwestie bleek een vriend te hebben. Vriend was alleen 2 meter groot en ook breed... En die stond de volgende ochtend bij ons op de stoep...
das minder ja, een stier voor je hebben als jezelf de rode lap bent :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:37:55 #116
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_96710808
Ha, leuk topic
Maak het regelmatig mee, maar ik ben dan de klant en de bezoeksters flirten zich gek.
Ik flirt vrolijk mee, maar laat mijn keuze op geen enkele manier van wel of niet flirten afhangen.
Het meest doorzichtig zijn die meiden die je steeds onschuldig aanraken, hand op je arm leggen etc.
alsof ze al jaren je beste vriendin zijn.
Dus vooral doorflirten, maar zorg dat je ook een goed produkt levert.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:36:40 #117
30252 Soempie
Procreating
pi_96720066
quote:

[..]

Een zachte G is toch gewoon een enorme afknapper. Of geldt dat alleen voor mensen van boven de rivieren? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96720192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Een zachte G is toch gewoon een enorme afknapper. Of geldt dat alleen voor mensen van boven de rivieren? :D
Dat laatste denk ik, ik heb er ook een gruwelijke schijthekel aan als iemand niet gewoon "GGGGGGGGG" kan zeggen ;)
pi_96730756
Werk bij een autodealer en maak het zo nu en dan mee! Leuke gesprekken zijn dat meestal, waar ik genoeg wederwoord geef! Uiteindelijke doel is een goede deal en haar het gevoel geven dat ze die ook heeft!! :-)

Andersom ken ik het voorbeeld ook! Klant van me levert bedrijven verbanddoosjes, pleisters etc en heeft echt lekkere en spontanr meidrn in dienst . It sellssss! Opeen maakt onze service manager tijd , zonder afsprask! En ja die gunt haar iets!

Pb- tje use it!!! Als je t kan gebruiken! Flirten jij!!! ;-)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 08:27:44 #120
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96737527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Nightwulf het volgende:
Ha, leuk topic
Maak het regelmatig mee, maar ik ben dan de klant en de bezoeksters flirten zich gek.
Ik flirt vrolijk mee, maar laat mijn keuze op geen enkele manier van wel of niet flirten afhangen.
Het meest doorzichtig zijn die meiden die je steeds onschuldig aanraken, hand op je arm leggen etc.
alsof ze al jaren je beste vriendin zijn.
Dus vooral doorflirten, maar zorg dat je ook een goed produkt levert.
Werkt altijd! er is ook een onderzoek waarin aan wordt getoond dat vrouwen in de horeca meer fooi verdienen als zij bij mannelijke gasten even een hand op de schouder of dergelijke leggen... een kleine aanraking en daarbij de man aankijken ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je moet me eens aan de lijn hebben ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef J-V het volgende:

Pb- tje use it!!! Als je t kan gebruiken! Flirten jij!!! ;-)
I will ;)
pi_96737702
Niet teveel knipogen he. Straks blijf je erin.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 08:46:09 #122
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96737798
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:
Niet teveel knipogen he. Straks blijf je erin.
Hoort bij het flirten he ;)
pi_96740823
Een zachte g, maar ook een.....
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:10:39 #124
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96741973
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:36 schreef Dagkaart het volgende:
Een zachte g, maar ook een.....
+1 :P
pi_96742266
Zakelijk flirten? Sommige mensen zullen er doorheen prikken, anderen ervoor vallen. Alles heeft een tijd en een plaats.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_96742473
Ik denk dat als je flirten en verkooptechnieken naast elkaar zet je behoorlijk veel overeenkomsten zou vinden. Maw: Zakelijk flirten doet iedereen.

Flirten met zaken relaties daarentegen........
pi_96742965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef PB-tje het volgende:

[..]

+1 :P
Een zachte g, maar ook een +1.

Die kon ik nog niet!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:38:04 #128
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96742993
Je hebt nog zoveel te leren ;)
pi_96743194
als ze overdreven zit te flirten vind ik het eigenlijk vooral nogal onprofessioneel.
pi_96743595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef PB-tje het volgende:
Je hebt nog zoveel te leren ;)
i know.... iedere dag weer :+

Hoe is het eigenlijk met je baas, zit die nog steeds zakelijk te flirten met de stagiaire?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:54:50 #131
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96743652
stagiaire is een dag vrij, baas rot eindelijk per 31 mei op... iedereen blij :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:55:07 #132
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96743662
Verkapt dating topic?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_96743719
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:55 schreef kingmob het volgende:
Verkapt dating topic?
:?
pi_96744030
sorry, ik val alleen op vrouwen! :6
pi_96756271
Wat me net te binnen schoot onderweg naar mijn sollicitatie. Kan je ook flirten met een zakelijke relatie die je niet aantrekkelijk vindt.

Ja alles kan, dat weet ik, maar doe je het ook als diegene niet aantrekkelijk is?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:32:11 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96757703
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:') .

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat 90% van de mannen gevoelig is voor een lief vrouwenstemmetje.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:54:18 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96760798
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lol. Au contraire. In mijn ogen ben je een volslagen debiel als je het niet doet. Altijd, al je kansen benutten. Ook op dat vlak. Zolang het maar ethisch correct blijft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_96760850
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat 90% van de mannen gevoelig is voor een lief vrouwenstemmetje.
Geweldig, heb je dan ook meteen een bron en statistieken?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:56:14 #139
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96760883
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Natuurlijk. En 90% van de vrouwen is gevoelig voor een terloops compliment over haar/kleding/uitstraling/leuk humeur.

vrijdag 13 mei 2011 @ 18:56:32 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96760891
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Geweldig, heb je dan ook meteen een bron en statistieken?
Het werkt gewoon, dat weet iedereen.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:57:03 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96760919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Natuurlijk. En 90% van de vrouwen is gevoelig voor een terloops compliment over haar/kleding/uitstraling/leuk humeur.
Nee hoor. Dat alleen als het van een leuke vent komt.
Resistance is futile.
pi_96760948
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het werkt gewoon, dat weet iedereen.
Tuurlijk, bij jou wel. We praten wel verder als je wat langer meeloopt in de maatschappij :*

edit: nee echt, daar ga ik geen post aan verspillen :'). Als je zoveel mensenkennis had gehad, dan had je nu niet in een flatje gewoond. Tot ziens.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 19:01:29 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:58:28 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96760983
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Tuurlijk, bij jou wel. We praten wel verder als je wat langer meeloopt in de maatschappij :*
Knullie, hoe oud denk je eigenlijk dat ik ben?
Resistance is futile.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:00:57 #144
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96761110
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat alleen als het van een leuke vent komt.
Idem voor vrouwenstem + lekker wijf.

vrijdag 13 mei 2011 @ 20:07:57 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96764072
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:00 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Idem voor vrouwenstem + lekker wijf.
Trouwens, een sexy mannenstem aan de telefoon doet ook wel wat.
Resistance is futile.
pi_97203695
kickje :9

iemand nog wat ervaring opgedaan?

om met mij te beginnen

Nee :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')