Opportunistisch gedoe, ik hou het persoonlijk liever zakelijk, net als veel van mijn zakenrelaties trouwens.quote:
Maar, als een aantrekkelijke dame met je zou flirten... (om het even om te draaien).. ben je dan sneller geneigd om zaken te doen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opportunistisch gedoe, ik hou het persoonlijk liever zakelijk, net als veel van mijn zakenrelaties trouwens.
Juist andersom, dan zou ik eerder het idee hebben dat ze haar "charmes" gebruikt om haar zin door te drijven in plaats van kennis van zaken te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Maar, als een aantrekkelijke dame met je zou flirten... (om het even om te draaien).. ben je dan sneller geneigd om zaken te doen?
+1quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist andersom, dan zou ik eerder het idee hebben dat ze haar "charmes" gebruikt om haar zin door te drijven in plaats van kennis van zaken te hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat is voor mensen die geen verstand hebben van zakendoen.
Heeft er niets mee te maken, zoiets heet onderscheid maken tussen prive- en werkgedrag. Als iemand op zakelijk vlak met mij flirt ga ik er van uit dat diegene niet weet waar ze het over heeft. Ik heb helaas niets met onprofessioneel gedrag.quote:
Klopt.quote:
Ook als je bij haar niet weet of je er zakelijk goed aan doet en misschien financieël wel de boot in gaat terwijl je bij die saaie zakelijke man zo goed als verzekerd bent van zakelijk/financieël succes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Jurgen1990 het volgende:
charmes, ik zou ook eerder zaken doen met een leuke vrouw dan met een saaie zakelijke man
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor business, ik zit zelf in het design, ga ik liever met een vrouwelijk persoon in zee dan een mannelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef colty het volgende:
[..]
Ook als je bij haar niet weet of je er zakelijk goed aan doet en misschien financieël wel de boot in gaat terwijl je bij die saaie zakelijke man zo goed als verzekerd bent van zakelijk/financieël succes?
Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor business, ik zit zelf in het design, ga ik liever met een vrouwelijk persoon in zee dan een mannelijk.
Dit inderdaad; of het overigens nou een mannelijk of vrouwelijk persoon is, als deze kennis van zaken toont en een mooi voorstel kan neerleggen zonder onprofessionele houding toont dit een stuk beter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef colty het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.
Ik vermoed dat jij over het algemeen geen zeggenschap hebt over personeel en/of grote aankopen binnen een bedrijf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Jurgen1990 het volgende:
toevoeging: als ze dan nog met charmes een klus probeert te klaren, zal ik er niet bepaald vies van zijn
Ja persoonlijk zou ik met een vrouw die flirt in zee gaan, maar als ik zelf iets gedaan zou moeten hebben en het is technisch kies ik automatisch de manquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef colty het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag. De vraag is of je liever in zee gaat met een vrouwelijk persoon die met je flirt, of met een mannelijk persoon die je alle ins en outs kan vertellen wat betreft het zakelijke gedeelte.
Denk niet dat je daar antwoord op gaat krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef colty het volgende:
[..]
Voorbeeld:quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:53 schreef Jurgen1990 het volgende:
toevoeging: als ze dan nog met charmes een klus probeert te klaren, zal ik er niet bepaald vies van zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |