Ah ja dat komt dus op mijn to-do listquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:25 schreef Black_Ninja het volgende:
Ja, en ook zowel met een collega als met me vriendin
Ervaring was, leuk, spannend maar ook een hoop geklooi om niet betrapt te worden.
Maar wel iets wat je minimaal 1x in je leven moet hebben gedaan..
of je bent een veels te duure prostituee, die daarom niet elke dag een klant krijgt.quote:
Playahquote:
Zijn nog veel meer dingen die op die lijst moeten/mogen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ah ja dat komt dus op mijn to-do list
zoals?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zijn nog veel meer dingen die op die lijst moeten/mogen hoor
surprise mequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zijn nog veel meer dingen die op die lijst moeten/mogen hoor
Trio M-V-m / V-M-V / V-V-Mquote:
kan je doen, hier gaan we alleen verdere met spannende seks op het werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Black_Ninja het volgende:
Maar zullen we niet gewoon een topic maken voor wat er op de sexuele todo lijst moet?
CHECK! vind het maar een slecht lijstje hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Trio M-V-m / V-M-V / V-V-M
Rare plaatsen - [vul maar in]
one night stand - is toch anders dan binnen een relatie
en zo kan ik nog wel even door gaan...
Sex in een glazen kantoor. ^^quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
CHECK! vind het maar een slecht lijstje hoor
Heb je niks uitdagender?
Haha Gotcha!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Die moet ik binnekort ook maar eens gaan aankruisen
Bij de eerste ligt de man in het midden van de sandwitch en bij de tweede ligt de vrouw in het middenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is hier het verschil tussen?
lijkt mij ook hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is hier het verschil tussen?
Er zijn nog zoveel dingen die door mij ontdekt moeten wordenquote:
Helemaal correctquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef PB-tje het volgende:
VMV is dat je gezamenlijk met zn drietjes bent
VVM is dat er 1 lesbische vrouw bij is die geen interactie met de man wil
tijdelijke collega aan nemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef A-mineur het volgende:
Wij zitten hier met 4 dudes op het kantoor, gaat hem niet worden.
Je vriendin is lesbisch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Helemaal correctJa sorry mensen voor mij is dat meer algemene kennis geworden maar bij deze dus
Dan kom ik wel eens een keertje langs... 20 mannen... pfoe... fantasietjequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef tja77 het volgende:
stuk of 20 mannen op de afdeling, en 1 vrouw, die niet bepaalt mijn type is...
Je doet maar, wel na 17.30 uur, want dan zijn ze allemaal weg, en heb ik je voor mezelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dan kom ik wel eens een keertje langs... 20 mannen... pfoe... fantasietje
Dat telt nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:24 schreef Curious_Man het volgende:
Heb mijn vriendin wel is naar mijn werk laten komen toen ik 's avonds aan het overwerken was. Niet heel erg spannend dus maar het was wel erg leuk.
je werkt in een kapsalon?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:23 schreef colty het volgende:
Wij zitten hier met 5 mannen, hoewel er minimaal 1 niet echt tot man gerekend mag worden..
Hier werken 80 mannen, zin in een bukkake gang bang?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dan kom ik wel eens een keertje langs... 20 mannen... pfoe... fantasietje
80 mannen? ik ga uit van een logistiek bedrijf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier werken 80 mannen, zin in een bukkake gang bang?
en MVV is een voetbalclub uit Maastrichtquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef PB-tje het volgende:
VMV is dat je gezamenlijk met zn drietjes bent
VVM is dat er 1 lesbische vrouw bij is die geen interactie met de man wil
Haha nee absoluut niet, maar ik zal je de details besparen dat is gewoon zielig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
je werkt in een kapsalon?met 4 nichten
ICT bedrijf, toevallig zit ik wel vlakbij de logistieke afdeling, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
80 mannen? ik ga uit van een logistiek bedrijf?
OT: ik loop vaak expres via productie of bouwterrein naar kantoor... ik krijg er een energie boost van + ze weten vaak al dat ik binnen ben voordat ik aan het kantoor sta
Vertel!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef colty het volgende:
[..]
Haha nee absoluut niet, maar ik zal je de details besparen dat is gewoon zielig.
Je mag wel een keer komen kijken, hij is wel wat verlegen in de buurt van dames om het zacht uit te drukken.quote:
Waarom? we bijten (over het algemeen) niet (zomaar)quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef colty het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen kijken, hij is wel wat verlegen in de buurt van dames om het zacht uit te drukken.
Daar heb ik ook absoluut geen last van, beten ze maar zo snel hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Waarom? we bijten (over het algemeen) niet (zomaar)
5 minuten prive met PB-tje, en hij zal nooit meer dezelfde zijn denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef colty het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen kijken, hij is wel wat verlegen in de buurt van dames om het zacht uit te drukken.
Ik geef d'r 20 seconden en dan zit z'n broek volquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
5 minuten prive met PB-tje, en hij zal nooit meer dezelfde zijn denk ik.
Is het een kleuter?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef colty het volgende:
[..]
Ik geef d'r 20 seconden en dan zit z'n broek vol
Hehehe, nuttig gebruik van je pauzequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:45 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb laatst een keer tussen 2 afspraken door met een vriend sex gehad in de buitenlucht (lees: motorkap -->bossen)
Moet zeggen dat ik dit wel verfrissend vond
haha nicequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, nuttig gebruik van je pauzeZo is een vriendin een keer bij mij langsgekomen. "Ja even snel me projectgenoten staan beneden te wachten"... Toen had ik ook even een rare uitdrukking op me gezicht
Keihard hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, nuttig gebruik van je pauzeZo is een vriendin een keer bij mij langsgekomen. "Ja even snel me projectgenoten staan beneden te wachten"... Toen had ik ook even een rare uitdrukking op me gezicht
Je verwacht dat het uit de hand gaat lopen, of je wilt dat het uit de hand gaat lopen. Dat is heel wat andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb vanavond een gesprek met adviseur op mn kantoor... ik verwacht dat dit ook uit de hand gaat lopen
dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef colty het volgende:
[..]
Je verwacht dat het uit de hand gaat lopen, of je wilt dat het uit de hand gaat lopen. Dat is heel wat anders
Het is dezelfde vriend als van de afspraak in het bosquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef colty het volgende:
[..]
Je verwacht dat het uit de hand gaat lopen, of je wilt dat het uit de hand gaat lopen. Dat is heel wat anders
Als jij ergens gaat solliciteren en je neemt i.p.v. je cv een uitdraai van dit topic mee word je overal aangenomen volgens mij...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb vanavond een gesprek met adviseur op mn kantoor... ik verwacht dat dit ook uit de hand gaat lopen
Nou ik ben benieuwd voor wat voor advies hij je vanavond kan voorzienquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het is dezelfde vriend als van de afspraak in het bos
Vreemd eigenlijk dat al die kantoormensen hier urenlang zitten te discussieren op FOK! en gewoon betaald krijg,............ mooi leven!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef colty het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd voor wat voor advies hij je vanavond kan voorzien
Open je er morgen wel even een topic over?
Het mooie is gewoon, dat ook werk is wat ik tussentijds kan doen. Baas blij, ik blijquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat al die kantoormensen hier urenlang zitten te discussieren op FOK! en gewoon betaald krijg,............ mooi leven!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Vreemd leuk eigenlijk dat al die kantoormensen hier urenlang zitten te discussieren op FOK! en gewoon betaald krijg,............ mooi leven!
same here, ik maak iets, moet synchroniseren en dus moet ik wachten.... dan maar op naar FOK!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef colty het volgende:
[..]
Het mooie is gewoon, dat ook werk is wat ik tussentijds kan doen. Baas blij, ik blij
jaloersquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
ik heb een commercieel beroep en ben een vrouw... ik kan bellen en typen tegelijk
Als man lukt me dat ook hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
ik heb een commercieel beroep en ben een vrouw... ik kan bellen en typen tegelijk
Werk zegt 'ie ..quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als man lukt me dat ook hoorIk heb hier 4 monitoren staan, 3 voor werk, 1 voor FOK!
Uhu, die 3 van je "werk". Jij staat er nu niet op omdat je achter die 4e monitor zit te fokkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat zijn er maar drie
[..]
En dan zit ik niet eens in de IT
IT is boringquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat zijn er maar drie
[..]
En dan zit ik niet eens in de IT
Autobranch, allemaal racefanaten dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
IT is boringik zit zelf ook op een kantoor met veel mensen waarvan je denkt die hebben nog nooit seks gehad
Score!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:42 schreef htctouch2 het volgende:
heb mijn vriendin wel eens over mijn bureau gelegd..
Was op een zaterdag ochtend, moest wat doen wat niet langer dan een uurtje zou duren, daarna zouden we doorgaan naar het strand. Dus nam me toenmalige vriendin mee naar mijn werk.
Wij waren de enige aanwezig op kantoor en mijn vriendin zat in een kort rokje mij een beetje uit te dagen door wijdbeens op mijn bureau te zitten.
Kon me niet meer bedwingen...
Zo zou ik de dag ook een stuk beter doorkomen haha, en jij krijgt het al als je maar een uurtje hoeft te werken. Ik zal eens kijken wat m'n baas er van zegt hahahquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:42 schreef htctouch2 het volgende:
heb mijn vriendin wel eens over mijn bureau gelegd..
Was op een zaterdag ochtend, moest wat doen wat niet langer dan een uurtje zou duren, daarna zouden we doorgaan naar het strand. Dus nam me toenmalige vriendin mee naar mijn werk.
Wij waren de enige aanwezig op kantoor en mijn vriendin zat in een kort rokje mij een beetje uit te dagen door wijdbeens op mijn bureau te zitten.
Kon me niet meer bedwingen...
Je begon toch voor je eigen, ik heb het hier wel een beetje gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:16 schreef PB-tje het volgende:
grrr ik moet toch wat aantrekkelijkere mensen in dienst nemen hier
Had ik al verteld dat ik leergierig ben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:20 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha ja maar ik moet dan meer commerciële / marketing mensen hebben
9 jaar ervaring en een uitnodiging om verkoop trainer te worden, heb je nog ruimte?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:20 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha ja maar ik moet dan meer commerciële / marketing mensen hebben
Ligt eraan op welk gebied je ervaring hebt en wat je wil gaan verdienenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
9 jaar ervaring en een uitnodiging om verkoop trainer te worden, heb je nog ruimte?
Waarom verwacht ik dat je voor die job hele specifieke eisen hebtquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:23 schreef PB-tje het volgende:
Nou, ik kan nog wel een personal assistant gebruiken
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waarom verwacht ik dat je voor die job hele specifieke eisen hebt
9 jaar verkoop gedaan, telecom, computerbranche, nu auto's, nog een tijd in de domotica gewerkt, en met verkoop en training maakt de branche me altijd weinig uit, als het maar geen mode isquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk gebied je ervaring hebt en wat je wil gaan verdienen
Autobranche zit een beetje te ver van mijn expertise
marketing met de pc ook goed? ik kan alles maken qua reclame met de pc :$quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef PB-tje het volgende:
Ik zoek meer kandidaten in de pr - marketing
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef PB-tje het volgende:
Hahahaa jullie zijn wel heel gewillig he... als je dan op sollicitatie komt snap je natuurlijk ook wel dat je niet meer krijgt dan minimumloon
Je hebt er wel een handje van om me enthousiast te maken en daarna enorm teleur te stellen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef PB-tje het volgende:
Hahahaa jullie zijn wel heel gewillig he... als je dan op sollicitatie komt snap je natuurlijk ook wel dat je niet meer krijgt dan minimumloon
ze is een echte tease...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt er wel een handje van om me enthousiast te maken en daarna enorm teleur te stellen!
Als je de kwaliteiten in huis zou hebben, en ze is toevalligerwijs naar iemand op zoek om een functie in te vullen, waarom niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat dit een echte sollicitatie ronde was
Je zou werk en prive gescheiden houden....remember?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef PB-tje het volgende:
Jullie moeten blij zijn om voor me te werken...
Ik ben namelijk groot voorstander van seks op het werk!
Nou krijgt ze natuurlijk geen serieuze sollicitaties meer, ze komen alleen voor de seksquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef PB-tje het volgende:
Jullie moeten blij zijn om voor me te werken...
Ik ben namelijk groot voorstander van seks op het werk!
Op het werk seks met de collega's en thuis met vriend/manlief prima scheiding toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou werk en prive gescheiden houden....remember?
lijkt me een hele duidelijke richtlijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Op het werk seks met de collega's en thuis met vriend/manlief prima scheiding toch?
Wat ben jij sago vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Gaan we nog ontopic?
Anders gaat deze dicht met een verwijzing naar het algemene SC topic.
dat ze jou dan nog aannemen als je al meerdere malen betrapt bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef PB-tje het volgende:
Nou technisch gezien was het niet op het werk... maar wel ooit na een vergadering, een blowjob gegeven aan collega in de auto op de snelweg... betrapt...meerdere malen
Niet betrapt door de baas.. maar door andere weggebruikersquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
dat ze jou dan nog aannemen als je al meerdere malen betrapt bentof die bazen denken "hopelijk kom ik ook nog een keer aan de beurt"
Valt wel meequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef tja77 het volgende:
Het is lastig sturen op de snelweg, als je flink onder handen word genomen oraal gezien.
Lang leve de automaat!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Valt wel meeSchakelen is lastiger...
Dat telt zeker... hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik heb wel eens een keer een collega afgetrokken op het toilet.. telt dat ook?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik heb wel eens een keer een collega afgetrokken op het toilet.. telt dat ook?
Automaten zijn voor mietjes...quote:
Ook tijdens filevorming?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Automaten zijn voor mietjes...
Maar in zijn 6 en dan gewoon blijven rijden, zeker op de snelweg geen enkel probleem
Hoezo off-topic, je was toch ook flink aan het werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef PB-tje het volgende:
Ach, ik ben (off topic) wel eens betrapt neukend in een weiland naast de snelweg, toen er de wandelvierdaagse voorbij kwam... gewoon flink lachen en blijven liggen
maak jij ook nog iets anders mee dan alleen seks?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef PB-tje het volgende:
Ach, ik ben (off topic) wel eens betrapt neukend in een weiland naast de snelweg, toen er de wandelvierdaagse voorbij kwam... gewoon flink lachen en blijven liggen
daar geef ik je groot gelijk maar er zijn nog zo veel andere dingen die niet met seks te maken hebben..... sport!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef PB-tje het volgende:
hahahaha ik vind het gewoon een zeer goede tijdbesteding
Je verbrand er veel calorieën meequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef tja77 het volgende:
seks is topsport, laat dat ff duidelijk zijn
Dicht dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Gaan we nog ontopic?
Anders gaat deze dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |