marketing met de pc ook goed? ik kan alles maken qua reclame met de pc :$quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef PB-tje het volgende:
Ik zoek meer kandidaten in de pr - marketing
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef PB-tje het volgende:
Hahahaa jullie zijn wel heel gewillig he... als je dan op sollicitatie komt snap je natuurlijk ook wel dat je niet meer krijgt dan minimumloon
Je hebt er wel een handje van om me enthousiast te maken en daarna enorm teleur te stellen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef PB-tje het volgende:
Hahahaa jullie zijn wel heel gewillig he... als je dan op sollicitatie komt snap je natuurlijk ook wel dat je niet meer krijgt dan minimumloon
ze is een echte tease...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt er wel een handje van om me enthousiast te maken en daarna enorm teleur te stellen!
Als je de kwaliteiten in huis zou hebben, en ze is toevalligerwijs naar iemand op zoek om een functie in te vullen, waarom niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat dit een echte sollicitatie ronde was
Je zou werk en prive gescheiden houden....remember?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef PB-tje het volgende:
Jullie moeten blij zijn om voor me te werken...
Ik ben namelijk groot voorstander van seks op het werk!
Nou krijgt ze natuurlijk geen serieuze sollicitaties meer, ze komen alleen voor de seksquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef PB-tje het volgende:
Jullie moeten blij zijn om voor me te werken...
Ik ben namelijk groot voorstander van seks op het werk!
Op het werk seks met de collega's en thuis met vriend/manlief prima scheiding toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou werk en prive gescheiden houden....remember?
lijkt me een hele duidelijke richtlijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Op het werk seks met de collega's en thuis met vriend/manlief prima scheiding toch?
Wat ben jij sago vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Gaan we nog ontopic?
Anders gaat deze dicht met een verwijzing naar het algemene SC topic.
dat ze jou dan nog aannemen als je al meerdere malen betrapt bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef PB-tje het volgende:
Nou technisch gezien was het niet op het werk... maar wel ooit na een vergadering, een blowjob gegeven aan collega in de auto op de snelweg... betrapt...meerdere malen
Niet betrapt door de baas.. maar door andere weggebruikersquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
dat ze jou dan nog aannemen als je al meerdere malen betrapt bentof die bazen denken "hopelijk kom ik ook nog een keer aan de beurt"
Valt wel meequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef tja77 het volgende:
Het is lastig sturen op de snelweg, als je flink onder handen word genomen oraal gezien.
Lang leve de automaat!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Valt wel meeSchakelen is lastiger...
Dat telt zeker... hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik heb wel eens een keer een collega afgetrokken op het toilet.. telt dat ook?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik heb wel eens een keer een collega afgetrokken op het toilet.. telt dat ook?
Automaten zijn voor mietjes...quote:
Ook tijdens filevorming?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Automaten zijn voor mietjes...
Maar in zijn 6 en dan gewoon blijven rijden, zeker op de snelweg geen enkel probleem
Hoezo off-topic, je was toch ook flink aan het werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef PB-tje het volgende:
Ach, ik ben (off topic) wel eens betrapt neukend in een weiland naast de snelweg, toen er de wandelvierdaagse voorbij kwam... gewoon flink lachen en blijven liggen
maak jij ook nog iets anders mee dan alleen seks?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef PB-tje het volgende:
Ach, ik ben (off topic) wel eens betrapt neukend in een weiland naast de snelweg, toen er de wandelvierdaagse voorbij kwam... gewoon flink lachen en blijven liggen
daar geef ik je groot gelijk maar er zijn nog zo veel andere dingen die niet met seks te maken hebben..... sport!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef PB-tje het volgende:
hahahaha ik vind het gewoon een zeer goede tijdbesteding
Je verbrand er veel calorieën meequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef tja77 het volgende:
seks is topsport, laat dat ff duidelijk zijn
Dicht dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Gaan we nog ontopic?
Anders gaat deze dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |