Vertel!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef colty het volgende:
[..]
Haha nee absoluut niet, maar ik zal je de details besparen dat is gewoon zielig.
Je mag wel een keer komen kijken, hij is wel wat verlegen in de buurt van dames om het zacht uit te drukken.quote:
Waarom? we bijten (over het algemeen) niet (zomaar)quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef colty het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen kijken, hij is wel wat verlegen in de buurt van dames om het zacht uit te drukken.
Daar heb ik ook absoluut geen last van, beten ze maar zo snel hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Waarom? we bijten (over het algemeen) niet (zomaar)
5 minuten prive met PB-tje, en hij zal nooit meer dezelfde zijn denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef colty het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen kijken, hij is wel wat verlegen in de buurt van dames om het zacht uit te drukken.
Ik geef d'r 20 seconden en dan zit z'n broek volquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
5 minuten prive met PB-tje, en hij zal nooit meer dezelfde zijn denk ik.
Is het een kleuter?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:36 schreef colty het volgende:
[..]
Ik geef d'r 20 seconden en dan zit z'n broek vol
Hehehe, nuttig gebruik van je pauzequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:45 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb laatst een keer tussen 2 afspraken door met een vriend sex gehad in de buitenlucht (lees: motorkap -->bossen)
Moet zeggen dat ik dit wel verfrissend vond
haha nicequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, nuttig gebruik van je pauzeZo is een vriendin een keer bij mij langsgekomen. "Ja even snel me projectgenoten staan beneden te wachten"... Toen had ik ook even een rare uitdrukking op me gezicht
Keihard hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, nuttig gebruik van je pauzeZo is een vriendin een keer bij mij langsgekomen. "Ja even snel me projectgenoten staan beneden te wachten"... Toen had ik ook even een rare uitdrukking op me gezicht
Je verwacht dat het uit de hand gaat lopen, of je wilt dat het uit de hand gaat lopen. Dat is heel wat andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb vanavond een gesprek met adviseur op mn kantoor... ik verwacht dat dit ook uit de hand gaat lopen
dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef colty het volgende:
[..]
Je verwacht dat het uit de hand gaat lopen, of je wilt dat het uit de hand gaat lopen. Dat is heel wat anders
Het is dezelfde vriend als van de afspraak in het bosquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef colty het volgende:
[..]
Je verwacht dat het uit de hand gaat lopen, of je wilt dat het uit de hand gaat lopen. Dat is heel wat anders
Als jij ergens gaat solliciteren en je neemt i.p.v. je cv een uitdraai van dit topic mee word je overal aangenomen volgens mij...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb vanavond een gesprek met adviseur op mn kantoor... ik verwacht dat dit ook uit de hand gaat lopen
Nou ik ben benieuwd voor wat voor advies hij je vanavond kan voorzienquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het is dezelfde vriend als van de afspraak in het bos
Vreemd eigenlijk dat al die kantoormensen hier urenlang zitten te discussieren op FOK! en gewoon betaald krijg,............ mooi leven!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef colty het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd voor wat voor advies hij je vanavond kan voorzien
Open je er morgen wel even een topic over?
Het mooie is gewoon, dat ook werk is wat ik tussentijds kan doen. Baas blij, ik blijquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat al die kantoormensen hier urenlang zitten te discussieren op FOK! en gewoon betaald krijg,............ mooi leven!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Vreemd leuk eigenlijk dat al die kantoormensen hier urenlang zitten te discussieren op FOK! en gewoon betaald krijg,............ mooi leven!
same here, ik maak iets, moet synchroniseren en dus moet ik wachten.... dan maar op naar FOK!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef colty het volgende:
[..]
Het mooie is gewoon, dat ook werk is wat ik tussentijds kan doen. Baas blij, ik blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |