dat zal vast wel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een beter weekend dan afgelopen weekend
Ach, ik moet toch werken!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
Het mag potverdrie wel wat lekkerder weer worden dit weekend..!!
Maar ik niet!quote:
Vleesch in de vriezer en een weekje wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef tripack het volgende:
whehe iedereen lekker maken voor BBQ en dan kutweer
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenenquote:
IK WIL OOHOOK!!!quote:
In Rotterdam mag het wel regenenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenen
Met kipquote:
De regen mag dan wel in Rotterdam blijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenen
quote:
Ja of niet, dan kunnen we naar de tuin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De regen mag dan wel in Rotterdam blijven
Lijkt me gezelligquote:
Als het weer lekker weer is?quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
Niet doen Chicken. NBT gooit je zo op de bbq
ITS A TRAP
Ik vind het best zolang het maar niet regent in Amsterdam!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Ja of niet, dan kunnen we naar de tuin!
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
ITS A TRAP
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twentequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang het maar niet regent in Amsterdam!
Nee, twente heeft afgelopen wedstrijd al oneerlijk gewonnen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twente
Die laatste overtreding was janko zijn schuld ja. Maar twente domineerde de wedstrijd welquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, twente heeft afgelopen wedstrijd al oneerlijk gewonnen..
Volgens mij viel dat ook best wel mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die laatste overtreding was janko zijn schuld ja. Maar twente domineerde de wedstrijd wel
I love youquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twente
en jij bent ook een schatjequote:
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag wordquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat ook best wel mee.
BAZINGA!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
ITS A TRAP
De 2-0 was inderdaad een lucky ajax goal..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag word
Hi wederhelft!quote:
hahaha Bazinga!quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag word
Voetbal jij ook mee?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halen
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halen
Vooral met die homo scheids die gaat fluiten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.
Het boeit me allemaal niet meer.
ZOLANG het maar eerlijk gaat. Ik ben ontzettend bang dat één van de 2 ploegen een ONTERECHTE rode kaart oploopt waardoor het kampioenschap een zwart randje krijgt.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.
Het boeit me allemaal niet meer.
ZOLANG het maar eerlijk gaat. Ik ben ontzettend bang dat één van de 2 ploegen een ONTERECHTE rode kaart oploopt waardoor het kampioenschap een zwart randje krijgt.
Nope, alleen geblesseerden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Zijn er eigenlijk nog spelers geschorst?
Lolz, dat dan weer welquote:
Wie?quote:
Idd , ben ik ook heerlijk van plan een weekend lang. ben maandag ook vrij, maar zit er wel aan te denken om het een week op te schuiven ivm witcher 2quote:
poncho meequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik ga naar een festival.. waaaaaaaahh
Yup, ga ik vanavond nog even halenquote:
Housequakequote:
dat is echt een kutspel hoor! dat je het maar weetquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Lamabal het volgende:
Morgen maar is even Brink halen. Dan zaterdag verjaardag en zondag brak gamen.
Damnnnn!quote:
Gast, ik krijg weer hongerquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik ga naar een festival.. waaaaaaaahh
Dan moet je even net als Psy-Freak een kipburger halen bij de supermarktquote:
of naar de mac.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dan moet je even net als Psy-Freak een kipburger halen bij de supermarkt
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dan moet je even net als Psy-Freak een kipburger halen bij de supermarkt
De mac zal hier zo,n 30 kilometer vandaan zittenquote:
Ik heb serieus wel zin in nuggets..quote:
hier 1 kmquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
De mac zal hier zo,n 30 kilometer vandaan zitten
dan smaakt het extra lekker juistquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel zin in nuggets..ga je mee?
Ben jaloers! Echter ook wel beter, anders zat ik te vaak in de Mac en kan ik niet meer fokkenquote:
Ik pik je zo opquote:
gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Damnnnn!
Dan moet ik maar mee eh..
hahaha! Vanavond niet. vanavond heb ik fifa avond met mijn broers.... Vrijdag overdag kan wel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:23 schreef lipjes het volgende:
NBT, zullen wij trouwens vanavond lekker samen een huisje bouwen
dan moet ik werkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha! Vanavond niet. vanavond heb ik fifa avond met mijn broers.... Vrijdag overdag kan wel?
Ohw, misschien vrijdag avond?quote:
vriendinquote:
OHWWWW Die was afgelopen dinsdag uit toch? DLC van BO??? die moet ik ook nog spelen, te veel games, te weinig tijd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
vriendin
die MC't niet
dan wordt het vanavond maar studeren & MW2, misschien nog BO
heb de nieuwe DLC nog niet gespeelt
Die DLC is al een tijdje uit, maar heb hem wel gedownload maar nog niet gespeeltquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef NBT het volgende:
[..]
OHWWWW Die was afgelopen dinsdag uit toch? DLC van BO??? die moet ik ook nog spelen, te veel games, te weinig tijd!
hoezo gratis!!!!! Ik wil ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die DLC is al een tijdje uit, maar heb hem wel gedownload maar nog niet gespeelt
kreeg hem gratis
Waar heb je het op gespeeld ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is echt een kutspel hoor! dat je het maar weet
op de PC, vollop bugs atm.quote:
Hier 200 meter met de auto, alleen omdat je om moet rijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier 200 meter met de auto, alleen omdat je om moet rijden.
Ah kijk. Console versies zijn beter volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de PC, vollop bugs atm.
moet zeggen dat de gameplay me zowieso best tegenvalt.
dat zou heel goed kunnen. voor de pc is het iig erg onder de maat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah kijk. Console versies zijn beter volgens mij.
Ik ook niet in vandaag, wel in iets andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef tripack het volgende:
boh ik heb echt geen zin vandaag... wil slapen
Slapen is stom dudequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef tripack het volgende:
boh ik heb echt geen zin vandaag... wil slapen
Ja kom je nou nog, ik sta hier te wachten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ook niet in vandaag, wel in iets anders
ernst en bobby??quote:
Friet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
We lusten 10 zakken patat FRIEToohhh ik wordt stapelgek
ja
ik heb bobby een keer int echt gezienquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
We lusten 10 zakken patat FRIEToohhh ik wordt stapelgek
ja
PM ff waar je werkt en woont, dan kom ik eraan..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja kom je nou nog, ik sta hier te wachten.
Check.quote:
quote:
Eyooooooooooquote:
Hele lekkere sappigequote:
Ja?quote:
hoi.quote:
hi lekkertjequote:
Ik ben neit lekker.quote:
Ben je ziek?quote:
Nee, ik heb net iemand een beetje heel erg pijn gedaanquote:
Hoort erbij toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik heb net iemand een beetje heel erg pijn gedaan
ja.quote:
dan zal hij er wel om gevraagd hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik heb net iemand een beetje heel erg pijn gedaan
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dan zal hij er wel om gevraagd hebben
oepsquote:
mja.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-seksprestaties.html_!
ik kan niet anders zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-seksprestaties.html_!
om te kunnen pimpen met hoe 'goed' je wel niet je chickiej neuktquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Lamabal het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam nodig hebben
Dat is voor onzekere pubers.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Lamabal het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam nodig hebben
Zie het al voor me. Zo'n gast die helemaal alleen is zet die app aan. Gaat zelf hard schreeuwen en stampen en weet ik het. Daarna deelt hij het met ze vrienden om ze ego te stelenquote:
whehehehe ja heel woest masturberenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zie het al voor me. Zo'n gast die helemaal alleen is zet die app aan. Gaat zelf hard schreeuwen en stampen en weet ik het. Daarna deelt hij het met ze vrienden om ze ego te stelen
Tegen dat ding aan swaffelen zodat hij meet hoe ruig het er wel niet aan toe gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehe ja heel woest masturberentegen t matras aan rijden enzo
heb je daar geen machine voor ? of is dat alleen voor vrouwen ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehe ja heel woest masturberentegen t matras aan rijden enzo
Mc Chicken, die zou me 3 uur geleden op komen halen om naar de mac te gaan!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Mc Chicken, die zou me 3 uur geleden op komen halen om naar de mac te gaan!
misschien is hij op de fiets naar je toe gekomen??quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
als hij niet reageert is hij vast onderweg moet je maar denkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar hij vandaan moet komen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien is hij op de fiets naar je toe gekomen??
We zullen zien!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als hij niet reageert is hij vast onderweg moet je maar denken
Ow vandaar, ik was ook al onderweg met de benenwagen, ik haalde zo'n kerel op de fiets in die in recordtempo McChickens naar binnen aan het schuiven was... Weet ik ook weer wie dat isquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, eens kijken wie hier eerder is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow vandaar, ik was ook al onderweg met de benenwagen, ik haalde zo'n kerel op de fiets in die in recordtempo McChickens naar binnen aan het schuiven was... Weet ik ook weer wie dat is
quote:Give us this day
All that you showed me
The power and the glory
'Till my kingdom comes
Zwemmen moeten we altijd nog een keertje doen, ga ik wel voor je zwemmen misschien ga je dan harder..quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ome Sm0keZ natuurlijk, de triatleet die alleen nog niet zo snel kan zwemmen
Wat is de beloning als ik je te pakken krijg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Zwemmen moeten we altijd nog een keertje doen, ga ik wel voor je zwemmen misschien ga je dan harder..
Wat wil je als je me te pakken krijgt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat is de beloning als ik je te pakken krijg?
Benno, ben je nu al vrij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat je niet te hard gaat gillen als ik je daarna meesleep een kleedhokje in
In het gevang besloot ik mijn praktijken verder uit te voeren op medegevangenen en bewaarders, dus helaas werd ik daar ook alweer snel uit ontslagenquote:
Hm, dan moet ik toch maar snel zorgen dat ik meerderjarige collega's krijgquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In het gevang besloot ik mijn praktijken verder uit te voeren op medegevangenen en bewaarders, dus helaas werd ik daar ook alweer snel uit ontslagen
Dit doet me denken aan een gastenboek bericht van mn oude schoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In het gevang besloot ik mijn praktijken verder uit te voeren op medegevangenen en bewaarders, dus helaas werd ik daar ook alweer snel uit ontslagen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een gastenboek bericht van mn oude school
Ik kan het niet eens uitleggen al zou mn leven er vanaf hangenquote:
Wat is er?quote:
Akkoord. Hoe zit dat met het bubbelbad verhaal?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat je niet te hard gaat gillen als ik je daarna meesleep een kleedhokje in
Goed punt..quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Akkoord. Hoe zit dat met het bubbelbad verhaal?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed punt..
Wat dacht je van; jij laat een bubbelbad in je nieuwe huis installeren? De rest 'bespreken' we later wel als ik een keer in de buurt ben
ik maar denken dat je dat toch al we een beetje wasquote:
Tuurlijk, zo hoort het!quote:
Kan je me niet vinden?quote:
Derde rijtje kleedhokjes, en dan de 5e. Als de deur nog dicht is, even geduld aubquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo hoort het!![]()
[..]
Kan je me niet vinden?
* tripack denk ff terug aan vroegahquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Hey WL, ik wist helemaal niet dat je moeder ook aan zwemmen deed
wel ? ben je haar weer eens tegengekomen ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Hey WL, ik wist helemaal niet dat je moeder ook aan zwemmen deed
Jazeker, ik kwam net compleet voldaan het kleedhokje uit, maar werd toen aangesproken door een oude doch aantrekkelijke dame; "Hoi, ken je me nog? Ik ben WL's moeder!"quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? ben je haar weer eens tegengekomen ?
en, kan je nog lopen ? ^^quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker, ik kwam net compleet voldaan het kleedhokje uit, maar werd toen aangesproken door een oude doch aantrekkelijke dame; "Hoi, ken je me nog? Ik ben WL's moeder!"
Anyway, ik zit nu in rij 3 kleedhokje nummer 7
betrokken??quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen in elk van de 301 posts wel iemand's moeder in het gesprek betrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
niet voordat jij je kleren heb uitgetrokken.quote:
deed NBT dat vroeger ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet voordat jij je kleren heb uitgetrokken.
oh wacht........
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
betrokken??ze werden verbaal uitgeleefd
Verbaal uitgeleefd ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe wou je het anders noemenquote:
beiden erg vervelendquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Zijn de McChickens uitverkocht, of zit je met je klavots klem tussen een muizenval?
Dat je dan nog kan typen als je met je klavots er tussen zitquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Zijn de McChickens uitverkocht, of zit je met je klavots klem tussen een muizenval?
Persoonlijk had ik eieren voor m'n geld gekozen en gewoon een Big Tasty besteld! Je kent het spreekwoord wel... Liever één Big Tasty in de hand, dan 10 muizenvallen om je klavots.quote:
waarom is dat niet mogelijk?? swaffel jij je toetsenboard om berichten te postenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat je dan nog kan typen als je met je klavots er tussen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |