dat zal vast wel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een beter weekend dan afgelopen weekend
Ach, ik moet toch werken!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
Het mag potverdrie wel wat lekkerder weer worden dit weekend..!!
Maar ik niet!quote:
Vleesch in de vriezer en een weekje wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef tripack het volgende:
whehe iedereen lekker maken voor BBQ en dan kutweer
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenenquote:
IK WIL OOHOOK!!!quote:
In Rotterdam mag het wel regenenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenen
Met kipquote:
De regen mag dan wel in Rotterdam blijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zondag zit ik in rotterdam, dus beter gaat het regenen anders moet ik die smaklucht inademenen
quote:
Ja of niet, dan kunnen we naar de tuin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De regen mag dan wel in Rotterdam blijven
Lijkt me gezelligquote:
Als het weer lekker weer is?quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
Niet doen Chicken. NBT gooit je zo op de bbq
ITS A TRAP
Ik vind het best zolang het maar niet regent in Amsterdam!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Ja of niet, dan kunnen we naar de tuin!
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
ITS A TRAP
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twentequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang het maar niet regent in Amsterdam!
Nee, twente heeft afgelopen wedstrijd al oneerlijk gewonnen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twente
Die laatste overtreding was janko zijn schuld ja. Maar twente domineerde de wedstrijd welquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, twente heeft afgelopen wedstrijd al oneerlijk gewonnen..
Volgens mij viel dat ook best wel mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die laatste overtreding was janko zijn schuld ja. Maar twente domineerde de wedstrijd wel
I love youquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag regent het tranen in de arena. Men viert feest in twente
en jij bent ook een schatjequote:
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag wordquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat ook best wel mee.
BAZINGA!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Lamabal het volgende:
ITS A TRAP
De 2-0 was inderdaad een lucky ajax goal..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag word
Hi wederhelft!quote:
hahaha Bazinga!quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Twente opzich wel beter. Ajax schoot 2x op doel en beide keren een doelpunt. Zal me benieuwen hoe het zondag word
Voetbal jij ook mee?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halen
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we zondag die 3de ster binnen halen
Vooral met die homo scheids die gaat fluiten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.
Het boeit me allemaal niet meer.
ZOLANG het maar eerlijk gaat. Ik ben ontzettend bang dat één van de 2 ploegen een ONTERECHTE rode kaart oploopt waardoor het kampioenschap een zwart randje krijgt.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vrede gesloten met de mogelijkheid dat Ajax kampioen wordt.
Het boeit me allemaal niet meer.
ZOLANG het maar eerlijk gaat. Ik ben ontzettend bang dat één van de 2 ploegen een ONTERECHTE rode kaart oploopt waardoor het kampioenschap een zwart randje krijgt.
Nope, alleen geblesseerden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Zijn er eigenlijk nog spelers geschorst?
Lolz, dat dan weer welquote:
Wie?quote:
Idd , ben ik ook heerlijk van plan een weekend lang. ben maandag ook vrij, maar zit er wel aan te denken om het een week op te schuiven ivm witcher 2quote:
poncho meequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik ga naar een festival.. waaaaaaaahh
Yup, ga ik vanavond nog even halenquote:
Housequakequote:
dat is echt een kutspel hoor! dat je het maar weetquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Lamabal het volgende:
Morgen maar is even Brink halen. Dan zaterdag verjaardag en zondag brak gamen.
Damnnnn!quote:
Gast, ik krijg weer hongerquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik ga naar een festival.. waaaaaaaahh
Dan moet je even net als Psy-Freak een kipburger halen bij de supermarktquote:
of naar de mac.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dan moet je even net als Psy-Freak een kipburger halen bij de supermarkt
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dan moet je even net als Psy-Freak een kipburger halen bij de supermarkt
De mac zal hier zo,n 30 kilometer vandaan zittenquote:
Ik heb serieus wel zin in nuggets..quote:
hier 1 kmquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
De mac zal hier zo,n 30 kilometer vandaan zitten
dan smaakt het extra lekker juistquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel zin in nuggets..ga je mee?
Ben jaloers! Echter ook wel beter, anders zat ik te vaak in de Mac en kan ik niet meer fokkenquote:
Ik pik je zo opquote:
gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Damnnnn!
Dan moet ik maar mee eh..
hahaha! Vanavond niet. vanavond heb ik fifa avond met mijn broers.... Vrijdag overdag kan wel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:23 schreef lipjes het volgende:
NBT, zullen wij trouwens vanavond lekker samen een huisje bouwen
dan moet ik werkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha! Vanavond niet. vanavond heb ik fifa avond met mijn broers.... Vrijdag overdag kan wel?
Ohw, misschien vrijdag avond?quote:
vriendinquote:
OHWWWW Die was afgelopen dinsdag uit toch? DLC van BO??? die moet ik ook nog spelen, te veel games, te weinig tijd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
vriendin
die MC't niet
dan wordt het vanavond maar studeren & MW2, misschien nog BO
heb de nieuwe DLC nog niet gespeelt
Die DLC is al een tijdje uit, maar heb hem wel gedownload maar nog niet gespeeltquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef NBT het volgende:
[..]
OHWWWW Die was afgelopen dinsdag uit toch? DLC van BO??? die moet ik ook nog spelen, te veel games, te weinig tijd!
hoezo gratis!!!!! Ik wil ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die DLC is al een tijdje uit, maar heb hem wel gedownload maar nog niet gespeelt
kreeg hem gratis
Waar heb je het op gespeeld ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is echt een kutspel hoor! dat je het maar weet
op de PC, vollop bugs atm.quote:
Hier 200 meter met de auto, alleen omdat je om moet rijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier 200 meter met de auto, alleen omdat je om moet rijden.
Ah kijk. Console versies zijn beter volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de PC, vollop bugs atm.
moet zeggen dat de gameplay me zowieso best tegenvalt.
dat zou heel goed kunnen. voor de pc is het iig erg onder de maat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah kijk. Console versies zijn beter volgens mij.
Ik ook niet in vandaag, wel in iets andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef tripack het volgende:
boh ik heb echt geen zin vandaag... wil slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |